@Telia tein häiriöilmoituksen niinkuin neuvoitte. Tuli vastaus 48 tunnin sisällä jossa ensinnäkin ei pyydetty anteeksi että palvelu josta olen maksanut ei ole toiminut puolet ajasta. No se on vaan käytöstapoja, kuitenkin neuvottiin menemään jollekin FAQ sivulle lukemaan lisää ongelmasta. Minä en halua lukea lisää ongelmasta. Joten lähetin uuden kysymyksen.
Kysymys kuuluu:
Kiitos vastauksestanne mutta mitä minun pitää siis tehdä. Jos kirjaudun chromeselaimella TV Telia nettisivuille ja yritän katsoa matsia saan juuri tuon virhekoodin. Pitääkö minun ladata joku laajennus vielä? Voitteko laittaa linkin mistä voin sen laajennuksen asentaa?
Nyt on mennyt 3 päivää tuosta kysymyksestä. 17 tunnin kulutta TPS pelaa HIFK:ta vastaan. Arvatkaa olisiko kiva katsoa peliä?
Voitteko vastata onko minulla pienintäkään mahdollista saada pelit näkyviin tämän viikon aikana?
Jos ei voitteko laittaa linkin mistä voin perua tilauksen ja saada rahat takaisin tästä kuukaudesta jossa teidän tuote ei ole toiminut?