Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 902 820
  • 23 434

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Koska Telia käyttää vanhaa silverlight ohjelma toistopalvelimena ja se on huono, eikä edes kaikki selaimet tue sitä.
Syy tähän on varmaankin se, että Telia yrittää saada asiakkaat ostamaan tämän myötä kalliimman Telia-boxin. 30e boksista + 10e/kk käyttömaksua + joukkupassi 20e/kk. Silloin toimii. Olisihan se heitä kohtaan väärin jos me köyhät saisimme saman laadun 20 eurolla kuussa.
Toimisiko tuo Explorerilla paremmin kun mikkisoftan tuote?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toimisiko tuo Explorerilla paremmin kun mikkisoftan tuote?
Tässä tapauksessa tuo puurolaatu ei ole kiinni Silverlightista tai muustakaan asiakkaan suunnan laitteistoon liittyvästä, vaan vaikuttaa siltä, että Telialla on linjan kanssa isompia ongelmia ja ovat rajoittaneet maksimilaatua tästä syystä. Näistä olisi kyllä järkevää tiedottaa asiakkaille suoraan.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Tässä tapauksessa tuo puurolaatu ei ole kiinni Silverlightista tai muustakaan asiakkaan suunnan laitteistoon liittyvästä, vaan vaikuttaa siltä, että Telialla on linjan kanssa isompia ongelmia ja ovat rajoittaneet maksimilaatua tästä syystä. Näistä olisi kyllä järkevää tiedottaa asiakkaille suoraan.
Harmillista näin erittäin lievästi sanottuna.
 

Coots

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HPK
Yksi peli on toiminut pätkimättä tällä kaudella, kun selaimelta olen katsonut. Nyt taas kuva jäätyy muutaman minuutin välein ja sivu on päivitettävä. Puhelimella toimii kuitenkin hyvin.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Yksi peli on toiminut pätkimättä tällä kaudella, kun selaimelta olen katsonut. Nyt taas kuva jäätyy muutaman minuutin välein ja sivu on päivitettävä. Puhelimella toimii kuitenkin hyvin.

Sama vika itselläkin ollut koko alkukauden siis tuon Chromen kautta katsoessa!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Chromecastilla KooKoo-Lukko pätkii ja kuvanlaatu on 300 kertaa katsotun nauhoitetun VHS-pornoleffan laatua.
Näkee tost ny hahmot mutta kiekkoa ei kyllä oo näkynyt kuin 5% ajasta.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Sportin lauantain pelin vielä annan Telialle mahdollisuuden, sitten siirryn Telian kanssa 2000-luvun alkuun ja katson teksti-tv:ltä vieras ottelut, toki ensin irtisanomme kaveriporukassa tämän paskan. Hallilla sitten kotipelit. 20% kaudesta pelattu ja katselukokemus oli tänään huonointa koko kaudella vaikka kokoajan on luvattu kehittää tuotetta. Minulla ei ole aikaa päivystää chatissä jossa kuulee että vika on minun laitteissa tai 4G signaalia häiritsee taloni selektiivi-ikkunat, kaikki muut suoratoistopalvelut ei piittaa paskaakaan millaiset ikkunat talossani on. Vika ei ole minun laitteissa, vika on Teliassa ja Telian lähetystehossa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toimiiko muilla maalikoosteet? Täällä näkyy vaan pelkkä yksittäinen kuva.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Juu maalikoosteet ei näy. Kuva on ja pysyy.
 

Tuima

Jäsen
Ei toimi maalikoosteet. Onneksi jätin tuotteen tilaamatta. Tämän ketjun viestit antavat vain tukea päätökselle.
Ottakaa nyt herranjestas mallia vaikka Viasatin urheilulähetyksistä.
Sanoma, missä olet? Ikävä.
 

Praha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itsekkin olen pähkäillyt että josko tilaisi Liigan katseluoikeiden, mutta tätä palstaa lukemamalla tullut tulokseen että ei taida saada kuin harmituksen tilaamalla. Harmittavaa jos ongelmia on vielä tässä vaiheessa näin paljon. Ehkä sitten ensi kaudella...
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruudun aikaan saattoi sentään luottaa siihen että maalikoosteet tulivat about vartin sisään ottelun päättymisestä. Nyt kaksi tuntia pelin jälkeen on koosteena yksi still-kuva. No, kyllähän SaiPa siinä maalia tuulettaa joten kai tuo teknisesti lasketaan koosteeksi yhdestä maalista. Get your shit together, Telia.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu eikä näy yhtään koko kauden koosteistakaan. Viime viikolla vielä näkyi hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
On tämä Jatkoaika kyllä hyvä. Ajattelin jo, että puuttuuko joku kokkare selaimesta kun Liigan maalikoosteet eivät näy. Täältähän se selvisi heti, ettei vika ole kotona.

EDIT: nyt näkyy
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Chromecastilla KooKoo-Lukko pätkii ja kuvanlaatu on 300 kertaa katsotun nauhoitetun VHS-pornoleffan laatua.
Näkee tost ny hahmot mutta kiekkoa ei kyllä oo näkynyt kuin 5% ajasta.

Täällä oli asia täysin päinvastoin. Johtuisikohan nyt taas siitä omasta verkkoyhteydestä niinkuin näissä tapauksissa usein ?
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Häiriöilmoitus on tehty.

Oikeasti tämä Telian show on valovuosia jäljessä Ruudun palvelusta. No ei auta, telian pankkivankina ollaan kun kerran lätkä kiinnostaa.

@Telia tein häiriöilmoituksen niinkuin neuvoitte. Tuli vastaus 48 tunnin sisällä jossa ensinnäkin ei pyydetty anteeksi että palvelu josta olen maksanut ei ole toiminut puolet ajasta. No se on vaan käytöstapoja, kuitenkin neuvottiin menemään jollekin FAQ sivulle lukemaan lisää ongelmasta. Minä en halua lukea lisää ongelmasta. Joten lähetin uuden kysymyksen.

Kysymys kuuluu:
Kiitos vastauksestanne mutta mitä minun pitää siis tehdä. Jos kirjaudun chromeselaimella TV Telia nettisivuille ja yritän katsoa matsia saan juuri tuon virhekoodin. Pitääkö minun ladata joku laajennus vielä? Voitteko laittaa linkin mistä voin sen laajennuksen asentaa?

Nyt on mennyt 3 päivää tuosta kysymyksestä. 17 tunnin kulutta TPS pelaa HIFK:ta vastaan. Arvatkaa olisiko kiva katsoa peliä?

Voitteko vastata onko minulla pienintäkään mahdollista saada pelit näkyviin tämän viikon aikana?

Jos ei voitteko laittaa linkin mistä voin perua tilauksen ja saada rahat takaisin tästä kuukaudesta jossa teidän tuote ei ole toiminut?
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
@Telia tein häiriöilmoituksen niinkuin neuvoitte. Tuli vastaus 48 tunnin sisällä jossa ensinnäkin ei pyydetty anteeksi että palvelu josta olen maksanut ei ole toiminut puolet ajasta. No se on vaan käytöstapoja, kuitenkin neuvottiin menemään jollekin FAQ sivulle lukemaan lisää ongelmasta. Minä en halua lukea lisää ongelmasta. Joten lähetin uuden kysymyksen.

Kysymys kuuluu:
Kiitos vastauksestanne mutta mitä minun pitää siis tehdä. Jos kirjaudun chromeselaimella TV Telia nettisivuille ja yritän katsoa matsia saan juuri tuon virhekoodin. Pitääkö minun ladata joku laajennus vielä? Voitteko laittaa linkin mistä voin sen laajennuksen asentaa?

Nyt on mennyt 3 päivää tuosta kysymyksestä. 17 tunnin kulutta TPS pelaa HIFK:ta vastaan. Arvatkaa olisiko kiva katsoa peliä?

Voitteko vastata onko minulla pienintäkään mahdollista saada pelit näkyviin tämän viikon aikana?

Jos ei voitteko laittaa linkin mistä voin perua tilauksen ja saada rahat takaisin tästä kuukaudesta jossa teidän tuote ei ole toiminut?

Telian toiminta jatkaa samaa tuttua rataa, ei siinä mitään.

”Voitte olla varmoja, että meillä on huippuammattilaiset duunissa”
-Niko, Telia, syyskuun alku 2018.

TPS-HIFK näkynee myös Veikkauksen sivulla VeikkausTV:n kautta. Potentiaalimuoto siksi, että käyttänevät Telian kuvaa ja ongelmiahan voi olla..
 
Viimeksi muokattu:

Telia

Jäsen
Toimiiko muilla maalikoosteet? Täällä näkyy vaan pelkkä yksittäinen kuva.

Juu maalikoosteet ei näy. Kuva on ja pysyy.

Ei toimi maalikoosteet. Onneksi jätin tuotteen tilaamatta. Tämän ketjun viestit antavat vain tukea päätökselle.
Ottakaa nyt herranjestas mallia vaikka Viasatin urheilulähetyksistä.
Sanoma, missä olet? Ikävä.

Näistä viesteistä ei nyt selvinnyt, että mitä kautta yritätte koosteita katsella? Itse testailin juuri ja näyttäisi kaikki koosteet lähtevän pyörimään, mutta en niitä toki kokonaan katsellut läpi vielä tässä vaiheessa. Koosteet siis löytyy täältä meidän Youtube-kanavalta.

Lähteekö teillä videot pyörimään?

Niko / Telia
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ehkä huomaat Niko, että nuo viestit on tulleet eilen illalla, jolloin kierroksen jälkeen yleensä halutaan katsella kierroksen parhaat hetket koosteista. Jos ne nyt 12 tunnin jälkeen toimii, niin eipä paljon lämmitä sitä ketutusta, jonka eilen aiheutti. Miten nämä hommat voi olla kierros kierrokselta näin vaikeita?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
IPhone -puhelimella (versio 12) ei vieläkään näy videot. Viime viikolla näkyi. Miten nekin videot, jotka ovat näkyneet, eivät enää lähde pyörimään?! Kuvasta puuttuu kokonaan se nuoli, josta video lähtee käyntiin. Ja olen kokeillut kolmella eri kännykällä.
 

Telia

Jäsen
Ehkä huomaat Niko, että nuo viestit on tulleet eilen illalla, jolloin kierroksen jälkeen yleensä halutaan katsella kierroksen parhaat hetket koosteista. Jos ne nyt 12 tunnin jälkeen toimii, niin eipä paljon lämmitä sitä ketutusta, jonka eilen aiheutti. Miten nämä hommat voi olla kierros kierrokselta näin vaikeita?

Tottakai huomasin, että ne on kirjoitettu illalla :)
Nuo Youtube-videot on lisätty palveluun jo illan aikana, eli sinne ei ole nyt aamulla laitettu mitään uutta sisältöä. Toivottavasti nuo nyt kuitenkin kaikilla toimii normaaliin tapaan.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
IPhone -puhelimella (versio 12) ei vieläkään näy videot. Viime viikolla näkyi. Miten nekin videot, jotka ovat näkyneet, eivät enää lähde pyörimään?! Kuvasta puuttuu kokonaan se nuoli, josta video lähtee käyntiin. Ja olen kokeillut kolmella eri kännykällä.

Varmistaisin, että onhan sinulla päivitykset puhelimen ja Telia TV -sovelluksen osalta ajantasalla? Mikäli käytössä ei ole uusin versio sovelluksesta, niin joitakin ongelmia saattaa esiintyä.

Niko / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös