@msg Vaikka itseänikin on välillä ottanut pattiin Telia, niin kyllä täällä tulee myös tarpeetontakin rapaa. Varsinkin, kun olemassa asiallista kritiikkiä, jota jotkut antavatkin, mutta sitten taas osa kiroaa vuorotellen Teliaa rajumminkin sanankääntein, vaikka kyse olisi tosi pienestäkin asiasta. Itse myös joskus kirosin Teliaa, kunnes huomasin, että vika olikin minussa itsessäni. Toki ei Teliakaan ole tilannetta itselleen epäselvyyksillä ja käyttämisen ajoittaisilla hankaluuksilla tehnyt, mutta ei tuo nyt mikään maailman ongelmallisin palvelu ole lähellekään, vaikka sellaisen kuvan helposti ketjusta saa.
Sitten ihan kiihkoton palaute ja tiedustelu: Ulkomailla asuvana olen kokenut laskutuksen hieman hankalaksi, sikäli mikäli olen ymmärtänyt oikein eli lasku ilmaantuu Telian palveluun, josta minun se erikseen pitää kaivella. Tähän mennessä olenkin maksanut aina mailiin tulevat muistutusmaksut.
Onko tähän helpompia tapoja vastaanottaa lasku, ettei tarvitse laskea muistutuslisää joka kuukausi? Koen Telian portaalista laskun kaivamisen hankalaksi ja varsinkin, kun mitään viestiä laskun ilmestymisestä ei tule.
Kuten täälläkin on tullut ilmi, niin laskutusvaihtoehtojen lisääminen olisi enemmän kuin suotavaa! Suoraveloitus esimerkiksi olisi loistava lisä ja tekisi maksamisen helpoksi asiakkaalle.