Käytännössä todennäköisesti siksi, että Elisa myy tätä tuotetta jonkinlaisella tappiolla.Kuluttajana ihmetyttää, miten voin saada saman palvelun halvemmalla, kun maksan Elisalle enkä alkuperäiselle palveluntarjoajalle MTV:lle.
Mutta, eipä sillä varsinaisesti väliä ole. Katsomo toimii nyt 29,95€/kk hinnalla ilman mainoksia. Chatin kautta kysyin ja nopeasti vastasivat. Olen Elisan nettiliittymä-asiakas, viihdebokseja sunmuita en ole ikinä tilannut.
Kiitos kovasti vinkkaajille!
Kannattaa katsoa roskaposti - itselle tuli kaikki meilit sinne.Onko muut tekstaritarjoukseen tarttuneet saaneet vielä tilausvahvistusta?
Mulle sanottiin chatissa, että se olis 6kk määräaikainen soppari
Soitin. Sain aktivointiohjeet mutten tilausvahvistusta.Onko muut tekstaritarjoukseen tarttuneet saaneet vielä tilausvahvistusta?
Aika jännä, tilausvahvistuksessa sanotaan että "Sopimuksen kesto toistaiseksi voimassa oleva".
Tilausvahvistukseen luottaisin enemmän kuin aspan sanomisiin."Kyllä sellainen tarjous on nyt 6kk määräaikaisella sopimuksella tällä hetkellä, olisitko kiinnostunut tilaamaan?"
Kannattaa katsoa roskaposti - itselle tuli kaikki meilit sinne.
Mitä ne tuolla nokittelulla sitten saavuttaisivat? Teliahan saa rahat jokaisesta tilauksesta, mitä Elisan kautta tehdään. Jos Elisa myy halvalla ja ottaa siitä itse tappiota, niin silloinhan Telia vain käärii rahat ja nauraa matkalla pankkiin.On erikoinen kuvio. Telian omistaa mtv:n ja silti Elisa, pahin kilpailija, myy heidän omaa tuotettaan halvemmalla kuluttajille. Oisko tässä vaan nokittelua Elisalta, eli myyvät isolla tappiolla kun tietävät että Telia on vaikeuksissa liigan tv-sopimuksen kanssa?
Mulle käy kyllä tämä, sain Elisan chatistä tilattua kätevästi. Telialta olisin ottanut ennen ensi tiistaita.
Jokainen asiakas on Telialta pois. Tuskin Elisa maksaa Telialle samaa per asiakas mitä kuluttajat maksaa.Mitä ne tuolla nokittelulla sitten saavuttaisivat? Teliahan saa rahat jokaisesta tilauksesta, mitä Elisan kautta tehdään. Jos Elisa myy halvalla ja ottaa siitä itse tappiota, niin silloinhan Telia vain käärii rahat ja nauraa matkalla pankkiin.
Ei maksakaan täysin samaa, mutta aika lähelle menee. Tässä tapauksessa Telia saa jokaisesta Elisan kautta tehdystä tilauksesta enemmän, kuin mitä saisi jos itse myisi samaan hintaan samaa tuotetta.Jokainen asiakas on Telialta pois. Tuskin Elisa maksaa Telialle samaa per asiakas mitä kuluttajat maksaa.
Jos tämä oikeasti haluttaisiin kaikille asiakkaille, niin tarjous olisi nettisivuilla tarjolla jokaiselle halukkaalle. Nyt sitä ei mainosteta oikein missään, vaan kuluttajan pitää sattumalta olla tietoinen tarjouksen olemassaolosta, että voi kysellä sitä aspasta.Itse myös Elisan asiakkaana käännyin raivolla asiakaspalvelun puoleen. Kun lopulta pääsin asiakaspalvelijan puheille ja tiedustelin syytä, miksei tarjousta ole viestillä tai OmaElisaan tullut, sain vastauksena seuraavasti: tämän piti olla tietylle asiakasryhmälle tämä tarjous kunnes sitten hieman myöhemmin tehtiin päätös että tämä halutaan kaikille asiakkaille. Sen vuoksi osalle ehti lähteä tekstiviesti asiasta.
Siihen en osaa tosin vastata, miksei viesti sitten lähtenyt päätöksen jälkeen. Onhan tämä tietysti puhdas sisäänheittotuote, mutta ei se ihan putkeen mennyt. Löin tarjouksen tietenkin kiinni. Loppuun vielä kuvankaappaus, kun olin asiakaspalautetta antanut Miten onnistuimme-kyselyyn, kyllä siellä ainakin huumori kukkii :D
Kokeile seuraavalla kerralla kirjoittaa se chattiin.Chattiin en päässyt, vaikka huusin asiakaspalvelijaa koko jonotuksen ajan.
Tai sitten oikeuksista on maksettu jo x summa ja Elisa saa rahansa, riippuen millä hinnalla myy.Mitä ne tuolla nokittelulla sitten saavuttaisivat? Teliahan saa rahat jokaisesta tilauksesta, mitä Elisan kautta tehdään. Jos Elisa myy halvalla ja ottaa siitä itse tappiota, niin silloinhan Telia vain käärii rahat ja nauraa matkalla pankkiin.
Ei mene näin. Elisa tilittää Telialle tilauskohtaisesti rahat. Tämä on ihan sisäpiiristä kuultua faktaa.Tai sitten oikeuksista on maksettu jo x summa ja Elisa saa rahansa, riippuen millä hinnalla myy.