Mulla olis kaks. A6 rivi 12.Jos jollain sattuu oleen pari flabaa myytävänä, vahva kiinnostus ostaa kuleksimasta.
Joku ehti ensin, kiitos kuitenkin. Jätetään viesti tähän jos jotain toista kiinnostaa!Mulla olis kaks. A6 rivi 12.
Joku ehti ensin, kiitos kuitenkin. Jätetään viesti tähän jos jotain toista kiinnostaa!
Feisbuukissa menee ihan hyvin kaupaksi noi fanitsetit.Saattaa taas jäädä kausaripaikka vapaaksi fanikatsomoon. Hitsi pitäis olla jossain somejutuissa.
Vinkkinä kanssa, HIFKin äpin kautta saa siirrettyä kausarin kätevästi.Jos joku ehtii niin laittaa viestiä. Fanikatsomon tunteva. Pasilassa juon pari kaljaa.
Mä mietinkin jo, että linkkasitko vahingossa narrien vastaavaan ryhmään.Vinkkinä naamakirjan käyttäjille, aika aktiivinen HIFK Lippupörssi ryhmä löytyy:
Войдите на Facebook
Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.www.facebook.com
EDIT Minkä ihmeen takia tuosta linkistä tulee venäjänkielinen? Outo homma.
Näitä on näkynyt nyt Jatkoajassa vähän siellä sun täällä. Ei hajuakaan mistä johtuu tosin, mutta ei ollut tämä mikään yksittäinen tapaus eikä luultavasti sinun moka mitenkään.Vinkkinä naamakirjan käyttäjille, aika aktiivinen HIFK Lippupörssi ryhmä löytyy:
Войдите на Facebook
Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.www.facebook.com
EDIT Minkä ihmeen takia tuosta linkistä tulee venäjänkielinen? Outo homma.