Joo nyt on käytännöt muutettu, mulla näkyy kuulemma kanavat sinne 10.9. asti.Itse irtisanoin tilauksen viime perjantaina. Pelejä en pysty enään näkemään, joten eihän laskutustakaan voida suorittaa?
Selvästi tästä on Telian aspaa nyt koulutettu, koska asiakaspalvelija osasi heti kertoa että 14.9. on ruuhkaa joten ei suosittele tilaamisen jättämistä sinne sekä että jos irtisanon nyt ja tilaan taas 14.9. niin syyskuulta kertyy silti laskutusta joukkuepassista n. 18 euroa eli säästöä ei juuri koidu.
Olemattomasta säästöstä huolimatta irtisanoin kuitenkin, ärsytti tuo ruuhkaan melkein kolme viikkoa etuajassa vetoaminen sen verran paljon. Saa nähdä viitsinkö sitten tilatakaan ennen kuin esim. kevääksi, kun ruuhkat on oletettavasti helpottaneet.
Ja tosiaan muuten, tuo 14vrk irtisanomisaika laskutetaan päiväkohtaisesti. Eli toisin sanoen: jos tilaat TAI irtisanot paketin kesken laskutuskauden niin laskutus tapahtuu päiväkohtaisesti. Miten mä en nää missään sitä kuukausikohtaista laskutusta, mitä Telia toitottaa?
Viimeksi muokattu: