Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 952 192
  • 23 571

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vähän muuten ihmetytti, kun Telia kertoi, että oletti ihmisten hankkivan liigapakettinsa liikkeessä asioimalla. Miksi ihmeessä kukaan näin tekisi, itse ainakaan mitään tv- palveluita noin hankkinut varmaan enää tällä vuosikymmenellä jos tuhannellakaan? No, pääasia että ovat tyytyväisiä, ainakin ulospäin, yhteistyöhön. Olisiko seuraava sopimus taas rahakkaampi sitten.

Itsellä viihde- palvelu vaihtuu Elisasta Teliaan valokuidun saapumisen myötä. Tuo Elisan palvelu on tosiaan kehittynyt varsin toimivaksi, ja siksi vähän harmittaakin vaihtaa. Saishan tuota tietysti jatkettua Teliankin netissä, mutta selkeämpää se on mennä samalla mistä netti tulee. Mutta tosiaan kattava valikoima palveluita Elisan Viihteessä ja se boksikin toimii nykyään ihan ongelmitta(vaikka ei mikään huippu hd-mötikkä olekaan).
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
"Koko Liiga-tuotteen kauden osalta toimitusjohtaja kertoi, että yhtiö oletti suurimman osan tilaavan Liiga-pakettinsa henkilökohtaisesti Telian liikkeissä, mutta merkittävästi suurempi osuus tekikin tilauksensa verkossa."

...

lainaus taas kertoo kaiken Telian kyvystä ymmärtää markkinaa.

Olet täysin asian ytimessä. Niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin, tässä rehellisessä (kerrankin) toteamuksessa ei ole edes mitään yllättävää. Tässä Telia vaan antaa rehellisen selityksen sille, miksi koko tilausprosessi on hemmetin kankea ja tilauksen tekemiseen on ajateltukin tarvittavan ammattilainen liikkeessä.

On se vaan oikeasti vekkuli firma. Operaattorin jos jonkun luulisi oikeasti olevan digitalisaation aallonharjalla ja olevan eturivissä ymmärtämässä muuttuvaa kuluttajakäyttäytymistä.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Olet täysin asian ytimessä. Niin ihmeelliseltä kun se tuntuukin, tässä rehellisessä (kerrankin) toteamuksessa ei ole edes mitään yllättävää. Tässä Telia vaan antaa rehellisen selityksen sille, miksi koko tilausprosessi on hemmetin kankea ja tilauksen tekemiseen on ajateltukin tarvittavan ammattilainen liikkeessä.

On se vaan oikeasti vekkuli firma. Operaattorin jos jonkun luulisi oikeasti olevan digitalisaation aallonharjalla ja olevan eturivissä ymmärtämässä muuttuvaa kuluttajakäyttäytymistä.
Operaattori vaan toimii ihan eri tavalla sen takia, että heillä on toisenlainen velvollisuus mm. Henkilöllisyyden selvittämiseksi kuin pelkällä jakelijalla kuten sanoma oli.
Liittymiä yms kun ei saa ostaa luotolla niin miksi yhtä tuotetta varten rakennettaisiin kokonaan erilainen maksujärjestelmä?

Miten järjestelmä on kankea?
Nappia painamalla saa tilauksen tehtyä ja lopetettua ei se nyt niin vaikeaa ole.

Kuka nyt katsoo pelejä koneen selaimella muutenkaan? Saman kun voi tehdä joko sillä boxilla tai puhelimesta yms. Peilaamalla.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän muuten ihmetytti, kun Telia kertoi, että oletti ihmisten hankkivan liigapakettinsa liikkeessä asioimalla. Miksi ihmeessä kukaan näin tekisi, itse ainakaan mitään tv- palveluita noin hankkinut varmaan enää tällä vuosikymmenellä jos tuhannellakaan? No, pääasia että ovat tyytyväisiä, ainakin ulospäin, yhteistyöhön. Olisiko seuraava sopimus taas rahakkaampi sitten.

Muutama vuosi sitten näin varmaan olisikin ollut kun oli tv maksukortit ja siihen piti erikseen käydä kytkemässä se liikkeessä jos halusi jotain ulos, nyt netin välityksellä kun lähetykset pääasiassa tulee pitää ne myös sieltä kautta kytkeä.

Jos tuosta tilausmääristä muuten jotain voi päätellä niin ainakin varsinaiset jääkiekosta saatavat tulot vetää aika persnettoa kun vain reilut 2 miljoonaa tulot kuukaudesta ja tuo 90 000 tilaajaa oli vasta aivan kauden lopussa. Tietenkin sille mahdotonta sanoa hintaa jos saa kilpailijan nenänedestä vietyä oikeudet ja mahdollisesti jonkin verran asiakkaita.
 
4

444

Kuka nyt katsoo pelejä koneen selaimella muutenkaan? Saman kun voi tehdä joko sillä boxilla tai puhelimesta yms. Peilaamalla.
Kysy tätä keltä hyvänsä mäkkikäyttäjältä, jolla ei ole intoa ostaa ylimääräisiä murikoita tv:n jatkeeksi. Niitä ihmisiä on yllättävän paljon.

Vähän muuten ihmetytti, kun Telia kertoi, että oletti ihmisten hankkivan liigapakettinsa liikkeessä asioimalla. Miksi ihmeessä kukaan näin tekisi, itse ainakaan mitään tv- palveluita noin hankkinut varmaan enää tällä vuosikymmenellä jos tuhannellakaan? No, pääasia että ovat tyytyväisiä, ainakin ulospäin, yhteistyöhön. Olisiko seuraava sopimus taas rahakkaampi sitten.
Tuo oletus kuitenkin samalla paljastaa sen, miksi kyseinen palvelu halutaan yhä myydä laskulla, ja miksi mitään muita maksuvaihtoehtoja ei todellisuudessa ole edes harkittu. Kertoo myös valitettavan paljon siitä, miten huonosti operaattori tuntee tämän markkinan, jolle päätti lähteä operoimaan. Ei vain voi tulla enää tänä päivänä yllätyksenä - jos on koskaan keskustellut kenenkään kanssa oman kuplansa ulkopuolella - että tällaisia palveluja ei lähdetä ostamaan mistään marketeista. Vähän sama kuin Apple yllättyisi, kuinka vähän iTunes latauslahjakortteja ostetaan Ärrältä sen luottokorttimaksun sijaan.

Pahinta tässä on se, että tämä ymmärtämättömyys markkinaa kohtaan ei tule edes yllätyksenä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Operaattori vaan toimii ihan eri tavalla sen takia, että heillä on toisenlainen velvollisuus mm. Henkilöllisyyden selvittämiseksi kuin pelkällä jakelijalla kuten sanoma oli.
Liittymiä yms kun ei saa ostaa luotolla niin miksi yhtä tuotetta varten rakennettaisiin kokonaan erilainen maksujärjestelmä?

Miten järjestelmä on kankea?
Nappia painamalla saa tilauksen tehtyä ja lopetettua ei se nyt niin vaikeaa ole.

Kuka nyt katsoo pelejä koneen selaimella muutenkaan? Saman kun voi tehdä joko sillä boxilla tai puhelimesta yms. Peilaamalla.

Kun tulee mukaan sisältöbisnekseen, kannattaa opetella toimimaan niillä parametreillä, joiden kuluttaja olettaa toimivan. Liiga ei ole Telian ainoa sisältötuote. Firma on ostamassa Bonnieria, ja itse pidän tätä kauppaa kyllä todellisena mahdollisuutena Telialle ja toivottavasti joskus myös kuluttajalle. Riippuu tietysti siitä, että antavat nämä mediatouhut jatkossa ammattilaisten käsiin.

Tilausta varten tarvitaan nykyään monet tunnukset moneen paikkaan. Teille Telialaisille (?) tämä ei liene ongelma, mutta kyllä se hemmetin kankea systeemi on. Sisältöbisneksessä kun ihan yleisesti toimii periaate ”maksa ja tilaa nappia painamalla”. Se, että Liigan voisi ei-valmiiksi-asiakas ostaa nappia painamalla on täyttä bullshittiä.

Selaimella? Aika moni. Älytelkkareilla haluaisi myös todella moni.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Minä taas rohkeasti väittäisin, että kyllä siellä se ymmärretään ja on ymmärretty ihan hyvin. Se vaan kun strategia on todennäköisesti vain ollut ihan muu. On mahdollisesti oletettu, että suurin osa sitten menisi sinne liikkeeseen/myyjän luo, jolloin päästäisiin myymään muuta paskaa oheen, kuten senkin suoraan sentään rehellisesti myöntävät.

Eli on siis ihan oikeasti haluttukin ne sinne - siihen varmaan ajateltu, että kun monelle hankalaa tehä ite niin sinnehän ne tulee. Nyt sitten ehkä yllättänyt se kuinka moni kuitenkin väänsi sitten vittuuntuneena itse.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kuka nyt katsoo pelejä koneen selaimella muutenkaan? Saman kun voi tehdä joko sillä boxilla tai puhelimesta yms. Peilaamalla.
Kuka katsoo pelejä peilaamalla? Ei varmaan kukaan ainakaan Telian liigan osalta. Olen nähnyt tuota kokeiltavan vajaat kymmenen kertaa ja joka kerta lopputulos on ollut surkean ja toimattoman välimaastosta. Ja siihen on ihan syynsä miksi näin on.
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, Italia, AC Milan
Minä taas rohkeasti väittäisin, että kyllä siellä se ymmärretään ja on ymmärretty ihan hyvin. Se vaan kun strategia on todennäköisesti vain ollut ihan muu. On mahdollisesti oletettu, että suurin osa sitten menisi sinne liikkeeseen/myyjän luo, jolloin päästäisiin myymään muuta paskaa oheen, kuten senkin suoraan sentään rehellisesti myöntävät.

Tässä on varmasti perää. Eli oli "kaunis liiketoiminnallinen ajatus" siitä, että suurin osa ihmisistä liihottelevat liikkeeseen ja ottavat samalla telialta muutkin palvelunsa. Tämä ajatus on sitten myyty johtokunnalle ja sieltä on näytetty liigan hankkimiselle vihreää valoa, kun on kuviteltu ties millaisia liittymämyyntejä. Tässä voikin olla koko homman ydin, miksi juurikaan kehitystä ole tapahtunut. Eli se matkapuhelin- ja laajakaistaliittymien myynti onkin ollut ihan murto-osa siihen nähden, mitä oikeasti on alkupalavereissa mietitty, kun määrärahoja on saatu. Nyt sitten pääkallonpaikalta on tullut stoppi rahansaannille, mikä on johtanut siihen että Takanen porukoineen ei ole saanut hommattua resursseja ja henkilöstöä tuotteen kehittämiseen, mikä on viivästyttänyt niinkin "pieniä" asioita kuin esim. tuon html5-ratkaisun julkaisua.

Eihän telia ole mitenkäänpäin laskemalla voinut saada liigan oikeuksien ostamista kannattavaksi pelkkien liiga-/joukkuepassien myynnillä. Kyllä ne on laskeneet liittymien myynnin olevan ihan toista luokkaa mitä se nyt on. Veikkaan että telian sisällä kiehuu tällä hetkellä aika tavalla. En usko että sielläkään ollaan millään tasolla tyytyväisiä nykytilanteeseen.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Muutama vuosi sitten näin varmaan olisikin ollut kun oli tv maksukortit ja siihen piti erikseen käydä kytkemässä se liikkeessä jos halusi jotain ulos, nyt netin välityksellä kun lähetykset pääasiassa tulee pitää ne myös sieltä kautta kytkeä.
En muista enää varmasti, mutta kyllä mä muistaakseni netistä otin aikoinaan plus-tv:n ja kortti tuli postissa. Uusia palveluita kytkivät sitten kortille ihan etänä kun niitä tilasi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lainausta lyhennetty ja avainkohta lihavoitu.

Siis paljonko tuo kuukausimaksu sitten on, johon sisältyy peruskanavat ja tallennus? Muista oli vertailuhinnat mutta ei tästä..
Elisa Viihteen normaalihinta on 19,90€/kk.

Telia TV itsessään ei maksa mitään, mutta totuuden nimissä ei yksinään oikein sisälläkään mitään. Digiboksi maksaa sitten sen 10€/kk.

Toki näillä on sisältöeroja ja hinnoitteluissa on paljon eroavaisuuksia, mutta jos vertailemaan lähdetään, niin tokihan nämä perushinnat pitäisi ensimmäisenä nostaa pöydälle.
 

Telia

Jäsen
Boldasin, niin vuokralaite josta pitää jostain syystä maksaa vuokraa, mutta sitten Telialta sanotaan et lyö roskiin kun sille ei enää tarvetta.

Suoraan sanoen en näe oikein muuta funktiota sille kuin uskomattoman röyhkeän ja törkeän rahastuksen.

Vuokralaitteen osalta vastuu laitteen toimminnasta on Telialla, eli voimme tarpeen tullen vikatilanteessa vaihtaa koko boksin tai esimerkiksi kaukosäätimen uuteen. Laitteiden takuu on siis voimassa niin kauan kuin sopimuskin, eli vaihdoista tai korjauksista ei koidu mitään lisäkuluja, toisin kuin jos laite olisi oma. Koska vuokralaitteet ovat Telian omaisuutta, ne tulee lähtökohtaisesti palauttaa takaisin Telialle kun palvelu lopetetaan, jotta voimme joko uusiokäyttää laitteet tai toimittaa ne asianmukaisesti kierrätykseen.

Laitteita ei kaikissa tapauksissa ole välttämätöntä palauttaa, vaan laitteet voi myös itse kierrättää vastuullisesti elektroniikkajätteenä, mutta tämä kannattaa aina varmistaa asiakaspalvelun kautta sopimuksen tai laitteenvaihdon yhteydessä. Laitteet voi kuitenkin aina palauttaa veloituksetta Telialle.

//Essi
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Vuokralaitteen osalta vastuu laitteen toimminnasta on Telialla, eli voimme tarpeen tullen vikatilanteessa vaihtaa koko boksin tai esimerkiksi kaukosäätimen uuteen. Laitteiden takuu on siis voimassa niin kauan kuin sopimuskin, eli vaihdoista tai korjauksista ei koidu mitään lisäkuluja, toisin kuin jos laite olisi oma. Koska vuokralaitteet ovat Telian omaisuutta, ne tulee lähtökohtaisesti palauttaa takaisin Telialle kun palvelu lopetetaan, jotta voimme joko uusiokäyttää laitteet tai toimittaa ne asianmukaisesti kierrätykseen.

Laitteita ei kaikissa tapauksissa ole välttämätöntä palauttaa, vaan laitteet voi myös itse kierrättää vastuullisesti elektroniikkajätteenä, mutta tämä kannattaa aina varmistaa asiakaspalvelun kautta sopimuksen tai laitteenvaihdon yhteydessä. Laitteet voi kuitenkin aina palauttaa veloituksetta Telialle.

//Essi

Jaa, että vuokra siksi, että takuu on voimassa? Mites pitkä tuo soppari oli, eikö se ollut joku määräaikainen 24kk tms? No jos ostaa jonkun kikkareen vaikka gigantista omaksi, taitaa aika yleinen takuu olla vähintään sen vuoden noin jo lain mukaan. Sitten kahtakin vuotta. Ja entäs sitten monella muulla kun ei maksellakaan sellaisia vuokria, ja silti takuu voimassa. laitteet vaihdetaan jos tarvetta tulee, veloituksetta. Kyllähän tuo voisi olla niinkin, että se kuuluisi kauppaan, mutta ymmärtäähän sen, että raha tietenkin kelpaa ja tällä varjolla sitä on hyvä veloitella vähän siitä ja tästä.

Ei voi mitään, mielestäni selitys ontuu, voi toki ollakkin näin Telian mielestä.

Itsellä kolmekin eri poksia komeroissa jossain, vuosien varrella Telialta kertyi sen ja tämän takia. Joka kerta hankkiessa toitotettiin, että pitää palauttaa, joka kerran tarpeen päätyttyä palautuksesta kysytty, sanottu et lyö vaikka roskiin ei me sitä tarvita. Sehän on kulua vaan firmalle, elektroniikka romua tuutin täydeltä nurkkiin takaisin.
Kerran piti vaihtaa kesken kaiken yksi, minkälie syyn takia, sitäkään ei huolineet millään takaisin.

Nojuu, tämä tästä, eihän tuo omaa lompakkoa rasita niin suotta tästä avaudun.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Kun tulee mukaan sisältöbisnekseen, kannattaa opetella toimimaan niillä parametreillä, joiden kuluttaja olettaa toimivan. Liiga ei ole Telian ainoa sisältötuote. Firma on ostamassa Bonnieria, ja itse pidän tätä kauppaa kyllä todellisena mahdollisuutena Telialle ja toivottavasti joskus myös kuluttajalle. Riippuu tietysti siitä, että antavat nämä mediatouhut jatkossa ammattilaisten käsiin.

Tilausta varten tarvitaan nykyään monet tunnukset moneen paikkaan. Teille Telialaisille (?) tämä ei liene ongelma, mutta kyllä se hemmetin kankea systeemi on. Sisältöbisneksessä kun ihan yleisesti toimii periaate ”maksa ja tilaa nappia painamalla”. Se, että Liigan voisi ei-valmiiksi-asiakas ostaa nappia painamalla on täyttä bullshittiä.

Selaimella? Aika moni. Älytelkkareilla haluaisi myös todella moni.
Yhä operaattoria koskee eri säännöt kuin pelkkää sisällön tuottajaa niin silloin ei voi toimia samalla tavalla.
Yhdet tunnukset on ainakin minulla riittänyt Telialle ja ihan yleisesti se tilaa nappi toimii, se maksutapa juttu taas johtuu tuosta operaattori jutusta Suomessa niitä ei myydä luotolla ja yhtä tuotetta varten erillisen maksutavan luominen on ilmeisesti todettu turhaksi.
Eikä se e-maksu nyt ainakaan vaikeampi tapa ole kuin luottokortti.
No ei ole bullshittiä sillä samat jutut joutuu mm. sanoman palvelussa tekemään kuin Telialla.

Chromecast tai telkkarin oma chromecast on huomattavasti helpompia kuin tv:n sovellus ja kun niitä telkkareita on miljoona erillaista niin jokaiselle sovelluksen tekeminen ei vaan kannata.

Kuka katsoo pelejä peilaamalla? Ei varmaan kukaan ainakaan Telian liigan osalta. Olen nähnyt tuota kokeiltavan vajaat kymmenen kertaa ja joka kerta lopputulos on ollut surkean ja toimattoman välimaastosta. Ja siihen on ihan syynsä miksi näin on.
TV:n omalla vai erillisellä chromecastilla?
TV:n omat chromecastit on usean kokeilun perusteella urheilussa huonoja toimivat leffoissa yms. mutta erillinen chromecast toimii oikein hyvin.
Huomattavasti isompi porukka katsoo kyllä peilaamalla kuin pelkästään koneella.

Kysy tätä keltä hyvänsä mäkkikäyttäjältä, jolla ei ole intoa ostaa ylimääräisiä murikoita tv:n jatkeeksi. Niitä ihmisiä on yllättävän paljon.
Mitäs käyttää sellaista ei toimivaa laitetta :)
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
TV:n omalla vai erillisellä chromecastilla?
TV:n omat chromecastit on usean kokeilun perusteella urheilussa huonoja toimivat leffoissa yms. mutta erillinen chromecast toimii oikein hyvin.
Huomattavasti isompi porukka katsoo kyllä peilaamalla kuin pelkästään koneella.
Niin. Kyse ei ole peilaamisesta, kun chromecastin kautta katsotaan matsia.
 

msg

Jäsen
On hienoa, että firman toimari uskaltaa julkisesti tunnustaa, etteivät tunne hankkimaansa liiketoimintaa tai asiakkaiden tarpeita, Mitähän paikalla olleet mahtoivat tästä oman osaamattomuuden puutteen ääneen sanomisesta ajatella? Jos osaaminen on tätä tasoa, miten mataa CMoren hankinnan kanssa käydä?
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Laitetaan vaihteeksi jotain positiivista käyttökokemusta. Kokeilin tuota HTML5(?) versiota Edge -selaimella ja kas kummaa.. se tuntui toimivan. Enää ei uskollinen surffilauta haukkonut happea niin kuin alkukaudesta kävi IE:n ja Silverlight:n (-heavy) kanssa ja koneella saattoi tehdä muutakin samaan aikaan. Kuva on vastaava kuin Win10 sovelluksen kanssa ja sitä kestää katsoa HDMI:llä isohkoon telkkuun yhdistettynä. FullHD tuo ei ole, mutta ilmeisesti se 720x 50Hz mistä taisi jossain olla maininta. Kuva ei myöskään hypi 3s välein niin kuin jollakin yhdistelmällä sain tapahtumaan aikanaan. (Saattoi olla siten missä kuva kiertää vahvistimen kautta televisioon)

Mikä plussaa.. Edge -selain ei ole mustasukkainen toisille sovelluksille, esim. Spotify, Kuvakaappaustyökalu tai Skype, mitä TeliaSovellus (TS) ei siedä ollenkaan jos niitä menee painelemaan tietyllä tavalla silloin kun kuva on / -nuolella suurennettu täysnäytölle, vaan sovellus lopettaa toiston heti tällaista vihamielistä toimintaa havaitessaan.

Mikään Edge -fani en ole minäkään, mutta nuo pakolliset sivustot on suosikkeihin kertynyt.

Testilaitteistona oli Win10 64bit Pro, i5, 8Gt, kiinteä letku Internetiin, HDMI High Speed -kaapeli.

Muuta

Erätaukokellon haluaisin takaisin. Se on nyt puuttunut ainakin kahdesta pelistä. Auttaa kummasti taukoseurantaa koska on myöhäistä alkaa tehdä taukoevästä, ilman että missaa kiihkeitä kaukalotapahtumia.

Valmentajien mikitys. Jaa-a.. Onhan se ihan hauska idea, mutta pitäisin lopulta taktiset kuviot joukkueilla itsellään ja sitten on aina se vaara, että LIVE:n lipsahtaa tunnekuohuissa jotain mikä ei sinne oikein sovellu ja joku pahoittaa mielensä. Testiaineistona käytetyssä IFK-PEL matsissa Ville käytti jo tsempatessaan joukkuetta suht värikästä kieltä. Ehkä ensin panostus noihin kaukaloääniin, smirklauksiin, ”tolppiin” jne. Halliääniin ei saa kuitenkaan koskea huonontavasti ettei kuulisi taukobiisejä ja muuta aiheeseen kuuluvaa mökää.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Yhä operaattoria koskee eri säännöt kuin pelkkää sisällön tuottajaa niin silloin ei voi toimia samalla tavalla.
Yhdet tunnukset on ainakin minulla riittänyt Telialle ja ihan yleisesti se tilaa nappi toimii, se maksutapa juttu taas johtuu tuosta operaattori jutusta Suomessa niitä ei myydä luotolla ja yhtä tuotetta varten erillisen maksutavan luominen on ilmeisesti todettu turhaksi.
Eikä se e-maksu nyt ainakaan vaikeampi tapa ole kuin luottokortti.
No ei ole bullshittiä sillä samat jutut joutuu mm. sanoman palvelussa tekemään kuin Telialla

En tiennytkään, että yrityksen päätoimiala määrittelee sen, millä säännöillä yritys voi toimia muulla toimialalla. Tämähän kuulostaa ihan vastaavalle, että esimerkiksi olutravintola ei voi myydä hampurilaisia kuin vähintään 18 vuotta täyttäneille, eikä ulos ollenkaan.

Korjaan kirjoituksiasi. Jos et ole jo Telian asiakas, et voi ostaa Liigaa nappia painamalla. Sinun tulee ensin luoda tunnukset Telialle, sitten TV-palveluun. Kätsyä, eikö totta? Hieman eri meininki muissa suoratoistopalveluissa.
 
F

Flonaldo

Yhä operaattoria koskee eri säännöt kuin pelkkää sisällön tuottajaa niin silloin ei voi toimia samalla tavalla.
Yhdet tunnukset on ainakin minulla riittänyt Telialle ja ihan yleisesti se tilaa nappi toimii, se maksutapa juttu taas johtuu tuosta operaattori jutusta Suomessa niitä ei myydä luotolla ja yhtä tuotetta varten erillisen maksutavan luominen on ilmeisesti todettu turhaksi.
Eikä se e-maksu nyt ainakaan vaikeampi tapa ole kuin luottokortti.
No ei ole bullshittiä sillä samat jutut joutuu mm. sanoman palvelussa tekemään kuin Telialla.
Mitkähän nämä säännöt ovat ja missä ne on määrätty?

Laskulla myyminenhän on 100% luotoksi myymistä. Nyt luotoksi ostaminen on ainoa mahdollinen maksutapa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei helskutti @Telia voisko ennen kaikkia ihme Momenttumeja yrittää edes laittaa sen perustuotteen kuntoon?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja mikäs perkele nyt on kun Telia-sovellus ei löydä Chromecastia. Muut sovellukset kyllä löytävät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös