Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 912 994
  • 23 460

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@Telia voisko nyt oikeasti jättää ne päätykameroiden käytöt pois kesken pelin?
Nyt mennyt HPK - TPS pelissä jo usea tilanne ohi, kun joku helvetillinen pakko ottaa päätykamera kuvaan ja samaan aikaan kiekko jo pelattu maalin eteen ja kukaan ei tiedä mitä tapahtui.
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikö tuolla Tampereen pelissä pitäny olla valmentaja mikitettynä, jos jompikumpi ottaa aikalisän? No Kärpät otti, mitään ei kuulunu. Lupauksia, lupauksia...
 

Liitteet

  • IMG_20190327_203903.jpg
    IMG_20190327_203903.jpg
    171,4 KB · kertaa luettu: 414

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Telia ei sitten saanut Sailion jatkoaikamaalia näytettyä uusintana koko lähetyksessä. Olisihan tuon nähnyt mielellään muistakin kulmista kuin pääkamerasta. Tai edes siitä uudelleen.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Helsingin Sanomat: Sanoma paljasti aiempien kausien kiekkoliigan tv-katselusta maksaneiden määrän, Telia on vielä jäljessä

"Meidän tilaajamäärä oli viiden vuoden aikana 100 000–150 000:n välillä per kausi."

"Ehkä tärkein tulos meidän kannaltamme on kuitenkin se, että asiakastyytyväisyys on asiakastutkimuksemme perusteella ollut todella korkealla. Lisäksi olemme tyytyväisiä siihen, miten olemme onnistuneet nollatasosta rakentamaan koko tv-tuotannon täysin uudella tavalla uudelle tasolle”, Takanen kertoo sähköpostitse."

Ja kaikki ne voi nyt nostaa käden ylös, jotka antavat Telialle korkean arvosanan ja toinen käsi ylös, jos myös tv-tuotanto on nyt uudella tasolla.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
"Ehkä tärkein tulos meidän kannaltamme on kuitenkin se, että asiakastyytyväisyys on asiakastutkimuksemme perusteella ollut todella korkealla. Lisäksi olemme tyytyväisiä siihen, miten olemme onnistuneet nollatasosta rakentamaan koko tv-tuotannon täysin uudella tavalla uudelle tasolle”, Takanen kertoo sähköpostitse."

Ja kaikki ne voi nyt nostaa käden ylös, jotka antavat Telialle korkean arvosanan ja toinen käsi ylös, jos myös tv-tuotanto on nyt uudella tasolla.
Luin juuri tuon saman ja nauroin sille ääneen.

Takanen on tehnyt kvalitatiivisen tutkimuksen aiheesta, jossa otannan koko on ollut yksi vastaaja, joka löytyy hänen peilistään.

On se paska tasokin tavallaan uusi taso. Terveisiä mm. Rauman kuvaajille ja muutamalle muulle paikkakunnalle.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
@Telia voisko nyt oikeasti jättää ne päätykameroiden käytöt pois kesken pelin?
Nyt mennyt HPK - TPS pelissä jo usea tilanne ohi, kun joku helvetillinen pakko ottaa päätykamera kuvaan ja samaan aikaan kiekko jo pelattu maalin eteen ja kukaan ei tiedä mitä tapahtui.
Kiinnitin tähän myös huomiota. Ilves - Kärpät pelissä monta kertaa aloitus jäi näkemättä kun kuvattiin jotain yksittäistä pelaajaa istumassa vaihtopenkillä tai näytettiin hidastuksia joistain vanhoista tilanteista.

Perusasiat edes kuntoon. Monta kertaa aloistustilanteista voi tulla heti maali. Olisi kiva nähdä maalit ainakin suorana.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiinnitin tähän myös huomiota. Ilves - Kärpät pelissä monta kertaa aloitus jäi näkemättä kun kuvattiin jotain yksittäistä pelaajaa istumassa vaihtopenkillä tai näytettiin hidastuksia joistain vanhoista tilanteista.

Perusasiat edes kuntoon. Monta kertaa aloistustilanteista voi tulla heti maali. Olisi kiva nähdä maalit ainakin suorana.
Iso ongelma tässä oli se että sitä helvetin päätykameraa käytettiin KESKEN PELIN! Sieltä lähti kaksi vai kolme kertaa syöttö maalinedustalle ja se kulmamies kuvaili kähinnä päätylankkua, samaan aikaan kun pelaaja vetosektorissa jäi kuvan ulkopuolelle. Tuo että alotuksia on pakko zoomata on täysin oma tarinansa ja ihan perseestä sekin, mutta että kesken pelin jumalauta pitää pyörittää niitä kuvakulmia, niin en vain ymmärrä. Koko kausi on vedetty ja yhtään mitään ei olla opittu, yhtään NHL peliä ei siellä olla katsottu, mutta silti kehdataan puhua täyttä paskaa medialle, miten nyt on kaikki parempaa kuin koskaan.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
En tiennytkään, että yrityksen päätoimiala määrittelee sen, millä säännöillä yritys voi toimia muulla toimialalla. Tämähän kuulostaa ihan vastaavalle, että esimerkiksi olutravintola ei voi myydä hampurilaisia kuin vähintään 18 vuotta täyttäneille, eikä ulos ollenkaan.

Korjaan kirjoituksiasi. Jos et ole jo Telian asiakas, et voi ostaa Liigaa nappia painamalla. Sinun tulee ensin luoda tunnukset Telialle, sitten TV-palveluun. Kätsyä, eikö totta? Hieman eri meininki muissa suoratoistopalveluissa.
Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.
Operaattoreiden pitää tarjota tietyillä alueilla pakollisia peruspalveluja ihan lain mukaan näin ei ole millään ravintolalla, suoratoistopalvelulla tai sisällön tuottajalla.
Samoin henkilön vahvaan tunnistamiseen liittyvät säännöt ovat operaattoreilla kovemmat kun heidän käyttämiään tunnisteita voi käyttää henkilön tunnistamiseen, hiukan eri juttu kuin tilata jotain netflixistä.

Yhä jos tuo pelkkä liiga on vain yksi tuote niin pelkästään sitä varten luotu maksu- ja tilausjärjestelmä tuskin tulisi ikinä maksamaan itseäään takaisin varsinkin kun suurin osa myydään ihan sitä samaa reittiä kuin muutkin telian tuotteet.
Et voi ostaa esim. Ruutu+ palvelua jos et luo tunnuksia ja tilaa miten se eroaa Telian palvelusta johon käy ne samat tunnukset.
Kyllä se tunnusten luonti on kätsyä kun kyseessä on täysin eri palvelut ja sen tarjoaa operaattori ei suoratoistopalvelu.
 

nikozwan

Jäsen
Itse tuotteen käyttöönotto ja muut häsmäkät olivat yhtä uusavuttoman painajaista. En voi suositella pahimmallekaan vihamiehelle. Mutta. Itse tuotteesta ei ole juuri pahaa sanottavaa. Striimi on toiminut hyvin sinä aikana kun oma tilaukseni on juossut, joskaan en ollut ihan alusta mukana. Ja mikä tärkeintä, studio, selostukset, kuvanlaatu jne. kaikki ovat tyydyttäneet. Saravo on vähän hmv, mutta ei hänkään aiheuta raivonpurkauksia. Kyllä meinaan tilailla ensi kaudellakin.
 
4

444

Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.
Operaattoreiden pitää tarjota tietyillä alueilla pakollisia peruspalveluja ihan lain mukaan näin ei ole millään ravintolalla, suoratoistopalvelulla tai sisällön tuottajalla.
Samoin henkilön vahvaan tunnistamiseen liittyvät säännöt ovat operaattoreilla kovemmat kun heidän käyttämiään tunnisteita voi käyttää henkilön tunnistamiseen, hiukan eri juttu kuin tilata jotain netflixistä.

Yhä jos tuo pelkkä liiga on vain yksi tuote niin pelkästään sitä varten luotu maksu- ja tilausjärjestelmä tuskin tulisi ikinä maksamaan itseäään takaisin varsinkin kun suurin osa myydään ihan sitä samaa reittiä kuin muutkin telian tuotteet.
Et voi ostaa esim. Ruutu+ palvelua jos et luo tunnuksia ja tilaa miten se eroaa Telian palvelusta johon käy ne samat tunnukset.
Kyllä se tunnusten luonti on kätsyä kun kyseessä on täysin eri palvelut ja sen tarjoaa operaattori ei suoratoistopalvelu.
Toki Ruutuun riittää ne yhdet tunnukset. Telia TV-tunnareita et pääse luomaan ilman Telia-tunnuksia.
Todellisuudessa tuollainen korttimaksumahdollisuuden tuominen mukaan ei ole investointi eikä mikään, ellei sitten senkin osalta yritä keksiä ja kehittää pyörää uudestaan ja alusta. Voisi jopa tuoda lisää maksavia asiakkaita, kun homma toimisi sujuvasti ja jouhevasti. Ja edelleen halukkaat voisivat ottaa vastaan paperilaskuja, niin ei mene pasmat sekaisin.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.
Operaattoreiden pitää tarjota tietyillä alueilla pakollisia peruspalveluja ihan lain mukaan näin ei ole millään ravintolalla, suoratoistopalvelulla tai sisällön tuottajalla.
Samoin henkilön vahvaan tunnistamiseen liittyvät säännöt ovat operaattoreilla kovemmat kun heidän käyttämiään tunnisteita voi käyttää henkilön tunnistamiseen, hiukan eri juttu kuin tilata jotain netflixistä.

Yhä jos tuo pelkkä liiga on vain yksi tuote niin pelkästään sitä varten luotu maksu- ja tilausjärjestelmä tuskin tulisi ikinä maksamaan itseäään takaisin varsinkin kun suurin osa myydään ihan sitä samaa reittiä kuin muutkin telian tuotteet.
Et voi ostaa esim. Ruutu+ palvelua jos et luo tunnuksia ja tilaa miten se eroaa Telian palvelusta johon käy ne samat tunnukset.
Kyllä se tunnusten luonti on kätsyä kun kyseessä on täysin eri palvelut ja sen tarjoaa operaattori ei suoratoistopalvelu.

Väität siis yhä että operaattori ei voi toimia samoilla säännöillä mediantoistopalveluissa kuin muutkin toimijat? Jep jep.

Ihan vinkkinä: älä lähde tuonne.
 
F

Flonaldo

Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.
Operaattoreiden pitää tarjota tietyillä alueilla pakollisia peruspalveluja ihan lain mukaan näin ei ole millään ravintolalla, suoratoistopalvelulla tai sisällön tuottajalla.
Samoin henkilön vahvaan tunnistamiseen liittyvät säännöt ovat operaattoreilla kovemmat kun heidän käyttämiään tunnisteita voi käyttää henkilön tunnistamiseen, hiukan eri juttu kuin tilata jotain netflixistä.
Olet väärässä.

Ensin väitit, että "säännöt" määräävät, ettei saa myydä luotoksi. Kun kaikki tilaukset on myyty nyt luotoksi.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Olet väärässä.

Ensin väitit, että "säännöt" määräävät, ettei saa myydä luotoksi. Kun kaikki tilaukset on myyty nyt luotoksi.
Eri asia myydä luottokortilla kuin laskulla.
Laskulla vastuu on operaattorilla itsellään luottokortilla taas korttiyhtiöllä ja operaattoreita koskee noiden peruspalveluvaatimusten takia samat vaatimukset kuin luottokorttiyhtiöitä näissä.
Sen takia säännöt ovat erilaiset kun pelkillä sisällön tuottajilla, joka sanoma tai netflix tai mikä tahansa on vastaava.

Yhä en ymmärrä itkua mistään luottokortti maksamisen puutteesta kun noita isompia tietomurtoja on ollut alkaen ticketmasterin järjestelmästä.
Ihan kiva maksuväline mutta huomattavasti turvattomampi kuin esim. se e-lasku.

Huomattavasti parempi palvelu esim. Elisa viihteeseen nähden kun maksukanavia voi tallentaa yms. Syksyllä oli parit ongelmat mutta sen jälkeen pelit ovat toimineet hyvin.
Selkeästi varmemmin kuin esim. Ruudun kohdalla jossa oli vähän väliä kuvan laadussa ongelmaa vaikka lähde oli digiboxi.
Ainut huono puoli on nykyisen boxin toiminta päivitystilanteissa kun pitää koko bootata pelkkä restart ei riitä.
 
Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyse on täysin Telian halusta olla myymättä nykyisten vaatimusten mukaisesti suoratoistoa ja heillä bisnes on ainoastaan yhtiön muut tuotteen, joita koittavat saada liigan kylkeen myytyä.

Ihme höpinää operaattoreiden velvollisuuksista ja niiden käyttämistä tekosyynä, eiköhän heillä ole jokunen lakimies töissä ja nämä asiat olisi laitettu halutessa kuntoon ennen ensimmäisenkään liigapassin myyntiä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kukaan Telian jälkilaskutuksen puolustaja ei ole vielä onnistunut perustelemaan sen liiketaloudellista hyötyä. Nyt saatu raha on aina arvokkaampaa kuin kuukauden päästä saatu sama raha. No jospa ensi kaudeksi liigan saisi tilattua cmoren kautta (ja sitä kautta myös ihan selaimella järkevästi näkymään). No ehkä ei pidä toivoa liikoja. Pärjään kyllä ilman lätkän näkymistäkin, mutta kun hinta ei edes ole paha niin mielelläni maksaisin jos pystyisin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kyse on täysin Telian halusta olla myymättä nykyisten vaatimusten mukaisesti suoratoistoa ja heillä bisnes on ainoastaan yhtiön muut tuotteen, joita koittavat saada liigan kylkeen myytyä.

Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.
Tässä muutama päivä sitten irtisanoin liigapaketin chatin kautta niin eikös siinä samalla haluttu muuttaa markkinointivalintojani ja kyseltiin kenellä liittymäni on. Toki ihan perusmyyntiä, mutta en tykkää.

Oli pakko käyttää chattiä, koska irtisanomisnappi on harmaana kun tilauksen aloittamisesta on alle kuukausi. Tämäkin on varmasti Telian halu, ei haluta antaa asiakkaalle samaa käytettävyyttä kuten esim. Netflixissä jossa voit tilata ja samalla peruuttaa ja tilaus on voimassa sen kuukauden. Pakotetaan asiakas joko ylittämään tuo kuukauden tilaus tai sitten kontaktoimaan chattiin jossa kaupataan heidän ylihintaisia tuotteitaan. Haluaisin tehdä tehokkaasti ne muutokset tilaukseen mitä haluan, enkä jaaritella minuuttikaupalla jonkun asiakaspalvelijan kanssa.

Ja voi helvetti sitä asiakaspalvelijoiden hymiöiden käyttöä. Otan ihan vittuiluna ne.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.

Tuli itsekkin naurettua ääneen tälle kuvitelmalle, että asiakkaat tulisi myymälään tilaamaan Liigaa. Mahtaako joka Liiga-paikkakunnalla olla edes Telian myymälää. Ei ainakaan ympäröivissä paikkakunnissa. Sieltäkö ajetaan sitten tilaamaan pakettia, kun vaihtoehtona on netistä tilaaminen. Tosin huono sellainen, mutta onnistuu kuitenkin.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Olisivat vaan tehneet sen smart-tv sovelluksen niin varmasti olisi tullut tilaajia lisää. Mitä töissäkin keskustelin semmoisten kanssa, jotka katsoisivat silloin tällöin jääkiekkoa, mutta kun tuli puheeksi, että pitää hankkia lisäpalikkaa telkkariin niin siihen loppui kiinnostus. Osa seurasi vielä viime kaudella Ruudusta lätkää, toki siihen varmasti vaikutti myös se, että viime kaudella oli vielä suhkoht edullinen hinta.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Tässä muutama päivä sitten irtisanoin liigapaketin chatin kautta niin eikös siinä samalla haluttu muuttaa markkinointivalintojani ja kyseltiin kenellä liittymäni on
Nojoo, itsekkin menin chättiin irtisanomaan liigapassia kun KalPan kausi loppui, varmaan 5min keskusteltiin ja asiakaspalvelija myi vaikka jos minkälaista oli puhelinliittymää, laajakaistaa, c-more pakettia ja tais olla muutakin, noh näihin kaikkiin kun vastasin kieltävästi niin lopulta sanoi että voit käydä sen paketin irtisanomassa itsekkin asetuksista. VMP. Eli asiakaspalvelija vaan yritti myydä Telian tuotteita mutta sitä pakettia ei saanut irtisanottua vaikka se oli syy miksi tulin sinne. Kyllä kyrsii tällänen kun täälläkin monesti neuvottaan että mene chättiin hoitamaan asiat ja loppujen lopuks se on vaan Telian yks myyntikanava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös