Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 512 204
  • 21 783

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tottakai huomasin, että ne on kirjoitettu illalla :)
Nuo Youtube-videot on lisätty palveluun jo illan aikana, eli sinne ei ole nyt aamulla laitettu mitään uutta sisältöä. Toivottavasti nuo nyt kuitenkin kaikilla toimii normaaliin tapaan.

Niko / Telia
Eipä ollut SaiPan pelin koostetta illalla Youtubessa, kolmen pelin koosteet sieltä löytyi. Liigan sivuilla oli kaikki ja siellä ei toiminut yksikään video.

Näköjään 10h sitten on Youtubeen SaiPa pelin kooste laitettu, eli puolilta öin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Koska noille koosteille tehdään jotain, koska nyt ne ovat aivan paskoja? Eilisen Lukko-pelin kooste on n. 11:41 pitkä, ja siitä yli 6 minuuttia käsittelee KooKoon hylättyä maalia. Kuopion pelistä näyttää äkkiseltään uupuvan pari maalia vallan. Ja just ihan kaikki muut pelin kannalta olennaiset tilanteet puuttuvat kokonaan, ei kai tällainen asia voi olla niin järjettömän vaikeaa laittaa kuntoon? Kuitenkin tässä on jo kuukauden päivät pelailtu ja penailtu.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Tähän asti olen jaksanut pitää turpani suunnilleen tukossa koko tästä Telian farssista, mutta nyt läikkyy pahasti yli. Sain ensimmäisen täyden kuukauden laskun Telialta ja kas kummaa, sieltähän koitetaan velottaa TUPLAhinta kaikista hankkimistani kanavapaketeista. Tilasin siis aikoinaan Liiga-passin, CMoreSportin ja Viasat Urheilun kombopaketin ja nyt ainakin näyttäisi siltä, että minulta koitetaan rahastaa sekä Telia TV:n että mobiilin käytöstä molemmista täydet hinnat.

Tämä oli niin arvattavissa jo etukäteen. Aina kun Telian kanssa on asioinut, niin siinä on lyönyt kätensä syvälle paskaan. Itseään saa toki syyttää tyhmyydestä, että ikinä sieltä mitään suostuu hommaamaan.
 

Ylläpito

Administrator
Koostevideoissa oli eilen ongelmia esimerkiksi meillä, Liigalla ja muilla medioilla. Jonkin päivityksen myötä videoiden näyttämiseen tarvittava javascript-kirjasto oli kadoksissa, mutta Telialla oli asia korjattu yön aikana. Joillain selaimilla, joissain tapauksissa voi olla vielä ongelmia, mihin selaimen välimuistin tyhjentäminen todennäköisesti auttaa.

- Matti
 

Telia

Jäsen
Tähän asti olen jaksanut pitää turpani suunnilleen tukossa koko tästä Telian farssista, mutta nyt läikkyy pahasti yli. Sain ensimmäisen täyden kuukauden laskun Telialta ja kas kummaa, sieltähän koitetaan velottaa TUPLAhinta kaikista hankkimistani kanavapaketeista. Tilasin siis aikoinaan Liiga-passin, CMoreSportin ja Viasat Urheilun kombopaketin ja nyt ainakin näyttäisi siltä, että minulta koitetaan rahastaa sekä Telia TV:n että mobiilin käytöstä molemmista täydet hinnat.

Tämä oli niin arvattavissa jo etukäteen. Aina kun Telian kanssa on asioinut, niin siinä on lyönyt kätensä syvälle paskaan. Itseään saa toki syyttää tyhmyydestä, että ikinä sieltä mitään suostuu hommaamaan.

Pahoittelut tästä tilanteesta! Kyseessä on selvä virhe jos laskulla tosiaan veloitetaan hinta kaapelikortin / digiboksin kanavapaketista ja sovelluksella olevasta paketista. Käytännössä tuo pitäisi toimia siten, että boksilla oleva paketti peilataan sovellukselle, jolloin pitää maksaa vain yhdestä paketista maksua. Virheet toki aina korjataan, joten ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun (telia.fi chatissa, soittamalla, Facebookin tai Twitterin privassa tms). Tämä ei ole monimutkainen juttu laittaa kuntoon.

Niko / Telia
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Telian toiminta jatkaa samaa tuttua rataa, ei siinä mitään.

”Voitte olla varmoja, että meillä on huippuammattilaiset duunissa”
-Niko, Telia, syyskuun alku 2018.

TPS-HIFK näkynee myös Veikkauksen sivulla VeikkausTV:n kautta. Potentiaalimuoto siksi, että käyttänevät Telian kuvaa ja ongelmiahan voi olla..

Kiitos vinkistä ja vastauksesta - Telia on lopettanut minulle vastaamisen sekä sähköpostitse että keskustelupalstalla - joten kiva saada vinkkejä joltain! Yritän VeikkausTV:n kautta - mutta kuten sanoit siellä saattaa myös olla huippuammattilaiset töissä.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koostevideoissa oli eilen ongelmia esimerkiksi meillä, Liigalla ja muilla medioilla. Jonkin päivityksen myötä videoiden näyttämiseen tarvittava javascript-kirjasto oli kadoksissa, mutta Telialla oli asia korjattu yön aikana. Joillain selaimilla, joissain tapauksissa voi olla vielä ongelmia, mihin selaimen välimuistin tyhjentäminen todennäköisesti auttaa.

- Matti
No niin, tuo selaimen historian tyhjentäminen todella auttoi. Eipä olisi tullut mieleen. Nyt videot jälleen näkyvät.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt tuli näköjään ensimmäinen laskukin. Laskutusjaksona näyttää olevan 15.9 - 3.10 eli kauden avausviikonlopulta lokakuun alkuun. Tämä tarkoittanee, että seuraavat laskutusjaksot menevät kenties 4.10-3.11 & 4.11-3.12 jne.
Itse aktivoin tilauksen torstaina 13.9, joten lieneekö Telia nyt armahtanut tuo syyskuun alun maksun tilaajilta?
No seurataan kuinka laskutusväli etenee ja miten se korreloi mahdollisten viimeisten finaalipelien (2.5 ja 4.5) kanssa.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Pahoittelut tästä tilanteesta! Kyseessä on selvä virhe jos laskulla tosiaan veloitetaan hinta kaapelikortin / digiboksin kanavapaketista ja sovelluksella olevasta paketista. Käytännössä tuo pitäisi toimia siten, että boksilla oleva paketti peilataan sovellukselle, jolloin pitää maksaa vain yhdestä paketista maksua. Virheet toki aina korjataan, joten ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun (telia.fi chatissa, soittamalla, Facebookin tai Twitterin privassa tms). Tämä ei ole monimutkainen juttu laittaa kuntoon.

Niko / Telia

Kävi ilmi, että jo syyskuussa minulta on laskutettu aivan mitä sattuu ja olen sen laskun toki jo mukisematta maksanut. Nyt lokakuun lasku oli myös aivan puutaheinää. Katsokaa palstaveljet niitä laskujanne tarkkaan. Teliaan ei ole mitään luottamista näiden laskujen kanssa. Tai varmaan paljon minkään muunkaan.

Taustana siis, että tilasin Telialta aikoinaan yhdistelmäpaketin Liiga-passi & CMoreSport & Viasat Urheilu hintaan x, jonka luulisi olevan nykypäivänä varsin selkeä homma. No, nyt minulta on ensinnäkin laskutettu tuplana TeliaTV:n ja Mobiilin käytöstä, minkä lisäksi myös Liiga-passista sekä noista CMoresta ja Viasatista on laskutettu erikseen eikä sitä yksittäistä selkeää pakettihintaa.

Olen nyt käyttänyt pari tuntia työaikaani näiden asioiden selvittelyyn ja otsassa on helvetin iso *****. Ja Telian puhuvat päät jatkavat rallatteluaan. Sanomattakin selvää, että mitään hyvityksiä on turha odotella. Täytynee olla tyytyväinen jos saan ne maksamani ylimääräiset eurot jossain välissä takaisin.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Selvisi syykin, miksi Telialle ei käy kuin jälkikäteislaskutus. Luottokortilla maksettaessa kun asiakkaalle pitää aika selvästi kertoa, paljonko häneltä ollaan veloittamassa. Ei silti, että uskaltaisin luottokorttitietojani Telialle edes antaa näiden sekoilujen jälkeen.
 

Telia

Jäsen
Kävi ilmi, että jo syyskuussa minulta on laskutettu aivan mitä sattuu ja olen sen laskun toki jo mukisematta maksanut. Nyt lokakuun lasku oli myös aivan puutaheinää. Katsokaa palstaveljet niitä laskujanne tarkkaan. Teliaan ei ole mitään luottamista näiden laskujen kanssa. Tai varmaan paljon minkään muunkaan.

Taustana siis, että tilasin Telialta aikoinaan yhdistelmäpaketin Liiga-passi & CMoreSport & Viasat Urheilu hintaan x, jonka luulisi olevan nykypäivänä varsin selkeä homma. No, nyt minulta on ensinnäkin laskutettu tuplana TeliaTV:n ja Mobiilin käytöstä, minkä lisäksi myös Liiga-passista sekä noista CMoresta ja Viasatista on laskutettu erikseen eikä sitä yksittäistä selkeää pakettihintaa.

Olen nyt käyttänyt pari tuntia työaikaani näiden asioiden selvittelyyn ja otsassa on helvetin iso *****. Ja Telian puhuvat päät jatkavat rallatteluaan. Sanomattakin selvää, että mitään hyvityksiä on turha odotella. Täytynee olla tyytyväinen jos saan ne maksamani ylimääräiset eurot jossain välissä takaisin.

Tuossa on siis väärin lisätty paketit palveluihin. Mikäli boksilla on tuo yhdistelmäpaketti, niin sama setti pitäisi olla myös sovelluksessa, eikä erikseen lisättynä jokaista kanavapakettia. Tämä saadaan helposti kuntoon meidän asiakaspalvelussa, kun kyseessä ei ole mikään hankala juttu. Laita tosiaan jotakin kanavaa pitkin meille viestiä, niin hoidetaan homma kuntoon. Tietenkään ei ole tarkoitus veloittaa keneltäkään mitään ylimääräisiä maksuja.

Niko / Telia
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Nyt tuli näköjään ensimmäinen laskukin. Laskutusjaksona näyttää olevan 15.9 - 3.10 eli kauden avausviikonlopulta lokakuun alkuun. Tämä tarkoittanee, että seuraavat laskutusjaksot menevät kenties 4.10-3.11 & 4.11-3.12 jne.
Itse aktivoin tilauksen torstaina 13.9, joten lieneekö Telia nyt armahtanut tuo syyskuun alun maksun tilaajilta?
No seurataan kuinka laskutusväli etenee ja miten se korreloi mahdollisten viimeisten finaalipelien (2.5 ja 4.5) kanssa.
Mulla tuli lasku 1.9 alkaen vaikka asiakaspalvelustakin oli kahteen kertaan varmistettu että alkaa 14.9. Nyt siellä kuunnellaan vanhoja puheluita ja selvitellään asiaa.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Tuossa on siis väärin lisätty paketit palveluihin. Mikäli boksilla on tuo yhdistelmäpaketti, niin sama setti pitäisi olla myös sovelluksessa, eikä erikseen lisättynä jokaista kanavapakettia. Tämä saadaan helposti kuntoon meidän asiakaspalvelussa, kun kyseessä ei ole mikään hankala juttu. Laita tosiaan jotakin kanavaa pitkin meille viestiä, niin hoidetaan homma kuntoon. Tietenkään ei ole tarkoitus veloittaa keneltäkään mitään ylimääräisiä maksuja.

Niko / Telia

Kuten kirjoitin, olen käyttänyt tähän työaikaani jo yli 2 tuntia. Pelkästään tunnin notkuin teidän chatissanne, mutta kuten Chat hostinne lopulta mainitsi; "järjestlmä ei lähe käyntiin", asioita ei saatu kuitenkaan toistaiseksi korjattua. Oikaisuna laskusta sain lyhyehkön sähköpostin täynnä kirjoitusvirheitä.

Rehellisesti sanottuna teidän toimintanne on aivan käsittämättömän amatöörimäistä vuonna 2018. Ilmeisesti laskutuksessakaan ei käytetä mitään tarkastuksia, vaan aivan kaikki menee läpi ja on täysin asiakkaasta kiinni, maksaako vastaanottamansa virheelliset laskut. Tämän näen nykypäivänä jo käsittämättömän moraalittomana toimintana. Lätkäistään vaan toiselle riville maininta "rinnakkaispaketti" ja we are good to go.

"Hard work beats talent when talent doesn't work hard", vai miten se meni?
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Mulla tuli lasku 1.9 alkaen vaikka asiakaspalvelustakin oli kahteen kertaan varmistettu että alkaa 14.9. Nyt siellä kuunnellaan vanhoja puheluita ja selvitellään asiaa.

Tätä yritettiin viestiä aktiivisesti myös täällä, että laskutus alkaa 1.9. mikäli paketti on silloin voimassa, mutta harmillinen tilanne jos joku myyjä on muuta kertonut. Tähän ei siis tehty missään vaiheessa muutoksia. Hyvä että puhelut kuunnellaan, niin tuohonkin asiaan varmasti saadaan sitten selvyys.

Ennakkoon tilanneet pääsivät näkemään kaikki preseasonin televisioidut matsit ja syyskuun sisällöt kuuluivat jo maksulliseen pakettiin, jonka vuoksi laskutus alkoi jo 1.9. päivältä.

Niko / Telia
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Aika jännä juttu muuten, että elokuun loppupuolelta lähtien chat-keskustelut eivät näköjään ole enää tallentuneet Omille sivuille. Sieltä oli aiemmin helppo tarkistaa mitä on sovittu. Mikähän tuossa nyt muuttui? Vanhemmat keskustelut näkyvät edelleen.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Aika jännä juttu muuten, että elokuun loppupuolelta lähtien chat-keskustelut eivät näköjään ole enää tallentuneet Omille sivuille. Sieltä oli aiemmin helppo tarkistaa mitä on sovittu. Mikähän tuossa nyt muuttui? Vanhemmat keskustelut näkyvät edelleen.
Se, ettei asiakas voi niihin vedota. Samoin kuin ottivat tallenteet pois ettei voi vedota niihin. Tai niiden laatuun vs tähän hetkeen. No ei vaines. Varmaan järjestelmä vika ja asia viedään eteenpäin :)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Onko nähtävissä jossain mikä on laskutusjakso ja se milloin olisi odotettavissa ensimmäistä laskua? Ettei keväällä, kun SaiPa nostelee Game Sevenin jälkeen kannua pamahda koko kahdeksan kuukauden setti kerralla maksuun.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tätä yritettiin viestiä aktiivisesti myös täällä, että laskutus alkaa 1.9. mikäli paketti on silloin voimassa, mutta harmillinen tilanne jos joku myyjä on muuta kertonut. Tähän ei siis tehty missään vaiheessa muutoksia. Hyvä että puhelut kuunnellaan, niin tuohonkin asiaan varmasti saadaan sitten selvyys.

Ennakkoon tilanneet pääsivät näkemään kaikki preseasonin televisioidut matsit ja syyskuun sisällöt kuuluivat jo maksulliseen pakettiin, jonka vuoksi laskutus alkoi jo 1.9. päivältä.

Niko / Telia
Vitut yritettiin. Täälläkään ei aluksi ollut mitään tietoa laskutuksesta ja teiltä sai eri tietoja. Jos paketti on myyty niin että laskutus alkaa 14.9 ja tämä on kaksi kertaa vielä vahvistettu asiakaspalvelusta, niin ei kai nyt voi todeta että aprillia maksat sittenkin, kunhan vaan saatiin sut tilaamaan etukäteen. Luuletteko tosiaan että yhden Tapparan harkkamatsin takia tuon olisin tilannut?
Eiku hei, me sovittiinkin tilauksen yhteydessä ettei mun tarvi maksaa ekaa vuotta ollenkaan. Eikö oo yhtä pätevä muutos lennosta?
 

Telia

Jäsen
Vitut yritettiin. Täälläkään ei aluksi ollut mitään tietoa laskutuksesta ja teiltä sai eri tietoja. Jos paketti on myyty niin että laskutus alkaa 14.9 ja tämä on kaksi kertaa vielä vahvistettu asiakaspalvelusta, niin ei kai nyt voi todeta että aprillia maksat sittenkin, kunhan vaan saatiin sut tilaamaan etukäteen. Luuletteko tosiaan että yhden Tapparan harkkamatsin takia tuon olisin tilannut?
Eiku hei, me sovittiinkin tilauksen yhteydessä ettei mun tarvi maksaa ekaa vuotta ollenkaan. Eikö oo yhtä pätevä muutos lennosta?

Jos myyjä on antanut virheellistä tietoa ja luvannut laskutuksen alkavan vasta 14.9, niin tämä selviää puhelukuuntelussa ja alkukuukauden maksut hyvitetään. Olemme yrittäneet viestiä laskutuksen alkamisesta eri pakettien osalta mahdollisimman kattavasti ja selkeästi, mutta tässä on ainakin tältä osin epäonnistuttu. Toivottavasti asia tulee kuntoon mahdollisimman pian.

Ilari / Telia
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Hetkonen, miksiköhän mulla ei näy tämän päivän pelejä Telia TV:ssa? Ei selaimella eikä mobiiliapilla. Pelkkää 360-studiota tälle päivälle luvassa vaikka sieltä on tulossa JYP-Kärpät peliäkin sekä pari muuta ottelua. Herätys!
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkonen, miksiköhän mulla ei näy tämän päivän pelejä Telia TV:ssa? Ei selaimella eikä mobiiliapilla. Pelkkää 360-studiota tälle päivälle luvassa vaikka sieltä on tulossa JYP-Kärpät peliäkin sekä pari muuta ottelua. Herätys!
Sekin on uusinta eiliseltä. Nyt niitä pelejä auki!

E: Ahaa. Etusivulta kun klikkaa niin aukeaa. Kirjastossa ei tosiaan näy pelejä tälle päivälle.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ei näy mullakaan. Järjestelmävirhettä näyttää ja ilmoitti aluksi, ettei minulla ole tilausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös