Mainos

Tinder – statsit & keskustelu

• 697 064
  • 1 866

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mutta tästä olis saanut upean otsikon Seiskaan: "Selviytyjät-Aarni ja Jatkis-peksa vaihtoivat kiihkeitä katseita grillijonossa." Samalla olisi voitu mitata, onko Jatkis varteenotettava media. Jos on, peksan naamaa ei olisi lukijan lähettämässä kuvassa sutattu.

Heh, joo. Tosin miesten suhteen mulla on tiukat kriteerit. Neitimäiset ei nappaa yhtään (menin halpaan kun sattu tuolla oleen ihan hyvät kuvat) onneks en ehtiny laittaan viestiä vaan poistoon heti.

Saan paljon laadukkaamman Miehen jos haluan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sain Matchin Selvityjät Aarnista, meni hetki ennenkuin tajusin et kyseessä oli se, kuva valehteli niin paljon. Olin törkeä ja poistin heti osuman. Tykkään miehistä, enkä kotkottajista.
Kai sulle on tullut Jani Toivola ja Niko Saarinen? Mulle nimittäin tulee, vaikka en varsinaisesti heitä ole tutkaan määritellytkään. Kai se sukupuolikin voi sitten heittää.

Toki on kiva tietää, jos Jani ja Nipsu tykkäävät. Voin sit heittää sulle numerot.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kai sulle on tullut Jani Toivola ja Niko Saarinen? Mulle nimittäin tulee, vaikka en varsinaisesti heitä ole tutkaan määritellytkään. Kai se sukupuolikin voi sitten heittää.

Toki on kiva tietää, jos Jani ja Nipsu tykkäävät. Voin sit heittää sulle numerot.

En varma oo onko näkyny kun oon kuitenkin +100km arealla ja kummatkin menis instana vasemmalle(mun pitäs olla sokea ja kuuro niin sitten voisin harkita näitä kahta). Janne Puhakka taitais olla ainoo julkihomo Suomessa jonka kanssa voisin lähtee kahveelle. Ja sitten erään kaapissa olevan laulajan joka EI OLE noussut pinnalle Idolsista.

Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En varma oo onko näkyny kun oon kuitenkin +100km arealla ja kummatkin menis instana vasemmalle(mun pitäs olla sokea ja kuuro niin sitten voisin harkita näitä kahta). Janne Puhakka taitais olla ainoo julkihomo Suomessa jonka kanssa voisin lähtee kahveelle. Ja sitten erään kaapissa olevan laulajan joka EI OLE noussut pinnalle Idolsista.
Laita nyt peksa saatana se 160+ niin saat niistäkin osumat. Älä ole nirso. Perkele!

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laita nyt peksa saatana se 160+ niin saat niistäkin osumat. Älä ole nirso. Perkele!

Haha, olempa. Mulla on sen laivalla tavatun jätkän kanssa vielä eka kunnon setti vetämättä kun ei oo aikataulut vielä sopinu Helsingin reissuun ja sen vapaitten kanssa. Ja jos hyvin käy niin ei muiden kanssa sitten enää tarviikaan touhuilla.

Niinkuin tiedät niin mä tykkään miehistä enkä kotkottajista tai idunsyöjistä johon kategorioihin 2 edellämainittua tyyppiä kuuluu.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niinkuin tiedät niin mä tykkään miehistä enkä kotkottajista tai idunsyöjistä johon kategorioihin 2 edellämainittua tyyppiä kuuluu.
Hyvä, en minäkään tykkää noista. Vituttaa sellaiset naiseet. Meillähän on sama maku!

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Jotenki ihmeellistä että miehen pitäs alottaa puhuminen. Eipä tuolla väliä ole mutta nykyaikaan ihan mielenkiintosta.lähinnä hauskaa jos mies ilmottaa ettei puhu ni se on cancel.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tinder on nykyisin aika epäilyttävä. Olen ostanut superlikejä silloin tällöin, mutta niihin on tosi harvoin vastattu. Tottakai syynä voisi olla se, että olisin ruma ja minulla olisi neljä syylää naamassa, mutta siitä ei nyt ole kysymys. Matcheja tulee kyllä, ja superlikejä naisiltakin. Omat superliket eivät vain tunnu juuri koskaan toimivan, mikä on hämmentävää. Ja selvyyden vuoksi sanottakoon, että olen lähettänyt superlikejä ihan samantyyppisille naisille kuin joiden kanssa tulee matcheja. Tasoerostakaan ei ole siis kyse.

Yksi sana: epäilkää. Rahastuksen maku maistuu Tinderissä koko ajan vain vahvemmin. Ja palvelun laatu laskee tekaistuine profiileineen.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tinder on nykyisin aika epäilyttävä. Olen ostanut superlikejä silloin tällöin, mutta niihin on tosi harvoin vastattu. Tottakai syynä voisi olla se, että olisin ruma ja minulla olisi neljä syylää naamassa, mutta siitä ei nyt ole kysymys. Matcheja tulee kyllä, ja superlikejä naisiltakin. Omat superliket eivät vain tunnu juuri koskaan toimivan, mikä on hämmentävää. Ja selvyyden vuoksi sanottakoon, että olen lähettänyt superlikejä ihan samantyyppisille naisille kuin joiden kanssa tulee matcheja. Tasoerostakaan ei ole siis kyse.

Yksi sana: epäilkää. Rahastuksen maku maistuu Tinderissä koko ajan vain vahvemmin. Ja palvelun laatu laskee tekaistuine profiileineen.

Jotkut naiset ei vissiin tykkää, jos mies lähettää superliken. Se on kuulemma jotenkin epäilyttävää. Tästä oli joskus twitteristä keskustelu, niin tuli tässä ilmi monen naisen toimesta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: McK

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jotkut naiset ei vissiin tykkää, jos mies lähettää superliken. Se on kuulemma jotenkin epäilyttävää. Tästä oli joskus twitteristä keskustelu, niin tuli tässä ilmi monen naisen toimesta.
Hankalaksi on mennyt. Nainen ei tykkää, jos mies lähettää superlikejä, joista on maksanut. Eivät persaukiset niitä ostele, ja ainakin ennen varakkuuden ja naisten saamisen välillä on ollut positiivinen korrelaatio.

En ymmärrä enää mistään mitään.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hankalaksi on mennyt. Nainen ei tykkää, jos mies lähettää superlikejä, joista on maksanut. Eivät persaukiset niitä ostele, ja ainakin ennen varakkuuden ja naisten saamisen välillä on ollut positiivinen korrelaatio.

No naisiakin on erilaisia. Eiköhän jotkut vielä ole todella otettuja sun superlikeistä. Ei omalla kohdallanikaan hirveästi tullut niistä tykkäyksiä takaisin, joskus sentäs tosin. :D Siellä on vaan niin hirveä kasa miehiä mistä valita, että kilpailu on kovaa. Toisaalta naiset saa varmaan supertykkäyksiä muiltakin paljon jne, niin voi olla että ne ei kerralla selaa tinderiä kauan.

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Olen pari kertaa lähettänyt superliken. Viime kerralla meni melkein kuukausi ennen kuin nainen vastasi superlikeen eli voisiko olla, että nuo naiset ei ole aktiivisia tinderin käyttäjiä? Toinen vaihtoehto tietysti, että on laiska swaippailemaan ja kun sadat miehet on tykänneet ja lähettäneet superlikejä, niin et välttämättä tule ensimmäisten joukossa näytölle.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Olen pari kertaa lähettänyt superliken. Viime kerralla meni melkein kuukausi ennen kuin nainen vastasi superlikeen eli voisiko olla, että nuo naiset ei ole aktiivisia tinderin käyttäjiä? Toinen vaihtoehto tietysti, että on laiska swaippailemaan ja kun sadat miehet on tykänneet ja lähettäneet superlikejä, niin et välttämättä tule ensimmäisten joukossa näytölle.

Tästä siinä on ainakin osittain kysymys. Itselläni on naispuolinen kaveri, joka on siis todella ihana ihminen ja oikein mukava, mutta jos "perinteistä" ulkonäkökriteeristöä miettii millä tinderissä pärjää, niin ei ehkä sovin siihen muottiin(ei mitään vikaa, vaan päinvastoin). No tinderissä ollessaan sai vaikka kuinka monta sataa tykkäystä muutamaan päivään.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kait naiset tai miehetkään yleensä niin tykkää jos liikaa ihastuu liian nopeasti. Ehkä se superlike on vähän sellainen.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ei kait naiset tai miehetkään yleensä niin tykkää jos liikaa ihastuu liian nopeasti. Ehkä se superlike on vähän sellainen.

Ei varmasti joo, mutta itse ajattelen superliken niin, että toisessa on ollut jotain erikoista, että on sen halunnut antaa. En ymmärrä mikä pointti niillä superlikeillä sitten on tinderissä, jos niitä on huono käyttää? No varmaan tinder haluaa rahastaa. Tulee vähän sellainen fiilis joskus, että ihan sama mitä teet, niin se on kuitenkin päin vittua tehty.

Esim itse olen kokenut, että tinderin ilmaisversioilla ei tee mitään ja maksullisessa versiossa saa kuitenkin 5 supertykkäystä per päivä, niin miksi niitä ei käyttäisi?

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari kertaa käynyt näin, että on sovittu kävelylenkistä ja sitten kun olen ollut naisten huudeilla ja soittanut heille, niin ovat sanoneet "vai tuletko käymään ensin tässä mun luona?"

Tulee kummeli mieleen "tyhmä jätkä. olisit päässyt panemaan."

Olenko tyhmä jätkä?

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue

Ei se mene veli hyvä aina niinkuin elokuvissa. Poistin ite k.o apin paristakin syystä. Ilmaisversiona jos laitan etäisyydeks max 100km niin profiileja tulee ties mistä ja kuulemma profiilit loppuivat alueeltasi, laajensimme hakua. Paskat, jos haluan jokun lähialueelta niin en silloin vittu halua ketään kauempaa.

Nummikselle tohon että ei noi superliket tuo yhtään sen autuaammaks(rahastusta se vaan on).

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ilmaisversiona jos laitan etäisyydeks max 100km niin profiileja tulee ties mistä ja kuulemma profiilit loppuivat alueeltasi, laajensimme hakua. Paskat, jos haluan jokun lähialueelta niin en silloin vittu halua ketään kauempaa.
Joo, tämän ongelman olen huomannut itsekin. Se koskee kyllä maksullisiakin versioita. Vaikka laittaa tuon kilometrirajoituksen ja pitää kansainvälinen-tilan poissa, niin silti ohjelma näyttää profiileja vaikka maailman toiselta puolen. Se on aika turhauttavaa, vaikka toisaalta esimerkiksi argentiinalaisia naisia on ihan kiva katsella.

Sitä olen myös ihmetellyt, miten paljon aasialaisia naisia tulee vastaan ihan lähialueilta. Tinderissa edustus on paljon suurempi kuin katukuvassa. Ei minulla mitään aasialaisia naisia vastaan ole, heissä on paljon hyvännäköisiäkin, mutta epäilen, että joukossa on ainakin jonkun verran feikkiprofiileja. Sen näkee jo siitä, että sama kuva voi olla monessa eri profiilissa.

Mites muuten miesten puolella nuo feikkiprofiilit? Onko niitä paljon, ja millaisia? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Taitaa sielläkin puolella olla ihan sama ongelma.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Pari kertaa käynyt näin, että on sovittu kävelylenkistä ja sitten kun olen ollut naisten huudeilla ja soittanut heille, niin ovat sanoneet "vai tuletko käymään ensin tässä mun luona?"

Tulee kummeli mieleen "tyhmä jätkä. olisit päässyt panemaan."

Olenko tyhmä jätkä?
Täh ? Menitkö yksin kävelemään etkä panemaan ?

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites muuten miesten puolella nuo feikkiprofiilit? Onko niitä paljon, ja millaisia? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Taitaa sielläkin puolella olla ihan sama ongelma.

Tosi paljon kuvia jotka epäselviä sekä otettu 90-luvulla. Sitten paljon kaudoidästä olevia joiden motiivit on mitälie.

Veikkaan että ilmaisversiossa et edes saa ns ykkösluokan tyyppejä näkyville vaan sovellus säästää ne niille jotka maksaa. Aika helpolla tuon pystyy ohjelmoimaan sellaiseks.

Toki kaappihomoille ainoa paikka mistä voi saada seuraa.

Sinänsä itse olen huono antaan hyvää vastausta tähän kun jostain syystä (en tiedä mikä) niin mulla seuran saanti (siinä mielessä) ei ole ollut ikinä ongelma.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Molemmilla kerroilla naisen kanssa kävelylle. Kun ei olla nähty, niin tuntuu jotenkin hölmöltä mennä suorilta toisen kotiin ja miettiä sitten, että mitä tässä nyt pitäisi tehdä, mutta ilmeisesti seksiä olisivat halunneet.

Ymmärrän tämän hyvin, minulle pari kertaa näkemäni Tinder-tuttavuus lähetti joskus vuosi sitten suoraan sellaisen viestin, että "sähän asut sillä ja sillä alueella. Olen tässä melkein vieressä liikkeellä. Ajattelin, että jos pantaisiin niin nähdään sitten että synkkaako meillä miten hyvin. Tulenko nyt tässä heti sun luo"? Eli hän siis ilmoitti asian ihan kiertelemättä..

Mutta: kun poika oli juuri pari tuntia aiemmin tullut äidiltään minun luokseni, niin ei sitten onnistunut (viikkoa myöhemmin sitten kylläkin kokeiltiin tätä synkkaamisen osa-aluetta). Mutta jälkikäteen voi miettiä, että jos olisin ollut yksin kotona, niin mitä olisin vastannut siinä hetkessä.. niin puun takaa se tuli. Todellisuudessa moni mies jopa vähän säpsähtää jos nainen noin itsevarman aloitteellisesti lyö asian pöytään. Onko siinä sitten jokin alitajuisen biologinen juttu, että miehen pitäisi olla se aktiivinen osapuoli josta homma on lähtöisin. Kas kun edes mies ei ole kone, vaan ihminen *hymiö*

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tosi paljon kuvia jotka epäselviä sekä otettu 90-luvulla. Sitten paljon kaudoidästä olevia joiden motiivit on mitälie.

Veikkaan että ilmaisversiossa et edes saa ns ykkösluokan tyyppejä näkyville vaan sovellus säästää ne niille jotka maksaa. Aika helpolla tuon pystyy ohjelmoimaan sellaiseks.

Toki kaappihomoille ainoa paikka mistä voi saada seuraa.

Sinänsä itse olen huono antaan hyvää vastausta tähän kun jostain syystä (en tiedä mikä) niin mulla seuran saanti (siinä mielessä) ei ole ollut ikinä ongelma.
Vaikuttaisikohan myös se, että homomiesten profiileja on kuitenkin vähemmän kuin heteromiesten ja heteronaisten? Ei ole tarkoitus epäillä vetovoimaasi (tähän hymiö), mutta tuohan on ihan tilastollinen todennäköisyys. Jos joukko on pienempi, niin siinä matchin todennäköisyys varmaan kasvaa. Ja varmaan feikkiprofiilejakin on vähemmän.

Perustan tämän oletuksen siihen, että silloin alussahan Tinder toimi aika hyvin, ja silloin profiileja oli paljon vähemmän. Silloin sain itsekin hyvin helposti tykkäyksiä. Nyt ainakin heteropuolella profiileja on niin järjetön määrä, että monet - etenkin naiset - varmaan pyyhkivät suurimman osan vasemmalle ja pyyhkäisevät oikealle vain poikkeustapauksissa. Jos jaksavat edes pyyhkiä.

Esimerkiksi heteronaisilla voi olla helposti satakin tykkäystä ns. varastossa. Olen nähnyt tällaisia profiileja. Ei siinä kovin usein tarvitse oikealle pyyhkäistä, kun tulee match.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikuttaisikohan myös se, että homomiesten profiileja on kuitenkin vähemmän kuin heteromiesten ja heteronaisten? Ei ole tarkoitus epäillä vetovoimaasi (tähän hymiö), mutta tuohan on ihan tilastollinen todennäköisyys. Jos joukko on pienempi, niin siinä matchin todennäköisyys varmaan kasvaa. Ja varmaan feikkiprofiilejakin on vähemmän.

Ne jotka ovat epävarmoja homoudestaan tai eivät uskalla gaysaiteilla näyttäytyä (syitä on monia), niin pystyvät helpommin Tinderissä olemaan helpommin 'leimautumatta' ja mahdollisesti löytävät samantyyppisen kundin, urheilijat yksi ryhmä tässä. Mut tohon naisjuttuun en osaa sanoo mitään kun ei viehätä se sukupuoli siinä mielessä ollenkaan niin en tiedä miten naisen pokaaminen edes onnistuis :/

Homojen suositummassa palvelussa Grinderissä taas on enempi liveseuranhaku suosiossa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne jotka ovat epävarmoja homoudestaan tai eivät uskalla gaysaiteilla näyttäytyä (syitä on monia), niin pystyvät helpommin Tinderissä olemaan helpommin 'leimautumatta' ja mahdollisesti löytävät samantyyppisen kundin, urheilijat yksi ryhmä tässä. Mut tohon naisjuttuun en osaa sanoo mitään kun ei viehätä se sukupuoli siinä mielessä ollenkaan niin en tiedä miten naisen pokaaminen edes onnistuis :/

Homojen suositummassa palvelussa Grinderissä taas on enempi liveseuranhaku suosiossa.
Tästä tulikin mieleen yksi kysymys: jos Tinderissä miehenä haet miestä, niin näyttääkö se vain ne, joilla on samat hakukriteerit, vai näyttääkö se myös heteromiehiä? Naisissa ei ainakaan tule näin heteromiehelle lesboja vastaan. Utelias mieleni vaatii nyt vastausta tähän. Voi olla tyhmä kysymys, ja vastauskin voi olla selvä.

Miksi muuten joku ei uskaltaisi nykyään näyttäytyä gaysaiteilla? Tai siis joissain vain heille tarkoitetuissa sovelluksissa? Kiinnostaako tuo ulkopuolisia oikeasti vieläkin niin paljon? Eihän niitä profiileja pääse vissiin edes näkemään, jos ei ole rekisteröitynyt sinne itse. Pahoittelut, jos vähättelen asiaa, mutta on vähän yllättävää, jos näitä asioita kytätään edelleen niin paljon. Ei pitäisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy