Telia ei sitten saanut Sailion jatkoaikamaalia näytettyä uusintana koko lähetyksessä. Olisihan tuon nähnyt mielellään muistakin kulmista kuin pääkamerasta. Tai edes siitä uudelleen.
Helsingin Sanomat: Sanoma paljasti aiempien kausien kiekkoliigan tv-katselusta maksaneiden määrän, Telia on vielä jäljessä
"Meidän tilaajamäärä oli viiden vuoden aikana 100 000–150 000:n välillä per kausi."
Luin juuri tuon saman ja nauroin sille ääneen."Ehkä tärkein tulos meidän kannaltamme on kuitenkin se, että asiakastyytyväisyys on asiakastutkimuksemme perusteella ollut todella korkealla. Lisäksi olemme tyytyväisiä siihen, miten olemme onnistuneet nollatasosta rakentamaan koko tv-tuotannon täysin uudella tavalla uudelle tasolle”, Takanen kertoo sähköpostitse."
Ja kaikki ne voi nyt nostaa käden ylös, jotka antavat Telialle korkean arvosanan ja toinen käsi ylös, jos myös tv-tuotanto on nyt uudella tasolla.
Siitä pitää antaa kuitenkin positiivista palautetta, että Telia on näyttäytynyt erittäin lupaavana palvelun tarjoana.Eikö tuolla Tampereen pelissä pitäny olla valmentaja mikitettynä, jos jompikumpi ottaa aikalisän? No Kärpät otti, mitään ei kuulunu. Lupauksia, lupauksia...
Kiinnitin tähän myös huomiota. Ilves - Kärpät pelissä monta kertaa aloitus jäi näkemättä kun kuvattiin jotain yksittäistä pelaajaa istumassa vaihtopenkillä tai näytettiin hidastuksia joistain vanhoista tilanteista.@Telia voisko nyt oikeasti jättää ne päätykameroiden käytöt pois kesken pelin?
Nyt mennyt HPK - TPS pelissä jo usea tilanne ohi, kun joku helvetillinen pakko ottaa päätykamera kuvaan ja samaan aikaan kiekko jo pelattu maalin eteen ja kukaan ei tiedä mitä tapahtui.
Voin uskoa helposti, vaikea saatavuus töllöön, jos ei Telian boksia, on varmasti karsinut ostajia.Helsingin Sanomat: Sanoma paljasti aiempien kausien kiekkoliigan tv-katselusta maksaneiden määrän, Telia on vielä jäljessä
"Meidän tilaajamäärä oli viiden vuoden aikana 100 000–150 000:n välillä per kausi."
Iso ongelma tässä oli se että sitä helvetin päätykameraa käytettiin KESKEN PELIN! Sieltä lähti kaksi vai kolme kertaa syöttö maalinedustalle ja se kulmamies kuvaili kähinnä päätylankkua, samaan aikaan kun pelaaja vetosektorissa jäi kuvan ulkopuolelle. Tuo että alotuksia on pakko zoomata on täysin oma tarinansa ja ihan perseestä sekin, mutta että kesken pelin jumalauta pitää pyörittää niitä kuvakulmia, niin en vain ymmärrä. Koko kausi on vedetty ja yhtään mitään ei olla opittu, yhtään NHL peliä ei siellä olla katsottu, mutta silti kehdataan puhua täyttä paskaa medialle, miten nyt on kaikki parempaa kuin koskaan.Kiinnitin tähän myös huomiota. Ilves - Kärpät pelissä monta kertaa aloitus jäi näkemättä kun kuvattiin jotain yksittäistä pelaajaa istumassa vaihtopenkillä tai näytettiin hidastuksia joistain vanhoista tilanteista.
Perusasiat edes kuntoon. Monta kertaa aloistustilanteista voi tulla heti maali. Olisi kiva nähdä maalit ainakin suorana.
Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.En tiennytkään, että yrityksen päätoimiala määrittelee sen, millä säännöillä yritys voi toimia muulla toimialalla. Tämähän kuulostaa ihan vastaavalle, että esimerkiksi olutravintola ei voi myydä hampurilaisia kuin vähintään 18 vuotta täyttäneille, eikä ulos ollenkaan.
Korjaan kirjoituksiasi. Jos et ole jo Telian asiakas, et voi ostaa Liigaa nappia painamalla. Sinun tulee ensin luoda tunnukset Telialle, sitten TV-palveluun. Kätsyä, eikö totta? Hieman eri meininki muissa suoratoistopalveluissa.
Toki Ruutuun riittää ne yhdet tunnukset. Telia TV-tunnareita et pääse luomaan ilman Telia-tunnuksia.Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.
Operaattoreiden pitää tarjota tietyillä alueilla pakollisia peruspalveluja ihan lain mukaan näin ei ole millään ravintolalla, suoratoistopalvelulla tai sisällön tuottajalla.
Samoin henkilön vahvaan tunnistamiseen liittyvät säännöt ovat operaattoreilla kovemmat kun heidän käyttämiään tunnisteita voi käyttää henkilön tunnistamiseen, hiukan eri juttu kuin tilata jotain netflixistä.
Yhä jos tuo pelkkä liiga on vain yksi tuote niin pelkästään sitä varten luotu maksu- ja tilausjärjestelmä tuskin tulisi ikinä maksamaan itseäään takaisin varsinkin kun suurin osa myydään ihan sitä samaa reittiä kuin muutkin telian tuotteet.
Et voi ostaa esim. Ruutu+ palvelua jos et luo tunnuksia ja tilaa miten se eroaa Telian palvelusta johon käy ne samat tunnukset.
Kyllä se tunnusten luonti on kätsyä kun kyseessä on täysin eri palvelut ja sen tarjoaa operaattori ei suoratoistopalvelu.
Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.
Operaattoreiden pitää tarjota tietyillä alueilla pakollisia peruspalveluja ihan lain mukaan näin ei ole millään ravintolalla, suoratoistopalvelulla tai sisällön tuottajalla.
Samoin henkilön vahvaan tunnistamiseen liittyvät säännöt ovat operaattoreilla kovemmat kun heidän käyttämiään tunnisteita voi käyttää henkilön tunnistamiseen, hiukan eri juttu kuin tilata jotain netflixistä.
Yhä jos tuo pelkkä liiga on vain yksi tuote niin pelkästään sitä varten luotu maksu- ja tilausjärjestelmä tuskin tulisi ikinä maksamaan itseäään takaisin varsinkin kun suurin osa myydään ihan sitä samaa reittiä kuin muutkin telian tuotteet.
Et voi ostaa esim. Ruutu+ palvelua jos et luo tunnuksia ja tilaa miten se eroaa Telian palvelusta johon käy ne samat tunnukset.
Kyllä se tunnusten luonti on kätsyä kun kyseessä on täysin eri palvelut ja sen tarjoaa operaattori ei suoratoistopalvelu.
Olet väärässä.Ei kuulosta sillä operaattoireilla on nyt vähän toisenlaiset vastuut asioista.
Operaattoreiden pitää tarjota tietyillä alueilla pakollisia peruspalveluja ihan lain mukaan näin ei ole millään ravintolalla, suoratoistopalvelulla tai sisällön tuottajalla.
Samoin henkilön vahvaan tunnistamiseen liittyvät säännöt ovat operaattoreilla kovemmat kun heidän käyttämiään tunnisteita voi käyttää henkilön tunnistamiseen, hiukan eri juttu kuin tilata jotain netflixistä.
Eri asia myydä luottokortilla kuin laskulla.Olet väärässä.
Ensin väitit, että "säännöt" määräävät, ettei saa myydä luotoksi. Kun kaikki tilaukset on myyty nyt luotoksi.
Kyse on täysin Telian halusta olla myymättä nykyisten vaatimusten mukaisesti suoratoistoa ja heillä bisnes on ainoastaan yhtiön muut tuotteen, joita koittavat saada liigan kylkeen myytyä.
Tässä muutama päivä sitten irtisanoin liigapaketin chatin kautta niin eikös siinä samalla haluttu muuttaa markkinointivalintojani ja kyseltiin kenellä liittymäni on. Toki ihan perusmyyntiä, mutta en tykkää.Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.
Luulisi että tämä olisi kaikille päivän selvää, kun Telian toimari itsekin sen tuossa Jatkoajan jutussa myöntää.
Liigan tarkoitus oli saada kansa myymälään, jossa yksinkertainen asioiminen muutuu pitkäkestoiseksi vitukseksi kun provikapalkkainen myyjä käy läpi kaikki Telian tuotteet. Jos ei ymmärrä, ettei digitaalista sisältöä suurin joukoin haluta lähteä ostamaan kivijalasta, kannattaa tarkistaa mikä vuosikymmen siinä omassa kalenterissa on.
Nojoo, itsekkin menin chättiin irtisanomaan liigapassia kun KalPan kausi loppui, varmaan 5min keskusteltiin ja asiakaspalvelija myi vaikka jos minkälaista oli puhelinliittymää, laajakaistaa, c-more pakettia ja tais olla muutakin, noh näihin kaikkiin kun vastasin kieltävästi niin lopulta sanoi että voit käydä sen paketin irtisanomassa itsekkin asetuksista. VMP. Eli asiakaspalvelija vaan yritti myydä Telian tuotteita mutta sitä pakettia ei saanut irtisanottua vaikka se oli syy miksi tulin sinne. Kyllä kyrsii tällänen kun täälläkin monesti neuvottaan että mene chättiin hoitamaan asiat ja loppujen lopuks se on vaan Telian yks myyntikanava.Tässä muutama päivä sitten irtisanoin liigapaketin chatin kautta niin eikös siinä samalla haluttu muuttaa markkinointivalintojani ja kyseltiin kenellä liittymäni on