Toimitusehtojen mukaisesti irtisanomisaika kanavapakettien osalta on 30 vuorokautta. Matkapuhelin- ja laajakaistaliittymien irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Asiakaspalvelussa on kuitenkin hyödynnetty asiakkaiden eduksi tuota 14 vuorokauden irtisanomisaikaa myös kanavapaketteihin, kuten myös sinun kohdalla.
Kuten aiemmin ketjussa kerroin, niin Telia TV -sovelluksesta saa itse napsaistua kanavat poikki samalle päivälle. Digiboksin ja kaapelikortin osalta irtisanominen vaatii yhteydenoton asiakaspalveluun, josta tilanteen voi sopia kuntoon. Olemme juuri tekemässä muutoksia järjestelmiin ja ohjeistuksiin, jotta tuo irtisanomisaika on toimitusehtojen mukainen ja yhtenäinen joka paikassa.
Mikäli haluat, niin voidaan tottakai katsoa tätä sinun tilannetta vielä uudelleen, mikäli tulet chattiin jutulle?
Niko / Telia
Otin kehotuksestasi uudestaan yhteyttä chattiinne.
En voi nyt valitettavasti edes copypasteta juuri käymääni keskustelua tähän, koska jostain ihmeen syystä se ei keskustelun jälkeen olekaan ilmestynyt omien sivujen arkistoon, kuten pitäisi.
Tiivistetysti mitä minulle kerrottiin:
- jos asiakas voi irtisanoa kanavapaketin itse niin irtisanomisaikaa ei ole, mutta asiakaspalvelun kautta irtisanottaessa 14 vuorokautta
- tätä ei ilmeisesti muuta mitenkään se, että digiboxin kanavien irtisanomista omatoimisesti ei Telia ole mahdollistanut
- muut asiakaspalvelijat, jotka ovat irtisanoneet tilauksia ilman irtisanomisaikaa, ovat toimineet väärin
- minun tilaustani ei voida muuttaa päättymään heti
Toimitusehdoissanne lukee, että irtisanomisaika on 1kk kuukausi. Täällä ja asiakaspalvelussa kerrotte että se onkin 14 vrk. Ja sitten ilmeisesti kaikki muut ovat pystyneet tilauksen irtisanomaan ilman irtisanomisaikaa?
Hoksasin tässä, että ovatko muut ilman irtisanomisaikaa palvelun katkaisseet olleet pelkkiä TeliaTV-asiakkaita, ilman digiboxia?
Se sopisi ainakin hyvin tähän teidän ennakkotilaajia ja uskollisia asiakkaita kunniottavaan linjaanne, että minulle laajakaista+digiboxiasiakkaanne (taitaa olla yli 6v historia noiden kanssa jo) sovelletaan muita pidempiä irtisanomisaikoja?
Nyt minua myös ihmetyttää, että miksi kehotit minua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun? Ainut uusi tieto oli mitä sain oli se, että asiakaspalvelijat ovat toimineet muiden kohdalla väärin?