Noin yleisesti haluaisin sanoa, että miksi kukaan porilainen muuttaa Tampereelle. Älkää vittu tänne muuttako. Meillä piisaa junttiosastoa muutenkin ihan kotitarpeiksi. Ei täällä ole sitä mitä haette. Menkää Helsinkiin tai Turkuun, siellä touhu on fiinimpää, meillä saatte sitä samaa kuin kotonakin.
Alkaa mennä roimasti ohi aiheen, mutta en voi olla arvostamatta tuollaista oman kaupungin haukkumista :). Varsinkin, kun olen itsekin jo aikaa sitten todennut Tampereen olevan jonkinlainen Suomen junttipääkaupunki. (Ja hei, mä olen Vantaalta, että mulla ei ihan oikeasti ole mitään varaa arvostella mitään muita kaupunkeja. Vantaa on ihan sanoinkuvaamattoman Vantaa.)
Mutta joo, kyllähän Yök-Olli yhtyeineen solahtaa erinomaisesti tuohon Tampereen junttirock-skeneen Popedan ynnä muiden joukkoon.
Jotta kirjoittaisin vähän aiheestakin, niin totean viime Voice-jaksosta, että olihan se Riina ihan perhanan hyvä. Että vastaus niille jotka ihmettelivät mitä erikoista hänessä oli: ei välttämättä muuta, mutta lauloi poikkeuksellisen hyvin! Se riittää ainakin meikäläiselle. Ja ehkä tuossa kappalevalinta hieman avitti. Olen väkisin kuullut tuon kappaleen muutamia kertoja vittuuntuen joka kerta siitä Rihannan piikkisuorasta päänsärkylauluäänestä. Oli yllättävää kuulla, ettei se itse kappale ollutkaan niin kauhea.
Lopuksi: noissa isojen maiden laulukilpailuissa on toki isommasta massasta voitu seuloa lahjakkuuksia, muttei se silti tee niiden parhaimmistosta yhtään sen parempia kuin meidänkään parhaista.
edit. typon korjaus