JuuMuiltakin @Telia mutettaa ääniä Turkuhallista?
JuuMuiltakin @Telia mutettaa ääniä Turkuhallista?
Käytäthän kännykässä Telia TV-sovelluksen castaus-nappia etkä mitään koko ruudun peilausta?Osaako joku velho sanoa että miksi en saa Telia TV:n kuvaa näkymään televisiossa mitenkään? Jos koetan tietokoneelta castata kuvan, tulee välitön virheilmoitus koodien nönnönnöö kera ja kännykältä taas heijastettuna ei näy mitään. Raamit yms kyllä näkyy mutta lähetystä en saa vaan pyörimään televisiossa. Miten tässä näin käy?
Mulla kun Telia Tv kadottaa castaus-napin niin riittää kun laittaa vaikka Yle Areenasta castauksen päälle, sen jälkeen toimii Teliakin.Viimeiset 3 matsia oon joutunut käynnistämään muutaman kerran sekä puhelimen, että chromecastin, ennen kuin olen saanut matsin näkymään. Teliatv-sovellus ei siis meinaa löytää chromecastia millään. Muut suoratoistosovellukset toimivat täysin moitteettomasti.
Ei ole hyvää bisnestä jääkiekko. Hesarin arvion mukaan telia tekee 15-20milj. turskaa tällä kaudella. Rotenberg pääsee halvemmalla.
Niinpä, harvemmin seitä heikkolahjaista löytää pyytäjän puolelta. Eikö telia pakkomyynyt jonkun boksin yms.liigan kylkiäisenä? Niistä se voitto raavitaan.Liigassa on jotain mystiikkaa maksu-TV -sisältönä. Nopea googletus tuo lähes vuosittaisia uutisia Liigan TV-oikeuksien aiheuttamista miljoonatappioista aina vuodesta 2009, niin Canal+:n, URHOtv:n, Sanoman kuin nyt Teliankin ajoilta. Silti oikeuksista on aina käyty kilpailua sopimuksen oltua katkolla ja ilmeisesti jokaisella kerralla Liiga on onnistunut tekemään aiempaa arvokkaamman sopimuksen. Hyvin mielenkiintoista.
Jos ei omilla sivuilla onnistu, niin chatissä.Miten perun tilaukseni?
Miten perun tilaukseni?
Olisihan se kiva kädenojennus heille. Ja samaan aikaan märkä rätti niiden maksavien asiakkaiden kasvoille. Menee samaan kategoriaan kuin se, että yritys ei muista 10 vuotta uskollisesti pysynyttä kanta-asiakastaan mitenkään, mutta on valmis työntämään milloin mitäkin tarjouksia uusille asiakkaille. Eli toisin sanoen kannattaa vaihtaa mahdollisimman usein.Telia hei, eikös se osoittaisi loistavaa pelisilmää, jos pudonneiden joukkueiden kannattajat saisivat jatkaa kautta katsomalla muiden pelejä? Tuon olisi voinut brändätä lähetyksissä positiiviseksi kädenojennukseksi. Varmaan täältäkin iso osa olisi jatkanut tilauksiaan. Minä ainakin.
Olisihan se kiva kädenojennus heille. Ja samaan aikaan märkä rätti niiden maksavien asiakkaiden kasvoille. Menee samaan kategoriaan kuin se, että yritys ei muista 10 vuotta uskollisesti pysynyttä kanta-asiakastaan mitenkään, mutta on valmis työntämään milloin mitäkin tarjouksia uusille asiakkaille. Eli toisin sanoen kannattaa vaihtaa mahdollisimman usein.
Mikäli tällainen kädenojennus tarjottaisiin, niin kaikkien kärppäpassilaisten kannattaisi välittömästi vaihtaa vaikka kalpapassiin; sama lopputulos mutta ilmaiseksi.
Kun se ero on niin pieni, niin miksei sitä sitten maksaisi suoraan itse.Niin, on siinä 5€ ja se yksi kuukausi eroa. Vähän sama kuin kymmenen vuotta uskollisesti jne.. Itseäni ei ainakaan haittaisi pätkääkään, jos tilanne olisi toisinpäin. Onnelisia ne, joiden omat joukkueet jatkaa.
Kun se ero on niin pieni, niin miksei sitä sitten maksaisi suoraan itse.
Eihän se maksa minulle yhtään mitään. Telialle tällä varmaan on jokin merkitys, kuten itse tuot laskelmillasi esille.Siis se ero pudonneen joukkuuen kannattajalla on siinä kohtaa se rapia 25€. Sinulle se on se 5€, joka pistää kupin nurin.
Mitä yhteistä Chromecastilla ja "DOS"illa on? Saat toki käyttää rahasi miten lystäät, ja omenauskollisena toki maksat paljon enemmän, mutta tuo perustelu ontuu todella pahasti.Vaihtoehdot Chromecast tai AppleTV, vaikka hintaero erittäin huomattava, niin hommasin AppleTV:n (ei maistu DOS täällä, windowsiahan ei oikeasti olekkaan vaan MSDOS:ssa pyörii edelleen paskalla graafisella käyttöliittymällä).
Mitä yhteistä Chromecastilla ja "DOS"illa on? Saat toki käyttää rahasi miten lystäät, ja omenauskollisena toki maksat paljon enemmän, mutta tuo perustelu ontuu todella pahasti.
Telia hei, eikös se osoittaisi loistavaa pelisilmää, jos pudonneiden joukkueiden kannattajat saisivat jatkaa kautta katsomalla muiden pelejä? Tuon olisi voinut brändätä lähetyksissä positiiviseksi kädenojennukseksi. Varmaan täältäkin iso osa olisi jatkanut tilauksiaan. Minä ainakin.