Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 826
  • 1 721

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jos haluaa hieman kohottaa itsetuntoa, niin asentaa fake gps:n ja muuttaa laitteen sijainniksi vaikkapa Bangkokin. Parina päivänä, kun hieman näpsyttelin siellä, niin alkoi matchia napsua todella kovalla tahdilla verrattuna suomeen, vaikka nostin tasoakin reilusti. Paikkaa/Maata vaihtamalla saa hyvin selvitettyä, että mihin kannattaa lomareissunsa suunnata.

En sitten tiedä, että kuinka monta ladyboy matchia on tullut ;-)

Tulipa mieleeni kun oman puhelimeni GPS sekoili ollessani maalla viime talvena ja nakkasi sijainnikseni Moskovan keskustan enkä tätä heti Tinderiä hakatessani tajunnut(oletin aluksi että läheisessä laskettelukeskuksessa on vain venäläisaalto). Jostain syystä myös itärajan takana koulutetumpi naisväki oli kovin kiinnostunutta, verrattuna kotimaiseen(tietenkin tarjontaa oli moninverroin enemmän kuin koko Suomessa)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse tässä kun joskus alkuvuodesta kun veti tinderillä niin ei Jyväskylässä tämmöiselle 25v kundille meinannut löytyä yhtää osumaa. Nyt kun hetken tässä välissä oli parisuhde ja uudestaan asensi tuon niin heti seuraavana päivänä kun alkoi pelaan niin 5 ekaa osui suoraan ja sen jälkeenkin tullut osumia heti kun alkanut naputella, onko tuolla jotain tapahtunut vai voiko profiilikuvan vaihdos tehdä ihmeitä aikaan vai onko vuodenaika semmoinen että ihmiset kaipaa toista? Jopa naiset on vastannut jos pistää viestiä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse tässä kun joskus alkuvuodesta kun veti tinderillä niin ei Jyväskylässä tämmöiselle 25v kundille meinannut löytyä yhtää osumaa. Nyt kun hetken tässä välissä oli parisuhde ja uudestaan asensi tuon niin heti seuraavana päivänä kun alkoi pelaan niin 5 ekaa osui suoraan ja sen jälkeenkin tullut osumia heti kun alkanut naputella, onko tuolla jotain tapahtunut vai voiko profiilikuvan vaihdos tehdä ihmeitä aikaan vai onko vuodenaika semmoinen että ihmiset kaipaa toista? Jopa naiset on vastannut jos pistää viestiä.

Varmaan et poistanut kuitenkaan koko tiliäsi? Otit vain sovelluksen pois puhelimesta? Tässä tapauksessa profiili jää kuitenkin Tinderiin, vaikka sovellusta ei käyttäisi. Ja jos olet vaikka puoli vuotta pois, niin aika moni ihminen ehtii profiiliasi selata. Tuo viiden ekan osuma johtui siitä, että nämä naiset olivat tykänneet sinusta poissa ollessasi, ja Tinder vetää pariehdotuksissa kärkeen heti ne profiilit, jotka ovat sinusta tykänneet. Joskus kun olen itsekin ottanut Tinderin vähäksi aikaa pois puhelimesta (poistamatta tiliä) ja sitten asentanut sen uudelleen, niin heti on tullut kärkeen monta matchia peräkkäin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan et poistanut kuitenkaan koko tiliäsi? Otit vain sovelluksen pois puhelimesta? Tässä tapauksessa profiili jää kuitenkin Tinderiin, vaikka sovellusta ei käyttäisi. Ja jos olet vaikka puoli vuotta pois, niin aika moni ihminen ehtii profiiliasi selata. Tuo viiden ekan osuma johtui siitä, että nämä naiset olivat tykänneet sinusta poissa ollessasi, ja Tinder vetää pariehdotuksissa kärkeen heti ne profiilit, jotka ovat sinusta tykänneet. Joskus kun olen itsekin ottanut Tinderin vähäksi aikaa pois puhelimesta (poistamatta tiliä) ja sitten asentanut sen uudelleen, niin heti on tullut kärkeen monta matchia peräkkäin.

Ihan uusiksi profiilin olin pistänyt, mutta jännä tuo että heti seuraavana päivänä kun alkaa pelata niin osumia tuli heti alkuun varmaan 5 putkeen ja muutenkin paljon. Onko tuo sitten että ekana annetaan ne kuvat joissa on toinen tykänyt vai miksei sitten nyt paripäivää myöhemmin ole enää yhtään osumaa tullut vaikka kokoajan vetää likea kun alussa kerkesi hylätäkin porukkaa ja silti aina osui..

Mutta ylipäätänsä outoa kun ennen tuli ihan satunnainen osuma ja heti estettiin niin nyt osumia tulee ja jopa viestejä noilta naisilta, alkaako jyväskylän naiset olemaan epätoivoisia?
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos haluaa hieman kohottaa itsetuntoa, niin asentaa fake gps:n ja muuttaa laitteen sijainniksi vaikkapa Bangkokin. Parina päivänä, kun hieman näpsyttelin siellä, niin alkoi matchia napsua todella kovalla tahdilla verrattuna suomeen, vaikka nostin tasoakin reilusti. Paikkaa/Maata vaihtamalla saa hyvin selvitettyä, että mihin kannattaa lomareissunsa suunnata.

En sitten tiedä, että kuinka monta ladyboy matchia on tullut ;-)

On muuten jännä juttu miten noita matchejä tulee maata ja kaupunkia vaihtaessa ihan eri tahtiin kuin suomessa. Enkä nyt tarkoita pelkästään Bangkokia, missä matchejä tulee varmaankin ihan pelkällä länsimaalaisuudella, vaan esim. isoja eurooppalaisia kaupunkeja. Osa tullut reissuilla ja osa kun on huvikseen vaihtanut GPS-sijaintia. On noita matchejä suomessakin useita kymmeniä tullut, mutta silti tuntuu että paikallisilla on jotenkin kovat (epärealistiset) vaatimukset miesten suhteen. Tai sitten yksinkertaisesti ulkomailla tulee enemmän kauniita naisia vastaan ja sitä sydäntä klikkaa useammin.

Noin yleisesti olen itse ruvennut muutamien Tinder-treffien jälkeen aika paljonkin kriittisemmäksi. Sanoisin että kahdessa tapauksessa kolmesta kuvat ei ihan vastaa todellisuutta, naiset osaa laittaa liian "hyviä" kuvia.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ihan uusiksi profiilin olin pistänyt, mutta jännä tuo että heti seuraavana päivänä kun alkaa pelata niin osumia tuli heti alkuun varmaan 5 putkeen ja muutenkin paljon. Onko tuo sitten että ekana annetaan ne kuvat joissa on toinen tykänyt vai miksei sitten nyt paripäivää myöhemmin ole enää yhtään osumaa tullut vaikka kokoajan vetää likea kun alussa kerkesi hylätäkin porukkaa ja silti aina osui..

Mutta ylipäätänsä outoa kun ennen tuli ihan satunnainen osuma ja heti estettiin niin nyt osumia tulee ja jopa viestejä noilta naisilta, alkaako jyväskylän naiset olemaan epätoivoisia?

Itsekin Jyväskylässä asun, mutta ongelmana tuntuu olevan se ettei sovellus tunnu löytävän jyväskyläläisiä. Lähes kaikki ketä tulee hakuun, ovat sijainniltaan n.150km päässä. Lähinnä Lahdesta tai Tampereelta. En sitten tiedä voisiko syynä olla se, että säde on liian suuri. No, samapa tuo kun en kuitenkaan millään tosimielellä Tinderiä käytä. Kunhan vai huvin vuoksi näpyttelen ja tapan aikaa ennen kuin aika tappaa minut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noin yleisesti olen itse ruvennut muutamien Tinder-treffien jälkeen aika paljonkin kriittisemmäksi. Sanoisin että kahdessa tapauksessa kolmesta kuvat ei ihan vastaa todellisuutta, naiset osaa laittaa liian "hyviä" kuvia.

Tämä on totta. Jos naisella on iso perse, niin se ei näy tasan tarkkaan missään kuvassa. Tässä on se hankala puoli, että nainen voi näyttää kasvojen perusteella ihan normaalipainoiselta, mutta keski- ja alavartalo voivat tuottaa yllätyksen. Eli jos naisella on pelkkiä kasvokuvia, niin kannattaa epäillä. Ja jos jollain ei näy kasvot kokonaan, niin ylimääräistä on naamassakin, ja jos kuvat ovat epäselviä, niin ei siellä yleensä mikään kaunotar piileskele.

Saman ohjeen voi antaa tietysti myös miehille. Kannattaa laittaa myös yksi sellainen kuva, jossa näkyy koko vartalo, koska totuus selviää kuitenkin joskus. Tosin naiset eivät yleensä ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin miehet, heillä on ihan omat oudot kriteerinsä, mutta harvoinpa se kusettaminen kannattaa.

Vaan meneepä tämä homma joskus toisinkin päin. Kahden Tinder-naisen kanssa olen viihtynyt vähän pidempäänkin, ja kumpikin oli/on luonnossa paremman näköinen kuin kuvissa. Liekö tämä ihan sattumaakaan? Siis hyvän näköisiä olivat kuvissakin, mutta joskus kuviin ei tallennu sitä hehkua, jota joissain naisissa on luonnossa. Kummankin tapauksessa voi sanoa, että sen hehkun tekivät kauniit (ruskeat) silmät. Tuo on naisessa aivan älyttömän tärkeä juttu. Valitettavasti ensimmäisen luonne ei sitten ollut ulkonäön tasolla, toisen arviointi on vielä kesken.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Itsekin Jyväskylässä asun, mutta ongelmana tuntuu olevan se ettei sovellus tunnu löytävän jyväskyläläisiä. Lähes kaikki ketä tulee hakuun, ovat sijainniltaan n.150km päässä. Lähinnä Lahdesta tai Tampereelta. En sitten tiedä voisiko syynä olla se, että säde on liian suuri. No, samapa tuo kun en kuitenkaan millään tosimielellä Tinderiä käytä. Kunhan vai huvin vuoksi näpyttelen ja tapan aikaa ennen kuin aika tappaa minut.

Jyväskylä lähiseutuineen on kohtuu vähäväkinen, ainakin jos ikähaarukka on siellä 30:n paikkeilla, 20-25 asteikolla voi ehkä opiskelijoita löytyä enemmän. Jotkut Himoksen talviset bileviikonloput/festarit, Neste Oil Rally ja SuomiPop-festarit tuovat vähän tilapäistä vaihtelua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luulisi, että Jyväskylän kaltaisesta opiskelijakaupungista löytyisi kuitenkin ihan hyvin naisia ikähaarukassa 20-35 vuotta. Varsinkin, kun yliopisto on naisvaltainen, eikä siellä teekkareita ole. Sen jälkeen osa jengistä pakenee varmaan pääkaupunkiseudulle, kuten monesta muustakin opiskelijakaupungista.

Suomen paras paikka Tinderin käyttöön on tietenkin Helsinki. Pääkaupunkiseudulla asuu käsittääkseni kolmannes koko maan nuorista naisista, ja jos laittaa välimatkan tappiin asti, mukaan saadaan vielä niin ikään hyvin naisvaltainen Turku ja myös Tampere. Kaupan päälle tulee vielä Tallinna (noin 80 kilometrin päässä), jos virolaisnaiset kiinnostavat. Itse toivoisin tuohon jotain maavalintaa, sillä vain suomalaisnaiset kiinnostavat, virolaismirkkujen pyyhkiminen on ajanhukkaa.

Positiivista on se, etteivät naiset käytännössä koskaan lopu.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tuli parin kuukauden aikana Pattayalla ja Bangkokissa Tinderin ja Badoon kautta yhteensä joku 1500-2000 tykkäystä/matchia.
Badoon kautta paljon enemmän, mutta siellä on melkein kaikki ammattilaisia, jotka hakee asiakkaita.

Onhan tuo ihan erilaisella vakavuudella otettavaa touhua, kuin Suomen pelleilyt. Käytännössä kuitenkin samaa hakevat, eli kokenutta irtoseuraa. Thaimaassa maksaa kuitenkin saman minkä Suomessa vaikka jo auto/junamatka ja tuossa on sitten kuitenkin mukamas jotakin eroa lol. No ehkä se sitten että aurinkomatkalla molemmat tietänevät paremmin mitä saavat.

Isoin ero on imo siinä, että Suomessa valmiiksi pienet parisuhdemarkkinat vääristyvät näiden tindereiden takia kun taas Aasiassa suuri osa sinkuista ja naimisiinmenevistä on neitsyitä. Tietysti se on totta että suurin osa haluaa pysytellä Suomessa, mikä juuri jumittaa asetelmaa.

Suomalaiselta deittisaitilta jäi aikoinaan mieleen siellä aina pyörinyt sama nainen, jolla oli aina vielä samat esittelytekstitkin, kuva taisi vähän vaihtua uuden kampauksen/värjäyksen kera. Näinköhän mahtaa vieläkin pyöriä, taitaisi tosin jo lähestyä vaihdevuosia mutta mitäs siitä.

Itsellä on juuri suomalaisnaisista mennyt luottamus melko totaalisesti tuon paikallisen markkinakulttuurin takia. Siis että myydään ihan muuta kuin on tarjolla, huijaustahan se. Esim. kukaan ei esittelyssään sano paljon panoja takana joten tullaan tännekin pohtimaan todennäköisyyksiä. Aasiassa esitellään rakkautta ja hurmaamista, todellisia parisuhdehaluja.
Molemmissa annetaan toki aika ruusuinen kuva mutta toisessa todennäköisyydet kaikin puolin eri luokkaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luulisi, että Jyväskylän kaltaisesta opiskelijakaupungista löytyisi kuitenkin ihan hyvin naisia ikähaarukassa 20-35 vuotta. Varsinkin, kun yliopisto on naisvaltainen, eikä siellä teekkareita ole. Sen jälkeen osa jengistä pakenee varmaan pääkaupunkiseudulle, kuten monesta muustakin opiskelijakaupungista.

Yllättävän vähän niitä tuntuu olevan kun tinderiä tai jopa Suomi24 pistää, ainakaan semmoisia jotka sitten lopulta tosissaan etsii jotain muutakin kun kirjoittelukaveria tai katsoo omaa suosiotaan. TUo on muuten jännä kun itse pyörin noissa FB sinkkuryhmissä ja joskus muissakin vastaavissa jutuissa, menee johonkin miittiin pääkaupunkiseudulla niin voi olla 20 naista ja muutama mies, Jyväskylässä kun menee niin homma voi olla toisinpäin. Niin isoja eroja on joidenkin kaupunkien kohdalla.
 

Jeffrey

Jäsen
Itse kahdessa kaupungissa asuvana koen, että pikkukaupungissa tuo Tinder on monelle hieman häpeällinen asia. Ihmiset pelkäävät olla omalla naamalla esillä pelkää jonkinlaista leimaantumista, jotkut myös stalkkereita yms.

Helsingissä kun pidempiä aikoja vietän, tulee siellä käytyä Tinderiin kautta treffeillä vähintään kerran kuussa keskiarvolla. Nämä naiset ovat kaikki olleet ennakkoon ihan potentiaalisia tapauksia. Pikkukaupungissa taas homma ei juuri alusta pidemmälle lähde. Muutamassa vuodessa löytynyt muutana pano, ei juuri muuta.

Omien havaintojen mukaan myös parisuhdemarkkinat ovat täällä kovin vääristyneet. Tietysti ihan tilastollisesti on todennäköisempää, että nuori nainen lähtee lapsuusajan kotipaikkakunnaltaan kuin nuori mies. Lähtiöissä on varmasti myös keskiarvoisesti enemmän ns. potentiaalia, fiksut opiskelemaan, kauniit miesten perään yms.

Kaupungilla kun kävelee, Helsingissä näkee enemmän tasapainoisia pariskuntia, ja enemmän niitä joissa se nainen on "parempi". Pikkukaupungissa taas näkee paljon niitä, joilla se nainen tulee melko paljonkin miehen perässä. Tämä heijastuu melko voimakkaasti sinkkumarkkinoihin. Hyvät on jo viety, tai se kilpailu on todella kovaa. Jos sitä haluaisi oikeasti naisen, joutuisi ottaa muutaman asteen itseään "heikomman" yksilön.
 
Viimeksi muokattu:

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mites, oletteko huomanneet että viestit katoaa tai oletteko onnistuneet kadottamaan viestejä? Itse kun tässä viestittelin eräälle naikkoselle, ja huomasin että tältä juuri tullut kiinnostava viesti. Vähän ajan päästä avatessa uudellee ohjelman kyseinen viesti kadonnut ja tinder ilmoittaa että meistä tullut pari samana päivänä(??) Kaikki tätä yhtä viestiä edeltävät viestit on kuitenkin tallessa. Mietin, että onko nainen tullut katumapäälle ja poistanut jollain tavalla viestin vai bugittaako ohjelma?
 

Jeffrey

Jäsen
Mites, oletteko huomanneet että viestit katoaa tai oletteko onnistuneet kadottamaan viestejä? Itse kun tässä viestittelin eräälle naikkoselle, ja huomasin että tältä juuri tullut kiinnostava viesti. Vähän ajan päästä avatessa uudellee ohjelman kyseinen viesti kadonnut ja tinder ilmoittaa että meistä tullut pari samana päivänä(??) Kaikki tätä yhtä viestiä edeltävät viestit on kuitenkin tallessa. Mietin, että onko nainen tullut katumapäälle ja poistanut jollain tavalla viestin vai bugittaako ohjelma?

Kysy, sillä se selviää. Mulla käynyt niin useasti joskaan ei enää hetkeen, että se viesti tulee perille, mutta nainen vilahtaa listalla siihen päivään jona meistä on mutsi tullut. Tämä on ollut melko harmillista niiden kanssa joiden nimeä ei ole sattunut muistamaan
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kysy, sillä se selviää. Mulla käynyt niin useasti joskaan ei enää hetkeen, että se viesti tulee perille, mutta nainen vilahtaa listalla siihen päivään jona meistä on mutsi tullut. Tämä on ollut melko harmillista niiden kanssa joiden nimeä ei ole sattunut muistamaan

Vanhalla puhelimellani kävi niin että vastapuolelta tuli joku 4-5 viestiä läpi, mutta sen jälkeen viestit jostain syystä eivät enää näkyneet minulla. Oli jotenkin ärsyttävää kun vaihdoin puhelinta ja huomasin jotain kuukausia vanhoja vastauksia joita en ollut pystynyt lukemaan ja oletin naikkosen vain löytäneen jonkun kiinnostavamman.


Olen myös itse tinderin sekä erään muun deittipalvelun käyttäjänä huomannut saman eron pääkaupunkiseudun ja muun Suomen välillä, tietysti sukupuolijakauma on varmasti pk-seudulla toinen, mutta myös asenteet tuntuvat olevan erilaiset. Pääkaupunkiseudun asukkaat ovat innokkaampia selvittämään face-to-face vastapuolen, kun taas maakuntien naiset jostain syystä soutavat ja huopaavat.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuon Tinderin kovin heikkous taitaa olla tuo keskusteluohjelma tuossa, sitä kun kehittäisi tai pystyisi helpommin liittämään vaikka toisen keskusteluohjelman tuohon sen jälkeen kun pari sanaa vaihdettu eikä niin että nyt joutuu kyselemään heti jotain puhelinnumeroa whatsapp tiliä varten tai FB tunnusta ja mitä lie muita näitä tienien chat sovelluksia on.. Tosin melkein parhaimaksi tavaksi yrittää iskeä viimeaikoina huomannut tuon että parin sanan jälkeen kannattaakin kysellä jo jotain muuta kanavaa jossa keskustella niin helpommin saa jutunjuurta, jos siinä alkaa jankuttaa niin molemmilta menee äkkiä hermot ja katoaa bittivirtaan, jos kysyy vaikka whatsappia niin sitten sen toisen melkein pakolla pitää alkaa keskustella :)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaupungilla kun kävelee, Helsingissä näkee enemmän tasapainoisia pariskuntia, ja enemmän niitä joissa se nainen on "parempi". Pikkukaupungissa taas näkee paljon niitä, joilla se nainen tulee melko paljonkin miehen perässä. Tämä heijastuu melko voimakkaasti sinkkumarkkinoihin. Hyvät on jo viety, tai se kilpailu on todella kovaa. Jos sitä haluaisi oikeasti naisen, joutuisi ottaa muutaman asteen itseään "heikomman" yksilön.

Tämä on juuri se syy, miksi en halua asua maalla. Isoissa kaupungeissa on miesten markkinat. Kauniita ja fiksuja nuoria naisia riittää, ja läheskään kaikille näille ei riitä hyviä miehiä - tai siis sellaisia miehiä, joita he haluaisivat. Isossa kaupungissa onkin paljon suurempi mahdollisuus saada haluamansa kaltainen nainen - siis sellainen, joka on vähintään omaa tasoa. Ei tarvitse tyytyä edes ihan kivaan, voi nirsoillakin. Voi hakea juuri sitä mitä haluaa. Voi hakea vaikka kaunista tummatukkaista heppatyttöä, joka pitkä ja hoikka, humanisti, kuuntelee rokkia, tykkää hyvistä oluista ja viineistä ja on kiinnostunut maailmanparantamisesta. Ei tarvitse tyytyä johonkin liiketaloutta opiskelevaan tekorusketusblondiin, joka diggailee Cheekiä.

Maalla on taas käänteisesti naisten markkinat. Pikkukaupunkien ja maaseudun hyvät naiset tietävät tasan tarkkaan arvonsa. Miehiä riittää ja valitsemaan pääsee. Ja paha heitä on siitä arvostella, koska itse tekisi ihan samoin. Maalla kuitenkin moni mies joutuu tyytymään huonompaan tai jäämään jopa ilman. Ellei hae Thaimaasta tai Venäjältä.

Siksi iso kaupunki. Ei todellakaan kiinnostaisi homehtua jossain pikkukylässä, jossa saman katon alla röhnöttäisi joku tatuoitu heviä kuunteleva sarvikuono, jolla on naama täynnä rautaa ja kolmea väriä tukassa.
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Pikkuhiljaa alkanut ärsyttämään nämä botit sun muut, jotka ilmoittavat olevansa nymfomaaneja kaikki ja haluavansa jonkun sivuston kautta juttusille. Lähestulkoon kaikille vähääkään ulkolaisperäisille nimille joutuu painamaan rastia. Näillä mainoskylteillä kun on kuitenkin ihan kunnon esittelyt itsestään ja profiiliin on panostettu. Ja kenen idea tuo tykkäysten rajoittaminen oli? Huonoin keksintö ikinä tähän peliin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mulle ei noita botteja ole tullut vastaan oikeastaan ikinä. Mutta oon huomannut että aika vähän enää tulee mimmejä vastaan tuossa.

Noh, pari ihan mukiinmenevää mimmiäkin on tullut, onneksi.
 

Jeffrey

Jäsen
Tiettyjen servereiden kautta tuntuu nuo botit juoksevan. Kokoajan nuo muuttuvat vaikeammaksi havaita, mutta tuo lienee selkein merkki, jos pystyy muistamaan ne etäisyydet "paikat" joista näitä ilmaantuu. Tietysti paha jos itse pelaa peliä monessa paikassa. Yksi tällainen spotti on jossain Seinäjoen lounaispuolella, pari kilometriä keskustasta, toinen taas Helsingissä jossain Kumpulan ja Tuusulan välillä, muutamia kilometrejä keskustasta.

Nooh, melko vaivatonta tuo nymfomaatikoiden poisto onneksi on. Itse melkein annan sydäntä, vaikka vaikuttaisikin botille, poisluettuna sitten nämä tietyt pisteet joista botteja sikiää. Senverta hienot hetket tuli tässä syksyn aikana vietettyä erään Brassi kaunottaren kanssa, että mielummin poistan botteja, kun annan hylkyä epäilyttävälle..
 
Viimeksi muokattu:

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Puhuuko teillä mimmit mitään jos ei itse ala höpöttämään? Enkä nyt tarkoita vaan sitä ihan ensimmäistä viestiä vaan ihan muutenkin. Kyllä sieltä sitten sitä juttua tulee ihan kiitettävästi kun itse avaa ensin pelin mutta ei millään oikein jaksaisi joka vitun kerta alkaa keksimään jotain small talkia. Pareja on noin parikymmentä, joista yksi muija on aloittanut keskustelun ennen minua. Kahden muijan kanssa juttelen tällä hetkellä aktiivisesti mutta eihän sieltä mitään tule ellen itse laita ensin jotain. Loppujen kanssa onkin sitten hiljaisempaa kun alun kuulumisten vaihtamisten jälkeen ei ole tullut keneltäkään mitään.

Ei mulla ainakaan ole kanttia kysyä mitään tapaamista livenä jos ei toinen edes uskalla/osaa/halua tyyliin kertaakaan avata juttuhetkeä.
 
Puhuuko teillä mimmit mitään jos ei itse ala höpöttämään? Enkä nyt tarkoita vaan sitä ihan ensimmäistä viestiä vaan ihan muutenkin.
Olen itse sitä ikäluokkaa etten itse ole näitä käyttänyt, mutta poikani kanssa avoimet välit ja ollaan tästä Tinderistäkin juteltu. Vastaus kysymykseesi on, että riippuu aivan täydellisesti kaikesta. Millainen oma profiilisi on, millainen nainen kyseessä, missä asut, mikä ikäsi on ja mikä mätsisi ikä. Millaisia juttuja heität ja miten ne sattuvat sopimaan vastaanottajalle, sekä millainen halu edellä mainittuihin asioihin peilaten tällä vastaanottajalla on jatkaa tutustumista. Isommissa kaupungeissa lienee korkeasti koulutetulla miehellä hyvä tilanne, ellei sitten ole aivan heikot jutustelutaidot.

Poikani pariutui lopulta yhden tinder-matchinsa kanssa ja isohkossa kaupungissa kyllä riitti hänellä sen sovelluksen myötä kuulemma vientiä. Tosin tilanne olisi kai ollut aika sama ilman sovellustakin, aika hyvin on isäänsä tullut kun on kerran seuramiehiä ja itseluottamus kunnossa.

En pitäisi sitä kuitenkaan minään väärin tekemisenä jos jutustelu naisen kanssa ei johda mihinkään. Sehän on merkki siitä ettei kemiat oikein vain tunnu kohtaavan. Siinä mielessä kyllä täytyy kummastella tätä nykyaikaa, että pelkästään kirjallisen tuotoksen perusteellako se todetaan. Kyllä minä olen iloinen siitä että elin aikana jolloin tutustumiset tapahtuivat "oikeassa" todellisuudessa ja ne kemiat pystyi heti toteamaan itse oikeasti. Suosittelen sulle samaa kuin aikoinaan sanoin pojalleni, jos mimmi vaikuttaa kiinnostavalta niin luo hauska ensivaikutelma ja ehdota tapaamista heti sen perään. Toteat vaikka machille että vaikuttaa kiinnostavalta ja haluat katsoa miten kemiat kohtaavat, voisit tarjota vaikka kahvin tai jäätelön. Säästyt monelta turhalta jutustelulta ja saatat vaikka yllättyäkin kun tapaat oikeita naisia.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Puhuuko teillä mimmit mitään jos ei itse ala höpöttämään?

Aika heikosti ainakin täällä. Hyvän näköisiä daameja kyllä pilvin pimein matcheina, mutta harvoinpa kukaan juttelua aloittaa. Usein on jopa erittäin nihkeässä heti "moikkailujen" jälkeen, vaikka itse tekisikin aloitteen. Olen tullut siihen tulokseen, kun vierestä seurannut mies- ja naispuoleisten ystävien Tinderin pelailua, että ulkonäöllisesti keskiverto naisillekin sataa siihen tahtiin viestiä, että eipä omia aloitusliikkeitä tarvi pääasiassa paljon tehdä. Naiset kuitenkin innostuu aloittamaan keskusteluja, jos kohde on riittävän hyvän näköinen JA kuvassa on lemmikki(kissa, koira) mukana. Ulkonäkö + empatiakyky luo naisille varmasti sitä turvaa, ettei kyseessä ole pelkkä onnenonkija. Myös persoonallinen ja hauska profiiliteksti on suuri plussa tässä asiassa, jota naiset tuntuu painottavan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Puhuuko teillä mimmit mitään jos ei itse ala höpöttämään?
Itse olen Tinderissä täysin huvin vuoksi, hyvää taukotekemistä tuo Tinderin näppäileminen. En siis etsi mitään, enkä myöskään aloita keskusteluja itse. Profiilikin on melko HMV-kamaa, en ole jaksanut panostaa siihen. 1,5 vuoden aikana on noin kymmenen alkanut juttelemaan, ja näistä vain kahden kanssa ollaan ihan oikeasti jo juteltu, tosin toisen kanssa vain 5 minuuttia.

Ainakin kaksi on aloittanut keskustelun sanomalla moi, johon olen vastannut takaisin. Tämän jälkeen kumpikaan osapuoli ei laita enää mitään ja muutaman päivän päästä oli match poistanut minut. Odottikohan nainen että jos tämä sanoo moi, niin minä teen sen jälkeen aloitteen?

Yhdessä tapauksessa kävi niin että nainen aloitti taas moi, johon vastasin. Taas keskustelu jämähti tähän. Tämä neiti vaikutti olevan suht nätti, joten tavoistani poiketen jatkoin keskustelua kysymällä mitä kuuluu. Vastausta ei koskaan tullut ja jo samana iltana match poisti minut. En tiedä mitä tapahtui, oliko sitten joku tytön kaveri sitten vitsillä viikonloppu-iltana alkanut kirjoittamaan kaverinsa matcheille viestejä.

Sellainenkin tässä on käynyt, että neiti aloitti keskustelun, ja ihan oma-alotteisesti ylläpiti sitä, kyseli minulta kuulumisia jne. Tämä oli myös ihan hyvännäköinen, joten vastailinkin ihan kunnon vastauksia neidille. Neiti otti sitten itse puheeksi että mitä alaa opiskelen ja kerroin oman alani. Vastavuoroisesti kysyin takaisin että mitäs alaa itse opiskelet. Tyttö tästä suutahti ja sanoi että se lukee mun profiilissa ja keskustelu kuoli siihen. Joo, olihan se siellä pitkässä esittelyssä ohimennen. Olin vielä ihan oikeasti lukenut tuon esittelyn ja tiesin vastauksen esittämään kysymykseeni, mutta ajattelin kysyä sen silti koska small talk ja "kohteliaisuus", itsehän alkoi koulustani kysymään. Kai tuon olisi voinut vielä pelastaa, mutta en ei kiinnostanut niin paljoa. Lähinnä ihmettelen että tuohon spontaaniin kysymykseen kiinnostus loppui.

"Aikuisten" naisten (27-40v) käytöstä on myös tullut ihmeteltyä. Joskus muistaakseni olen aiheesta tänne kirjoittanut, että tuohon ikäluokkaan kuuluvia naisia saan aika paljon matcheiksi, mutta poistavat minut heti matcheistaan. En tiedä miksi harrastavat tuota, että laittavat kaikki jatkoon, mutta poistavat heti jos tulee pari jonkun vähän rumemman yksilön kanssa. Eikö se olisi helpompaa antaa vain rastia meikäläiselle? Toinenkin outo ominaisuus näistä vähän vanhemmista löytyy, jonka ovat myös kaverini huomanneet. Itse olen kokenut tämän vain kerran, ainoa nainen jonka kanssa olen keskustelun Tinderissä aloittanut oli joku 37v maukas MILF. Laittelin aivan normaalin viestin että moi, mitä kuuluu, mutta vastausta ei koskaan tullut. Lopulta parin viikon päästä poisti minut matcheistä. Okei, tää oli aika selvä tapaus, koska kyseessä oli ikäänsä nähden suht hyvin säilynyt yksilö, eli kilpailevaa kysyntää varmasti löytyy. Kaverillani on käynyt näin kahdesti, joista toinen ihan pari päivää sitten. Kaverini on rokkari-hevari, kuvat on keikoilta ja esittelytekstissäkin mainittu kiinnostus rock-musiikkiin. Tämä kaveri sai sitten superliken joltain 32 vuotiaalta kauniilta naiselta, joka omassa esittelytekstissään kertoi pitävänsä metallimusiikita. Paperilla siis aivan selvä tapaus, ja kaverini laittoi naiselle heti viestiä. Nainen ei kuitenkaan koskaan vaivautunut vastaamaan viestiin. En muista poistiko vielä matcheista. Tietysti aina on mahdollisuus, että antoi superliken vahingossa, mutta vähän ihmetyttää silti.

Kai tässä täytyy vain muistaa vanhat nyrkkisäännöt, eli jos nainen tekee aloitteen, niin se kertoo siitä että nainen ei saa itse alotteita, joka taas kertoo siitä että naisessa on jotain vikaa. Hyvännäköiset taas tuskin vastaavat siksi, että siellä puhelin pirisee jatkuvasti kaikkien muidenkin kilpakosijoiden osalta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kaverini on rokkari-hevari, kuvat on keikoilta ja esittelytekstissäkin mainittu kiinnostus rock-musiikkiin. Tämä kaveri sai sitten superliken joltain 32 vuotiaalta kauniilta naiselta, joka omassa esittelytekstissään kertoi pitävänsä metallimusiikita. Paperilla siis aivan selvä tapaus, ja kaverini laittoi naiselle heti viestiä.
Vaikuttaako musiikkimaku oikeasti jonkun parinvalintaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös