Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 4 031 527
  • 23 787

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Jotenkin ollut mielikuva että perjantain Hockeynightissa maikkarin vapaalla kanavalla on aina helsinkiläinen, tamperelainen tai oululainen joukkue pelaamassa. Eikä nyt ihan väärä ole näemmä vaikutelma ollutkaan. Oikeestaan ihan paskaa..

13.9. K-Espoo – HIFK
20.9. Tappara – HIFK
27.9. Pelicans – Ilves
4.10. HIFK – Kärpät
11.10. K-Espoo – Tappara
18.10. Ilves – Tappara
25.10. Ässät – Lukko
1.11. JYP – KalPa
15.11. KooKoo – HIFK
22.11. K-Espoo – Kärpät
29.11. Lukko – TPS
13.12. HPK – Kärpät
20.12. Ilves – HIFK
3.1. KalPa – Tappara
10.1. KooKoo – Kärpät
17.1. Pelicans – JYP
24.1. Lukko – Ässät
31.1. Kärpät – Ilves
14.2. TPS – Ässät
21.2. HIFK – TPS
28.2. Lukko – Kärpät
7.3. Tappara – Ilves
14.3. Otteluvalinta vahvistuu myöhemmin

Mildemaar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Just tein Elisan kautta 24kk määräaikaisen sopimuksen.

Viihde Premium tilauksen kanssa paketin hinta muuttui seuraavasti:

Premium ennen 25,29€/kk
Premium nyt 16,26€/kk

Katsomo + Urheilu ilman mainoksia ennen ( syyskuun 6kk etuhintaan 29,95€) 46,95€/kk
Katsomo + Urheilu ilman mainoksia nyt 33,99€

Eli käytännössä toi suoratoistopaketti maksaa mulle kuukaudessa 4,99€ vähemmän kuin syyskuussa saatu "kohudiili".

Laskeskelin kannattavaksi vaikka en käyttäisi touko-elokuussa ollenkaan.
Moro! Uteliaisuuttani kyselen, oletko Elisan asiakas? Mulla nääs asiakkaana ei tuollaisia Katsomo Urheilua sisältäviä tarjouksia näy, muita kanavapaketteja kyllä.

Mieluusti voisin sitoutua maksamaan 24 kk mainitsemasi hinnan, ei tarvitsisi aina arpoa, mistä milloinkin paketin tilaa.

Nim. Matti kulkee mukana kukkarossa

Viimeksi muokattu:

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Moro! Uteliaisuuttani kyselen, oletko Elisan asiakas? Mulla nääs asiakkaana ei tuollaisia Katsomo Urheilua sisältäviä tarjouksia näy, muita kanavapaketteja kyllä.
Prkl, unohtui laittaa, että sain tän diilin Elisan chatin kautta kysymällä. Kuulemma on muillekin tarjolla, faija nappasi saman diilin.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Jotenkin ollut mielikuva että perjantain Hockeynightissa maikkarin vapaalla kanavalla on aina helsinkiläinen, tamperelainen tai oululainen joukkue pelaamassa.

Ja tietenkin 0 espoolaisten vierasottelua ja kaikki kolme kotiotteluina.

Summa summarum. Vähän voisi matemaattista järkeäkin noissa valinnoissa käyttää.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Olen tässä nyt tunnin taistellut saadakseni katsomon tunnarit auki kun vaihdoin telialle. Pyysin antamaan manuaalisesti aktivointikoodit kun linkit sovelluksesta sekä sähköpostista vain heittää etusivulle. Mamma chatissa sanoi että minun telian sivuilta voi aktivoida. No ei vittu voi! Ja taas saan jonottaa chattiin. Sijalle 14. Huippumenoa...

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen tässä nyt tunnin taistellut saadakseni katsomon tunnarit auki kun vaihdoin telialle. Pyysin antamaan manuaalisesti aktivointikoodit kun linkit sovelluksesta sekä sähköpostista vain heittää etusivulle. Mamma chatissa sanoi että minun telian sivuilta voi aktivoida. No ei vittu voi! Ja taas saan jonottaa chattiin. Sijalle 14. Huippumenoa...

En tiedä ootko jo saanu ratkaisua, mutta...

Itellä ei toiminu kännykällä, mutta tietokoneella avasi sähköpostin linkistä oikein ja pääsi aktivoimaan.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä tappelin tän saman asian kanssa eilen vaikka kuinka kauan. Sain kyllä aktivointilinkin sähköpostiin, mutta siitä se avasi vaan katsomon vailla mitään tilausta. Piti tosiaan chatissa avata manuaalisesti linkki, koska jostain kumman syystä tuo tekee aina uudet tunnarit (älä kysy miksi) ja niitä tunnuksia ei siinä sähköpostissa ollut, kuten ei myöskään missään Telian omien sivujen viestissä.

Mä käsitin chatissä, että "vanhalle tunnukselle" ei tota tilausta saa. Helvetin kätevää etten sanois.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
En tiedä ootko jo saanu ratkaisua, mutta...

Itellä ei toiminu kännykällä, mutta tietokoneella avasi sähköpostin linkistä oikein ja pääsi aktivoimaan.
Joo. Aspan jätkä lopulta ehdotti samaa ja toimi. Totesin aspalle että mummot ja papat ei ehkä tätä hommaa hoitaisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy