Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 924
  • 1 721

Glove

Jäsen
MInkälainen profiili tinderiin kannattaisi tehdä? Kertooko totuuden vai valehteleeko päin naamaa? T. Setämies vm. 73
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
MInkälainen profiili tinderiin kannattaisi tehdä? Kertooko totuuden vai valehteleeko päin naamaa? T. Setämies vm. 73

Riippuu mitä hakee. Jos meinaa jotain ihmistä nähdä, niin valehtelemalla profiilissa mahdollinen kohtaaminen voi jäädä aika lyhyeksi.

Edit. Muotoiltu Mikko Hannula tyyppinen viesti hieman järkevämmäksi
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraavaksi varmaan kerrotaan taas tarinaa kuinka chadit ja 100% alffat vie ne Ukrainarattaret ja kuinka ressukoille jää vaan kiloriinat ja tonnikeijut.
Yksikään panoalfa ei ota toisen miehen lapsia siipiensä suojaan. Kyllä ne ukrainattaret jää niille ressukoille.

Kun naiset on lapsettomia, niin he ottavat parisuhteeseen ja lastensa isäksi panoalfan. Kun juttu muutaman vuoden kuluessa päättyy eroon (yllätys kun mies on valikoitunut parisuhteeseen ulkoisten juttujen takia), niin sitten parisuhteeseen saatetaankin kelpuuttaa se tavismies joka ei kelvannut naiselle silloin kun nainen oli lapseton.
 
Viimeksi muokattu:

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksikään panoalfa ei ota toisen miehen lapsia siipiensä suojaan. Kyllä ne ukrainattaret jää niille ressukoille.

Kun naiset on lapsettomia, niin he ottavat parisuhteeseen ja lastensa isäksi panoalfan. Kun juttu muutaman vuoden kuluessa päättyy eroon (yllätys kun mies on valikoitunut parisuhteeseen ulkoisten juttujen takia), niin sitten parisuhteeseen saatetaankin kelpuuttaa se tavismies joka ei kelvannut naiselle silloin kun nainen oli lapseton.

No nyt on kyllä aika vahvasti katkeran peräkammarinpojan tuoksu näissä sun tilityksissä.

Muutamia oikein kauniita ukrainattaria tuolta on tullut vastaan, yhden kanssa tavattiinkin, mutta näillä tuppaa englanninkielentaito olla aika heikoissa kantimissa.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on kyllä aika vahvasti katkeran peräkammarinpojan tuoksu näissä sun tilityksissä.
Niin. Omat ja kaverien vanhemmat on olleet yhdessä 40-50 vuotta. Tinderissä kun juttelee naisten kanssa, niin niillä on takana lyhyt parisuhde, josta muistona pieniä lapsia. On tullut keskusteltua myös naisten kanssa, jotka on olleet sillä hetkellä paksuna, mutta ehkä olen jo setämies ja monilla minun ikäisillä naisilla kuuluukin olla lapsia. Aika mahdotonta löytää enää lapsetonta naista. Jos takana olisi ero ja pieniä lapsia, niin kyllä ainakin itse kokisin epäonnistuneeni, mutta en jäisi sitä suremaan.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin. Omat ja kaverien vanhemmat on olleet yhdessä 40-50 vuotta. Tinderissä kun juttelee naisten kanssa, niin niillä on takana lyhyt parisuhde, josta muistona pieniä lapsia. On tullut keskusteltua myös naisten kanssa, jotka on olleet sillä hetkellä paksuna, mutta ehkä olen jo setämies ja monilla minun ikäisillä naisilla kuuluukin olla lapsia. Aika mahdotonta löytää enää lapsetonta naista. Jos takana olisi ero ja pieniä lapsia, niin kyllä ainakin itse kokisin epäonnistuneeni, mutta en jäisi sitä suremaan.

Joo, kyllä sieltä paljon löytyy yh-mammaa, mutta itse ainakin skippailen nuo jo pyyhkimisvaiheessa kun hyvin usein se biossa on kuitenkin mainittuna. Menee nuo toki hauskanpitoseurana jos ulkonäkö on kohdillaan.

En tosin tiedä miten tämä liittyy enää alkuperäiseen pointtiin/yleistykseen Ukrainattarista.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Toimiiko porukalla toi passitoiminto? Oikeassa sijainnissa tulee pareja liukuhihnalta, mutta nyt kun loman alla olen ostanut tuon Goldin ja siirtänyt itseni lämpimämpään kohteeseen, pareja ei tule lainkaan. Auttaakohan restointi vai onko tuota passia mahdollista saada edes toimimaan?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itsekin taas piiitkän tauon jälkeen aktivoitunut tinderöimään, koska miksei tässä jo voisi jotain vakavampaakin jonkun sopivan kanssa harkita, piakkoin alkaa tulla täyteen jo neljä vuotta avioerosta

Edelleen samoja havaintoja kuin aiemmin, eli vastaan tulee todella paljon erittäin pitkiä (yli 180cm, pisimmät jopa 190cm ja karvan yli) naisia. Ilmeisesti poikkeuksellisen pitkillä naisilla on ihan oikeasti haasteita sitten löytää parisuhdetta, kaipa meidän miesten itsetunto sitten vain on niin heikko ettemme kestä itseämme pidempää naista. Tai sitten todennäköisempi syy on se, että monet naiset ihan ymmärrettävästi jostain alkukantaisen biologisesta syystä hakevat juuri parisuhde mielessä aina itseään pidempää miestä. Ja tuon pituisilla naisilla sellaisten miesten valikoima alkaa jo olla melkoisen rajallinen..

Toinen havainto: tosi paljon tulee vastaan sellaisia, jotka ihan suoraan ilmoittavat profiilissa, että minä olen sitten feministi ja/tai vihervassari. Ja ihan vieläpä näillä sanoilla. Jotenkin olen tulkinnut, että tämä on ilmiö etenkin täällä pk-seudulla, vaikkapa Porissa käydessä en ole tinderöinyt, että paljonko tällaisia tapauksia on esimerkiksi siellä. Minä en poliittisesti ole virallisesti mitään mieltä, joten sinällään asian voi vielä ohittaa olankohautuksella, mutta sen verran sitten kuitenkin kallellaan enemmän oikealle jos nyt pakko on itsensä jotenkin määrittää, että ihan huomiona vain tällainenkin seikka

Ja tosiaan muuten: niitä ukrainalaisia on kyllä ruvennut tulemaan vastaan. En ole jotenkin vain "kehdannut" heittää tykkäystä, jotenkin oman pään sisällä tuntuisi sellaiselta oudon setämiesmäiseltä touhulta tässä tilanteessa alkaa heistä tykkäämään.. ongelma on varmaan ihan puhtaasti omassa päässäni, mutta kommenttina vaan asiaan
 

Jeffrey

Jäsen
Itse en usko siihen, että miehillä olisi mitään geneeristä itsetunto-ongelmaa pidempien naisien kanssa. Tietysti sitä voi itse puhua ainoastaan oman kokemuksen pohjalta, mutta väittäisin kyseen olevan ennemmin tottumuksesta - siis siitä, että me olemme yleensä tottuneet lyhyempään naiseen ja pidemmän kanssa ei tunnu ihan niin tunnu luistavan. Toisena voi toki tulla ne ulkoiset tekijät jotka puoltavat keskipituista ihmistä, sekä miehissä että naisissa. Lopulta omat havainnot puoltavat sitä, että vanhempien ikäluokkien pitkillä naisilla tuo oma pituus on ollut ongelma eikä sen kanssa ole päästy ihan sinuiksi. Tässä menee melko selkeä jako, jossa 1994 syntyneet ja nuoremmat naiset osaavat kantaa pituutensa ja ovat kauniita naisia rokaten naisellisuutensa kanssa menemään ja oma luonto kestää korkokengistä alkaen sen meiningin, kun vanhemmat taas laahustaa ylisuurissa vaatteissa lättäpohjalenkkareissa.

Omalla kohdalla pituus ei ole ollut koskaan mikään asia, ja kun vahat laittaa tukkaan niin hiuksenhaituvat heiluu siellä kahdessa niin pidempiä naisia ei ole oikeastaan vastaan tullut. Nykyisen kanssa paikasta auringossa tavoitteli eräs 180 senttinen daami joka oli kyllä jumalallisen kaunis ja myös runko todella hyvässä kunnossa. Jollain tavalla vaan se fysiikka ei tuntunut ihan onnistuvan ja väitän tämän johtuvan ihan siitä, että itse vaan on tottunut niihin keskimittaisiin naisiin ja kyse puhtaasti tottumuksesta. Noh, kerran hellyin yhden kääpiön matkaan, mutta se oli sitten asia erikseen.

Vihervassareissa, feministeissä ja vegaaneissa taas sitten on se, että he tykkäävät asiasta kertoa. Tuskin he sen yleisempiä ovat, mitä ehkä heidän pariutuminen on hankalaa. Ajattelisin kuitenkin, että heidän maailmassa on tavanomaista omasta suuntautumisestaan kertoa - yhteisöllisyys heidän aatteilleen on kuitenkin myös tärkeämpiä kuin esimerkiksi meille liberaaleille. Isoissa kaupungeissa tässä tulee myös se tekijä huomioon, että ihmisen tarve erottua on suurempi kun pienessä kaupungissa taas ei haluta erottautua. Samalla isossa kaupungissa ihmisellä jolla on tarve erottautua se erottautuminen menee melko äärimeininkiin kun massaa on enemmän ja erottautuakseen on oltava raflaavampi. Pienemmässä kaupungissa sinusta taas tulee helpommin se kylähullu, ja ehkä myös muuten ei haluta olla se silmäänpistävä tapaus kun sitten se silmänpistävyys on pistävämpää.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Omalla kohdalla pituus ei ole ollut koskaan mikään asia, ja kun vahat laittaa tukkaan niin hiuksenhaituvat heiluu siellä kahdessa niin pidempiä naisia ei ole oikeastaan vastaan tullut. Nykyisen kanssa paikasta auringossa tavoitteli eräs 180 senttinen daami joka oli kyllä jumalallisen kaunis ja myös runko todella hyvässä kunnossa. Jollain tavalla vaan se fysiikka ei tuntunut ihan onnistuvan ja väitän tämän johtuvan ihan siitä, että itse vaan on tottunut niihin keskimittaisiin naisiin ja kyse puhtaasti tottumuksesta. Noh, kerran hellyin yhden kääpiön matkaan, mutta se oli sitten asia erikseen.
Pakko sen verran kommentoida, että minä siis edustan juuri miesten pituuden toista ääripäätä, pituuteni taitaa olla sentin tarkkuudella 171cm. Omasta puolestani sanon, että itsetunto on kyllä erinomaisessa kunnossa ollut aina, vaikka kiistatta olen lyhyt niin en ole asiasta koskaan tehnyt itselleni ongelmaa. Mutta jos olen rehellinen, niin sen verran nähtävästi olen jonkinlaisten biologisten faktojen vanki minäkin, että en vain ole koskaan kyennyt pitämään etenkään mitään poikkeuksellisen pitkiä naisia (siis 180cm ja yli) viehättävinä. Ja siis kyllä, tarkoitan nimenomaan seksuaalisesti viehättävinä, on sitten vaikka se runko missä tikissä hyvässä. Tapaillut olen elämäni aikana itseäni muutaman sentin pidempiä naisia, mutta kuinka ollakaan elämäni kaksi vakavaa ja pitkää parisuhdetta ovat olleet noin 160cm kanssa. Ja sitten kerran oli pitkä seurustelusuhde vain 151cm senttisen neitokaisen kanssa, muistan miten pidin häneen pituuttaan tuolloin ihan mahdottoman viehättävänä piirteenä. Se homma kaatui sitten muihin juttuihin.. en tiedä onko tämä viimeksi mainittu sitten sinulle jo sellainen "kääpiö" johon tuossa lopussa viittaat
 

BaronFIN

Jäsen
Itse 186cm ja nyt yhden päivän tinderöinnin jälkeen mielenkiinnon kohteeksi valikoitui 155cm neitokainen tarkempaa tutustumista varten. Ihan uusi kokemus tällaisesta pituuserosta. Kait se siitä sitten luonnostaan lutviutuu jos pidemmälle edetään.

Muuten yhden päivän tinderöinnistä jäi ihan positiivinen fiilis. Osumia tuli se viisi, joista kaksi jäi sanattomaksi törmäämiseksi, kolmen kanssa tuli vaihdettua asiaakin ja niistä kahden kanssa edettiin yötä myöten keskusteluja Whatsappin puolella ja niistä toisen kanssa treffeille asti. Tämä vaikuttaakin niin hyvältä tyypiltä, että seuraavatkin treffit on jo tiedossa. Oma näkyvyys meni hyllylle eikä mitään tarvetta avata sovellusta enää. Menen yksi kerrallaan.

Ei huonompi kokemus 24 tunnin tinderöinnistä, joista tämä tärkein osumakin tuli jo ensimmäisten tuntien aikana. Tuuriakin kyllä pitää olla mukana, mutta tällä kertaa näin.

Muutoin kyllä täytyy sanoa, että yleistarjonta 35-47 ikäluokasta oli aika karmaiseva ja en välttämättä olisi halunnut nähdä mistä kaikkia tykkäyksiä sain. Toisaalta sitäkin enemmän arvostaa tätä taskuvenusta, joka on ikäluokkansa valioyksilö.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Onko päällä joku bugi joka estää osumien tulemisen vai olenko yhtäkkiä muuttunut rumaksi? Pariin viikkoon ei yhden yhtä osumaa vaikka normaalisti niitä kyllä tullut ihan tasaisesti, lisäksi pari kertaa on tullut ilmoitus uudesta osumasta muttakun menee katsomaan niin ei siellä mitään uutta osumaa edes ole.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Onko päällä joku bugi joka estää osumien tulemisen vai olenko yhtäkkiä muuttunut rumaksi? Pariin viikkoon ei yhden yhtä osumaa vaikka normaalisti niitä kyllä tullut ihan tasaisesti, lisäksi pari kertaa on tullut ilmoitus uudesta osumasta muttakun menee katsomaan niin ei siellä mitään uutta osumaa edes ole.
Sut on poistettu vaan pareista, jos sitä uutta osumaa et näe. Itellä ainakin kävi monesti niin, että tuli osuma, mutta sitä ei siellä ollutkaan enää. Ollu sitte ns "vahinko" se naisen puolelta tai jotain. Ja et varmasti ole muuttunut rumaksi tai mitään. Ehkä et vaan näy tarpeeks usealle naiselle, niin niitä ei osumia ei enää tahdo tulla.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko päällä joku bugi joka estää osumien tulemisen vai olenko yhtäkkiä muuttunut rumaksi? Pariin viikkoon ei yhden yhtä osumaa vaikka normaalisti niitä kyllä tullut ihan tasaisesti, lisäksi pari kertaa on tullut ilmoitus uudesta osumasta muttakun menee katsomaan niin ei siellä mitään uutta osumaa edes ole.
On tuossa bugin mahdollisuus noiden vaihtoehtojen lisäksi, mitä @Fiftie luetteli. Itselle kävi vähän samoin joskus parisen vuotta sitten. Viikon tai psrin jakso heti rekisteröitymisen jälkeen, kun ei tullut osumia kahta enempää. Niillekään ei lähtenyt viestit. Ja samat naamat jotka swaippasi suuntaan tai toiseen, tulivat vastaan heti kun sovelluksen käynnisti uudestaan.

Shadowbannista voisi joku puhua. En tiedä oliko kyseessä tuo vai jotain muuta mutta kun poistin tunnuksen ja jokusen ciikon jälkeen yritin uudestaan, niin alkoipa toimimaan. Tuli tuosta kirjoitrttuakin tänne ja taidettiin shadowban -teoria ampua alas joidenkin toimesta. Pidän tuots kuitenkin ihan mahdollisena, kun lyhyen ajan sisään olin samalla numerolla rekisteröitynyt useampaan kertaan. Aiemmat kerrat oli lähinnä mielenkiinnosta, minkälainen tarjonta alueella on. Sitten kun lähti leikkiin mukaan omana itsenään, tuli nämä em. ongelmat. Kunnes sitten tosiaan uusiksi rekisteröitymällä toimi normaalisti.
 

BaronFIN

Jäsen
Itse 186cm ja nyt yhden päivän tinderöinnin jälkeen mielenkiinnon kohteeksi valikoitui 155cm neitokainen tarkempaa tutustumista varten. Ihan uusi kokemus tällaisesta pituuserosta. Kait se siitä sitten luonnostaan lutviutuu jos pidemmälle edetään.

Muuten yhden päivän tinderöinnistä jäi ihan positiivinen fiilis. Osumia tuli se viisi, joista kaksi jäi sanattomaksi törmäämiseksi, kolmen kanssa tuli vaihdettua asiaakin ja niistä kahden kanssa edettiin yötä myöten keskusteluja Whatsappin puolella ja niistä toisen kanssa treffeille asti. Tämä vaikuttaakin niin hyvältä tyypiltä, että seuraavatkin treffit on jo tiedossa. Oma näkyvyys meni hyllylle eikä mitään tarvetta avata sovellusta enää. Menen yksi kerrallaan.

Ei huonompi kokemus 24 tunnin tinderöinnistä, joista tämä tärkein osumakin tuli jo ensimmäisten tuntien aikana. Tuuriakin kyllä pitää olla mukana, mutta tällä kertaa näin.

Muutoin kyllä täytyy sanoa, että yleistarjonta 35-47 ikäluokasta oli aika karmaiseva ja en välttämättä olisi halunnut nähdä mistä kaikkia tykkäyksiä sain. Toisaalta sitäkin enemmän arvostaa tätä taskuvenusta, joka on ikäluokkansa valioyksilö.
Tästä tapauksesta on ollut puhetta naisasia-ketjussa, Mutta jatketaan vielä täällä.

Itselläni ei siis ollut profiilissa ilmoitettua pituutta ja jos olisi ollut, niin tämä neitokainen olisi pyyhkäissyt minut surutta vasemmalle. Aika karua.

Nyt sitten tavattuamme ja todettuamme ettei pituuserolla ole mitään merkitystä, niin tajuamme kumpikin (hän etenkin) kuinka naurettavia ennakkokäsityksiä ihmisillä on. Tai siis hän oli kriittisen epäluuloinen, minä avoimempi.

Ja tämä huomio oikeastaan yleistäen: väittäisin, että 75-80% naisista ilmoittaa tuolla pituutensa (vaan ei painoa, tirsk) ja näistä ehkä puolet asettaa vaatimuksensa myös miesten pituudelle. Onko tämä joku juttu ihan oikeasti naisväelle? Pituus?

Minulle ei tullut mieleenkään ilmoittaa pituuttani, mutta nyt jos tekisin uutta profiilia, niin ehkä ilmoittaisin, koska se on selkeästi tieto mitä pitää olla. Tosin nyt on sellainen taskuraketti kiikarissa etten usko Tinderin ihan heti palaavan tähän puhelimeen.
 
Viimeksi muokattu:

Spire

Jäsen
Tästä tapauksesta on ollut puhetta naisasia-ketjussa, Mutta jatketaan vielä täällä.

Itselläni ei siis ollut profiilissa ilmoitettua pituutta ja jos olisi ollut, niin tämä neitokainen olisi pyyhkäissyt minut surutta vasemmalle. Aika karua.

Nyt sitten tavattuamme ja todettuamme ettei pituuserolla ole mitään merkitystä, niin tajuamme kumpikin (hän etenkin) kuinka naurettavia ennakkokäsityksiä ihmisillä on. Tai siis hän oli kriittisen epäluuloinen, minä avoimempi.

Ja tämä huomio oikeastaan yleistäen: väittäisin, että 75-80% naisista ilmoittaa tuolla pituutensa (vaan ei painoa, tirsk) ja näistä ehkä puolet asettaa vaatimuksensa myös miesten pituudelle. Onko tämä joku juttu ihan oikeasti naisväelle? Pituus?

Minulle ei tullut mieleenkään ilmoittaa pituuttani, mutta nyt jos tekisin uutta profiilia, niin ehkä ilmoittaisin, koska se on selkeästi tieto mitä pitää olla. Tosin nyt on sellainen taskuraketti kiikarissa etten usko Tinderin ihan heti palaavan tähän puhelimeen.
Oliko tässä nyt kyse siitä että pituuseroa oli liikaa, vai siitä että 186cm olisi ollut liian lyhyt? Deittisovellukset ovat raadollisia usein. En ole vuosiin käyttänyt Tinderiä, joskus pärjäsin pärställä hyvin, mutta uskoisin nykyään "vaatimustason" olevan korkeammalla. Ihan vain siksikin etten silloin jaksanut laittaa biotekstiksi juuri mitään, nykyään tuskin paljon tulisi matcheja näillä eväillä.
 

BaronFIN

Jäsen
Kyse oli siitä, että daami olisi ennalta kokenut pituussuhteen 186-155 niin mahdottomaksi, että olisi pyyhkäissyt minut vasemmalle. ”Liian pitkä”.

Itsekin suhtauduin pituuseroon huumorilla, mutta ei sillä ole oikeasti ollut minkään valtakunnan merkitystä nyt kun ollaan asiaan päästy. Se vie minua sulkapallossa kuin litran mittaa.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
@PatrickKane95 Tee profiili uudestaan, jos sulla ei siellä mitään sellaisia pareja ole, joita ei missään nimessä voi päästää menemään.
Pakko oli tähän ratkasuun päätyä kun tuli kaikki samat tyypit vastaan jotka on edellisenä päivänä hylännyt eikä siis matcheja varmaa 2 viikkoon vaikka painais jokaselle sydäntä. Parilta kaveriltani kysyin niin heilläkin sama homma.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikähän tämä villitys itsensä huolehtimisesta on? Tai siis pitääkö se erikseen aikuisen ihmisen mainita, itsestä huolehtiminen. Kai se sit pitää. Olisiko ihmettelyketjun kamaa sittenkin?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mikähän tämä villitys itsensä huolehtimisesta on? Tai siis pitääkö se erikseen aikuisen ihmisen mainita, itsestä huolehtiminen. Kai se sit pitää. Olisiko ihmettelyketjun kamaa sittenkin?
Tuon kertominen varmaankin tarkoittaa sitä, että eivät ole osanneet aiemmassa parisuhteessa sitä tehdä. Eivätkä osaa tulevassakaan, jos tuo on siis toiveena tulevalta kumppanilta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mikähän tämä villitys itsensä huolehtimisesta on? Tai siis pitääkö se erikseen aikuisen ihmisen mainita, itsestä huolehtiminen. Kai se sit pitää. Olisiko ihmettelyketjun kamaa sittenkin?
Naisen nettideittiprofiiliin kirjoitettuna tuo tarkoittaa tiukimman tulkinnan mukaan sitä, että läskit plösöt ja edes pienestikään pyöreyteen taipuvaiset älkööt vaivautuko. Muutenkin kannattaa olla kroppa ja samalla ulkonäkö kunnossa, ihan vitun sama onko äijällä älliä tai luonnetta. Hyvinvointivaatimukset ulottuvat näissä tapauksissa usein myös miehen pankkitilin hyvinvointiin.

Väljemmän tulkinnan mukaan itsestä huolehtiminen on sitä, että miehen rakkaimmat harrasteet eivät ole sohvalla istuminen, penkkiurheilu ja mallasjuomat, vaan jotain liikuntaa ja ehkä henkisiäkin harrasteita kuuluu arkielämään.

Hörhötulkinnan mukaan itsestään huolehtivan miehen olisi hyvä naukkailla päivittäin luontaistuotekaupoista hankittuja mitä hyvänsä puristekapseleita, juomia ja pulvereita, ynnä suhtautua myönteisesti homeopatiaan ja monenkirjaviin ns. hyvinvointipalveluihin. Tällaisen deitin kanssa ei mene kauaa, kun nainen kysyy esim. ”mitä sulle merkitsee henkisyys” tai ”tuntuuko susta joskus siltä, että sä et ole oikein onnellinen”.

Parilla kysymyksellä selviää, mitä edellä mainittua suuntausta naisen ilmaisema itsestään huolehtimisen toivomus pääpiirteissään edustaa. Joskus tuo käy vahvasti ilmi jo kuvista.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naisen nettideittiprofiiliin kirjoitettuna tuo tarkoittaa tiukimman tulkinnan mukaan sitä, että läskit plösöt ja edes pienestikään pyöreyteen taipuvaiset älkööt vaivautuko. Muutenkin kannattaa olla kroppa ja samalla ulkonäkö kunnossa, ihan vitun sama onko äijällä älliä tai luonnetta. Hyvinvointivaatimukset ulottuvat näissä tapauksissa usein myös miehen pankkitilin hyvinvointiin.

Väljemmän tulkinnan mukaan itsestä huolehtiminen on sitä, että miehen rakkaimmat harrasteet eivät ole sohvalla istuminen, penkkiurheilu ja mallasjuomat, vaan jotain liikuntaa ja ehkä henkisiäkin harrasteita kuuluu arkielämään.

Hörhötulkinnan mukaan itsestään huolehtivan miehen olisi hyvä naukkailla päivittäin luontaistuotekaupoista hankittuja mitä hyvänsä puristekapseleita, juomia ja pulvereita, ynnä suhtautua myönteisesti homeopatiaan ja monenkirjaviin ns. hyvinvointipalveluihin. Tällaisen deitin kanssa ei mene kauaa, kun nainen kysyy esim. ”mitä sulle merkitsee henkisyys” tai ”tuntuuko susta joskus siltä, että sä et ole oikein onnellinen”.

Parilla kysymyksellä selviää, mitä edellä mainittua suuntausta naisen ilmaisema itsestään huolehtimisen toivomus pääpiirteissään edustaa. Joskus tuo käy vahvasti ilmi jo kuvista.

Hyvä vastaus. Itse saatoin sekoittaa tämän ja omillaan toimeen tulon jotenkin. TS. Olen ajatellut tätä välillä niin että pitäisi tulla taloudellisesti toimeen.

Nämä on välillä hankalia tulkita mitä milläkin tarkoitetaan ettei pitäisi esittelyn perusteella kovin suuria tulkintoja tehdä

Olisikohan parasta vetää ihan läskiksi tämä ja sanoa esim olevan itsensä taannuttaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös