Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 507 117
  • 21 781

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Älkääs nyt hermostuko! Kaivurit riehuneet taas ympäri Suomea?

Ei siinä, Teliahan pesi kätensä jo harkkakaudella. Tiesitte mitä tilasitte, sorry.
 

Telia

Jäsen
Jos kanavien kanssa on ongelmaa, niin kokeilkaa kirjautua ulos, käynnistäkää sovellus uudestaan ja kirjautukaa takaisin sisään.

Ilari / Telia
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hehe. Joka kierros. Käynnistä modeemi uusiksi. Vaihda boxin kanavaa. Asenna Telia TV uusiksi. Käynnistä oma tv uusiksi. Käynnistä puhelimesi uusiksi. Käynnistä wifi uusiksi. Poista selaustiedot. Kirjaudu uusiksi.

Oho nyt toimii! Tom Hänks.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän mä oon ennenki heittäny 10e johonki turhaan ja tuijottanu tyhjyyteen, mut tää kyllä tuntuu kaikkein turhamaisimmalta maksaa yksittäisestä pelistä 10e ja tuijottaa mustaa ruutua. Unohtamatta sitä että käytän tähän katseluelämykseen 200euron Apple tv:tä jossa luulis toimivan Marsilaisetkin sovellukset ja kanavat. Noh, pysytään positiivisena, se oli vain 10e.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Ei tämä kyllä vaan toimi. Kaikki mahdollinen tehty ja chromecastilla tuo kuvanlaatu edelleen vaihtuu hyvästä huonoon jatkuvasti.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nonii peli lähti pyörimään kuin taikaiskusta kun 6 minuuttia erää on pelattu. Mutta, onko tuo tavallista että kuva on nykivää, eikä sulavaa? Katselen Apple tv:ltä ja netin nopeudesta ei voi olla kiinni.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Ei tämä kyllä vaan toimi. Kaikki mahdollinen tehty ja chromecastilla tuo kuvanlaatu edelleen vaihtuu hyvästä huonoon jatkuvasti.
Tätä samaa täälläkin mutta vain boxin vuokranneet saavat ykköslaatua. Telian sovelluksella kattelen win10 koneella. 90% ottelusta on täyttä vhs laatua. Aion itse irtisanoa sopimuksen jos lauantaina ei tule parannusta laatuun. Siirrän puhelinliittymät samalla muualle, niin suuri pettymys tämä on ollut.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laitetaan tännekin, eli Rauman pääkameran kuva sumuista kuten edellisessäkin kotipelissä. Muut kamerat tarjoavat priimaa eli kameramiehen säädöt ovat edelleenkin pielessä.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Jos myyjä on antanut virheellistä tietoa ja luvannut laskutuksen alkavan vasta 14.9, niin tämä selviää puhelukuuntelussa ja alkukuukauden maksut hyvitetään. Olemme yrittäneet viestiä laskutuksen alkamisesta eri pakettien osalta mahdollisimman kattavasti ja selkeästi, mutta tässä on ainakin tältä osin epäonnistuttu. Toivottavasti asia tulee kuntoon mahdollisimman pian.

Ilari / Telia
Olettehan tekin palvelun tuottajana antanut virheellistä tietoa meille kuluttajille. Hyvitykseksi videovuokrausta. Unohtakaa hyvitykset ja laittakaa tuote luvattuun kuntoon, myös meille jotka ei teidän boxianne ole hankkinut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä samaa täälläkin mutta vain boxin vuokranneet saavat ykköslaatua. Telian sovelluksella kattelen win10 koneella. 90% ottelusta on täyttä vhs laatua. Aion itse irtisanoa sopimuksen jos lauantaina ei tule parannusta laatuun. Siirrän puhelinliittymät samalla muualle, niin suuri pettymys tämä on ollut.
Ei tämäkään nyt ihan totta ole. Itse olen katsonut jokaisen ottelun W10 koneella Telian sovellusta käyttäen ja ainoastaan eilen oli otteluissa heikkoa laatua, joka ei vaihdellut mihinkään. Sekin oli riittävä laatu otteluiden katsomiseen, mutta toki paljon jäljessä normaalia. Muutoin jokainen ottelu on toiminut todella hyvällä laadulla ja ilman mitään laadunvaihtelua tai pätkimistä.

Olen myös käyttänyt kolmea eri konetta ja kahta eri nettiyhteyttä. Toki kaikissa tapauksissa on käytössä ollut tehokas kone ja kaapelilla vedetty valokuituyhteys. Telian lähetykset tuntuvat olevan kovin vaativia ainakin yhteyden laadun suhteen.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tutustuin erän verran Telian lähetykseen veikkaustv:n välityksellä. Androidilla kuva cc:lle ja homma käyntiin. Muutaman kerran puskuroitiin, mutta pääosin kuva liikkui. Kuva oli terävähköä paikallaan, mutta suttuista ja nykivää liikkeessä. Ja joo, on cc pakotettu 50hz.

Waheeb hoiti hommansa ja kameramies oli ok. Kameroita oli myös määrällisesti enemmän kuin ruudulla oli.

Grafiikat oli rumat pääosin telian värimaailmasta johtuen.

Vähän tuli URHOtv mieleen sieltä aika monen vuoden takaa. Silloin se riitti, enää ei oikein.

On tuossa kyllä Teliasta riipumattomiakin ongelmia. Liiga näyttää rumalta kun kaikki on sotkuista ja mainosten peitossa. Jos ipa ei pelaa niin ei lähe.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Maalikooste: KalPa–SaiPa

Toi maalikooste taitaa kuvata aika hyvin telian laadun. Mielestäni olisi kohtuullista pystyä näyttämään maalikoosteessa ottelun kaikki maalit. Puolestaan puoli minuuttia saipan lippujen heilutusta ei ole tarpeellista.
Tuo on jo taidetta. Muuta ei voi sanoa. Mikä on teidän oma mielipide koosteesta @Telia ?
 

444

Jäsen
Tuo on jo taidetta. Muuta ei voi sanoa. Mikä on teidän oma mielipide koosteesta @Telia ?
Villi veikkaus: ”Laitetaan ehdottomasti palautetta eteenpäin ja kehitetään uutta sovellusta näille. :)”

Itse en ole ainuttakaan koostetta vielä katsonut, koska ne julkistetaan aivan liian myöhään. Ilmeisesti myös laatu on, varovasti sanoen, melko heikko.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jos kanavien kanssa on ongelmaa, niin kokeilkaa kirjautua ulos, käynnistäkää sovellus uudestaan ja kirjautukaa takaisin sisään.

Ilari / Telia
Hei Ilari/Telia. Miksi minulla toimii Chrome cast kun katselen Viaplaytä, mutta Telia TV ei toimi? Alakulmassa on joukkueen logo, yläkulmassa lukee ”Telia TV” ja keskellä ruutua pyörii tiimalasi? Osaatko auttaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös