The Jäähallin lipunhinnoissa järkeä?

  • 240 888
  • 946

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti oikein tarkistaa Oma Elisa palvelusta niin on kyllä kyseiset viestit sallittu. No eihän tässä ole kuin 2010 vuodesta saakka oltu Elisan asiakas, ehkä pari vuotta vielä niin alkaa tulemaan tuollaisia etuuksia.
Oho! Itsekin sain tuon lipputarjouksen ja tuli mieleen, kun siinä oli maininta markkinointiviesteistä jos ei näitä tekstareita halua.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oho! Itsekin sain tuon lipputarjouksen ja tuli mieleen, kun siinä oli maininta markkinointiviesteistä jos ei näitä tekstareita halua.
Kaikenlaista mainosta Elisalta pukkaa, mutta juuri sitä mitä tarvitsisi/haluaisi ei. Tämä olisi ollut sellainen. Ehkä ne lukee Jatkista ja huomasivat että olen vain salaa fani.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Piti oikein tarkistaa Oma Elisa palvelusta niin on kyllä kyseiset viestit sallittu. No eihän tässä ole kuin 2010 vuodesta saakka oltu Elisan asiakas, ehkä pari vuotta vielä niin alkaa tulemaan tuollaisia etuuksia.

Sinänsä mitenkään liity lippuihin. Itse telialla tai mikä vittu lienee ollut vuodesta 90 jotain asiakas ja paljon mitään tarjouksia kuulunut. Uudet asiakkaat saa vaikka mitä.
No se offtopicista.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Piti oikein tarkistaa Oma Elisa palvelusta niin on kyllä kyseiset viestit sallittu. No eihän tässä ole kuin 2010 vuodesta saakka oltu Elisan asiakas, ehkä pari vuotta vielä niin alkaa tulemaan tuollaisia etuuksia.
Sinua en pidättäisi hengitystä. Itse olen HPY:n ajoilta asikkaana, enkä minäkään saanut mitään viestiä. Nuoremmille palstan lukijoille tiedoksi, Helsingin puhelinyhdistys (nyk. Elisa).
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinua en pidättäisi hengitystä. Itse olen HPY:n ajoilta asikkaana, enkä minäkään saanut mitään viestiä. Nuoremmille palstan lukijoille tiedoksi, Helsingin puhelinyhdistys (nyk. Elisa).

En ymmärrä tätä keskustelua nyt ollenkaan. Elisalla on vähintään satojatuhansia asiakkaita. Pitäisikö siis kaikille pääkaupunkiseudulla asuville asiakkaille lähettää ko. markkinointiviesti? Eihän Nordikselle muita mahtuisikaan koko kaudella, jos kaikki Elisan asiakkaat kutsuttaisiin katsomoon. Mistä Elisa voi edes tietää, että juuri te olisitte kiinnostuneita?

Ja minäkin olen Elisan asiakas, ysäriltä asti, eikä ole mitään viestiä näkynyt. Mutta en kyllä sellaista varsinaisesti ole edes odottanut. Mulla on tosin myös kausari, mutta olen aika varma, ettei Elisa ole siitä tietoinen, koska en ole sitä heille ilmoittanut. Ja vaikka kausaria ei olisikaan, olen valmis ostamaan liput itseäni kiinnostaviin tapahtumiin.

Samaan aikaan, kun huudetaan vahvistuksia, pitäisi ymmärtää, että niissä kotimatseissa pitää käydä ihan maksetuilla lipuilla. Ja vaikka nämä firmojen liput ovat myös maksettuja lippuja, tarkoitan tällä nyt sellaisia lippuja, mistä käytännössä koko myyty summa miinus verot ja TM:n palvelumaksut jää HIFK:lle. Tämä on sillä tavalla nurinkurinen maailma, että ensin pitää saada asiakkailta fyrkat ja sitten voidaan hankkia vasta kalustoa. Välillä ihmettelen somessa "tuttuja", miten moni käy käytännössä vain vieraspeleissä. Ok, ymmärrän, että se on hauska harrastus ja kiva dokata maakunnissa ja ehkä treffata muitakin tuttuja. Mutta silti aika moni näistä ei juuri koskaan käy Nordiksella. Ja jos käyvät, tulevat jonkun kaverinsa kausarilla. Eipä näistä faneista siis ihan hirveästi HIFK:n kassaan hyötyä ole, kun fyrkat valuu kilpaileville seuroille.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
En ymmärrä tätä keskustelua nyt ollenkaan. Elisalla on vähintään satojatuhansia asiakkaita. Pitäisikö siis kaikille pääkaupunkiseudulla asuville asiakkaille lähettää ko. markkinointiviesti?

Tähän vahva sama. En ole Elisan uusi enkä superasiakas, ainoastaan kaapeli-tv netteineen heiltä. Riittiköhän Eurosportin tilaaminen profilointiin?

Siksi laitoin nuo viestissä mainitut paikat, jotta halukkaat voivat käydä lippuja kyselemässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole nyt kauhean ajankohtainen asia itelle (kun omistan kausarin), mutta työkaveri kyseli paljon liput maksaa?
Ilves-peliin F4 piippuhyllylle näytti maksavan single lippu 40e. Perhelipulla 22,5e aikuinen ja 7-17 22e.
Jos niitä lippuja on pakko ostaa vähintään 3 kappaletta, niin silloinkin hinta 2 lipun hinta pyörisi jossain 38eper lippu, (oletan siis että se 3 lippu ei tulisi käyttöön).

Ite muistelen ostelleeni joku 4 vuotta sitten F2 katsomoon n. 25e lipun.
Aika hyvä pomppu. Tuskin lisää katsojien määrää hallissa.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei ole nyt kauhean ajankohtainen asia itelle (kun omistan kausarin), mutta työkaveri kyseli paljon liput maksaa?
Ilves-peliin F4 piippuhyllylle näytti maksavan single lippu 40e. Perhelipulla 22,5e aikuinen ja 7-17 22e.
Jos niitä lippuja on pakko ostaa vähintään 3 kappaletta, niin silloinkin hinta 2 lipun hinta pyörisi jossain 38eper lippu, (oletan siis että se 3 lippu ei tulisi käyttöön).

Ite muistelen ostelleeni joku 4 vuotta sitten F2 katsomoon n. 25e lipun.
Aika hyvä pomppu. Tuskin lisää katsojien määrää hallissa.
tohon perhepaketti hintaan voi ostaa myös 2 lippua. Ilmeisesti joku bugi. Ainakin itse tällä kaudella ostin vain 2 lippua ja sain perhehintaan. Ei sillä suolaisiahan hinnat piippuhyllylle on.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä ei ole lipunhinnoissa mitään järkeä, ehkä vitosen voisin maksaa mennäkseni huomenna Ilves-peliin.

Nonii, vähän rankempaa mutta mennään näillä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kausikortti parhailla paikoilla ei saisi maksaa yli 1200. Ja samoilla paikoilla lippu 42-45.
Parhaat ovat sitten A ja C 3-5.
Tuolla pelillä voisi pyytää noin puolet.
Aivan tolkuton hintataso. Mutta tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan me maksavat.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä ei ole lipunhinnoissa mitään järkeä, ehkä vitosen voisin maksaa mennäkseni huomenna Ilves-peliin.

Nonii, vähän rankempaa mutta mennään näillä.
Pakko nyt omaa viestiäni lainaten sanoa, että kävi sen verran hyvin ja osuvasti heti tuon kommentin jälkeen, että sain vaimolta työnantajansa kautta parit liput niin omalta kantiltani pääsen tänään nyt onneksi ihan ilmaiseksi sisään eikä mene edes tuota vitosta.

Toivottavasti nähdään maali ipan verkkoon, perjantai-ilta ja Nordis niin kyllä se sytyttää kaiken kriisinkin keskellä!
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla olisi kaksi ylimääräistä lasten lippua illan matsiin. Lapset ilmoitti lähtevänsä mieluummin Halloween bileisiin, kun hallille... ymmärrän hyvin. Laita yv, jos kiinnostaa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mulla olisi kaksi ylimääräistä lasten lippua illan matsiin. Lapset ilmoitti lähtevänsä mieluummin Halloween bileisiin, kun hallille... ymmärrän hyvin. Laita yv, jos kiinnostaa...
Minäkin ymmärrän - IFK:n peli nykyisin on todella pelottavaa katseltavaa.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Jos jollain tarvetta lipulle illan matsiin, niin meikäläiseltä saa 10€ hinnalla kausarin lainaan.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on tullut tavaksi ostaa sellainen snadi joululahja lähisukulaisille noita black friday -lippuja. Ostin rivillisen. Laskun, että se on neljä yhden hinnalla -diili, kun neljä flabaa maksaa toimituskuluineen 41 euroa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Kyllähän pääkaupunki seutu on kallis paikka asua. Vuokrat, joukkoliikenne lippu melkein pakollinen, jos omaa autoa ei ole. Olen ostamassa pojalle ja vaimon veljelle, sekä tämän vaimolle joululahjaksi kolme lippua, asuvat pääkaupunki seudulla 3.3.23 pelattavaan HIFK-Kärpät otteluun. Liput istumaan lähelle Etäkärppien katsomon osaa. Vieras sektio.

Lippujen hinnat 46 € KPL ja tuohon varmaan jotkut toimituskulut. Eli 138 € +toimituskulut. Näin olen myös käsittänyt , että Nordiksella nakkimukit ja tuoppi olutta on hyvin hinnoiteltu.
Niinhän sitä sanotaan, että tyylikäs elämä tulee kalliiksi ja vaatii paljon rahaa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän pääkaupunki seutu on kallis paikka asua. Vuokrat, joukkoliikenne lippu melkein pakollinen, jos omaa autoa ei ole. Olen ostamassa pojalle ja vaimon veljelle, sekä tämän vaimolle joululahjaksi kolme lippua, asuvat pääkaupunki seudulla 3.3.23 pelattavaan HIFK-Kärpät otteluun. Liput istumaan lähelle Etäkärppien katsomon osaa. Vieras sektio.

Lippujen hinnat 46 € KPL ja tuohon varmaan jotkut toimituskulut. Eli 138 € +toimituskulut. Näin olen myös käsittänyt , että Nordiksella nakkimukit ja tuoppi olutta on hyvin hinnoiteltu.
Niinhän sitä sanotaan, että tyylikäs elämä tulee kalliiksi ja vaatii paljon rahaa.
Eikö lippuja saa edullisemmin "vieras katsomoon" Kärppien tms kautta?

Jos menisin IFK:n vierasmatsiin niin katsoisin ensin Fan clubin kautta jos saa edullisempia lippuja "vierasfani alueelle".
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän pääkaupunki seutu on kallis paikka asua. Vuokrat, joukkoliikenne lippu melkein pakollinen, jos omaa autoa ei ole. Olen ostamassa pojalle ja vaimon veljelle, sekä tämän vaimolle joululahjaksi kolme lippua, asuvat pääkaupunki seudulla 3.3.23 pelattavaan HIFK-Kärpät otteluun. Liput istumaan lähelle Etäkärppien katsomon osaa. Vieras sektio.

Lippujen hinnat 46 € KPL ja tuohon varmaan jotkut toimituskulut. Eli 138 € +toimituskulut. Näin olen myös käsittänyt , että Nordiksella nakkimukit ja tuoppi olutta on hyvin hinnoiteltu.
Niinhän sitä sanotaan, että tyylikäs elämä tulee kalliiksi ja vaatii paljon rahaa.
Ei ole tyylikkyydestä nyt kyse, sillä tuskin ne halvempia on teilläkään, saati Manulla. Louvoa tiskiin vaan, me tehdään se joka matsissa, eikä edes noilla vierassektion edullisemmilla hinnoilla. Nakkimukia ei kai enää edes saa, mutta toisaalta hallissa on tuopeissa Suomen virallisesti kylmimmäksi mitattu bisse.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
No kun tuli puheeksi. Manun jäsenyys vajaa 21 € Suomen Man U kannattaja yhdistys jäsenhinta 10 € ja lippu Manun peliin seniori hinta 28 € Suomen MUSCOF yhdistyksen kautta eli 59 €

Old Traffordilla
Kalja oli viimeksi tarjouksessa kaksi pulloa yhden hinnalla. Nakkia ei saanut mutta hodarit ja Pukka Piet paljon halvempia. Taitaa mennä aika yksiin HIFK:n pelin kanssa

Kärpillä kallein lippu 36 € keskeltä hallia.

Elä hyvä mies oo noin pahalla päällä. En minä pahalla. Kuhan aikani kuluksi kirjoittelin. Rauhaa sinnekkin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nakkimukia ei kai enää edes saa,
Nyt faktat kuntoon! Totta helvetissä saa. Juuri ostin tämän laadukkaan tuotteen viime kotipelissä. Ei lähde nakkimuki, kuten ei lähde myöskään dinot IFKsta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös