Tinder – statsit & keskustelu

• 705 816
  • 1 886

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelko on tunne, joka ohjaa ihmisiä voimakkaasti. Siksi sitä hyödynnetään paljon muun muassa mainonnassa. Kun pelko väistyy ja ihminen kokee pääsevänsä turvalliseen ja vastavuoroiseen yhteyteen toisen kanssa ja tulevansa kokonaisvaltaisesti hyväksytyksi, etukäteen laadittujen kriteerien merkitys romahtaa.
Tämä! Siksi minua itseäni kyrsii tuo tinderin meininki mikä näkyy jo omassa käytöksessä, kun jakelee tykkäyksiä. Speksaa ennakkoon paljon vaikka tietää sen, että joku tyyppi voisi olla tosi sopiva. Kaiken tuon vuoksi näkisin mielelläni vastapuolen melko pian. Kaikki vaatimukset lentää romukoppaan, jos se toinen miellyttää. Näistä syistä suosisin jonkun löytämistä muuta kautta kuin tinderistä, kun se on paljon moniulotteisempaa eikä siinä mietitä työhaastattelu tyylisesti sitä toista.

Minulle tiukat kriteerit kuvauksessa on aika turnoff. Koen tällaisessa tilanteessa ennakkoon, että on paineet olla ihmeellinen. Minulle hyvä naisen profiili on hyvin tavanomainen ja maanläheinen. Jo tuo tinderin tyyli, että monella on kuvissa ja muutoinkin ties mitä harrastusta aiheuttaa itsessä riittämättömyyden tunnetta. On ollut vasta tovin sinkku niin perhe-arjessa kaiken lainen maksimaalinen uusien asioiden harrasteleminen jäi kyllä aika vähälle. Toki siinä omaakin vikaa. Olen myös aika lailla arjesta pitävä ihminen, mutta toki siihen pitää olla siitä poikkeavaa piristystä aina säännöllisin väliajoin.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sillä oli useammat treffit sovittuna, treffasi ensin jonkun toisen, joka osoittautui hyväksi.
Itsellä on tässä sellainen periaate etten mielelläni samaan aikaan sovi useita, mutta jos näin käy niin tapaan kaikki sovitut. Kaikesta huolimatta vaikka joku aiemmin tavattu olisikin sopiva.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsellä on tässä sellainen periaate etten mielelläni samaan aikaan sovi useita, mutta jos näin käy niin tapaan kaikki sovitut. Kaikesta huolimatta vaikka joku aiemmin tavattu olisikin sopiva.
Joo ja onhan toi aika kylmää, että sovitaan treffit, mutta sitten feidaa.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tämä! Siksi minua itseäni kyrsii tuo tinderin meininki mikä näkyy jo omassa käytöksessä, kun jakelee tykkäyksiä. Speksaa ennakkoon paljon vaikka tietää sen, että joku tyyppi voisi olla tosi sopiva. Kaiken tuon vuoksi näkisin mielelläni vastapuolen melko pian. Kaikki vaatimukset lentää romukoppaan, jos se toinen miellyttää. Näistä syistä suosisin jonkun löytämistä muuta kautta kuin tinderistä, kun se on paljon moniulotteisempaa eikä siinä mietitä työhaastattelu tyylisesti sitä toista.
Tapaaminen pitää ehdottomasti olla pian. Itse en kestänyt viikkoa pidempään. Jos kahteen viikkoon ei tapaa, niin sen voi aika lailla tulkita menetetyksi tapaukseksi.

Minulle tiukat kriteerit kuvauksessa on aika turnoff. Koen tällaisessa tilanteessa ennakkoon, että on paineet olla ihmeellinen. Minulle hyvä naisen profiili on hyvin tavanomainen ja maanläheinen. Jo tuo tinderin tyyli, että monella on kuvissa ja muutoinkin ties mitä harrastusta aiheuttaa itsessä riittämättömyyden tunnetta. On ollut vasta tovin sinkku niin perhe-arjessa kaiken lainen maksimaalinen uusien asioiden harrasteleminen jäi kyllä aika vähälle. Toki siinä omaakin vikaa. Olen myös aika lailla arjesta pitävä ihminen, mutta toki siihen pitää olla siitä poikkeavaa piristystä aina säännöllisin väliajoin.

Sehän oli omalla kohdallani mielenkiintoista, että kummallakaan ei juuri ollut harrastuksia. Eikä olla tapaamisen jälkeen sellaisia kaivattu. Toisissamme on ihan tarpeeksi tekemistä.

Edelleen elän täydellisessä tilanteessa Tinderistä alkaneen parisuhteeni kanssa. Kaiken parantuessa vaan. Mitään näin hyvää ei ole parisuhdeosatolla tapahtunut minulle koskaan.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tavannut aivan ihanan naisen tinderin kautta. Tavattu kerran pari viikkoa sitten ja nyt molempien lomailun vuoksi joutuu odottamaan seuraavaa tapaamista ensi viikolle. Päivittäin viestitellään niitä näitä ja flirttiä on koko ajan päällä. Kirjoittelun kautta tästä naisesta jäi jo ennen treffejä mielettömän hyvä kuva ja tapaamisessa vastasi täysin odotuksia. Tai siis ylitti ne vielä. Profiilissaan tahtonut liikaa korostaa ulkonäköään ettei houkuttele vääränlaisia tyyppejä. Treffeillä oli sanoin kuvaamattoman helppo olla ja ikään kuin olisi tuntenut ihmisen kauemmin... Hänen kommunikoinnin tapansa oli jo ihan eri maata verrattuna suurimpaan osaan. Kiinnostus molemmilla tuntuu olevan sen verran syvää, että jotakin jonkun kestoista tässä on kehittymässä.

Hassua tässä kokonaisuudessa on se, että samaan aikaan, kun sovin hänen kanssaan treffit niin tuli sovittua toisen tapauksen kanssa myös, kun samoihin aikoihin heitin verkkoja vesille. Ne eivät vielä ole toteutuneet lomailujen vuoksi ja itse asiassa tässä pyörittelen miten asiasta sanon hänelle, että on jo sen verran vahvat tunteet toiseen... Liityin Hingeen ja hän tuli sitä kautta (parempi softa kuin tinder omasta mielestä, samat naamat paljolti tuollakin). Sellainen nainen, että olisin super-kiinnostunut tapaamaan normaalisti. Tunteet on jo tähän toiseen, jonka luulen olevan muutenkin sopivampi. Koomisinta oli, että noiden edellä mainittujen treffien jälkeen samana iltana yksi toinen Hinge-tykkäys kirjoitteli myös takaisin... Sellainen, josta muistaakseni supertykännyt tinderissä. Oli sama musiikkimaku (80-luvun hevi) ja siitä + muusta tuli todella jouheavasti juttua chatissa. Sain sanottua keskustelun lomassa, että tilanne on nyt mikä on. Tämä tapaus olisi ehdottomasti ollut myös todella kiinnostava ja harmittaa omalla tavallaan sanoa tässä kohtaa ei kivan oloisille tyypeille. Tykkäyksestäni oli vajaa pari viikkoa ja voisin olla lyhyemmän välimatkan vuoksi tavannut hänet ensin, jos olisi ollut nopeampi...

Joka tapauksessa turha valittaa, mutta hämmentävästi näitä nyt sitten alkaa tulemaan ja sillä lailla, että kiinnostusta ja kunnon keskustelu-yhteyttä löytyy.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotain hyvin kieroa muuten tuossa Tinderin softassa muuten tosiaan on. Lopetin maksullisen tilauksen tämän naisen tapaamisen myötä ja pitkään oli ollut tilanne että tykkäykset oli loppuneet kuin seinään. Siis satunnaiset mitkä maksullisella näkee. Heti seuraavan päivänä tämän jälkeen 5-6 tykkäystä mitä tietenkään näe. Eli selvästi antaa näkyvyyttä enemmän ja yrittää houkutella maksamaan, jotta näkee uudet tykkäykset.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Olen tavannut aivan ihanan naisen tinderin kautta. Tavattu kerran pari viikkoa sitten ja nyt molempien lomailun vuoksi joutuu odottamaan seuraavaa tapaamista ensi viikolle. Päivittäin viestitellään niitä näitä ja flirttiä on koko ajan päällä. Kirjoittelun kautta tästä naisesta jäi jo ennen treffejä mielettömän hyvä kuva ja tapaamisessa vastasi täysin odotuksia. Tai siis ylitti ne vielä. Profiilissaan tahtonut liikaa korostaa ulkonäköään ettei houkuttele vääränlaisia tyyppejä. Treffeillä oli sanoin kuvaamattoman helppo olla ja ikään kuin olisi tuntenut ihmisen kauemmin... Hänen kommunikoinnin tapansa oli jo ihan eri maata verrattuna suurimpaan osaan. Kiinnostus molemmilla tuntuu olevan sen verran syvää, että jotakin jonkun kestoista tässä on kehittymässä.

Hassua tässä kokonaisuudessa on se, että samaan aikaan, kun sovin hänen kanssaan treffit niin tuli sovittua toisen tapauksen kanssa myös, kun samoihin aikoihin heitin verkkoja vesille. Ne eivät vielä ole toteutuneet lomailujen vuoksi ja itse asiassa tässä pyörittelen miten asiasta sanon hänelle, että on jo sen verran vahvat tunteet toiseen... Liityin Hingeen ja hän tuli sitä kautta (parempi softa kuin tinder omasta mielestä, samat naamat paljolti tuollakin). Sellainen nainen, että olisin super-kiinnostunut tapaamaan normaalisti. Tunteet on jo tähän toiseen, jonka luulen olevan muutenkin sopivampi. Koomisinta oli, että noiden edellä mainittujen treffien jälkeen samana iltana yksi toinen Hinge-tykkäys kirjoitteli myös takaisin... Sellainen, josta muistaakseni supertykännyt tinderissä. Oli sama musiikkimaku (80-luvun hevi) ja siitä + muusta tuli todella jouheavasti juttua chatissa. Sain sanottua keskustelun lomassa, että tilanne on nyt mikä on. Tämä tapaus olisi ehdottomasti ollut myös todella kiinnostava ja harmittaa omalla tavallaan sanoa tässä kohtaa ei kivan oloisille tyypeille. Tykkäyksestäni oli vajaa pari viikkoa ja voisin olla lyhyemmän välimatkan vuoksi tavannut hänet ensin, jos olisi ollut nopeampi...

Joka tapauksessa turha valittaa, mutta hämmentävästi näitä nyt sitten alkaa tulemaan ja sillä lailla, että kiinnostusta ja kunnon keskustelu-yhteyttä löytyy.
Vanhemman setämiehen vinkkinä voin sanoa että kun on hyvä deitti ja kiinnostusta tuntuu oleven molemilla, niin keskity siihen. Varmasti löytyy mielenkiintoisia tapauksia vaikka sun mistä, mutta useampaan suuntaan hämmentäessä tuppaa jäämään luu kouraan. Kumppani huomaa kyllä aika joutuin kun ajatukset on myös muualla ja toivottaa hyvät jatkot tai skippaa takavasempaan sen kummemmin asiaa puimatta.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanhemman setämiehen vinkkinä voin sanoa että kun on hyvä deitti ja kiinnostusta tuntuu oleven molemilla, niin keskity siihen. Varmasti löytyy mielenkiintoisia tapauksia vaikka sun mistä, mutta useampaan suuntaan hämmentäessä tuppaa jäämään luu kouraan. Kumppani huomaa kyllä aika joutuin kun ajatukset on myös muualla ja toivottaa hyvät jatkot tai skippaa takavasempaan sen kummemmin asiaa puimatta.
Jep. Ja en lähden yhtään pelleilemään tässä tapauksessa. Kaverit tuossa ehdotti, että syytä nähdä tämä toinenkin. Jätän kuitenkin tapaamatta, koska tosiaan niin hyvä fiilis tän yhden kanssa etten uskonut olevan edea mahdollista.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kusahtihan tämä homma sitten. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen molemmilla kiinnostus kova ja intensiivistä viestittelyä joka päivä 3 viikon ajan. Molempien lomamatkojen ja välimatkan vuoksi toinen tapaaminen oli nyt vkl. Kaikin puolin tosi kiva ilta molempien mielestä, mutta vaistosin silti että jokin klikkasi vaikka pusuttelua oli. Tänään sitten perattiin asia auki ja hän koki ettei sitä tunnetta sitten oikein ollutkaan. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen hänellä se oli. Tuo kolmen viikon flirttailu ja hyvinkin läheinen keskustelu oli vähän huono juttu mitä pohdin mielessäni jo ennen. Pääsi syntymään aivan liikaa tunteita ja toiseen tapaamiseen latasi hirveästi odotuksia, mutta myös pelotti, että jos ei natsaakaan. Tykännyt lainkaan et sitä tapaamista piti odotella. Hieman hämmensi koko homma lopulta, kun molemmilla ekan tapaamisen jälkeen ajatukset kuinka luontevaa ja helppoa hyvällä tavalla oli. Kai naisen pääkoppa on erilainen, mutta itsellä saa olla aikamoinen turn off toinen tapaaminen, jos ensimmäisellä kipinöinyt ja sitten tunnetta olekaan. Sanoikin ettei koskaan anna ensitreffeillä pusuja ja meidän välillä tapahtui näin. Kovin ihmeissäni olin, että ekan tapaamisen jälkeen oli valmis tapaamaan kylpyläyön merkeissä joka olisi ollut parin viikon päässä. Heitin tuon lähinnä vitsillä, kun olin lahjakortin saanut mikä piti maaliskuun aikana käyttää ja se jäi exän kanssa käyttämättä ennen eroa.

No nyt parille tapaukselle voi antaa vastakaikua, jotka itse aloittivat itse viestittelyn Hingessä. Oikein harmitti isosti antaa pakkeja aiemmin tän hetken tilanteen vuoksi. Toiselle laitoin viestiä ja homma lähti raiteille hyvin heti. Jotenkin hirvittää taas tuo etukäteen, mutta ehkä tästä taas lisää oppineena en ala ajattelemaan asioita eteenpäin liikaa ja luomaan odotuksia. Välimatkakin paljon lyhyempi niin paljon paremmat edellytykset nähdä nopeasti. Mielessä kyllä tuo edellinen keissi sattuu, koska upea tyyppi ja se ajatus, että jaksaa ylipäätään samaa ruljanssia taas. Koitan mindsetissä olla liikaa pohtimatta toista vaikka upea tapaus olisikin, ettei laita liikaa tunnetta peliin, ennen kuin konkreettisesti homma etenee kunnolla.

BaronFIN

Jäsen
Naiset loppujen lopuksi arvostavat avoimia kortteja: kaikki tietävät, että on samanaikaisia matcheja, keskusteluita ja deittejä.

Jos tulee matcheja (tietysti tulevat ryöppynä jos ovat tullakseen) ja osa niistä mielenkiintoisia, niin sen sijasta että kaikkia pyrkii viemään samanaikaisesti maaliin, niin laittaa pistää rehellisen stopin ja tuumaa avoimesti että nyt tuli osumia samanaikaisesti ja en ala pelailemaan samanaikaisesti. Yhtäkään haistattelua en saanut näin toimimalla vaan ennemminkin kiitokset avoimuudesta ja palaillaan uusin seikkailuin myöhemmin uudelleen jos elämä siten meitä vie.

Itselläni oli osumat kahden päivän sisään bestiksien kanssa ja nehän pelasi peliään minulla viikon ajan kunnes katsoivat kortin miten mies toimii treffien kanssa ja itse pistin toisen osumista ”hyllylle” kun olin sopinut toisen kanssa deiteistä. Tämä naula veti ja nyt olen vuoden ajan ollut omanlaisessa parisuhteessa deiteille päätyneen kanssa.

Osuma ja viestittely ei sido mihinkään, mutta löysässä hirressä roikottaminenkaan ei ole myöskään kivaa.

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naiset loppujen lopuksi arvostavat avoimia kortteja: kaikki tietävät, että on samanaikaisia matcheja, keskusteluita ja deittejä.

Jos tulee matcheja (tietysti tulevat ryöppynä jos ovat tullakseen) ja osa niistä mielenkiintoisia, niin sen sijasta että kaikkia pyrkii viemään samanaikaisesti maaliin, niin laittaa pistää rehellisen stopin ja tuumaa avoimesti että nyt tuli osumia samanaikaisesti ja en ala pelailemaan samanaikaisesti. Yhtäkään haistattelua en saanut näin toimimalla vaan ennemminkin kiitokset avoimuudesta ja palaillaan uusin seikkailuin myöhemmin uudelleen jos elämä siten meitä vie.

Itselläni oli osumat kahden päivän sisään bestiksien kanssa ja nehän pelasi peliään minulla viikon ajan kunnes katsoivat kortin miten mies toimii treffien kanssa ja itse pistin toisen osumista ”hyllylle” kun olin sopinut toisen kanssa deiteistä. Tämä naula veti ja nyt olen vuoden ajan ollut omanlaisessa parisuhteessa deiteille päätyneen kanssa.

Osuma ja viestittely ei sido mihinkään, mutta löysässä hirressä roikottaminenkaan ei ole myöskään kivaa.
Samanlainen ajatusmaailma minulla. Tämä, jolle nyt laitoin viestiä, että kiinnostaako vielä, sai "pakit" multa aiemmin ja sanoin syyksi vain ja ainoastaan, että vakavampaan suuntaan menossa oleva toinen aiempi juttu enkä halua säätää muita. Kerroin myös vilpittömästi, että tekee tosi pahaa antaa pakkeja. Arvosti kovin tapaa ja nyt myös antoi kiitosta uudelleen tavasta toimia sekä kirjoittaa.

Oon kans sellainen etten oikein itse pystykään säätämään kuin yhtä kerrallaan. Ei sovi minulle muut tavat vaikka moni sitä joskus suositellut, kun alkuvaiheissa tapailut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy