Nyt on kyllä ollut onnenpäivät negasiivellä, joka on alati kaikkeen pettynyt ja kaiken paskan ennakkoon nähnyt. Ehdotan, että tämä alavireinen kauden alku olkoon Helsingin IFK:n aikainen joululahja juuri heille.
Ystävällisin terveisin,
Ping Pong, pohjoiskorealainen joulutonttu
Olipa mielenkiintoinen näkemys kyllä. Mä en oikein ymmärrä että mitä hemmetin hauskaa tällaisessa rypemisessä on, ja mielelläni vaihtaisin ne mun "onnenpäiväni" siihen että IFK:lla homma sujuisi. Vaan kun ei suju, ja mielestäni sitä ei tarvitse edes tarkastella mitenkään erityisen positiivisesti vaikka se varmaan mukavaa olisikin. Ainakin tämän palstan lukijoille, joita tuntuu eniten harmittavan kun peliä ei kehutakaan ja nähdä niitä kaikkia ihania valopilkkuja, sateenkaaria ja yksisarvisia joita IFK:n peli illasta toiseen tarjoaa.
Se on ihan ok, että tämä osalle on harrastus, jossa ei ole mitään väliä sillä, miten peli lopulta sujuu. Mutta musta on myös ihan ok odottaa kaikille puheille vastinetta, ja tuntea että tuote on kunnossa ja sitä on tuloksellisestikin mukavaa seurata. Voin vain kuvitella, että miten saakelin raskasta on juuri nyt olla vaikkapa Tapparan kannattaja, joilla on sitten vieraillut ihan toinen joulutonttu.
Ja ennenkuin joku neropatti sitä ehdottaa, niin ei, en ala kyseisen joukkueen kannattajaksi, mutta en siltinäe myöskään mtään syytä väittää omaa peliämme joksikin muuksi kuin mitä se juuri nyt on.
Joten ei muuta kuin happeea sille Ping Pongillekin, joskaan en ymmärrä että mitä hemmettiä pohjoiskorealainen joulutonttu mtenkään liittyy IFK:n touhuamiseen,ja jos liittyy niin painuisi suohon, jos häntä on kiittäminen plein kuvasta. Liekö se Pikkarainen tämä pohjoiskorealainen joulutonttu sitten vai? ( Ja juu, en arvaillut lainatun kirjoittajan henkilöitymistä saati identiteettiä tahi sukupuoltakaan, vaan mietin josko kirjoittaja tontulla tarkoittaa jotakin pelinkuvasta mahdollisesti vastuullista henkilöä, joista nyt ensimmäiskesi tuli mieleen Pikkarainen).
Edit 26.10:
Eilinenhän nyt antoi sitten tällaiselle negatiiviselle -ilmeisestikin pohjoiskorealaiselle fanille- mukavan näpäytyksen, ja samalla se joulutonttukin sai nenilleen, kun se Tapparakin hävisi ja IFK suorastaan "murskasi" jypin, joten nyt kaikilla -ja myös minulla muuten -on parempi mieli. Ja siis kiva kun ne joulutontut nyt oli muualta kuin pohjoiskoreasta. Kyllä mua nyt pitäisi harmittaa, vaan kun ei harmita ollenkaan. Toki ei se peli kokonaisuudessan vieläkään mitään riemukiljahduksia aiheuttanut, ja se miten se nyt kantaa nähtäneen lähiaikoina, mutta voitot -ja vieläpä sellaiset joka nyt nähtiin- otetaan ihan ilolla vastaan ja toivotaan samalla että se pelikin samalla paranisi.