L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Joo. Kyllä se oikea tulee kotoa hakemaan jos on tullakseen.
Näinkin voi käydä .. nimimerkillä parvekkeelta haettu ja siro ja osaava tyttö olikin!

"Raumalla nähdään kierroksen kärkikamppailu, kun sarjakolmonen JYP isännöi vahvistunutta Lukkoa" - Jatkoaika-
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Webb

Jäsen
Aikoinaan kuulin väittämän, että Facebook-tilillä palveluun rekisteröityneet saisivat huomattavasti paremman näkyvyyden ja paikan "korttipakassa" kuin puhelinnumeroa käyttävät. Osaako kukaan muu sanoa kuulleensa tällaista tai kokeneensa omakohtaisesti, että tässä olisi jotain perää?

Tulin miettineeksi, että kun softa ja toteutus on enemmän tai vähemmän kökkö ja buginen, niin osaako algoritmi, vai mikä ikinä näitä näkyvyyksiä määrittääkään, poistaa ne vasemmalle ruksanneiden kortit niiden pakasta, jotka ovat jo saaneet ruksin? Eli jos herra Q ruksii vasemmalle neidin Z, niin neidille Z ei tulla koskaan edes näyttämään herran Q -profiilia? Kaiken järjen mukaan tämä pitäisi olla ilmiselvää, sillä eihän paria voisi muodostua kuitenkaan, koska herra Q on jo ruksinut neiti Z:n, mutta niin epämääräinen koko sovellus on, että en laskisi tuonkaan varaan.

Jos toisella on hakuetäisyys vaikka 50 kilometriä ja toisella 25 kilometriä, niin näytetäänkö sille 50 kilometriselle tämä 25 kilometrinen, mutta ei toisinpäin? Käsittäisin asian olevan näin, mikä on myös aivan järjetöntä, koska pariahan ei näistäkään voi tulla, vaikka toinen olisi toisen oikealla pyyhkinyt, kun toinen ei toista koskaan edes tule näkemään.

lasaleiko

Jäsen
Jos toisella on hakuetäisyys vaikka 50 kilometriä ja toisella 25 kilometriä, niin näytetäänkö sille 50 kilometriselle tämä 25 kilometrinen, mutta ei toisinpäin? Käsittäisin asian olevan näin, mikä on myös aivan järjetöntä, koska pariahan ei näistäkään voi tulla, vaikka toinen olisi toisen oikealla pyyhkinyt, kun toinen ei toista koskaan edes tule näkemään.
Noista muista pohdinnoista en osaa sanoa, mutta tähän boldattuun sanon varmaksi omakohtaiseen kokemukseen pohjautuen, ettei pidä paikkaansa. Nykyään kun näkee ilmaisversiollakin viimeiset noin 6 henkilöä blurrattuna, jotka ovat sinusta tykänneet. Välillä nuo sitten eivät tule selaillessa vastaan, ennen kuin kasvattaa sitä hakualuetta. Eli 100 kilometrin päässä olevalle henkilölle olet nähtävillä, jos hänen hakusäteensä on se 100km ja sovit ikähaarukkaan, vaikka itselläsi hakualue olisi vaikka 25km.

Se on kyllä totta, että bugeja tuossa sovelluksessa riittää.

Tuumasin omalta osaltani että on jollain tapaa jopa "koukuttava" sovellus. Tai nyt ei ole enää hetkeen ollut koko tunnusta, mutta silloin kun vielä oli niin sinne eksyi huomaamattaan selailemaan tarjontaa. Ei tuota sitten hetken päästä osannut enää kaivata kun oli tunnuksensa poistanut.

Kooki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Muistaakseni luin joskus tuon niin, että etäisyys ei vaikuta siihen, kuka sinut näkee (ts. Jos sinulla on hakusäde 25km ja toinen on 99km päässä 100km hakusäteellä, hän voi nähdä sinut), MUTTA: kaikki ihmiset jotka sinä näät, ovat asettaneet ikähaarukkansa sinut sisältävään väliin.

Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions.

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Olin Goldin avulla käynyt pyyhkimässä Helsingin seudun tyhjiin.
Mutta en ulkopaikkakuntalaisena normaalisti siellä näkynyt kentässä kuin ainoastaan hetkittäin.

Kunnes menin paikalle Helsinkiin. Pakko oli ostaa itsetunnon pönkitykseksi yksi 6 euron buusti.
Puhelin välkkyi sen puoli tuntia. 60 osumaa ja 10 viestiä naisilta milloin nähdään.
En jaksanut vastailla muistaakseni kuin muutamaan ja nekin tyrehtyi käytännön syihin. Kunhan testasin millaista olisi tinderin käyttö pk-seudulla asuvalle.

Ruutu8

Jäsen
Ajauduin tai pääsin (miten asian näkee) kolmisen vuotta sitten tilanteeseen, että tämä sovellus tuli ajankohtaiseksi itselleni.

Noin puolitoistavuotta siellä leikin, varmaan satojen eri mimmien kanssa tuli siellä viestejä vaihdettua. Noin reilua pariakymmentä myös kasvotusten nähtyä. Useaa sitten moneen kertaan ja muutaman kanssa jopa hieman seurusteltua.

Kuitenkaan sitä itselle maailman parasta mimmiä ei sieltä tuntunut löytyvän, ei kiinnostanut "netflix & chill" -meininki eikä "vie mut kaljalle" -daamit. Sitten yhtenä sateisena keskiviikkona, kun sitä varmaan vähiten odotin, sovelluksessa pamahti eteeni todellakin kiinnostava mimmi. Laitoin hänelle superliken, vaikka olinkin aivan varma ettei kiinnostusta mua kohtaan löydy. Alettiin siitä kuitenkin samana iltana juttelemaan ja siitä asti ollaankin juteltu joka ainoa päivä. Elämäni nainen löytyi sieltä, vaikka monta kertaa olin jo poistamassa koko sovellusta.

Joten olen monelle jälkeenpäin sanonutkin, että vaikka tuntuu että koko Tinder on aivan perseestä ja tyhjäpää/itsekeskeisiä mimmejä täynnä, lopulta yrittäminen kannatti ja mulle se muutti koko elämän.

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajauduin tai pääsin (miten asian näkee) kolmisen vuotta sitten tilanteeseen, että tämä sovellus tuli ajankohtaiseksi itselleni.

Noin puolitoistavuotta siellä leikin, varmaan satojen eri mimmien kanssa tuli siellä viestejä vaihdettua. Noin reilua pariakymmentä myös kasvotusten nähtyä. Useaa sitten moneen kertaan ja muutaman kanssa jopa hieman seurusteltua.

Kuitenkaan sitä itselle maailman parasta mimmiä ei sieltä tuntunut löytyvän, ei kiinnostanut "netflix & chill" -meininki eikä "vie mut kaljalle" -daamit. Sitten yhtenä sateisena keskiviikkona, kun sitä varmaan vähiten odotin, sovelluksessa pamahti eteeni todellakin kiinnostava mimmi. Laitoin hänelle superliken, vaikka olinkin aivan varma ettei kiinnostusta mua kohtaan löydy. Alettiin siitä kuitenkin samana iltana juttelemaan ja siitä asti ollaankin juteltu joka ainoa päivä. Elämäni nainen löytyi sieltä, vaikka monta kertaa olin jo poistamassa koko sovellusta.

Joten olen monelle jälkeenpäin sanonutkin, että vaikka tuntuu että koko Tinder on aivan perseestä ja tyhjäpää/itsekeskeisiä mimmejä täynnä, lopulta yrittäminen kannatti ja mulle se muutti koko elämän.
Vaikea tinderistä on kyllä löytää mitään vakavaa kun 95% on kyläpyöriä, jotka tavoittelevat komeita miehiä ja päätyvät häilyviin suhteisiin kun eivät ole komeiden miesten tasoisia.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC & K-Espoo/Blues 1984-2016, K-Espoo 2018-
Vaikea tinderistä on kyllä löytää mitään vakavaa kun 95% on kyläpyöriä, jotka tavoittelevat komeita miehiä ja päätyvät häilyviin suhteisiin kun eivät ole komeiden miesten tasoisia.
Ei kyllä mä veikkaan sun tapauksessa että se johtuu ihan luonteesta.

Sometimes maybe good, sometimes maybe shit. -Gennaro Gattuso

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kyllä mä veikkaan sun tapauksessa että se johtuu ihan luonteesta.
Minä en etsi tällä hetkellä mitään vakavaa suhdetta, mutta jos etsisin, niin aika vaikeeta olisi löytää nainen joka olisi vaimomatskua kun en halua parisuhdetta naisen kanssa jolla on jo lapsia. Maanantaina olisi pitkästä aikaa tapaaminen naisen kanssa joka olisi vaimomatskua, mutta en tiedä perunko vai mitä teen..

Naisten häilyvät suhteet ei ollut minun oma juttu. HS kertoi tuosta maaliskuussa 2019 ja sitten oli joku juttu, että sukupuolitaudin saaneet ilmoittivat hoitajalle saman nimen eli jollain panoalfalla on ilmeisesti ollut monta vakituista seksikumppania.

En kyllä yhtään ihmettele minkä takia naisten suhteet ovat häilyviä kun naiset menevät ulkonäkö edellä. Tinderissä on paljon keskivertomiehiä, joiden mätsit voi laskea kahden käden sormilla. Sitten se keskivertonainen saa tuhansia mätsejä ja valkkaa niistä tuhansista komeimmat panoalfat ja kuvittelee sen kantavan parisuhteeseen. Naiset ei jotenkin pysty arvioimaan itseään ulkopuolelta, että olenko minä nyt oikeasti yhtä suosittu nainen kuin nämä jumalaiset panoalfat, joita valkkaan digitaalisista palveluista.

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Melko laiskanpuoleisesti edellisen suhteen päättymisen jälkeen olen käynyt treffeillä. Koska suoraan sanottuna ryhtynyt oksettamaan naisten pinnallisuus. Usein kehuvat ulkonäköä, mutta jos vaikutuksen haluaa tehdä, niin kehukoot niitä seikkoja joita kirjoitan profiilissa. Jotkut harvat niinkin tekevät.
Täytyyhän sitä terveen(?) miehen kuitenkin jossain määrin ns kypsemmällä iälläkin tarpeensa tyydyttää silloin tällöin ja siihen tinder on kyllä kätevä väline jos on ulkonäköä. Voi jopa valkata kenet haluaa. Oli yli parin kuukauden tauko "siitä" kun ei huvittanut, kunnes ajattelin että nyt riittää. Viikko kirjoittelua 200 km päässä asuvan kanssa ja nainen vierailulle kotikaupunkiini. Kahdet lasilliset ja vajaan kolmen tunnin kuluttua ensinäkemisestä ns suorissa hommissa. Johan sen jälkeen taas kunnolla hymyilytti, sen muutaman päivän ajan.
Olen sen jälkeen nähnyt samaisen naisen pari kertaa uudestaankin muutaman viikon välein. Ihmisen perustarpeita ja mitä enemmän tulee ikää niin sen harvemmin riittää.
Joskin ei kyllä ole sitä mitä tuolta haen. Jos synkkaa vain lakanoiden välissä (hassu sanonta, sillä eihän peittoa käytetä) niin paljon jää suhteesta puuttumaan.

Välillä pohtii että pitäisikö pistää ranttaliksi ja panna koiran tavoin kaikkea mikä liikkuu, mutta 1350 osumasta huolimatta keskityn maksimissaan yhteen kerrallaan. Pohjimmiltaan. Ei riitä energiatasot enempään. Ehkä hyväkin niin.
Voi sieltä varmasti myös sen oikean löytää. Voi olla että huijaan itseäni. Haluan mukamas parisuhteen vaikka taidankin viihtyä omissa oloissa paremmin. En vain myönnä sitä itselleni, koska yhteiskunnan aiheuttama painekin odottaa pariutumista tietyssä ikävaiheessa. Johan sitä on neljän vuoden avoliittokin koettu. Jälkikasvukaan ei ole välttämättömyys ja miehellä ei tikitä biologillinen kello. Voi asiaa lykätä ja sitten joskus panna vaikka kymmenen vuoden päästä 50-vuotiaana jonkun puolet nuoremman paksuksi. Tietenkin tinderin kautta löydetyn.
Tinderissä tulee melko useinkin vastaan oman ikäluokan noin 38-42-vuotiaita naisia joilla vain yksi tavoite. Tulla raskaaksi mahdollisimman nopeasti tavalla tai toisella. Onneksi miehillä ei samanlaista kiirettä vaikka tottakai tästäkin voi olla montaa mieltä.

Sekin on kiintoisa tutkimus, että yleisesti ottaen miehen seksuaalinen kiinnostavuus naisten silmissä kohenee mitä enemmän ikää tulee, kun taas naisilla vienti vähenee iän lisääntyessä.
Miehillä tosin alkaa vienti hiljentymään 50-vuotiaana, mutta ei juuri ennen sitä. Ja vientiä on 35-45-vuotiaana enemmän kuin alle 25-vuotiaana. Naisilla taas huippu on paljon aiemmin.
Tottakai yksilöllisiä vaihteluita näissä kenellä on parhaiten vientiä missäkin ikävaiheessa.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt on kevyt humble brag edelläolevalla postaajalla. Tsemppiä vaan sinne :D
Ei saa pilkata kun ressukkaa naiset kehuvat hyvännäköiseksi.

Niin muakin! Tosin mua sanotaan myös kiltiksi!

Tuli Tinderistä tutustuttua naiseen. Plussat: Kiltti, rehellinen, avoin, ihana ja hyvännäköinen. Miinukset: Hän on kolme vuotta vanhempi sekä JYP-fani. Kannattaako jatkaa tätä hyvin alkanutta juttua?

Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hämmentävä teksti, ei tiedä onko tosissaan vai parodia.

"Kotimaisista jääkiekkokatsomoista on vaikea löytää minkäänlaista arvokkuutta tai kunniakkuutta. Siellä suositaan moukkamaisuutta, typeryyttä ja ymmärtämättömyyttä. Siellä suositaan rantapalloja, kusipäisyyden metaforaa" Tuomas Kyrö-Urheilukirja

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
"Kotimaisista jääkiekkokatsomoista on vaikea löytää minkäänlaista arvokkuutta tai kunniakkuutta. Siellä suositaan moukkamaisuutta, typeryyttä ja ymmärtämättömyyttä. Siellä suositaan rantapalloja, kusipäisyyden metaforaa" Tuomas Kyrö-Urheilukirja

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Marko Anttila - Vain vähän kovempi clutch kuin Logan Couture.

"Hienoa peliä kyllä, mutta et sitten ilmeisesti ole naista (tai miestä) ikinä saanut?? " totesi vihainen Manu-fani Jakke76 Liverpoolin johtaessa 1-0 Manua.

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Hämmentävä teksti, ei tiedä onko tosissaan vai parodia.
Olen hämmentävä tyyppi monelta osin. Teksti oli höystetty toki erinlaisin sanakääntein. Harvoin kirjoitan kuivakkaa tekstiä, varsinkaan yöaikaan. Mutta faktapohjaisesti tuon(kin) kirjoitin, vaikkakin hieman ehkä kärjistäen sen hetkisiä tunnetilojani. Tinder koukuttaa, mahdollistaa monenlaista, mutta myös turhauttaa ns. herkkää mieltä. :D Normaalissa suomalaisessa yhteiskunnassa kehumiskulttuuria ei ole, mutta tinder sen mahdollistaa. Siellä sanotaan suoraan mitä ajatellaan.
Kyllä ne kehut siellä alkuun tuntui hyvältä, mutta siinä vaiheessa kun oivaltanut niiden tarkoitusperät niin maku mennyt niiden merkitykseen. Kehu on tinderissä vain kehujalta yritys ottaa etulyöntiasemaa muihin nähden. Lisäksi yli-innokkaat usein haluavat max yhden yön juttuja. Ei toki se huono ole mikäli selvät pelisäännöt.

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Tuo ole mitään humble bragia nähnytkään, ihan peruskauraa Tinderissä. Tinderissähän se meininki on sitä, että päivällä kevyesti viestitellään, illalla käydään parilla, sen jälkeen siirrytään yhteisen antropologisen kiinnostuksen ajamana tutustumaan erilaiseen tapaan asua ja yö meneekin sitten lähemmin tutustuessa. Ensimmäisen tunnin jälkeen nainen on kovasti sitä mieltä, ettei tämä ole ollenkaan hänen tapaistaan ja jää tähän yhteen kertaan. Viiden tunnin pyörimisen ja pienen nukkumisen jälkeen aamulla kysytään ujosti, että kiinnostaisiko kuitenkin ottaa puhelinnumero, jos vaikka joskus kahvin merkeissä päiviteltäisiin kuulumisia.

Ei tuota meinaa jaksaa, kun joka toinen treffikumppani haluaa sänkyyn, joko ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Tietty omanarvontunto on kiva säilyttää, kun pikku hiljaa alkaa ymmärtämään miksi välillä treffeille kysellään, että "oletko sä joku pelimies vai?". Itse etsin nyt sitä tosi rakkautta mieluummin jostain muualta, kun tuo sovellus on aika pahasti pilannut nuo treffimarkkinat. Panettaahan se nytkin, mutta joku itsekunnioitus on säilytettävä.

Hauskahan tuo oli kokea, mutta eipä tuosta oikein kavereille kehtaa valittaa, kun se yleinen linja tuntuu olevan, että ne matchit on niin tiukassa. Toki ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, kevät on tulossa ja vaikka routaa ei näy, niin kyllähän se porsas saattaa kotiin löytää.

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Tuo ole mitään humble bragia nähnytkään, ihan peruskauraa Tinderissä. Tinderissähän se meininki on sitä, että päivällä kevyesti viestitellään, illalla käydään parilla, sen jälkeen siirrytään yhteisen antropologisen kiinnostuksen ajamana tutustumaan erilaiseen tapaan asua ja yö meneekin sitten lähemmin tutustuessa. Ensimmäisen tunnin jälkeen nainen on kovasti sitä mieltä, ettei tämä ole ollenkaan hänen tapaistaan ja jää tähän yhteen kertaan. Viiden tunnin pyörimisen ja pienen nukkumisen jälkeen aamulla kysytään ujosti, että kiinnostaisiko kuitenkin ottaa puhelinnumero, jos vaikka joskus kahvin merkeissä päiviteltäisiin kuulumisia.

Ei tuota meinaa jaksaa, kun joka toinen treffikumppani haluaa sänkyyn, joko ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Tietty omanarvontunto on kiva säilyttää, kun pikku hiljaa alkaa ymmärtämään miksi välillä treffeille kysellään, että "oletko sä joku pelimies vai?". Itse etsin nyt sitä tosi rakkautta mieluummin jostain muualta, kun tuo sovellus on aika pahasti pilannut nuo treffimarkkinat. Panettaahan se nytkin, mutta joku itsekunnioitus on säilytettävä.

Hauskahan tuo oli kokea, mutta eipä tuosta oikein kavereille kehtaa valittaa, kun se yleinen linja tuntuu olevan, että ne matchit on niin tiukassa. Toki ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, kevät on tulossa ja vaikka routaa ei näy, niin kyllähän se porsas saattaa kotiin löytää.
Ison osan tuosta hommasta tekikin se miten kaveri asian kirjoitti. Tiedän kyllä miten Tinderi toimii.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, syntipatiat Vaasan Sportille
Tuo näkyy ainakin Dublinissa olevan näppärä sovellus itseään myyville naisille hakea haluamiaan asiakkaita. Hyvä se onkin, koska heilläkin on oikeus valita asiakkaansa. Matchin jälkeen tulee tiedot millä ehdoilla tapaaminen tapahtuu. Nyt en lähtenyt näille treffeille, vaikka ehtojen viimeinen lause: "All holes included" saikin hieman tuohon naiseen ihastumaan.

Haluatko päästökompensoida kommenttisi? Lahjoita € 2 niin summa menee lyhentämättä VSMO climate panic–järjestölle, joka työskentelee arvokkaiden villilupiinien ja kurtturuusujen suojelemiseksi ja säilyttämiseksi.
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Katselen vuoden urheilugaalaa ja samaan aikaan selailen tinderiä. Just vastaan tuli areenan dj Amanda Harkimo. Pyyhin testimielessä oikealle mutta superia en antanut. Sitten odottelemaan osumaa. Ei vaan. "Hieman" eri henkisiä ollaan. Mutta jos ei erehdy katsomaan instaani, niin ehkä viinipullollisen jälkeen voinee osuma mahdollistua. Jää nähtäväksi.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Carter Hart + muu Flyers
Just vastaan tuli areenan dj Amanda Harkimo. Pyyhin testimielessä oikealle mutta superia en antanut. Sitten odottelemaan osumaa. Ei vaan. "Hieman" eri henkisiä ollaan.
Pyörinyt tämä oksetus omassa Tinderissäkin, varmaan niin kauan kun olen itse sovellusta käyttänyt. Sitähän sanotaan ettei järvi soutamalla kulu, mutta Amandan tapauksessa en olisi niinkään varma..

Itsellä vähän sellainen vaihe menossa Tinderissä, että keskustelukumppaneja kyllä löytyy, mutta kun ehdottaa kahville niin toinen katoaa kuin pieru Saharaan. Ei tämä nyt sinänsä harmita, lähinnä naurattaa. Ymmärrän kyllä toisaalta sen, että joillakin tuo menee tunteisiin.

Sen sijaan eräs parikymppinen näyttävä daami osoittautui keskustellessa varsin fiksuksi tapaukseksi ja suureksi yllätyksekseni hän kysyi minua kahville. Sitä odotellessa!

Pöö
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy