Onko nyt liittymä langattoman verkon ylitse? En näe tuossa combossa mitään vikaa miksei toimisi. Onko nämä laitteet kaikki samassa huoneessa vai onko etäisyys pitkä? Emma / Telia
Kauanko tän katiskan aktivointiviesteissä kestää? 18.04 vahvistus tilauksesta ja vieläkään ei viestiä mistä pääsee luomaan tunnarit ja kattoon peliä. Myöskään Telia-tunnareita ei pysty luomaan kun yritysliittymä kyseessä joten chat pois käytöstä tietty. Ei oo turhan helpoksi tehty tätä.
Ei onnistu Telia-tunnuksen luominen pankkitunnistautumisen tai mobiilivarmeenteen kautta, herjaa seuraavaa:
”Telia-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue lisää ohjeita kirjautumissivulta:”
Jännästi sain kuitenkin tilauksen tehtyä mobiilivarmenteella tunnistautumalla. Oon varmaan nyt sit jossain päättymättömässä luupissa kun erehdyin tällä yritysliittymällä ja mobiilivarmenteella tekeen tilauksen.
Muuttakaa nyt oikeesti tota systeemiä, ei tossa ole mitään järkeä. Kaikki ei jaksa tota labyrinttia mennä läpi ja jättää leikin kesken.
Tänään on SaiPa-Ässät välillä ollut diashowta samalla laitteistolla jolla aiemmat pelit on toimineet.
Hetkellisesti kuvan päivitystaajuus tippuu huomattavasti ja palautuu sitten.
Oneplus 6 (Android 9.0) + Chromecast
Itselläni oli ostaessa juurikin sama ongelma, josta käsittääkseni Telialla ei kukaan ole ollut tietoinen. Olen tästä pitänyt ääntä jokaisessa kohtaamisessamme Telian kanssa, mutta en tiedä onko viesti mennyt organisaatiossa kenenkään kohdalla perille.
Minun kohdallani vika ilmeisesti siinä, etten ole koskaan ollut Telian liittymäasiakas. Ilman mobiilitunnistusta jouduin tilaamaan (ja joudun edelleen hallinnoimaan) tilauksiani soittamalla aspaan.
Nim. Vuoden ilmainen tuotekehittäjä
Selostaja jäänyt ruuhkaan?Ilmeisesti Lahdessa kaivuri katkaissut äänikaapelit!
Kiva että on tiedossa. Maksan kuitenkin tästäkin kuukaudesta täyden hinnan vaikka tuote on puutteellinen. Katson tätä matsia puhelimen kautta ilman selostusta koska sisäänkirjautuminen ei toimi PC:ltä.
Audiokieli Englannilla ja silti selostus kuuluu.
Eikös näitä matseja ollut mahdollista katsella ilman selosustusta? Hienosti taas lupaukset pitäneet. Valetta toisen perään.
Lahdessa ongelmat jatkuvat. Selostajan ääni särkee pahasti. Muutenkin selostostajan äänessä on eq persiillään ainakin matalien taajuuksien osalta.
Tämmönen ilmo tulee, jos vaihtaa Telita TV sovelluksesta Chromeen... tänään jo parikertaa.. no koska se Chrome nyt vaan on välillä parempi... No, vaikka ois TeliaTV ja Chrmome yhtäaikaa, niin sekin olisi vasta 2 katsojaa, joten mitähän tää nyt meinaa?
"Toisto keskeytyi
tällä tilillä on jo suurin mahdollinen määrä yhtäaikaisia katsojia (virhekoodi: Vo15:409)"
EDIT: Siis ei VOI olla muita katsojia, koska tili on vain ja ainoastaan Omassa tiedossa/käytössä
Katselit pelkästään tietokoneella? Sen pitäisi tosiaan sallia esimerkiksi Win10-sovelluksen ja selaimen käytön samanaikaisesti.
Raportti JYP-TPS -ottelulähetyksen kuvanlaadusta (TeliaTV-CC (iPhone SE)):
1. ja 2. erä
Kuvanlaatu n. 60-70% ajasta hyvä. Jopa muutaman minuutin jaksoja ilman laadun heikentymistä. Poikkeuksena aiempaan pikselöitymisongelmaan kuvanlaadun heikkeneminen näkyi ennen muuta liiketoiston pätkimisenä. Tarkkuuskin heikkeni, mutta ei kertaakaan sellaiseksi pikselimössöksi kuin kolmessa edellisessä katsomassani JYPin pelissä useampaan kertaan.
3. erä
Kuvanlaatu n. 20% ajasta hyvä. Hyvänlaatuinen kuva enimmillään päällä noin minuutin jaksoja. Valtaosan erästä heikompitasoinen kuva samanlainen kuin kahdessa edellisessä erässä. Viimeisen viiden minuutin aikana kuva muuttui kahdesti erittäin heikkolaatuiseksi mössöksi.
Aiemmat havaintoni ovat olleet samansuuntaisia: kolmannessa erässä kuva on eniten heikkolaatuinen. (Joku tekniikasta enemmän ymmärtävä voinee päätellä tästä jotain. Itse en tohdi päätellä mitään, ja tiedän, että Telian mielestä vika on minun laitteissani.)
Ja tästä tuotteesta Telia haluaa edelleen täyden hinnan. Senttiäkään en tietenkään maksa yhdestäkään kuukaudesta, ennen kuin tuote on korjattu tai vaihdettu uusi ehjä tilalle - tai, mikäli palkattoman tuotekehittäjän tehtäväni käy liian raskaaksi, irtisanon sopimuksen.
(Ja taustat edelleen nämä: Nettiyhteys kunnossa (40-60M, ping 7-10ms), kaikki muut kokeillut sisällöt (Netflix, Yle Areena yms) toimivat virheettömästi CC:n yli.)