Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 513 602
  • 21 783

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse irtisanoin tilauksen viime perjantaina. Pelejä en pysty enään näkemään, joten eihän laskutustakaan voida suorittaa?
Joo nyt on käytännöt muutettu, mulla näkyy kuulemma kanavat sinne 10.9. asti.

Selvästi tästä on Telian aspaa nyt koulutettu, koska asiakaspalvelija osasi heti kertoa että 14.9. on ruuhkaa joten ei suosittele tilaamisen jättämistä sinne sekä että jos irtisanon nyt ja tilaan taas 14.9. niin syyskuulta kertyy silti laskutusta joukkuepassista n. 18 euroa eli säästöä ei juuri koidu.

Olemattomasta säästöstä huolimatta irtisanoin kuitenkin, ärsytti tuo ruuhkaan melkein kolme viikkoa etuajassa vetoaminen sen verran paljon. Saa nähdä viitsinkö sitten tilatakaan ennen kuin esim. kevääksi, kun ruuhkat on oletettavasti helpottaneet.

Ja tosiaan muuten, tuo 14vrk irtisanomisaika laskutetaan päiväkohtaisesti. Eli toisin sanoen: jos tilaat TAI irtisanot paketin kesken laskutuskauden niin laskutus tapahtuu päiväkohtaisesti. Miten mä en nää missään sitä kuukausikohtaista laskutusta, mitä Telia toitottaa?
 
Viimeksi muokattu:

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ja nyt siellä on sitten otettu tuo 14vrk irtisanomisaika käyttöön. Irtisanoin juuri palvelun chätissä ja kuulemma 10.9 asti laskutus rullaa silti.

Olipa hyvä, että irtisanoin jo aiemmin!

@Telia voisi varmistaa vielä, että saako syyskuun edelleen puoleen hintaan, jos tilaa 14.9?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olipa hyvä, että irtisanoin jo aiemmin!

@Telia voisi varmistaa vielä, että saako syyskuun edelleen puoleen hintaan, jos tilaa 14.9?

Telian asiakaspalvelija chatissa kirjoitti:
Jos tuo laitetaan poikki 10.9. niin se laskuttaa sen ajan päiväkohtaisesti. Jos otat kanavan taas uudelleen 14.9. niin maksat loppukuun myös päiväkohtaisesti. Tuossa jää siis kaiken kaikkiaan kk laskutuksesta vain muutama päivä pois.
Toki Merjalta voidaan saada muutakin infoa.
 

Aapee79

Jäsen
Joo nyt on käytännöt muutettu, mulla näkyy kuulemma kanavat sinne 10.9. asti.

Selvästi tästä on Telian aspaa nyt koulutettu, koska asiakaspalvelija osasi heti kertoa että 14.9. on ruuhkaa joten ei suosittele tilaamisen jättämistä sinne sekä että jos irtisanon nyt ja tilaan taas 14.9. niin syyskuulta kertyy silti laskutusta joukkuepassista n. 18 euroa eli säästöä ei juuri koidu.

Olemattomasta säästöstä huolimatta irtisanoin kuitenkin, ärsytti tuo ruuhkaan melkein kolme viikkoa etuajassa vetoaminen sen verran paljon. Saa nähdä viitsinkö sitten tilatakaan ennen kuin esim. kevääksi, kun ruuhkat on oletettavasti helpottaneet.

Ja tosiaan muuten, tuo 14vrk irtisanomisaika laskutetaan päiväkohtaisesti. Eli toisin sanoen: jos tilaat TAI irtisanot paketin kesken laskutuskauden niin laskutus tapahtuu päiväkohtaisesti. Miten mä en nää missään sitä kuukausikohtaista laskutusta, mitä Telia toitottaa?

Irtisanot ILMAISEN paketin, koska et ole tyytyväinen palveluun, niin joudut maksamaan siitä lopulta? Ei mene läpi missään tuommoinen homma. Ihanhan tämä on katastrofi koko juttu. Saas nähdä milloin tulee Telia omaan kotiin. Kokemukset ennenkin juuri laskutukset ja muut paskat, kun oli kuituja ja puhelinliittymiä on aina kussut. Mikään ei ole tainut muuttua vuosiin. Huh huh.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja nyt siellä on sitten otettu tuo 14vrk irtisanomisaika käyttöön. Irtisanoin juuri palvelun chätissä ja kuulemma 10.9 asti laskutus rullaa silti.

Kanavapaketeissa on Telian toimitusehtojen mukaisesti 1 kuukauden irtisanomisaika. Aiemmin asiakaspalvelussa on voitu hyödyntää myös lyhempää irtisanomisaikaa, mutta lähtökohtaisesti aina maksu-tv kanavien minimi tilausjakso on ollut 1 kuukausi ja näin myös Liigan osalta. Tällä hetkellä telia.fi -sivulla ja Minun Telia –sovelluksessa on mahdollista päättää toistaiseksi voimassaoleva kanavapaketti heti irtisanomispäivälle. Tähän on tulossa muutos, jolloin järjestelmä automaattisesti päättää paketin 1 kuukauden irtisanomisaikaa noudattaen.

Joonas S. / Telia

Olisi kyllä mukava saada selvä vastaus, miten tuo laskutus rullaa ja mikä on irtisanomisaika.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Irtisanot ILMAISEN paketin, koska et ole tyytyväinen palveluun, niin joudut maksamaan siitä lopulta? Ei mene läpi missään tuommoinen homma. Ihanhan tämä on katastrofi koko juttu. Saas nähdä milloin tulee Telia omaan kotiin. Kokemukset ennenkin juuri laskutukset ja muut paskat, kun oli kuituja ja puhelinliittymiä on aina kussut. Mikään ei ole tainut muuttua vuosiin. Huh huh.

Käsittääkseni sopimusehdoissa ilmainen jakso on loppunut alusta lähtien elokuun loppuun, Telian epäselvä mainonta on sotkenut asiaa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Irtisanot ILMAISEN paketin, koska et ole tyytyväinen palveluun, niin joudut maksamaan siitä lopulta? Ei mene läpi missään tuommoinen homma. Ihanhan tämä on katastrofi koko juttu. Saas nähdä milloin tulee Telia omaan kotiin. Kokemukset ennenkin juuri laskutukset ja muut paskat, kun oli kuituja ja puhelinliittymiä on aina kussut. Mikään ei ole tainut muuttua vuosiin. Huh huh.

Joo, on tää aika mielenkiintoista. Joku ottaa paketin vain kokeeksi elokuussa, kun kerran ilmaiseksi näkee. Sitten pari peliä katsellaan kaivinkoneita ja tullaan siihen tulokseen, että ei kiitos. Siitä irtisanot ja kuitenin maksut alkaa rullata vielä päivätolkulla syyskuussa! Hyvin te vedätte! Vai pitäisikö sanoa vedätätte.. :D
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mielenkiintoista nähdä kuinka ehdot muuttuvat jatkuvasti ja näköjään vaihtelevat eri käyttäjien kesken. Levällään olevista asioista huolimatta tuotetta toki myydään täyttä häkää. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä myydessä luvataan kun niillä lupauksilla pyyhitään persettä aivan surutta. Loppuviikosta kuunneltiin äänitallennetta, jossa pomoni tilasi Liigapassin ennakkoon kun myyjä möi tuotetta mentaliteetilla luvataan mitä vaan kunhan kaupat syntyy. Puhelun aikana luvattiin asioita, jotka ei ole nyt sitten menneet alkuunkaan lupausten mukaan. Pomo ei ollut mitenkään innokas ottamaan palvelua keväällä, vaan aikoi palata asiaan liigan alkaessa. Myyjä houkutteli ottamaan passin, kun saa ilmaisen harjoituskauden, laskutus alkaa vastaa liigan pelien alettua ja päättyy samoin tein kun liigakin. Korosti siinä houkutellessaan moneen kertaan, ettei ennakkoon tilaamisesta koidu mitään lisäkuluja verrattuna siihen, että tilaa palvelun liigan alkaessa ja kauden päätteksi ei tarvitse miettiä irtisanomista, koska siitäkään ei koidu lisäkuluja että palvelu jää pelien päätyttyä voimaan.

Puhelun aikana tehdyistä lupauksista ei jäänyt mitään tulkinnanvaraa ja tilauksenkin pomo teki. Ei ole seurannut tätä venkoilua kesän aikana ja oli melkoisen yllättynyt kun asiasta puheltiin kahvipöydässä. Kaivoi tallenteen esiin ja sitä kuunneltiin moneen kertaan. Mielenkiinnolla odotan millaisen laskun Telia laittaa syyskuulta. Firmalla on kaikki puhelin- ja nettipalvelut Telialta ja palveluissa ja niiden hinnoittelussa on ollut toivomisen varaa. Lasku koko syyskuun ajalta varmistaa, että kilpailijan tekemä tarjous vie voiton ja niiltä osin vaihdetaan palvelun tarjoajaa. Sen verran tuo kusetus kaiken muun ohella aiheutti närkästystä.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Käsittääkseni sopimusehdoissa ilmainen jakso on loppunut alusta lähtien elokuun loppuun, Telian epäselvä mainonta on sotkenut asiaa.
Näin juuri. Kyllä mulle sopimusehtojen osalta oli ja on ihan selvää, että syyskuulta voivat laskuttaa kun irtisanon nyt. Itse asiassa jossain ehdoissa taisi olla mainittuna jopa 1kk irtisanomisaika.

Sen on vaan hyvinkin eri juttu, että miten nämä heidän käytäntönsä sopivat yhteen Telian markkinointiviestinnän kanssa (Liiga-mainokset ja mm. sanoista tekoihin-kampanja:
Alamme on pitkään ollut monimutkainen ja hankala ymmärtää. On aika kuunnella asiakkaita ja siirtyä sanoista tekoihin.

Ensimmäisessä vaiheessa uudistimme liittymätarjontaamme ja teimme roamingista huoletonta myös kaukokohteissa. Nyt vuorossa on Liiga, jota olemme rakentaneet alusta lähtien suomalaista lätkäyleisöä kuunnellen.

Nyt on aika lunastaa antamiamme lupauksia. Teimme Liigan tilaamisesta reilumpaa tuomalla mukaan Joukkuepassin, jonka ostamalla maksat vain oman suosikkijoukkueesi peleistä. Kun joukkueen pelit loppuvat, myös kuukausimaksun veloitus päättyy.
Ei tämä laskutus nyt minusta mitenkään kauhean selkeästi, helposti ymmärrettävästi ja reilusti ole toteutettu. Laskutus varmaan joo loppuu kun pelit loppuu... mutta samaan aikaan se kuitenkin alkaa ennen kuin pelit alkaa.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
Joo nyt on käytännöt muutettu, mulla näkyy kuulemma kanavat sinne 10.9. asti.

Selvästi tästä on Telian aspaa nyt koulutettu, koska asiakaspalvelija osasi heti kertoa että 14.9. on ruuhkaa joten ei suosittele tilaamisen jättämistä sinne sekä että jos irtisanon nyt ja tilaan taas 14.9. niin syyskuulta kertyy silti laskutusta joukkuepassista n. 18 euroa eli säästöä ei juuri koidu.

Olemattomasta säästöstä huolimatta irtisanoin kuitenkin, ärsytti tuo ruuhkaan melkein kolme viikkoa etuajassa vetoaminen sen verran paljon. Saa nähdä viitsinkö sitten tilatakaan ennen kuin esim. kevääksi, kun ruuhkat on oletettavasti helpottaneet.

Ja tosiaan muuten, tuo 14vrk irtisanomisaika laskutetaan päiväkohtaisesti. Eli toisin sanoen: jos tilaat TAI irtisanot paketin kesken laskutuskauden niin laskutus tapahtuu päiväkohtaisesti. Miten mä en nää missään sitä kuukausikohtaista laskutusta, mitä Telia toitottaa?

Viime perjantaina jätin yhteydenottopyynnön Telialle ja nyt sain sieltä asiallisen yhteydenoton. Selvittelin vielä tätä laskutusta ja irtisanomista, niin puhelimessa Telian edustaja myönsi suoraan ettei itsekkään ole varma miten tämä laskutus menee. irtisanoin kuitenkin jo aamulla oman pakettini tuon chat-episodin jälkeen, ja tuo onnistui ilmeisesti ilman irtisanomisaikaa tai ainakin puhelimessa luvattiin että laskua ei tule syyskuun alusta. Kun tilaan liigan alkaessa uudestaan paketin niin maksan joko puolet syyskuulta ja lokakuulta täyden hinnan tai sitten laskutus menee 14. 9 - 14.10 jne. Telia on kuitenkin nyt lisäämässä tuon 14 vrk (ta jopa 30 päivän) irtisanomisajan joten muutoksia on tulossa.

Onneksi avausviikonloppu tulee katsottua paikanpäältä ja SaiPan kolmas peli on vasta keskiviikkona, joten jospa tuo tilausruuhka ja kaivurityöt olisi silloin ohi.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viime perjantaina jätin yhteydenottopyynnön Telialle ja nyt sain sieltä asiallisen yhteydenoton. Selvittelin vielä tätä laskutusta ja irtisanomista, niin puhelimessa Telian edustaja myönsi suoraan ettei itsekkään ole varma miten tämä laskutus menee. irtisanoin kuitenkin jo aamulla oman pakettini tuon chat-episodin jälkeen, ja tuo onnistui ilmeisesti ilman irtisanomisaikaa tai ainakin puhelimessa luvattiin että laskua ei tule syyskuun alusta. Kun tilaan liigan alkaessa uudestaan paketin niin maksan joko puolet syyskuulta ja lokakuulta täyden hinnan tai sitten laskutus menee 14. 9 - 14.10 jne. Telia on kuitenkin nyt lisäämässä tuon 14 vrk (ta jopa 30 päivän) irtisanomisajan joten muutoksia on tulossa.

Onneksi avausviikonloppu tulee katsottua paikanpäältä ja SaiPan kolmas peli on vasta keskiviikkona, joten jospa tuo tilausruuhka ja kaivurityöt olisi silloin ohi.
Joo eiköhän Telian laskutusjärjestelmään edelleen saa paketit päättymään heti. Voi hyvinkin olla, että minun kohdallani aspa päätti käyttää 14vrk irtisanomisaikaa pärstäkertoimeni vuoksi, sillä irtisanomisaika tuli peliin vasta kun nenäkkäästi ehdottelin lisäresursseja helpottamaan tilausruuhkaa syyskuun puolivälissä. Spoilereissa koko keskustelu.

Että voihan olla, että kaikki muut saatte irtisanottua päättymään heti jos olette kiltisti.

Minä:
Moi. KalPa-passin haluaisin irtisanoa.

Asiakaspalvelija:
Moikka moi!
Kiva kun otit yhteyttä niin katsotaanpas tuota :)
Sillä välin kun avaan asiakastietosi, käy kurkkaamassa loppukesän diilit: Tarjoukset ja edut - Tarjoukset - Kauppa - Telia [linkki poistettu]
Etkös meinannut katsoa liigaa jatkossa?

Minä:
Kyllä varmaankin jossain vaiheessa

Asiakaspalvelija:
Mutta miksi ihmeessä tuon haluat päättää sitten? Harjoituspelitkin ovat käynnissä?

Minä:
mua vaan vähän nyppii se, että mainostitte elokuun harjoituspelejä maksuttomina. Viime viikolla jäi kaksi peliä näyttämättä (joista toinen KalPa) ja lisäksi aioitte laskuttaa syyskuulta koko kuukausihinnan vaikka Liiga alkaa vasta 14.pv.

Asiakaspalvelija:
Ok, ymmärrän harmituksen noiden harkapelien suhteen.Tosiaan tuolloin syyskuun puolessa välissä on varmasti meillä ruuhkaa täällä joten en kyllä suosittele sen paketin tilaamisen jättämistä sinne.

Minä:
Jos nyt jo sen tiedätte, niin kannattaisiko sitten ylöspäin että tarvitsette lisää resursseja?
viestiä*
mutta joka tapauksessa otan sen riskin.

Asiakaspalvelija:
Kaikkeen on varauduttu kyllä, tuossa kanavapaketissa on 14vrk:n irtisanomisaika joten voin toki sen laittaa päättymään 10.9.

Minä:
hmm
ja mitähän ajattelitte minulta laskuttaa sitten?

Asiakaspalvelija:
Jos tuo laitetaan poikki 10.9. niin se laskuttaa sen ajan päiväkohtaisesti. Jos otat kanavan taas uudelleen 14.9. niin maksat loppukuun myös päiväkohtaisesti. Tuossa jää siis kaiken kaikkiaan kk laskutuksesta vain muutama päivä pois.

Minä:
oletko nyt ihan varma, että laskutatte minulta 10pv ajalta ennen Liigan alkamista vaikka mainostitte harjoituspelejä maksuttomiksi?

Asiakaspalvelija:
Laskutus eli 19,90eur (joukkuepassi) on kuukausikohtainen vaikka nuo matsit alkaa 14.9. Laskutus siis alkaa 1.9.

Minä:
Tämä selvä.

Asiakaspalvelija:
Eli laitanko päättymään sen 10.9.?

Minä:
jep

Asiakaspalvelija:
Ok. Teen muutoksen täältä

Minä:
saan varmaankin irtisanomisvahvistuksen sähköpostiin?

Asiakaspalvelija:
Tämä chat keskustelu jää sulle talteen omille sivuille. Irtisanon Kalpa-passin 10.9. päivälle ja laskutus päättyy siihen myös.

Minä:
mites kanavien näkyminen, päättyy myös 10. päivä?

Asiakaspalvelija:
Juu ilamn muuta
ilman*

Minä:
Hienoa, kiitos palvelusta.


Asiakaspalvelija:
Tosiaan jos otat sen uudelleen sitten 14.9. niin laskutus on syyskuun osalta sitten noin reilu 18euroa.

Minä:
mä vähän epäilen että en ota


Asiakaspalvelija:
Okei, toki päätös on sinun :)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nettisivujen kautta Telia TV-sovellukseen liitetyn kanavapaketin irtisanomisen pitäisi edelleen astua voimaan välittömästi vai onko jollain tullut sitä kautta jotain irtisanomisaikaa?
 

Telia

Jäsen
Ensi alkuun pahoittelut tästä radiohiljaisuudesta. Perjantai-ilta oli todella kiireinen ja kädet olivat sidottuina muihin some kanaviin. Sen vuoksi pääsemme kommentoimaan teille tänne vasta nyt.

Viime viikolla torstain ja perjantain televisioinnit eivät menneet tuubiin, sen varmasti jokainen näki. Tässä tarkempaa infoa siitä mitä tapahtui ja kuinka varmistamme tulevien otteluiden televisioinnit.

Torstain häiriön syyksi epäiltiin ensin kaivinkoneen katkaisemaa kuituyhteyttä. Keskityimme tuolloin varayhteyden käynnistämiseen siinä onnistumatta. Perjantaiaamuun mennessä kaikki näytti hyvältä eikä edellisen päivän kaapelikatkon pitänyt vaikuttaa enää Mikkelistä tulevaan kuvasignaaliin.

Ongelmat kuitenkin uusiutuivat perjantaina Jukurit-HIFK -ottelun kynnyksellä, mikä paljasti, että vika olikin uudessa etätuotantomallissa – ei katkenneessa kaapelissa. Parhaat verkkoasiantuntijamme selvittävät parhaillaan vian syytä, ja kerromme asiasta välittömästi, kun vika on löydetty.

Rakennamme ennen runkosarjan alkua vielä varayhteyden varayhteydet, mutta ne eivät valitettavasti ole vielä preseasonin aikana käytössä. Samalla jatkamme uuden tekniikan testausta ja hiomista käyttökuntoon.

Seuraavissa harjoituspeleissä käytämme perinteistä ulkotuotantoautoon perustuvaa tekniikkaa, jota käytimme esimerkiksi Pitsiturnauksen lähetyksissä. Hiomme samalla uutta etätuotantomallia kuntoon, jotta voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa.

Merja / Telia
 

HokiHero

Jäsen
Siis mitä sekoilua tämä nyt on? Tällä telian systeemillähän on mahdoton nähdä elokuun viimeisen viikon harjoituspelejä maksutta?

- Joko irtisanot nyt ja laskutus tulee 10.9 asti tai jos ennen tätä uutta käytäntöä katkaisi tilauksen kanavat lopettivat näkymisen välittömästi? Eihän se nyt niin voi mennä jos ilmaisella elokuulla mainostetaan.

Todella moni on ollut ongelmissa kun kaksi viikkoa etukäteen perumalla pelit loppuvat näkymästä.

Ilmankos tämän peruutuksen selvittämiseen kuluikin kaksi viikkoa, pitkitettiin niin pitkälle kuukautta ettei ihmisten enää kannata perua palvelua.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ensi alkuun pahoittelut tästä radiohiljaisuudesta. Perjantai-ilta oli todella kiireinen ja kädet olivat sidottuina muihin some kanaviin. Sen vuoksi pääsemme kommentoimaan teille tänne vasta nyt.
Ei tuossa mitään, ihan ymmärrettävää, mutta ehkä kannattaisi hieman eri tavalla tuoda tuo esille. Varsinkin kun palstalle on avattu oma ketjukin tuolla "Telian aspa apunasi". Voisin veikata että joku ottaa tuosta nokkiinsa, kun jatkista ei pidetty tarpeeksi tärkeänä paikkana ja muut some-kanavat ajoivat edelle.

varayhteyden varayhteydet,
Vähän mukaillen erästä valmentajaa:
'hetkinen, on varayhteydet, joita ei voi käyttää, niin miksei sitten ole varayhteyden varayhteyttä, joia voi käyttää - ammattilaisurheilussa'. Tule nyt Telia itse selvittämään. Telkkariin voi kertoa sen historian."
 

AVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Viime viikolla torstain ja perjantain televisioinnit eivät menneet tuubiin, sen varmasti jokainen näki. Tässä tarkempaa infoa siitä mitä tapahtui ja kuinka varmistamme tulevien otteluiden televisioinnit.

Torstai.

Merja / Telia

Kai nyt on Telian väki ihan testaamalla testaamassa jollain tai jopa joka halvatun hallilla niitä yhteyksiä todellisuutta vastaavalla tavalla. Tuskin ketään haittaa, vaikka kuvaisitte seiniä siellä seuraavat reilut pari viikkoa 24/7, mutta kunhan nyt prkl kuva ja ääni liikkuisi(melko suotavaa tarjoamallenne palvelulle)!?
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Telialla on joku laskutaitoinen näköjään saanut paperit eteensä. Ei taida niin kovin hyvä bisnes tämä urheilu ollakkaan. Näin pienellä markkina-alueella lähes mahdoton.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miten tämä nyt lopulta pitäisi tulkita? Siis tämä ilmaiseksi näkeminen. Keneltäkään ei varmasti veloiteta elokuulta yhtään mitään. Silloin puhutaan ilmaisesta katselusta. Mutta jos haluaa kikkailla ja irtisanoa tilaus ennen maksullista aikaa, niin kuka silloin kusettaa ja ketä? Vai onko tämä samanlainen täky kuin Viaplayllä ilmaisine tarjouksineen? Tilaa nyt ilmaiseksi ja laskutus alkaa myöhemmin. En ole noita kokeillut, vaikka ainakin kahdesti on tyrkytetty. Lähinnä siksi, että se sisältö (joku rajoitettu leffa- tai sarjavalikoima, urheilua noista ei kai saa ilmaiseksi mitenkään?) ei minua kiinnosta edes ilmaiseksi. Joidenkin mielestä ilmainen on kielemme kaunein sana ja kaikki ilmainen on käytettävä hyväksi lehtitarjouksista ja ämpäreistä lähtien. Juuri siksi kai se taikasana sanotaankin kaikessa markkinoinnissa. Toimijasta riippuen noihin sitten yleensä liittyykin jotain lisäehtoja. Ylläri.

On mulla Viasatin pakettikin Valioliigan ja NHL:n takia. Kesällä tarjontaa on vähemmän, mutta en kyllä rupea nuukailemaan ja katkomaan tilausta vain siksi, että säästäisin parin tuopin verran. NHL jatkuu kesäkuulle ja Valioliiga alkaa elokuussa. Heinäkuussa olen muutenkin lomalla ja vähintään puolet tuosta ajasta reissussa tai landella. Maksan käytännössä tyhjästä. Pääseekö siinä oikeasti tuntipalkoille, kun katkoo ja avaa tilauksia mahdollisimman optimaalisesti?
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Että voihan olla, että kaikki muut saatte irtisanottua päättymään heti jos olette kiltisti.

Siis ei jumalauta! Eihän tuolla pitäisi olla mitään vaikutusta maksumenettelyihin, että mitä siellä chatissa tai puhelimessa visertää!!

Eikö kaikkiin asiakkaisiin sovelleta samoja käytäntöjä? Tulkaa nyt joku selvittämään tää asia, tai alkaa kohta oikeesti jo hirttämään kiinni! Onko siellä joku 14 vrk irtisanomisaika tällä hetkellä käytössä vai ei? @Telia
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten tämä nyt lopulta pitäisi tulkita? Siis tämä ilmaiseksi näkeminen. Keneltäkään ei varmasti veloiteta elokuulta yhtään mitään. Silloin puhutaan ilmaisesta katselusta. Mutta jos haluaa kikkailla ja irtisanoa tilaus ennen maksullista aikaa, niin kuka silloin kusettaa ja ketä?
Pointti tässä on se, että Telian markkinointi antoi ymmärtää, että tilaamalla ennakkoon maksat saman verran kuin tilaamalla vasta kauden alkaessa, mutta näet harjoituspelit. Täky oli siis, että tilaatpa milloin tahansa on hinta sama ja kun tilaat ennakkoon saat kaupanpäällisiä. Tämä ei nyt sitten totudukaan, koska mattimyöhänen maksaa syyskuulta vain puolet, joten käytännössä ennakkotilaajat maksavat harjoituspeleistä. Mielestäni se on kusetusta Telian suunnalta.
 

Nick Neim

Jäsen
Pääseekö siinä oikeasti tuntipalkoille, kun katkoo ja avaa tilauksia mahdollisimman optimaalisesti?
Kahteen vuoteen tullut henkilökohtaisesti kuitenkin 180 euroa säästöä, joten kyllä sillä pääsee. Voidaanhan tuota pitää köyhien tumpelointina, mutta jos seuraa Viaplayn kautta oikeastaan pelkästään änäriä, niin olisi sulaa typeryyttä jättää se pienikin säästö hyödyntämättä.

Puhutaan kuitenkin minuutin, siis ja yhtään liioittelematta minuutin hommasta, jolla saa NHL:n näkymään vuodessa joko 360 eurolla tai vaihtoehtoisesti 270 eurolla. Eipä tuossa kai ole epäselvää, kumpaan kannattaa tarttua.

P.S. Luvut ja katselut omakohtaisia kokemuksia, vaihtelee totta kai käyttäjän ja hänen tarpeidensa mukaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kahteen vuoteen tullut henkilökohtaisesti kuitenkin 180 euroa säästöä, joten kyllä sillä pääsee. Voidaanhan tuota pitää köyhien tumpelointina, mutta jos seuraa Viaplayn kautta oikeastaan pelkästään änäriä, niin olisi sulaa typeryyttä jättää se pienikin säästö hyödyntämättä.

Puhutaan kuitenkin minuutin, siis ja yhtään liioittelematta minuutin hommasta, jolla saa vaihtoehtoisesti NHL:n näkymään vuodessa joko 360 eurolla tai vaihtoehtoisesti 270 eurolla. Eipä tuossa kai ole epäselvää, kumpaan kannattaa tarttua.

P.S. Luvut ja katselut omakohtaisia kokemuksia, vaihtelee totta kai käyttäjän ja hänen tarpeidensa mukaan.
Mutta mä haluan nähdä Valioliigankin. Puhutaan tosiaan vain heinäkuun säästöstä, jos oikein viimeisen päälle aletaan kikkailemaan. Ja hiljaisina aikoina saattaa tulla joku satunnainen darts-turnaus. Hintansa väärtti on kyllä paketti.
 

Nick Neim

Jäsen
Mutta mä haluan nähdä Valioliigankin. Puhutaan tosiaan vain heinäkuun säästöstä, jos oikein viimeisen päälle aletaan kikkailemaan. Ja hiljaisina aikoina saattaa tulla joku satunnainen darts-turnaus. Hintansa väärtti on kyllä paketti.
Ja siis jäi edelliseen viestiin kirjoittamatta oikeastaan alkuperäinen pointtini; jos kokee saavansa rahalle hyvää vastinetta (juurikin esimerkiksi Valioliiga, leffat tai sarjat Viaplayssa) niin siinä tapauksessa tuntipalkoille pääseminen on yhtä tyhjän kanssa ja ihan turhaa hommaa. Täytyy kuitenkin huomioida oikeastaan kaikissa paketeissa ja tilauksissa - ei pelkästään Viaplayssa - kuinka ihmisillä on erilaisia tarpeita ja/tai vaatimuksia. Se saattaa näyttäytyä toisen silmiin hyvinkin turhalta ja hölmöltä, mutta omana ratkaisuna se kuitenkin voi olla kaikkein järkevintä. (Vrt. Viaplay)
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Jossain vaiheessa kevättä mainostettiin Telia TVtä kuukauden ilmaisella kokeilujaksolla. Pitihän sitä tarjoukseen tarttua. Käyttöönotto tuntui todella sekavalta ja jopa vaikealta, sitä kun oli tottunut Viaplayn ja Ruudun helppouteen.

Tottakai heti käyttöönoton jälkeen peruin tilauksen, ettei kokeilujakso vahingossakaan pääsisi muuttumaan maksulliseksi. No ei siinä mitään, katseluoikeus katkesi HETI peruutukseen. En siis saanutkaan kuukauden ilmaisjaksoa :) En todellakaan koske tuohon sovellukseen enää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Pointti tässä on se, että Telian markkinointi antoi ymmärtää, että tilaamalla ennakkoon maksat saman verran kuin tilaamalla vasta kauden alkaessa, mutta näet harjoituspelit. Täky oli siis, että tilaatpa milloin tahansa on hinta sama ja kun tilaat ennakkoon saat kaupanpäällisiä. Tämä ei nyt sitten totudukaan, koska mattimyöhänen maksaa syyskuulta vain puolet, joten käytännössä ennakkotilaajat maksavat harjoituspeleistä. Mielestäni se on kusetusta Telian suunnalta.
Se on kusetusta Telian suunnalta.

Ihan täyttä kusetusta!

Onko se sitten tietoista vai osaamattomuudesta johtuvaa kusetusta? Sillä EI ole mitään merkitystä.

Itse päätin, että nyt jäi Telian palvelut historiaan ja jää myös Liigapassi ostamatta. Aiemminkin olen saanut ala-arvoista palvelua Telialta ja tämä katkaisi kamelin selän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös