Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 884 741
  • 23 353

Telia

Jäsen
On tämä sotku.

Voisiko @Telia nyt sitten vastata miksi vain minulle lätkäistiin 14vrk irtisanomisaika?

Etenkin, kun toimitusehtojenne mukaisesti irtisanomisaika maksutv- ja viihdepalveluilla (ja kaikilla muillakin kuin viestintipalveluilla) on 1kk. Eli sovellatte mielivaltaisesti minulle jotain irtisanomisaikaa?

Toimitusehtojen mukaisesti irtisanomisaika kanavapakettien osalta on 30 vuorokautta. Matkapuhelin- ja laajakaistaliittymien irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Asiakaspalvelussa on kuitenkin hyödynnetty asiakkaiden eduksi tuota 14 vuorokauden irtisanomisaikaa myös kanavapaketteihin, kuten myös sinun kohdalla.

Kuten aiemmin ketjussa kerroin, niin Telia TV -sovelluksesta saa itse napsaistua kanavat poikki samalle päivälle. Digiboksin ja kaapelikortin osalta irtisanominen vaatii yhteydenoton asiakaspalveluun, josta tilanteen voi sopia kuntoon. Olemme juuri tekemässä muutoksia järjestelmiin ja ohjeistuksiin, jotta tuo irtisanomisaika on toimitusehtojen mukainen ja yhtenäinen joka paikassa.

Mikäli haluat, niin voidaan tottakai katsoa tätä sinun tilannetta vielä uudelleen, mikäli tulet chattiin jutulle?

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Eikös Telian tarkoitus ollut nimenomaan tehdä laskutuksesta mahdollisimman asiakasystävällinen, tässä ollaan kyllä tehty täysin päinvastoin.

Tämä on harmi, että tilanne vaikuttaa sekavalta ja varmasti ollaan myös omalla viestinnällä hämmennetty soppaa.

Yksinkertaisuudessaan idea on kuitenkin se, että Liiga-passista ja Joukkuepassista maksetaan vain niiltä kuukausilta kun pelejä pelataan tai Joukkuepassin osalta kun oma joukkue pelaa. Kesäkuukausille laskutus menee automaattisesti poikki. Idea on siinä, että jääkiekon ystävien ei tarvitse erikseen aina irtisanoa pakettia kesäksi ja tilata sitten syksyllä uudelleen, vaan voi pitää käytännössä paketin kokoajan voimassa. Kesällä voi sitten fiilistellä parhaita otteluita ja muita sisältöjä ohjelmakirjaston puolelta ihan vapaasti. Eikai tämä näin selitettynä kovin monimutkaiselta tunnu? :)

Niko / Telia
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on harmi, että tilanne vaikuttaa sekavalta ja varmasti ollaan myös omalla viestinnällä hämmennetty soppaa.

Yksinkertaisuudessaan idea on kuitenkin se, että Liiga-passista ja Joukkuepassista maksetaan vain niiltä kuukausilta kun pelejä pelataan tai Joukkuepassin osalta kun oma joukkue pelaa. Kesäkuukausille laskutus menee automaattisesti poikki. Idea on siinä, että jääkiekon ystävien ei tarvitse erikseen aina irtisanoa pakettia kesäksi ja tilata sitten syksyllä uudelleen, vaan voi pitää käytännössä paketin kokoajan voimassa. Kesällä voi sitten fiilistellä parhaita otteluita ja muita sisältöjä ohjelmakirjaston puolelta ihan vapaasti. Eikai tämä näin selitettynä kovin monimutkaiselta tunnu? :)

Niko / Telia

Oikeastaan idea ei ole tuossa, vaan idea on siinä, että uskolliset asiakkaat maksavat enemmän kuin uudet asiakkaat, eikä suinkaan vain tänä syksynä, vaan ihan joka vuosi. Tämä laskutusmalli on siis koneisto, joka nappaa kanta-asiakkailta joka vuosi enemmän rahaa kuin niiltä asiakkailta, jotka näkevät sen vaivan, että erikseen aina irtisanovat paketin kesäksi ja tilaavat sen sitten syyskuun puolivälissä uudelleen.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Haluaisin vielä muistuttaa, että lainauksessa olevaan kysymykseen tarvitaan vastaus tällä viikolla, koska ensi viikolla alkaa maksut pyöriä. Silloin ei ole enää mahdollista "puhua" chatissa irtisanomisaikaa pois, joten asiakkaan tulee tarkalleen tietää mitä on tilaamassa. @Telia

Eli jos irtisanon paketin 5.4.2019, niin viimenen päivä jonka näen (ja laskutus vielä pyörii) on tuo mahdollisesti 4.5.2019 näytettävä seitsemäs finaalipeli?
 

Telia

Jäsen
Oikeastaan idea ei ole tuossa, vaan idea on siinä, että uskolliset asiakkaat maksavat enemmän kuin uudet asiakkaat, eikä suinkaan vain tänä syksynä, vaan ihan joka vuosi. Tämä laskutusmalli on siis koneisto, joka nappaa kanta-asiakkailta joka vuosi enemmän rahaa kuin niiltä asiakkailta, jotka näkevät sen vaivan, että erikseen aina irtisanovat paketin kesäksi ja tilaavat sen sitten syyskuun puolivälissä uudelleen.

Sehän riippuu oikeasti täysin siitä, että mitä haluaa nähdä. Me uskotaan että pystytään antamaan rahalle vastinetta nyt alkavalla kaudella, joten siitä se ei jää kiinni. Käytännössähän uskolliset asiakkaat on saaneet NHL pleijarit maksutta toukokuussa ja preseasonin myös näkyviin tässä elokuun alusta lähtien. Toukokuun osalta laskutus katsotaan kuntoon siten, että se on kaikille reilu. Näkisin siis, että ainoa syy jonkun irtisanoa pakettia kesäksi ja tilata vasta syyskuun puolivälissä se uudelleen, mikäli ei preseason kiinnosta yhtään. Silloin toki katoaa myös mahdollisuus katsella Liigan ohjelmakirjaston kautta pelejä tai muita sisältöjä uusintana kesän aikana.

Niko / Telia
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten aiemmin ketjussa kerroin, niin Telia TV -sovelluksesta saa itse napsaistua kanavat poikki samalle päivälle.
Minä en löydä tuota mahdollisuutta kanavien lopettamiselle Teli TV-sovelluksessa. Mitenkäs se tapahtuu? Pahoittelen, jos tässä nyt tulee toistoa.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itelle passaisi ihan vallanmainiosti sellainen, että @Telia asettaisi laskutuksen päättymään automaattisesti huhtikuun loppuun, eli näin ollen toukokuu olisi ilmainen, vaikka pelit sinne vielä jatkuisi. Ja mun puolesta voi veloittaa syyskuun kokonaisuudessaan. Mutta toivottavasti tulevaisuudessa Telia televisioi enemmänkin noita harjoitusotteluita, jokaiselta joukkueelta niin tällöin voitaisiin katsoa syyskuu "kokonaiseksi". Kun kerran tämä syksy menee testatessa laitteistoa.
 

Telia

Jäsen
Minä en löydä tuota mahdollisuutta kanavien lopettamiselle Teli TV-sovelluksessa. Mitenkäs se tapahtuu? Pahoittelen, jos tässä nyt tulee toistoa.

Kanavapaketteja hallinnoidaan kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia -sovellukseen (nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella). Tilaukset ei siis onnistu sen tv-sovelluksen kautta, mistä sisältöjä katsotaan.

Niko / Telia
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että Telia tarjoaa asiakkailleen automaattista kanavapaketin kesäksikatkaisupalvelua, jonka hinta tulee olemaan esim. Liigapaketin osalta jotain 12,5 eurosta ylöspäin, riippuen siitä miten toukokuun laskutus menee. Jos toukokuusta peritään vaikkapa puolet, niin palvelun hinta on 25e.

Ihan kätevä juttu, mutta ainakin itselleni turhan kallis hyötyyn nähden.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kanavapaketteja hallinnoidaan kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia -sovellukseen (nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella). Tilaukset ei siis onnistu sen tv-sovelluksen kautta, mistä sisältöjä katsotaan.

Niko / Telia
OK. Kiitos!
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Näkisin siis, että ainoa syy jonkun irtisanoa pakettia kesäksi ja tilata vasta syyskuun puolivälissä se uudelleen, mikäli ei preseason kiinnosta yhtään.
Niko / Telia

Toki preseason kiinnostaa paljonkin, mutta kyllä itse koen että tuollainen 12,5 € / harjoituspeli on aivan liikaa. Varsinkin kun hallissa katsottuna peli taitaisi maksaa 10 €. Ja tietysti bonuksena riski siitä, että kyseinen harjoituspeli on vielä sellainen jossa "kaivuri osuu valokuitukaapeliin".
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kanavapaketteja hallinnoidaan kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia -sovellukseen (nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella). Tilaukset ei siis onnistu sen tv-sovelluksen kautta, mistä sisältöjä katsotaan.

Niko / Telia

Ihan kiva, paitsi kun ei toimi.
Minulla on Telian Tv-palvelu ja digiboksi jo valmiiksi.
Boksissa Liiga jo toimiikin, mitä nyt pieniä ongelmia siellä päässä.
Nettitunnuksia sen sijaan en ole pyynnöistä huolimatta saanut.
Kirjauduin kyllä pankkitunnuksilla ja loin itselleni tunnukset, mutta eihän siellä mitään palveluita näy.
Laajakaista ja Tv-palvelut pitäisi siis näkyä ja tuo Liiga.
Nyt tässä odottelen onkohan joku minuun joskus yhteydessä vai soitanko päiväsaikaan asiakaspalveluun about kymmenennen kerran.

Tämä on harvinaisen kankeaa palvelua nykypäivään. Tilaamisen ja irtisanomisen ei pitäisi nykypäivänä kestää paria klikkausta enempää. Eri asia on sitten se kauanko tilaus on irtisanomisen jälkeen voimassa ja mistä laskutetaan.
Missään chatissä näitä ei missään tapauksessa pitäisi hoitaa. Chatissa on ensimmäisenä botti vastassa, mikä on suoraan perseestä. Varsinkin jollei sillä saa mitään asiaa eteenpäin.
 

Telia

Jäsen
Haluaisin vielä muistuttaa, että lainauksessa olevaan kysymykseen tarvitaan vastaus tällä viikolla, koska ensi viikolla alkaa maksut pyöriä. Silloin ei ole enää mahdollista "puhua" chatissa irtisanomisaikaa pois, joten asiakkaan tulee tarkalleen tietää mitä on tilaamassa. @Telia

Tähän en pysty vielä antamaan vastausta, kun mainitsemani järjestelmämuutos on vasta tulossa. Lisäksi tuo mahdollisen toukokuun pelien laskutus on meillä työpöydällä vielä pohdittavana, että mitä niiden kanssa tehdään. Halutaan löytää siihen reilu ratkaisu kaikkien kannalta.

Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että Telia tarjoaa asiakkailleen automaattista kanavapaketin kesäksikatkaisupalvelua, jonka hinta tulee olemaan esim. Liigapaketin osalta jotain 12,5 eurosta ylöspäin, riippuen siitä miten toukokuun laskutus menee. Jos toukokuusta peritään vaikkapa puolet, niin palvelun hinta on 25e.

Ihan kätevä juttu, mutta ainakin itselleni turhan kallis hyötyyn nähden.

Tämä matematiikka ei nyt jotenkin itselle aukea. Tarkoitatko, että preseason ja mahdolliset ratkaisevat finaalipelit toukokuussa eivät ole minkään arvoisia? Tuo toukokuun hinnoittelu on meillä vielä pohdinnassa ja siihen etsitään reilu ratkaisu kaikkien kannalta.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Tämä on harvinaisen kankeaa palvelua nykypäivään. Tilaamisen ja irtisanomisen ei pitäisi nykypäivänä kestää paria klikkausta enempää. Eri asia on sitten se kauanko tilaus on irtisanomisen jälkeen voimassa ja mistä laskutetaan.
Missään chatissä näitä ei missään tapauksessa pitäisi hoitaa. Chatissa on ensimmäisenä botti vastassa, mikä on suoraan perseestä. Varsinkin jollei sillä saa mitään asiaa eteenpäin.

Meidän chat-palvelu on auki 24/7 eli aina. Botista pääsee ohi helposti, eli ensimmäisessä valikossa painat "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen", jonka jälkeen se tarjoaa vaihtoehtoa "Avaa chat asiakaspalvelijalle". Siellä on siis oikeat ihmiset vastailemassa sen jälkeen ja käytännössä kaikenlaiset asiakaspalveluun liittyvät tilanteet hoituu tuon kautta, ellei välttämättä halua keskustella puhelimitse. Toki meille voi myös jättää soittopyynnön, jolloin meiltä ollaan yhteydessä ja sehän onnistyy yhteydenottolomakkeen kautta.

Niko / Telia
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toimitusehtojen mukaisesti irtisanomisaika kanavapakettien osalta on 30 vuorokautta. Matkapuhelin- ja laajakaistaliittymien irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Asiakaspalvelussa on kuitenkin hyödynnetty asiakkaiden eduksi tuota 14 vuorokauden irtisanomisaikaa myös kanavapaketteihin, kuten myös sinun kohdalla.

Kuten aiemmin ketjussa kerroin, niin Telia TV -sovelluksesta saa itse napsaistua kanavat poikki samalle päivälle. Digiboksin ja kaapelikortin osalta irtisanominen vaatii yhteydenoton asiakaspalveluun, josta tilanteen voi sopia kuntoon. Olemme juuri tekemässä muutoksia järjestelmiin ja ohjeistuksiin, jotta tuo irtisanomisaika on toimitusehtojen mukainen ja yhtenäinen joka paikassa.

Mikäli haluat, niin voidaan tottakai katsoa tätä sinun tilannetta vielä uudelleen, mikäli tulet chattiin jutulle?

Niko / Telia
Otin kehotuksestasi uudestaan yhteyttä chattiinne.

En voi nyt valitettavasti edes copypasteta juuri käymääni keskustelua tähän, koska jostain ihmeen syystä se ei keskustelun jälkeen olekaan ilmestynyt omien sivujen arkistoon, kuten pitäisi.

Tiivistetysti mitä minulle kerrottiin:
- jos asiakas voi irtisanoa kanavapaketin itse niin irtisanomisaikaa ei ole, mutta asiakaspalvelun kautta irtisanottaessa 14 vuorokautta
- tätä ei ilmeisesti muuta mitenkään se, että digiboxin kanavien irtisanomista omatoimisesti ei Telia ole mahdollistanut
- muut asiakaspalvelijat, jotka ovat irtisanoneet tilauksia ilman irtisanomisaikaa, ovat toimineet väärin
- minun tilaustani ei voida muuttaa päättymään heti

Toimitusehdoissanne lukee, että irtisanomisaika on 1kk kuukausi. Täällä ja asiakaspalvelussa kerrotte että se onkin 14 vrk. Ja sitten ilmeisesti kaikki muut ovat pystyneet tilauksen irtisanomaan ilman irtisanomisaikaa?

Hoksasin tässä, että ovatko muut ilman irtisanomisaikaa palvelun katkaisseet olleet pelkkiä TeliaTV-asiakkaita, ilman digiboxia?

Se sopisi ainakin hyvin tähän teidän ennakkotilaajia ja uskollisia asiakkaita kunniottavaan linjaanne, että minulle laajakaista+digiboxiasiakkaanne (taitaa olla yli 6v historia noiden kanssa jo) sovelletaan muita pidempiä irtisanomisaikoja?

Nyt minua myös ihmetyttää, että miksi kehotit minua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun? Ainut uusi tieto oli mitä sain oli se, että asiakaspalvelijat ovat toimineet muiden kohdalla väärin?
 
Viimeksi muokattu:

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tähän en pysty vielä antamaan vastausta, kun mainitsemani järjestelmämuutos on vasta tulossa. Lisäksi tuo mahdollisen toukokuun pelien laskutus on meillä työpöydällä vielä pohdittavana, että mitä niiden kanssa tehdään. Halutaan löytää siihen reilu ratkaisu kaikkien kannalta.
Ei hätää. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa ennen kuun vaihtumista, jolloin laskutus (kai? ehkä? ken tietää?) alkaa. Huoli pois!

Onko laskutusmallin lainaaminen Ruudulta noin vaikeaa?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Minä pistin juuri äsken poikki elokuun alkupuoliskolla aloitetun tilauksen Telia.fi - Oma Teliassa. Onneksi ei ollut mitään Telian boksijuttuja irtisanomisaikoineen rasitteena, vaan irtisanominen onnistui samantien. Omasivulla näkyy nyt vain jotta "Sinulla ei ole tilattuja kanavapaketteja". Sen jälkeen kun testasin, niin pöytätietokoneen (Win10) kautta ei enää pääse ottelukirjastoa katsomaan, eikä myöskään puhelimen Telia-sovelluksen kautta. Poikki män ja hyvä niin.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Tämä matematiikka ei nyt jotenkin itselle aukea. Tarkoitatko, että preseason ja mahdolliset ratkaisevat finaalipelit toukokuussa eivät ole minkään arvoisia? Tuo toukokuun hinnoittelu on meillä vielä pohdinnassa ja siihen etsitään reilu ratkaisu kaikkien kannalta.

Niko / Telia
Kuten totesin, hinta on jotain 12,5 eurosta ylöspäin. 12,5 euroahan tulee jo pelkästä syyskuusta ja sisältää oletuksen, että viimeiseksi finaalipäiväksi tilauksen katkaiseva ei hyödy sen enempää kuin automaattikatkaisua odotteleva. 12,5 euron päälle automaattikatkaisijalle tulee sitten se hinta, minkä Telia katsoo reiluksi, kuten on kerrottu.

Treenipelienhän piti nytkin olla harjoittelua ja ilmaisia, joten niitä ei ainakaan tämän kesän laskelmaan kannattane ottaa mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sehän riippuu oikeasti täysin siitä, että mitä haluaa nähdä. Me uskotaan että pystytään antamaan rahalle vastinetta nyt alkavalla kaudella, joten siitä se ei jää kiinni. Käytännössähän uskolliset asiakkaat on saaneet NHL pleijarit maksutta toukokuussa ja preseasonin myös näkyviin tässä elokuun alusta lähtien. Toukokuun osalta laskutus katsotaan kuntoon siten, että se on kaikille reilu. Näkisin siis, että ainoa syy jonkun irtisanoa pakettia kesäksi ja tilata vasta syyskuun puolivälissä se uudelleen, mikäli ei preseason kiinnosta yhtään. Silloin toki katoaa myös mahdollisuus katsella Liigan ohjelmakirjaston kautta pelejä tai muita sisältöjä uusintana kesän aikana.

Niko / Telia
Edelleenkään ette ole vastanneet siihen kysymykseen, joka minun lisäkseni useita varmasti kiinnostaa. Jos teen tilauksen esim. 13.9, niin onko nyt niin että viimeinen maksettava eli kahdeksas kuukausi on tuo 13.4-12.5? Eikä tarvitse maksaa turhasta finaalien jälkeen?

Vai onko tämä edelleen "selvityksessä" ja mietitään miten voidaan lypsää asiakkailta lisäeuroja? Sama homma kuin noiden preseasonhommien ja niiden ilmaisten irtisanomisten kanssa, niin viivyttelettekö tahallaan tätäkin, että asiakkaat joutuu tekemään päätöksensä milloin passinsa aloittavat, ilman tietoa, mihin ajankohtaan tuo passin päätös tulee. Ja ei, minua ei kiinnosta saada mitään ohjelmakirjastoja kesäksi ja harjoituspelejä ilmaiseksi, että haluaisin siitä hyvästä extraa maksella syyskuun alussa ja toukokuussa finaalien jälkeen, joten sitä vaihtoehtoa on turha käyttää perusteluna.

Tosin kaikella tällä toiminnalla teette vain päivä päivältä helpommaksi luopua kokonaan ajatuksesta tilata koko Liigaa, sillä sikaa säkissä ei kukaan halua ostaa. Nyt selkeät ohjeet nettisivuillenne ja tänne esille laskutukseen liittyen!
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meidän chat-palvelu on auki 24/7 eli aina. Botista pääsee ohi helposti, eli ensimmäisessä valikossa painat "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen", jonka jälkeen se tarjoaa vaihtoehtoa "Avaa chat asiakaspalvelijalle". Siellä on siis oikeat ihmiset vastailemassa sen jälkeen ja käytännössä kaikenlaiset asiakaspalveluun liittyvät tilanteet hoituu tuon kautta, ellei välttämättä halua keskustella puhelimitse. Toki meille voi myös jättää soittopyynnön, jolloin meiltä ollaan yhteydessä ja sehän onnistyy yhteydenottolomakkeen kautta.

Niko / Telia
Jippii! Nyt sain naitettua tilit ja appsit.
Chatti pelasi kuin unelma, kunhan oppi karistamaan tuon botin.
Uhkaavasti näyttää siltä, että pystyn katsomaan sisällöt mistä vain laitteesta.
Nyt kun vielä saatte pelit näkyviin.
Tsempit kaikille!
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tähän en pysty vielä antamaan vastausta, kun mainitsemani järjestelmämuutos on vasta tulossa. Lisäksi tuo mahdollisen toukokuun pelien laskutus on meillä työpöydällä vielä pohdittavana, että mitä niiden kanssa tehdään. Halutaan löytää siihen reilu ratkaisu kaikkien kannalta.
Nyt kun näytät olevan paikalla niin vastaa suoraan ja rehellisesti moneen kertaan vastattuun kysymykseen. Miten voitte myydä täyttä häkää tuotetta, jonka laskutus on epäselvää itsellenekin ja pohdittavana. Eikö nämä asiat olisi pitänyt lyödä lukkoon ennen kuin tuotetta myydään ja pysyä sitten siinä. Nyt tämä on kaiken maailman selityksineen aivan täyttä puuhastelua.

Tämä matematiikka ei nyt jotenkin itselle aukea. Tarkoitatko, että preseason ja mahdolliset ratkaisevat finaalipelit toukokuussa eivät ole minkään arvoisia? Tuo toukokuun hinnoittelu on meillä vielä pohdinnassa ja siihen etsitään reilu ratkaisu kaikkien kannalta.

Niko / Telia
Preason on testausta jossa asiakkaat teidän metodeilla toimivat maksavina koekaniineina. Ottaen huomioon tarjonnan määrän, on se myös aivan hemmetin kallis. Vajavaisella tekniikalla tuotetusta testavasta palvelusta hirvittävää ylihintaa. Varsinkin kun keväällä myydessä yhtenä myyntivalttina oli ilmainen harjoituskausi, joka ei nyt sitten pidäkään paikkaansa. Olisi ollut kuluttajan ja myös Telian etu, jos harjoituskausi olisi ollut oikeasti ilmainen. Olisi säästynyt monet parranpärinät ja palvelun irtisanomiset ja olisitte saaneet enemmän arvokkaita testaajia kehitteillä olevalle tuotteelle. Testaajia, jotka olisivat olleet motivoituneita kehittämään tuotetta. Nyt on palaute keskittynyt aivan liikaa laskutussekoiluihinne olennaisen sijaan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Tähän en pysty vielä antamaan vastausta, kun mainitsemani järjestelmämuutos on vasta tulossa. Lisäksi tuo mahdollisen toukokuun pelien laskutus on meillä työpöydällä vielä pohdittavana, että mitä niiden kanssa tehdään. Halutaan löytää siihen reilu ratkaisu kaikkien kannalta.
Niko / Telia

Pakkohan tähän on pystyä antamaan vastaus! Ensi viikolla oikeat maksut pyörii, joten asiakkaan täytyy tietää kauanko palvelusta joutuu maksamaan irtisanomisen jälkeen. Tämä on olennainen tieto.

Ilman tätä tietoa palvelun joutuu ottamaan "sika säkissä" tyyliin, kuten ylempänä jo todettiin. En usko että on laillista myydä tuotetta tällä tavalla.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Nikolle @Telia vielä kysymys ja dirikoille sinne pohdittavaa jos ei ole jo mietitty. Tuote on keskeneräinen ja on sitä takuulla vielä Liigan alkaessa. Ainakin raakile, jossa tulee olemaan aivan takuulla ongelmia. Millainen hyvitysmalli siellä on suunniteltu käyttäjille joilla pelejä jää näkymättä? Miten niitä hyvitetään kun laskutus on kuukausittain vai hyvitetäänkö mitenkään? Todetaanko vain, että laskutus menee aivan normaalisti, kun kuukauden aikana kuitenkin näkyy pelejä. Tämän hetken tiedon mukaanhan kaksi ja jopa vain yksi peli riittää koko kuukauden laskuttamiseen.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän Telia nyt pakettia tarjoaa ja ilmaiseksi, mutta se onkin täällä Jatkiksessa. Telia saattaa olla liigan uusi koti, mutta Jstkoaika on Telian uusi koti.
Nyt on liigan avauskierroksellakin ihan oikeaa jännitystä.

Älkääs nyt kuitenkaan kirjoittajat hyvät ampuko viestintuojia, eli niitä, jotka täällä yrittää vastailla Telin puolesta. He tuskin ovat näistä tumpeloinnrista vastuussa, koittavat vaan hoitaa hommiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös