Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 024
  • 1 721

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Hankalaksi on mennyt. Nainen ei tykkää, jos mies lähettää superlikejä, joista on maksanut. Eivät persaukiset niitä ostele, ja ainakin ennen varakkuuden ja naisten saamisen välillä on ollut positiivinen korrelaatio.

En ymmärrä enää mistään mitään.

Ei se mene veli hyvä aina niinkuin elokuvissa. Poistin ite k.o apin paristakin syystä. Ilmaisversiona jos laitan etäisyydeks max 100km niin profiileja tulee ties mistä ja kuulemma profiilit loppuivat alueeltasi, laajensimme hakua. Paskat, jos haluan jokun lähialueelta niin en silloin vittu halua ketään kauempaa.

Nummikselle tohon että ei noi superliket tuo yhtään sen autuaammaks(rahastusta se vaan on).
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ilmaisversiona jos laitan etäisyydeks max 100km niin profiileja tulee ties mistä ja kuulemma profiilit loppuivat alueeltasi, laajensimme hakua. Paskat, jos haluan jokun lähialueelta niin en silloin vittu halua ketään kauempaa.
Joo, tämän ongelman olen huomannut itsekin. Se koskee kyllä maksullisiakin versioita. Vaikka laittaa tuon kilometrirajoituksen ja pitää kansainvälinen-tilan poissa, niin silti ohjelma näyttää profiileja vaikka maailman toiselta puolen. Se on aika turhauttavaa, vaikka toisaalta esimerkiksi argentiinalaisia naisia on ihan kiva katsella.

Sitä olen myös ihmetellyt, miten paljon aasialaisia naisia tulee vastaan ihan lähialueilta. Tinderissa edustus on paljon suurempi kuin katukuvassa. Ei minulla mitään aasialaisia naisia vastaan ole, heissä on paljon hyvännäköisiäkin, mutta epäilen, että joukossa on ainakin jonkun verran feikkiprofiileja. Sen näkee jo siitä, että sama kuva voi olla monessa eri profiilissa.

Mites muuten miesten puolella nuo feikkiprofiilit? Onko niitä paljon, ja millaisia? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Taitaa sielläkin puolella olla ihan sama ongelma.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Pari kertaa käynyt näin, että on sovittu kävelylenkistä ja sitten kun olen ollut naisten huudeilla ja soittanut heille, niin ovat sanoneet "vai tuletko käymään ensin tässä mun luona?"

Tulee kummeli mieleen "tyhmä jätkä. olisit päässyt panemaan."

Olenko tyhmä jätkä?
Täh ? Menitkö yksin kävelemään etkä panemaan ?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mites muuten miesten puolella nuo feikkiprofiilit? Onko niitä paljon, ja millaisia? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Taitaa sielläkin puolella olla ihan sama ongelma.

Tosi paljon kuvia jotka epäselviä sekä otettu 90-luvulla. Sitten paljon kaudoidästä olevia joiden motiivit on mitälie.

Veikkaan että ilmaisversiossa et edes saa ns ykkösluokan tyyppejä näkyville vaan sovellus säästää ne niille jotka maksaa. Aika helpolla tuon pystyy ohjelmoimaan sellaiseks.

Toki kaappihomoille ainoa paikka mistä voi saada seuraa.

Sinänsä itse olen huono antaan hyvää vastausta tähän kun jostain syystä (en tiedä mikä) niin mulla seuran saanti (siinä mielessä) ei ole ollut ikinä ongelma.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Molemmilla kerroilla naisen kanssa kävelylle. Kun ei olla nähty, niin tuntuu jotenkin hölmöltä mennä suorilta toisen kotiin ja miettiä sitten, että mitä tässä nyt pitäisi tehdä, mutta ilmeisesti seksiä olisivat halunneet.

Ymmärrän tämän hyvin, minulle pari kertaa näkemäni Tinder-tuttavuus lähetti joskus vuosi sitten suoraan sellaisen viestin, että "sähän asut sillä ja sillä alueella. Olen tässä melkein vieressä liikkeellä. Ajattelin, että jos pantaisiin niin nähdään sitten että synkkaako meillä miten hyvin. Tulenko nyt tässä heti sun luo"? Eli hän siis ilmoitti asian ihan kiertelemättä..

Mutta: kun poika oli juuri pari tuntia aiemmin tullut äidiltään minun luokseni, niin ei sitten onnistunut (viikkoa myöhemmin sitten kylläkin kokeiltiin tätä synkkaamisen osa-aluetta). Mutta jälkikäteen voi miettiä, että jos olisin ollut yksin kotona, niin mitä olisin vastannut siinä hetkessä.. niin puun takaa se tuli. Todellisuudessa moni mies jopa vähän säpsähtää jos nainen noin itsevarman aloitteellisesti lyö asian pöytään. Onko siinä sitten jokin alitajuisen biologinen juttu, että miehen pitäisi olla se aktiivinen osapuoli josta homma on lähtöisin. Kas kun edes mies ei ole kone, vaan ihminen *hymiö*
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tosi paljon kuvia jotka epäselviä sekä otettu 90-luvulla. Sitten paljon kaudoidästä olevia joiden motiivit on mitälie.

Veikkaan että ilmaisversiossa et edes saa ns ykkösluokan tyyppejä näkyville vaan sovellus säästää ne niille jotka maksaa. Aika helpolla tuon pystyy ohjelmoimaan sellaiseks.

Toki kaappihomoille ainoa paikka mistä voi saada seuraa.

Sinänsä itse olen huono antaan hyvää vastausta tähän kun jostain syystä (en tiedä mikä) niin mulla seuran saanti (siinä mielessä) ei ole ollut ikinä ongelma.
Vaikuttaisikohan myös se, että homomiesten profiileja on kuitenkin vähemmän kuin heteromiesten ja heteronaisten? Ei ole tarkoitus epäillä vetovoimaasi (tähän hymiö), mutta tuohan on ihan tilastollinen todennäköisyys. Jos joukko on pienempi, niin siinä matchin todennäköisyys varmaan kasvaa. Ja varmaan feikkiprofiilejakin on vähemmän.

Perustan tämän oletuksen siihen, että silloin alussahan Tinder toimi aika hyvin, ja silloin profiileja oli paljon vähemmän. Silloin sain itsekin hyvin helposti tykkäyksiä. Nyt ainakin heteropuolella profiileja on niin järjetön määrä, että monet - etenkin naiset - varmaan pyyhkivät suurimman osan vasemmalle ja pyyhkäisevät oikealle vain poikkeustapauksissa. Jos jaksavat edes pyyhkiä.

Esimerkiksi heteronaisilla voi olla helposti satakin tykkäystä ns. varastossa. Olen nähnyt tällaisia profiileja. Ei siinä kovin usein tarvitse oikealle pyyhkäistä, kun tulee match.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vaikuttaisikohan myös se, että homomiesten profiileja on kuitenkin vähemmän kuin heteromiesten ja heteronaisten? Ei ole tarkoitus epäillä vetovoimaasi (tähän hymiö), mutta tuohan on ihan tilastollinen todennäköisyys. Jos joukko on pienempi, niin siinä matchin todennäköisyys varmaan kasvaa. Ja varmaan feikkiprofiilejakin on vähemmän.

Ne jotka ovat epävarmoja homoudestaan tai eivät uskalla gaysaiteilla näyttäytyä (syitä on monia), niin pystyvät helpommin Tinderissä olemaan helpommin 'leimautumatta' ja mahdollisesti löytävät samantyyppisen kundin, urheilijat yksi ryhmä tässä. Mut tohon naisjuttuun en osaa sanoo mitään kun ei viehätä se sukupuoli siinä mielessä ollenkaan niin en tiedä miten naisen pokaaminen edes onnistuis :/

Homojen suositummassa palvelussa Grinderissä taas on enempi liveseuranhaku suosiossa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne jotka ovat epävarmoja homoudestaan tai eivät uskalla gaysaiteilla näyttäytyä (syitä on monia), niin pystyvät helpommin Tinderissä olemaan helpommin 'leimautumatta' ja mahdollisesti löytävät samantyyppisen kundin, urheilijat yksi ryhmä tässä. Mut tohon naisjuttuun en osaa sanoo mitään kun ei viehätä se sukupuoli siinä mielessä ollenkaan niin en tiedä miten naisen pokaaminen edes onnistuis :/

Homojen suositummassa palvelussa Grinderissä taas on enempi liveseuranhaku suosiossa.
Tästä tulikin mieleen yksi kysymys: jos Tinderissä miehenä haet miestä, niin näyttääkö se vain ne, joilla on samat hakukriteerit, vai näyttääkö se myös heteromiehiä? Naisissa ei ainakaan tule näin heteromiehelle lesboja vastaan. Utelias mieleni vaatii nyt vastausta tähän. Voi olla tyhmä kysymys, ja vastauskin voi olla selvä.

Miksi muuten joku ei uskaltaisi nykyään näyttäytyä gaysaiteilla? Tai siis joissain vain heille tarkoitetuissa sovelluksissa? Kiinnostaako tuo ulkopuolisia oikeasti vieläkin niin paljon? Eihän niitä profiileja pääse vissiin edes näkemään, jos ei ole rekisteröitynyt sinne itse. Pahoittelut, jos vähättelen asiaa, mutta on vähän yllättävää, jos näitä asioita kytätään edelleen niin paljon. Ei pitäisi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tästä tulikin mieleen yksi kysymys: jos Tinderissä miehenä haet miestä, niin näyttääkö se vain ne, joilla on samat hakukriteerit, vai näyttääkö se myös heteromiehiä? Naisissa ei ainakaan tule näin heteromiehelle lesboja vastaan. Utelias mieleni vaatii nyt vastausta tähän. Voi olla tyhmä kysymys, ja vastauskin voi olla selvä.

Miksi muuten joku ei uskaltaisi nykyään näyttäytyä gaysaiteilla? Tai siis joissain vain heille tarkoitetuissa sovelluksissa? Kiinnostaako tuo ulkopuolisia oikeasti vieläkin niin paljon? Eihän niitä profiileja pääse vissiin edes näkemään, jos ei ole rekisteröitynyt sinne itse. Pahoittelut, jos vähättelen asiaa, mutta on vähän yllättävää, jos näitä asioita kytätään edelleen niin paljon. Ei pitäisi.

Moni miehistä pitävä mies edelleen on epävarma siitä miltä se näyttää muiden silmissä, valitettavasti. Kyllä gaysaiteilla on paljon jengiä jotka eivät kuvaansa näkyvillä pidä eikä jaa vaan ainoastaan livenä tapaavat.

Kyllä Tinderissä näkyy homoille heterokundejakin ainakin mitä niiden hakutekstissä lukee.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täähän oli veikeä sovellus. Latasin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa elämässäni yleisön painostuksesta. Mätsejä tuli, mutta yksikään mätsi ei aloittanut itse keskustelua. Siispä valitsin kauniimman otuksen ja kirjoitin. Keskusteltiin neljä päivää, jonka jälkeen hän ehdotti mun luo tapaamista. Vietti lopulta kaksi yötä mun luona ja sovittiin molemmat, että poistetaan Tinderit, kun tullaan niin hyvin toimeen. Koko sovellus oli siis 6 päivää käytössä ja nyt on vähän perhosia vatsassa tuosta naisesta. Kirjotellaan ja nähdään usein.

Erosin jokin aika sitten pitkästä suhteesta. En muistanut edes, miten hyvältä ja kutkuttavalta "ihastuminen" tuntuu.

Kesä kukkii ja aurinko paistaa! Rakkaudentäyteistä kesää veljille, ja eikun kohti uusia pettymyksiä näiden naisten kanssa!
Saanen kertoa hieman tilannepäivitystä muutaman kuukauden takaiseen viestiini:

Rakkaus kukkii edelleen saman otuksen kanssa. Lempi leiskuu päivä päivältä vahvempana. Ihana nainen! Nams.

Kiitos Tinder!
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Naisten ajatusmaailma hämmästyttää.

Kun kirjoittaa profiilissa jonkin seikan minkä seikan omaavat naiset on rajattu pois minulta, niin juuri sellaiset ryhtyy yhtäkkiä tykkäämään. Huomasin tämän ensimmäisen kerran kaksi vuotta sitten. Nyt rajasin toisen aihealueen naiset pois kuin kaksi vuotta sitten, mutta sama ilmiö.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
EDIT: Ei se nainen ollutkaan sitä mitä luulin. Aina välillä käy näin. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, niin usein se on sitä.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naisjuttuja, osa X.

Tapailin tuossa syksyllä yhtä naista, joka ei omien sanojensa mukaan ollut koskaan seurustellut. Ikää päälle neljäkymmentä. Tämä oli vähän yllätys, koska minusta nainen oli ihan kivan näköinen, minä olisin ainakin tykännyt. Oli myös ihan hyvä työ ja oma asunto, joka ei ole edes halpa. Perusjutut siis kunnossa.

Yritin vähän vihjata kiinnostuksestani, mutta hivenen nihkeää oli, vaikka nainen kyllä viestitteli ja suostui näkemään useampaan kertaan. Kävimme jokuset kerrat iltalenkillä, kun samoilla nurkilla asumme. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, koska vanhana kettuna osaan kyllä lukea tilannetta ja pakottaa ei voi. Lopulta luovutin.

Mitä tuollaisessa voisi olla taustalla? Tietysti voisi yksioikoisesti sanoa, ettei nainen vain ollut kiinnostunut minusta, mutta seurustelemattomuus voisi kertoa muustakin. Tuskin minä olin ensimmäinen mies, joka häntä kohtaan hieman kiinnostusta osoitti. Miessuhteiden puutteen lisäksi kiinnitin huomiota siihen, että naisella ei ollut juurikaan kavereita. Hän vietti aikaa lähinnä siskonsa kanssa.

Tosin siskostaankin hän oli viime aikoina hivenen etääntynyt, kun sisko oli nyttemmin parisuhteessa. Kerrottakoon se, että naisen kanssa. Yleensä en tuollaiseen kiinnittäisi huomiota, eikä se olisi mainitsemisen arvoista, mutta tässä sekin voi merkitä jotain. Sisko oli myös kuulemma suhtautunut erittäin kielteisesti siihen, jos tämä nainen alkaisi seurustella - vaikka itse omalla tahollaan seurusteli. Tätä en käsitä. Sisko oli kuulemma vetänyt raivarit siitä, että tämä nainen oli Tinderissä. Siitä oli tullut kuulemma lähes välirikko.

Tämä nainen oli minusta aikamoinen mysteeri. Selvästi hänellä oli todella pienet piirit ja kuviot. Kun hän kertoi arjestaan, niin sekin kuulosti todella urautuneelta. Tietysti kaikilla on arjessa omat rutiininsa, mutta tuli sellainen tunne, että hänelle rutiinien rikkoutuminen olisi katastrofi. Hän kävi esimerkiksi ruokakaupassa paljon kotinurkkiaan kauempana, koska oli siellä jo parikymmentä vuotta käynyt. Ja turha kai sanoakaan, että kauppoja olisi lähempänäkin.

Kuviot olivat siis todella ahtaat ja pienet, mutta toisaalta tämä nainen yritti sentään laajentaa niitä treffailemalla. Sosiaalisissa taidoissa oli varmaan jotain puutteita, mutta toisaalta hän kyllä jutteli mielestäni ihan luontevasti kanssani. Ei jäänyt sanattomaksi, vaikka vähän ujo olikin. Ja mielestäni osasin kyllä suhtautua hyvin hienotunteisesti kaikkeen, mitä hän kertoi. Olin mielestäni hyvin vastaanottavainen hänelle.

Olenhan minäkin aika pinttynyt poikamies. Mutta toisaalta olen kuitenkin ollut parikin kertaa avoliitossa ja on ollut muitakin pitkiä suhteita. Silti tämän naisen maailmaan ja pään sisälle en päässyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisin muuten kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä tuosta edellisestä etenkin Jatkoajan parhailta naispuolisilta voimilta, kuten @Patarouva ja @UnenNukkuja. Minusta teillä on ollut hyviä mielipiteitä ja hienoja kirjoituksia monista asioista, eikä liity tähän lainkaan. Olisin aidosti kiinnostunut siitä, mitä teillä on tähän sanottavaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisin muuten kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä tuosta edellisestä etenkin Jatkoajan parhailta naispuolisilta voimilta, kuten @Patarouva ja @UnenNukkuja. Minusta teillä on ollut hyviä mielipiteitä ja hienoja kirjoituksia monista asioista, eikä liity tähän lainkaan. Olisin aidosti kiinnostunut siitä, mitä teillä on tähän sanottavaa.
Jaa-a, vaikea sanoa mitään erityistä.

Tulee mieleen, että kyseessä on ujo ja arka ihminen, joka ei ole nuorena seurustellut ja kun aikaa on kulunut tilanne on ns. jämähtänyt. Hän on urautunut omaan arkeensa ja kuvioihinsa.

Nyt hän ajatteli kokeilla, jos saisi muutoksen ja uskalsi kokeilla Tinderiä, mikä on ilmeisen uskaliasta hänelle. Siskon raivokkaasta suhtautumisesta tuli mieleeni, että onko tämä kohtaamasi nainen perhepiirissä ollut kiltti ja alistuva, ja ehkä itsetuntoa on kolhittu jo siellä. Ehkä ei, mutta mielestäni kummalliselta raivoamiselta tuo siskon touhu tuntuu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siskon raivokkaasta suhtautumisesta tuli mieleeni, että onko tämä kohtaamasi nainen perhepiirissä ollut kiltti ja alistuva, ja ehkä itsetuntoa on kolhittu jo siellä. Ehkä ei, mutta mielestäni kummalliselta raivoamiselta tuo siskon touhu tuntuu.

Perhe ei ollut mitenkään tärkeä. Eroperhe, vaikka sekin merkitsee jotain. Tärkein perheenjäsen oli omistava sisko, mistä sanoinkin.

Ei hän ollut minusta alistuva. Ujo ja varovainen hän oli, mutta annoin mielestäni sille tilaa.

Tuo sisko jäi itsellenikin mieleen. Vahva sisko, joka määrää. Vaikka tämä nainen oli isosisko.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@nummenkallio Naisnäkökulmaa en voi asiaan tuoda, mutta minulle kuvailusi tuosta naisesta tuo erittäin vahvan mielikuvan aspergerin "syndroomasta/oireyhtymästä"/autismikirjon "häiriöstä". Voin toki olla aivan väärässäkin. Hieman olen perehtynyt aiheeseen, kun itsekin uskoisin olevani jossain määrin spektrillä. Mitään diagnooseja minulla ei kyllä ole. Kirjoitustyylinsä perusteella voisin kyllä lonkalta "diagnosoida" täältä esimerkiksi pari palstalaistakin.

Tämä asperger on vähän näitä nykyajan muotijuttuja siinä mielessä, ettei vielä 15-20 vuotta sitten juuri kukaan ollut asiasta kuullutkaan, eikä välttämättä tuo nainenkaan ole kuullut, joten jos kysyisit asiasta, ei hän välttämättä tietäisi mistä puhut.

Siskonsa kuulostaa kummalliselta ja jotenkin kieroon kasvaneelta. Ehkä hän ajattelee jotenkin suojelevansa isosiskoaan, ja/tai sitten seassa on myös jonkinlaista miesvihaa tai kieroutunutta omistushalua/kontrollointia tmv.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
@nummenkallio Naisnäkökulmaa en voi asiaan tuoda, mutta minulle kuvailusi tuosta naisesta tuo erittäin vahvan mielikuvan aspergerin "syndroomasta/oireyhtymästä"/autismikirjon "häiriöstä". Voin toki olla aivan väärässäkin. Hieman olen perehtynyt aiheeseen, kun itsekin uskoisin olevani jossain määrin spektrillä. Mitään diagnooseja minulla ei kyllä ole. Kirjoitustyylinsä perusteella voisin kyllä lonkalta "diagnosoida" täältä esimerkiksi pari palstalaistakin.

Tämä asperger on vähän näitä nykyajan muotijuttuja siinä mielessä, ettei vielä 15-20 vuotta sitten juuri kukaan ollut asiasta kuullutkaan, eikä välttämättä tuo nainenkaan ole kuullut, joten jos kysyisit asiasta, ei hän välttämättä tietäisi mistä puhut.

Siskonsa kuulostaa kummalliselta ja jotenkin kieroon kasvaneelta. Ehkä hän ajattelee jotenkin suojelevansa isosiskoaan, ja/tai sitten seassa on myös jonkinlaista miesvihaa tai kieroutunutta omistushalua/kontrollointia tmv.

No tuolla siskolla ei kyllä ole kaikki hyvin! Antais nyt siskonsa olla ja elää niin kuin parhaaksi näkee! Ja mitä pahaa siinä seurustelussa voi olla, jos mies/nainen tai mistä sattuu tykkäämäänkin, niin on vaan hyvästä.

Jos ei ole nuorena koskaan seurustellut eikä niitä hommia sen kummemmin yrittänyt, niin myöhemmällä iällä voi olla vaikeaa kun ei ole kokemusta. Varsinkin, jos nainen on arka ja ujo, niin se ei olekkaan ihan helppo pala! Itse ainakin olen molempia, niin sillä kokemuksella voin sanoa. En nyt toki itse ole nainen ja olen jopa ollut kihloissa jne, mutta kuitenkin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt hän ajatteli kokeilla, jos saisi muutoksen ja uskalsi kokeilla Tinderiä, mikä on ilmeisen uskaliasta hänelle.

Tätä itsekin mietin, että onko Tinder liian herkästi ”räjähtävä” paikka tällaiselle ujolle. Vai onko ennen Tinderiä kokeillut niitä nyt jo entisajan chatteja yms.? Itse en ole Tinderiä ehtinyt kokea, joten paha sanoa. Jos nyt yksin jäisin, saattaisin aika varovainen olla tuon kanssa, vaikka omaan hyvät sosiaaliset taidot.

Sisko tosiaan hankala. Jos olisitte pidemmälle päätynyt, olisiko sitten ollut kuinka hankala nähdä ketään tämän lähipiiristä, eli olisitteko paljon olleet aivan kaksin? Tätä pohdin vähän kokemuksellanikin. Mutta oikeassa myös @Fiftie , antaisi muiden elää.

Itsellä lähitovereissa eräs kokenut ikisinkku-lady. Hän akateemisena tyyppinä omaa todella hyvät sosiaaliset taidot, mutta jostain syystä tykkää yksinelämisestä.

Mutta kiitos luottamuksesta @nummenkallio , paha lisätä edellisiin mitään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tpailin tuossa syksyllä yhtä naista, joka ei omien sanojensa mukaan ollut koskaan seurustellut. Ikää päälle neljäkymmentä. Tämä oli vähän yllätys, koska minusta nainen oli ihan kivan näköinen, minä olisin ainakin tykännyt. Oli myös ihan hyvä työ ja oma asunto, joka ei ole edes halpa. Perusjutut siis kunnossa.
No siinähän on ihan totaalinen red flag heti alkuun. Nainen on yli 40 v. eikä koskaan seurustellut. Noin sataprosenttisella varmuudella silloin on turha yrittääkään. Tämän pidemmälle ei olisi tarvinnut viestiäsi edes lukea, toki luin.

Ja koska naisen seurusteluhistoria on tuo, niin perusasiat seurustelua ajatellen ovat täysin onnettoman surkeat, eivät siis lainkaan kunnossa. Naisen perusasiat elää sinkkuna tai hulluna kissanaisena ovat sen sijaan erittäin hyvin kunnossa.

Ja minullekin tuli heti mieleeni, että jonkinlainen asperger tai/ja aseksualisuus voisi naisen kohtalona olla.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
No siinähän on ihan totaalinen red flag heti alkuun. Nainen on yli 40 v. eikä koskaan seurustellut. Noin sataprosenttisella varmuudella silloin on turha yrittääkään. Tämän pidemmälle ei olisi tarvinnut viestiäsi edes lukea, toki luin.

Ja koska naisen seurusteluhistoria on tuo, niin perusasiat seurustelua ajatellen ovat täysin onnettoman surkeat, eivät siis lainkaan kunnossa. Naisen perusasiat elää sinkkuna tai hulluna kissanaisena ovat sen sijaan erittäin hyvin kunnossa.

Ja minullekin tuli heti mieleeni, että jonkinlainen asperger tai/ja aseksualisuus voisi naisen kohtalona olla.

No en nyt tiedä pitääkö sen olla joku maailman pahin juttu, jos 40-vuotias nainen ei ole seurustellut? Syitähän voi olla monia tähän? Tiedän, että tätä et tarkoittanut varmasti, mutta tulee vähän mieleen niin kuin nainen olisi joku paha ihminen, jonka kanssa ei kannata yrittää mitään, koska ei ole vielä seurustellut. Mikään pakkohan sitä ei tämän kyseisen naisen kanssa ole mitään yrittää, mutta ehkäpä se tämäkin ihminen haluaa rakkautta?
 

444

Jäsen
Ja minullekin tuli heti mieleeni, että jonkinlainen asperger tai/ja aseksualisuus voisi naisen kohtalona olla.
Siis jos ei ole koskaan seurustellut, niin saattaa olla aseksuaali? Joo, on toki mahdollista, mutta nuo kulkevat yhtä lailla käsi kädessä kuin tiskirätti ja impotenssi. Jokuhan voi olla vakaumuksellinen sinkku myös siksi, että halutessaan saa aina vähän erilaista, ja voi olla vaikka minkälainen panomies/nainen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
No en nyt tiedä pitääkö sen olla joku maailman pahin juttu, jos 40-vuotias nainen ei ole seurustellut? Syitähän voi olla monia tähän? Tiedän, että tätä et tarkoittanut varmasti, mutta tulee vähän mieleen niin kuin nainen olisi joku paha ihminen, jonka kanssa ei kannata yrittää mitään, koska ei ole vielä seurustellut. Mikään pakkohan sitä ei tämän kyseisen naisen kanssa ole mitään yrittää, mutta ehkäpä se tämäkin ihminen haluaa rakkautta?
Kyllä miehillä sama juttu. Ei sitä koskaan tiedä kun tapaa jonkun että natsaako. Olen tinderissä saanut matcheja komeiltakin miehiltä ja toisaalta taas kun sitten on tavannut niin vaikka livenä on ihan jees toinen niin joku juttu vaan ei toimi.

Ei siinä ihmisessä tarvi itsessään vikaa olla, mutta jokaisella on omanlaisensa maku kumppanin suhteen. Jos mua esim ei seksuaalisesti nappaa joku niin ei siitä tuu mitään vaikka toinen olisi kuinka mukava joten suhteeks asti ei mene.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös