Mul oli sama mut just alko toimiin Android apilläEi näy mullakaan. Järjestelmävirhettä näyttää ja ilmoitti aluksi, ettei minulla ole tilausta.
Menkää TV valikon kautta niin matsit näkyy. Sama vika minulla
Jos kanavien kanssa on ongelmaa, niin kokeilkaa kirjautua ulos, käynnistäkää sovellus uudestaan ja kirjautukaa takaisin sisään.
Ilari / Telia
Kannattaa koittaa eri laitteella ja tyhjentää välimuisti selaimesta. Itsellä ei ongelmia!Ei auta. Kuulemma tuo S1-vika kuitenkin jo korjattu. Silti sitä tulee.
Että silleen...
Kannattaa koittaa eri laitteella ja tyhjentää välimuisti selaimesta. Itsellä ei ongelmia!
Että silleen..
Tätä samaa täälläkin mutta vain boxin vuokranneet saavat ykköslaatua. Telian sovelluksella kattelen win10 koneella. 90% ottelusta on täyttä vhs laatua. Aion itse irtisanoa sopimuksen jos lauantaina ei tule parannusta laatuun. Siirrän puhelinliittymät samalla muualle, niin suuri pettymys tämä on ollut.Ei tämä kyllä vaan toimi. Kaikki mahdollinen tehty ja chromecastilla tuo kuvanlaatu edelleen vaihtuu hyvästä huonoon jatkuvasti.
Todella myöhään tulee vastaus, pahoittelut.Onko Viaplaylla rajoitus yhtäaikaisista käyttäjistä? Eikös siellä ole se tietty määrä laitteita mitä voi rekisteröidä?
Olettehan tekin palvelun tuottajana antanut virheellistä tietoa meille kuluttajille. Hyvitykseksi videovuokrausta. Unohtakaa hyvitykset ja laittakaa tuote luvattuun kuntoon, myös meille jotka ei teidän boxianne ole hankkinut.Jos myyjä on antanut virheellistä tietoa ja luvannut laskutuksen alkavan vasta 14.9, niin tämä selviää puhelukuuntelussa ja alkukuukauden maksut hyvitetään. Olemme yrittäneet viestiä laskutuksen alkamisesta eri pakettien osalta mahdollisimman kattavasti ja selkeästi, mutta tässä on ainakin tältä osin epäonnistuttu. Toivottavasti asia tulee kuntoon mahdollisimman pian.
Ilari / Telia
Ei tämäkään nyt ihan totta ole. Itse olen katsonut jokaisen ottelun W10 koneella Telian sovellusta käyttäen ja ainoastaan eilen oli otteluissa heikkoa laatua, joka ei vaihdellut mihinkään. Sekin oli riittävä laatu otteluiden katsomiseen, mutta toki paljon jäljessä normaalia. Muutoin jokainen ottelu on toiminut todella hyvällä laadulla ja ilman mitään laadunvaihtelua tai pätkimistä.Tätä samaa täälläkin mutta vain boxin vuokranneet saavat ykköslaatua. Telian sovelluksella kattelen win10 koneella. 90% ottelusta on täyttä vhs laatua. Aion itse irtisanoa sopimuksen jos lauantaina ei tule parannusta laatuun. Siirrän puhelinliittymät samalla muualle, niin suuri pettymys tämä on ollut.
Menkää TV valikon kautta niin matsit näkyy. Sama vika minulla
Tuo on jo taidetta. Muuta ei voi sanoa. Mikä on teidän oma mielipide koosteesta @Telia ?Maalikooste: KalPa–SaiPa
Toi maalikooste taitaa kuvata aika hyvin telian laadun. Mielestäni olisi kohtuullista pystyä näyttämään maalikoosteessa ottelun kaikki maalit. Puolestaan puoli minuuttia saipan lippujen heilutusta ei ole tarpeellista.
Villi veikkaus: ”Laitetaan ehdottomasti palautetta eteenpäin ja kehitetään uutta sovellusta näille. :)”Tuo on jo taidetta. Muuta ei voi sanoa. Mikä on teidän oma mielipide koosteesta @Telia ?
Hei Ilari/Telia. Miksi minulla toimii Chrome cast kun katselen Viaplaytä, mutta Telia TV ei toimi? Alakulmassa on joukkueen logo, yläkulmassa lukee ”Telia TV” ja keskellä ruutua pyörii tiimalasi? Osaatko auttaa?Jos kanavien kanssa on ongelmaa, niin kokeilkaa kirjautua ulos, käynnistäkää sovellus uudestaan ja kirjautukaa takaisin sisään.
Ilari / Telia