Itsekin taas piiitkän tauon jälkeen aktivoitunut tinderöimään, koska miksei tässä jo voisi jotain vakavampaakin jonkun sopivan kanssa harkita, piakkoin alkaa tulla täyteen jo neljä vuotta avioerosta
Edelleen samoja havaintoja kuin aiemmin, eli vastaan tulee todella paljon erittäin pitkiä (yli 180cm, pisimmät jopa 190cm ja karvan yli) naisia. Ilmeisesti poikkeuksellisen pitkillä naisilla on ihan oikeasti haasteita sitten löytää parisuhdetta, kaipa meidän miesten itsetunto sitten vain on niin heikko ettemme kestä itseämme pidempää naista. Tai sitten todennäköisempi syy on se, että monet naiset ihan ymmärrettävästi jostain alkukantaisen biologisesta syystä hakevat juuri parisuhde mielessä aina itseään pidempää miestä. Ja tuon pituisilla naisilla sellaisten miesten valikoima alkaa jo olla melkoisen rajallinen..
Toinen havainto: tosi paljon tulee vastaan sellaisia, jotka ihan suoraan ilmoittavat profiilissa, että minä olen sitten feministi ja/tai vihervassari. Ja ihan vieläpä näillä sanoilla. Jotenkin olen tulkinnut, että tämä on ilmiö etenkin täällä pk-seudulla, vaikkapa Porissa käydessä en ole tinderöinyt, että paljonko tällaisia tapauksia on esimerkiksi siellä. Minä en poliittisesti ole virallisesti mitään mieltä, joten sinällään asian voi vielä ohittaa olankohautuksella, mutta sen verran sitten kuitenkin kallellaan enemmän oikealle jos nyt pakko on itsensä jotenkin määrittää, että ihan huomiona vain tällainenkin seikka
Ja tosiaan muuten: niitä ukrainalaisia on kyllä ruvennut tulemaan vastaan. En ole jotenkin vain "kehdannut" heittää tykkäystä, jotenkin oman pään sisällä tuntuisi sellaiselta oudon setämiesmäiseltä touhulta tässä tilanteessa alkaa heistä tykkäämään.. ongelma on varmaan ihan puhtaasti omassa päässäni, mutta kommenttina vaan asiaan