Ei riitä. Tero ansaitsee ikuisen sopimuksen, jossa hän itse yksipuolisesti päättää, koska sopimus loppuu. Toki määrittelee myös palkan puolivuosittain sen mukaiseksi, mitä kokee ansaitsevansa.Nyt oli sen verran suvereeni esitys, että Terolle 10v jatkopahvi, kiitos!
Oisko ollut ihan "jäähyväispuhe?"Olipas vahva puheenvuoro Terolta!
Hieno puhe Terolta ja pakko arvostaa tuota. Pelistä ei tainnut tulla sanaakaan. Jotenkin tuntuu, että oli Teron testamentti puhe SaiPan päävalmentajana.Olipas vahva puheenvuoro Terolta!
Ps. Harmittaa Lappeenrannan päätös hallihankkeen suhteen. Helsingissä tuo hallihankeen kanssa kamppailu on enemmän kuin tuttua.
Menen vielä pidemmälle, olen aina pitänyt Terosta. Pidän edelleen, mutta valitettavasti pidän SaiPasta enemmän ja kun tämä kombo ei vaan toimi niin mieluummin Tero saa poistua kuin SaiPa.Olen aina halunnut pitää Terosta. Harmi, että ei vain kykene enää tässä vaiheessa, vaikka miten on yhteisön puolella. Onnea uusiin haasteisiin.
Luulisin , et osuu maaliin...Kuinka lähelle menee arvaus, että tämä oli tässä Lehterän osalta?
Hyvin sanottu. Kyllä ihmisestä voi pitää vaikka ei pitäisi tuloksesta tai pelitavan puutteesta. Ovat kaksi eri asiaa.Menen vielä pidemmälle, olen aina pitänyt Terosta. Pidän edelleen, mutta valitettavasti pidän SaiPasta enemmän ja kun tämä kombo ei vaan toimi niin mieluummin Tero saa poistua kuin SaiPa.
Hienot ja koskettavat lauseet Terolta pressissä, olisiko herralla enemmän annettavaa vaikka politiikassa kuin päävalmentajana?
En tiedä, ja toivon Terolle kaikkea hyvää.
No en menisi tuon taakse. Varma palkka kuitenkin. Aika monella varsinkin nyt on huomattavasti hankalammat tilanteet elämässä että ei kyllä sääliä tipu yhtään. Yleisesti naurettavaa miten paljon huolehditaan jonkun valmentajan toimeentulosta, koska ovat aivan etuoikeutetussa tilanteessa.Työ eli valmennus tuonut varmaan paljon paineita ja stressiä sekä ajatuksia, jotka pitävät hereillä ja pistävät murehtimaan paljon. Ei käy kateeksi SM-liigajoukkueen päävalmentajan pallin kantajia. Duuni on vaativa.
Moni pelaajasta valmentajaksi siirtynyt on kertonut, etteivät olleet tajunneet etukäteen miten eri juttu on olla valmentaja kuin pelaaja. Pelaaja käy harkat, pelaa pelin, tappio vituttaa vähän mutta huomenna on jo muut asiat mielessä. Valmentaja kokee vastuuta 24/7 ja miettii miten parantaa peliä. Ei siinä paljon mielessä käy että palkka juoksee. Ja huoli on siitä, että jos ei tule tuloksia niin mistä saa seuraavan määräaikaisen sopimuksen.Monesti miettiny, miksi nuo edes stressaa? Tekee parhaansa ja jos monoa tulee nii tulee, palkka juoksee kuitenkin loppuun asti.
Totta, oon vaan itse nähny tän pandemian aikana miten kuseen voi joutua riippuen ammatista. Jääkiekko-ihmisillä kuitenkin helvetin hyvin asiat.Moni pelaajasta valmentajaksi siirtynyt on kertonut, etteivät olleet tajunneet etukäteen miten eri juttu on olla valmentaja kuin pelaaja. Pelaaja käy harkat, pelaa pelin, tappio vituttaa vähän mutta huomenna on jo muut asiat mielessä. Valmentaja kokee vastuuta 24/7 ja miettii miten parantaa peliä. Ei siinä paljon mielessä käy että palkka juoksee. Ja huoli on siitä, että jos ei tule tuloksia niin mistä saa seuraavan määräaikaisen sopimuksen.