Kyllä se Nyban onnistuminen arvioidaan jo elokuussa seuraavan kerran. Jos siihen mennessä joukkueeseen ei ole hankittu kahta Liigan kärkipään puolustajaa sekä yhtä kokenutta voittamiseen kykenevää maalivahtia, niin Tomppa on epäonnistunut työssään. Sillä on taas ollut koko vuosi aikaa huseerata siellä toimistossaan ja minä ainakin odotan tuloksia. Kuinka kauan sille pitää muka antaa aikaa? Sokea Reettakin näkee joukkueen puutokset ja niihin on reagoitava tai sitten jäädään ensikin kaudella seitsemänneksi. Se ei riitä. Ei niin millään.Nyban onnistumista tulee seuraavan kerran arvioida ensi kauden ensimmäisen neljänneksen jälkeen, ja silloin pitääkin sitten monon viuhua mikäli jengi ei ole sarjassa kolmen parhaan joukossa sekä pelillisesti että tuloksellisesti.
Kyllä se Nyban onnistuminen arvioidaan jo elokuussa seuraavan kerran. Jos siihen mennessä joukkueeseen ei ole hankittu kahta Liigan kärkipään puolustajaa sekä yhtä kokenutta voittamiseen kykenevää maalivahtia, niin Tomppa on epäonnistunut työssään. Sillä on taas ollut koko vuosi aikaa huseerata siellä toimistossaan ja minä ainakin odotan tuloksia. Kuinka kauan sille pitää muka antaa aikaa? Sokea Reettakin näkee joukkueen puutokset ja niihin on reagoitava tai sitten jäädään ensikin kaudella seitsemänneksi. Se ei riitä. Ei niin millään.
Sanasta sanaan kuin omalta näppikseltä. Vaikka kuinka yrittäisi ajatella, ettei se Nybariin kaatunut taaskaan jne. niin onhan puutteet joukkueessa näkynyt alusta asti. Kova tsemppi kantaa vain tietyn matkan. Vaihtoon?Muutaman viikon sisään julkaistaan kova sainaus ja zimzalabim, hommat jatkuu kuin ennenkin ja kaikki ovat niin saatanan iloisia. Risteilyllä sitten nimet Löppönen, Pöppönen ja Töppönen..
kympin sakissa kuitenkin oltiin heittäen, joten todella tyytyväisiä pitää olla ja marginaalit ovat pienet ja markkinat kuivat.
Kyllä homma nyt on vaan niin, että harjoittelut on harjoiteltu jo tällä kaverilla. Jos ei näin monen kauden aikana ole oppinut, niin on jo sen verran kovapäinen jätkä ettei kyllä sitten opikaan. Uuusi kaveri sisääsn syksyksi, sillä silloin pitää olla jo seuraavan kauden rakennus vauhdissa. Ei ole siis aikaa katsella yhtään hetkeä ensi kautta sen suhteen, vaikka se sitten olisi Nybarin paraatikausi, ja mestaruus tulisi puhtaalla pelillä.Mä luulin, että sä olet Hietsussa jo. Etkös sä lähtenyt sinne kuitenkin jo pari tuntia sitten?
Mitä taas tulee ketjun päähenkilöön,niin ehdottomasti pitää nyt oppia tämän kauden virheistä. Puolustus sarjan parhaaksi, makso mitä makso. Maalivahtiosastolle kokenut nimi tasavertaiseksi kaveriksi Lankiselle. Hyökkäykseen kovuutta, liikettä ja johtajuutta. Niin ja sitten kunnon lääkärintarkastukset pelaajille ennen kuin vedetään nimiä soppareihin. Liikaa on meillä kundeja saikulla jatkuvasti. Mutta ei missään nimessä UTJ:n vaihtoa tähän hetkeen. Ensi kauden jengi on jokatapauksessa pitkälti Stögön ja Nyban kasaama, joten kasatkoon sen nyt loppuun asti. Nyban onnistumista tulee seuraavan kerran arvioida ensi kauden ensimmäisen neljänneksen jälkeen, ja silloin pitääkin sitten monon viuhua mikäli jengi ei ole sarjassa kolmen parhaan joukossa sekä pelillisesti että tuloksellisesti.
Kyllä homma nyt on vaan niin, että harjoittelut on harjoiteltu jo tällä kaverilla. Jos ei näin monen kauden aikana ole oppinut, niin on jo sen verran kovapäinen jätkä ettei kyllä sitten opikaan. Uuusi kaveri sisääsn syksyksi, sillä silloin pitää olla jo seuraavan kauden rakennus vauhdissa. Ei ole siis aikaa katsella yhtään hetkeä ensi kautta sen suhteen, vaikka se sitten olisi Nybarin paraatikausi, ja mestaruus tulisi puhtaalla pelillä.
Myöskään valmennukortin taakse on turha mennä, sillä eipä tuolla tappuroidenkaan valkulla kovasti historiaa päävalmentajana liene. Puhumattakaan pudotuspeleistä. Ainakaan siis liigassa. No toki on pyörinyt kaikki junnumaajoukkueet läpi ja saaanut olla Rautakorven opissa. Joukkueen nyt vaan saa rakentaa sellaiseksi, että se toimii, ja sitä saa valmentaa hyvin ihan ekasta pelistä asti, ja tavoitteena ammattilaisliigassa IFK:n resusseilla PITÄÄ joka kausi olla mestaruus. Vaan kun ei ole. IFK:lla on aina menossa projekti. :-D
Olet oikeassa, sen myönnän. Ensi kauden joukkue on nyt jokatapauksessa mentävä nybondasin kanssa, mutta vaihto pitää olla jo nyt menossa, sillä vapaita kavereita ei taida kesken kautta juurikaan olla, ja seuraavan kauden joukkueen kasaaminen alkaa käytännössä jo samalla kuin kausikin, joten uudella kaverilla pitää olla aikaa, ettei sielläkin sitten selitellä, että tää kausi nyt meni ku siinä oli vielä nybondasin kädenjälki, muta katellaan taas enskaudella.En mä ole minkään valkun taakse menossa. Toki se on pakko sanoa, että onhan se eri asia antaa joukkue sisäänajetun kakkosen hanskoihin kuin uuden, toisesta sarjasta napatun valmentajan hanskaan. Toki tämähän on vain ja ainoastaan Nyban ammattitaidottomuutta korostava seikka. Ei se ole saanut meillä minkään sortin jatkuvuutta aikaiseksi.
Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan HIFK:n etu ja menestys. Mä hurraisin ja huutaisin mestaruutta vaikka meidän omistaja olisi Hjallis ja UTJ:na Jolle, Harkimoita kumpainenkin. Ja tähän HIFK:n etuun liittyy mun mielestä kovastikin se hetki, milloin me lähdetään UTJ:ta vaihtamaan. Muutos olisi ehkäpä pitänyt jo tapahtua ja jengiä pitäisi olla kasaamassa joku ihan muu kaveri kuin Nybari. Mutta kun sitä muutosta ei ole ajallaan tehty, niin ei sitä pidä vitutuspäissään myöskään nyt tehdä. Hoitakoon nyt ton projektin loppuun ja sen jälkeen sitten vaihdetaan kaveria. Sen verran mä olen toki valmis tulemaan alkuperäisestä vastaan, että Nyba vaihtoon jokatapauksessa. Nyt ei kuitenkaan ole hetki. Ensi kauden alussa sitten ilmoitus, että HIFK on palkannut UTJ:ksi Jukka Holtarin. Siinä saa sitten oikea ammattilainen koko kauden paikata mahdollisia puutteita.
1. Kokenut oman pään luutija, joka tietää miten mestaruuksia voitetaan. Näitä miehiähän hankittiin Kojolle. Kanki, Järventie, Vallin yms. Halkidis taas hommattiin edelliseen mestatuuskauteen. Gene oli tavallaan stuntti sille, mitä puuttui. Yksi pakki puuttui oman pään edestä.
Minustakin Nybari on tehnyt loistavia löytöjä tai kuunnellut niitä löytäneitä scoutteja.
........ Mä hurraisin ja huutaisin mestaruutta vaikka meidän omistaja olisi Hjallis ja UTJ:na Jolle, Harkimoita kumpainenkin........ Hoitakoon nyt ton projektin loppuun ja sen jälkeen sitten vaihdetaan kaveria. Sen verran mä olen toki valmis tulemaan alkuperäisestä vastaan, että Nyba vaihtoon jokatapauksessa. Nyt ei kuitenkaan ole hetki.......
Mitä taas tulee ketjun päähenkilöön,niin ehdottomasti pitää nyt oppia tämän kauden virheistä.
Gene Matti ei todellakaan ollut ratkaisu noihin ongelmiin. Tuota vitun harjoittelijaa ollaan nyt katseltu liian pitkään ja samalla annettu muille vitusti tasoitusta. Pihalle vaan, voin tulla itse auttamaan kamojen kanssa.