nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Hyvin sieltä tulee pillua, kunhan olet maksullinen jäsen. On halvempi kuin Victoria Milan.
Ajauduin tai pääsin (miten asian näkee) kolmisen vuotta sitten tilanteeseen, että tämä sovellus tuli ajankohtaiseksi itselleni.
Noin puolitoistavuotta siellä leikin, varmaan satojen eri mimmien kanssa tuli siellä viestejä vaihdettua. Noin reilua pariakymmentä myös kasvotusten nähtyä. Useaa sitten moneen kertaan ja muutaman kanssa jopa hieman seurusteltua.
Kuitenkaan sitä itselle maailman parasta mimmiä ei sieltä tuntunut löytyvän, ei kiinnostanut "netflix & chill" -meininki eikä "vie mut kaljalle" -daamit. Sitten yhtenä sateisena keskiviikkona, kun sitä varmaan vähiten odotin, sovelluksessa pamahti eteeni todellakin kiinnostava mimmi. Laitoin hänelle superliken, vaikka olinkin aivan varma ettei kiinnostusta mua kohtaan löydy. Alettiin siitä kuitenkin samana iltana juttelemaan ja siitä asti ollaankin juteltu joka ainoa päivä. Elämäni nainen löytyi sieltä, vaikka monta kertaa olin jo poistamassa koko sovellusta.
Joten olen monelle jälkeenpäin sanonutkin, että vaikka tuntuu että koko Tinder on aivan perseestä ja tyhjäpää/itsekeskeisiä mimmejä täynnä, lopulta yrittäminen kannatti ja mulle se muutti koko elämän.
Ei kyllä mä veikkaan sun tapauksessa että se johtuu ihan luonteesta.Vaikea tinderistä on kyllä löytää mitään vakavaa kun 95% on kyläpyöriä, jotka tavoittelevat komeita miehiä ja päätyvät häilyviin suhteisiin kun eivät ole komeiden miesten tasoisia.
Ei kyllä mä veikkaan sun tapauksessa että se johtuu ihan luonteesta.
Pystynkö tekemään Tinder-tilin ja käyttämään palvelua ilman puhelinta?
Eikös tuo koneella onnistu myös.
Ei saa pilkata kun ressukkaa naiset kehuvat hyvännäköiseksi.Nyt on kevyt humble brag edelläolevalla postaajalla. Tsemppiä vaan sinne :D
Hämmentävä teksti, ei tiedä onko tosissaan vai parodia.Nyt on kevyt humble brag edelläolevalla postaajalla. Tsemppiä vaan sinne :D
Miksi nämä on miinuksia?Miinukset: Hän on kolme vuotta vanhempi sekä JYP-fani.
No eipä nämä tosissaan ajateltuna miinuksia ole. Hassutteluahan tuo mun viesti oli.Miksi nämä on miinuksia?
Olen hämmentävä tyyppi monelta osin. Teksti oli höystetty toki erinlaisin sanakääntein. Harvoin kirjoitan kuivakkaa tekstiä, varsinkaan yöaikaan. Mutta faktapohjaisesti tuon(kin) kirjoitin, vaikkakin hieman ehkä kärjistäen sen hetkisiä tunnetilojani. Tinder koukuttaa, mahdollistaa monenlaista, mutta myös turhauttaa ns. herkkää mieltä. :D Normaalissa suomalaisessa yhteiskunnassa kehumiskulttuuria ei ole, mutta tinder sen mahdollistaa. Siellä sanotaan suoraan mitä ajatellaan.Hämmentävä teksti, ei tiedä onko tosissaan vai parodia.
Nyt on kevyt humble brag edelläolevalla postaajalla. Tsemppiä vaan sinne :D
Tuo ole mitään humble bragia nähnytkään, ihan peruskauraa Tinderissä. Tinderissähän se meininki on sitä, että päivällä kevyesti viestitellään, illalla käydään parilla, sen jälkeen siirrytään yhteisen antropologisen kiinnostuksen ajamana tutustumaan erilaiseen tapaan asua ja yö meneekin sitten lähemmin tutustuessa. Ensimmäisen tunnin jälkeen nainen on kovasti sitä mieltä, ettei tämä ole ollenkaan hänen tapaistaan ja jää tähän yhteen kertaan. Viiden tunnin pyörimisen ja pienen nukkumisen jälkeen aamulla kysytään ujosti, että kiinnostaisiko kuitenkin ottaa puhelinnumero, jos vaikka joskus kahvin merkeissä päiviteltäisiin kuulumisia.
Ei tuota meinaa jaksaa, kun joka toinen treffikumppani haluaa sänkyyn, joko ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Tietty omanarvontunto on kiva säilyttää, kun pikku hiljaa alkaa ymmärtämään miksi välillä treffeille kysellään, että "oletko sä joku pelimies vai?". Itse etsin nyt sitä tosi rakkautta mieluummin jostain muualta, kun tuo sovellus on aika pahasti pilannut nuo treffimarkkinat. Panettaahan se nytkin, mutta joku itsekunnioitus on säilytettävä.
Hauskahan tuo oli kokea, mutta eipä tuosta oikein kavereille kehtaa valittaa, kun se yleinen linja tuntuu olevan, että ne matchit on niin tiukassa. Toki ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, kevät on tulossa ja vaikka routaa ei näy, niin kyllähän se porsas saattaa kotiin löytää.
Pyörinyt tämä oksetus omassa Tinderissäkin, varmaan niin kauan kun olen itse sovellusta käyttänyt. Sitähän sanotaan ettei järvi soutamalla kulu, mutta Amandan tapauksessa en olisi niinkään varma..Just vastaan tuli areenan dj Amanda Harkimo. Pyyhin testimielessä oikealle mutta superia en antanut. Sitten odottelemaan osumaa. Ei vaan. "Hieman" eri henkisiä ollaan.
Itsellä vähän sellainen vaihe menossa Tinderissä, että keskustelukumppaneja kyllä löytyy, mutta kun ehdottaa kahville niin toinen katoaa kuin pieru Saharaan. Ei tämä nyt sinänsä harmita, lähinnä naurattaa. Ymmärrän kyllä toisaalta sen, että joillakin tuo menee tunteisiin.
Pönkitetään omaa itsetuntoa ja tuntevat itsensä halutuksi kun osumia sataa älyttömästi jokaiselle ulkonäöllisesti keskivertonaisellekin. Oman käsitykseni mukaan kaikilla ei siis ole tarkoituskaan käyttää sovellusta sen oikeaan tarkoitukseen.Kertokaa vasta-alkajalle mikä järki joillakin naisilla on pysyä mykkänä? Ei vaan kuulu yhtään mitään. Yksikin laittoi supertykkäyksen, mutta viestiin ei kuulu yhtään mitään. Ma en ymmarra naisia.
Suomessa on niin vääristynyt sukupuolijakauma (ja todella tyhmiä, epätoivoisia miehiä), että tässä(kin) sovelluksessa lähes jokainen mutahirviö saa tykkäyksiä, vaikka jossain tasaisemmin sukupuoliltaan jakautuneissa maissa kukaan ei edes vilkaisisi tällaisiin päinkään.Pönkitetään omaa itsetuntoa ja tuntevat itsensä halutuksi kun osumia sataa älyttömästi jokaiselle ulkonäöllisesti keskivertonaisellekin. Oman käsitykseni mukaan kaikilla ei siis ole tarkoituskaan käyttää sovellusta sen oikeaan tarkoitukseen.