Juuri kun ajattelin ketjun loppua lähestyessäni JYP-faneille kirjoittaa, että eihän täällä juuri kukaan tuota Pekkalan aivopierua oikeasti puolustele, niin Kahvitunti onkin käynyt vetämässä omat "Pekkalansa" ketjun loppuun :P.
Tuosta mailasta: satavarma homma on, että vaikka Pekkalan maila olisikin vioittunut (mahdollista, ei nämä uudet kepit kestä mitään), ei tuossa ajassa mikä tapahtuu jälkimmäisestä kahvauksesta lyönnin aloittamiseen Pekkala ehdi mitenkään tehdä minkäänlaista analyysia mailan tilasta. Tosin olisi hauskaa, jos joku tästä väittäisi jotain muuta. Kaijomaan onni tosiaan, ettei maila pysynyt ehjänä.
Kaijomaa. Iso peuku miehelle, ettei tehnyt "Rosamaisia" joutsenia. Tämä valitettavasti näytti sen mitä niillä "joutsenilla" saa aikaan, sillä ulosajo olisi ollut selviö, jos tuollaisen jälkeen olisi alkanut makoilemaan.
Kirjoittelijalle: Tuohon ammattituomarikeskusteluun on myös pakko liittyä! Todellakaan se +60k€/seura (näin itse joskus muistan laskeskelleeni) ei olisi mikään mahdoton panostus sille, että saataisiin liigaan ammattimaiset tuomarit. Tämä nykyinen puuhastelu vaikuttaa NIIN moneen asiaan, että homma olisi parempi laittaa kuntoon. (Tästä aiheesta tosin voisi jatkaa tuolla toisessa ketjussa)
Se on muuten tässä ketjussa hauskaa, että jotkut ihan oikeasti väittävät ja ovat huolestuneita, kun nyt sallivampi linja hermostuttaa pelaajia ja ylilyöntejä nähdään sen takia. Miettikääpäs nyt tuo 10 vuotta taaksepäin, kahvata sai moninkertaisesti ja vedeltiinkö silloin samalla logiikalla moninkertaisesti kirvesiskuja?
Tässä on vain nyt se ero, että nämä 10 vuotta sitten pelanneet pelaajat olivat pelanneet noilla säännöillä junnusta asti. Esim. Pekkala ei todellakaan ole junnuna tottunut samoihin sääntöihin, vaan juuri linjan muutos (linjattomuus) tässä nakertaa, ei se itse kahvaus.
Veikkaan 5 peliä. Itse antaisin 8-10. Onneksi ei tarvitse päättää.
peeäs. Ihmetellä pitää vielä näitä (")kiekkoilevia(") jatkislaisia, jotka väittävät housujen suojaavan tuollaisilta iskuilta. Ensinnäkin, jos pelaajalla on esimerkiksi Teemu Selänteen suosima erittäin kevytrakenteinen rintapanssari, osa selkää on täysin suojaamatta. Toisekseen, jos vedän omat housuni jalkaan ja otan niihin tuollaista osumaa niin, ettei maila mene poikki, niin sattuuhan se ihan varmasti. Ihan perkeleesti. Uusien housujen osto edessä? :)