Huh, huh mikä startti tälle tuotantokaudelle! Jo onnistuneesti tehty ja Nelosella paljon ruutuaikaa saanut ennakkopuffi sai odotukset korkealle ja kahden jakson jälkeen voi jo sanoa, että ei ole tarvinnut pettyä. Erinomaisia esityksiä, uusi koutsikvartetti toimii ja kuten aina ennenkin, tämän ohjelman tuotantotiimi ansaitsee jälleen kerran isot kehut. Nyt kun vielä ohjelmaa on entisestään suoraviivaistettu, turhat lätinät jätetty minimiin, ei voi muuta kuin nauttia kotisohvalla kun ohjelmaa katselee ja kuuntelee. Miettikää jos tää olisi esimerkiksi Maikkarin tuotantoja? Väitän, että pari ensimmäistä jaksoa olisi mennyt tähtivalmentajien esittelyyn ja muuhun turhaan skeidaan.
Tekisi mieli kommentoida tähän mennessä nähtyjä esityksiä enemmänkin, mutta jotenkin pää meni niin pahasti (positiivisessa mielessä tietenkin) sekaisin tästä Riinan esityksestä, että ei oikein muita esityksiä enää edes muista. Allekirjoittanut ei ole koskaan ollut mikään laulutekniikoiden tai lauluun liittyvien termien asiantuntija. Minulle on aina riittänyt se, että se mikä minun korviini kuullostaa hyvältä, mä tykkään siitä. Simple as that. Mutta tää Riinan esitys. Oikeasti, voiko enää puhtaammin ja virheettömästi livenä laulaa? Ja vaikka se Ollia siteeraten täydellisyyttä hipoikin, ei se kuullostanut miltään laulunopettajan kylmältä vedolta suoraan laulutekniikan oppikirjasta vaan oikeasti tää esitys kosketti ja sai aikaan koko kropassa kylmien väreiden ilotulituksen. Huikeaa Riina! Ja kun vielä miettii tilannetta missä Riina tohon lavalle tuli. Oli varmasti asettanut itselleen todella kovat odotukset ja paineet oli kovat, kun edellisellä kerralla yksikään penkki ei kääntynyt ja itse tiesi, että osaa asiansa ja on hyvä. Mutta kun sulle annetaan vain se yksi tsäänssi, kaiken pitää mennä sillä yhdellä ja ainoalla kerralla nappiin. Ja tässä kohtaa todella meni. Vielä kerran, huikeaa Riina!
Tähtivalmentajat saa siis minulta kehut tässä vaiheessa, tosin Riinan kohdalla tapahtui täysin käsittämätön moka Monroelta ja Redramalta. Oikeasti äijät hei? Ymmärrän, että ei ehkä ollut sitä mitä te etsitte tiimeihinne. Mutta jos selkienne takana lauletaan yhtä tämän ohjelmahistorian vakuuttavimmista vain ääni ratkaisee vedoista, kaikki tuolit pitäisi kääntyä ilman mitään selityksiä. Redraman kommentteja ei edes näytetty lähetyksessä, outoa. Se Reetta (?) mikä lauloi Aguileran Ain't No Other Man, miksi Monroe hänen kohdallaan käännyit? Niinpä.
Mielenkiintoista nähdä mitä Riina jatkossa laulaa. Jotenkin tosta esityksestä nousi vahva Siru Airistola dejavuu.