Itsellä samantyylinen tilanne. Toivotaan, että toimii.Itse olen siinä uskossa, että voi. Pistin tunnarit jakoon IFK:ta kannattavan kaverini kanssa. Kaveri katsoo IFK:n matsit, minä KooKoon.
Itsellä samantyylinen tilanne. Toivotaan, että toimii.Itse olen siinä uskossa, että voi. Pistin tunnarit jakoon IFK:ta kannattavan kaverini kanssa. Kaveri katsoo IFK:n matsit, minä KooKoon.
Juu, huomasin kans ettei Katsomossa voi olla kahta päällekkäistä tilausta, joten aktivointi ei onnistunut nyt heti. Itse toimin niin, että odottelen rauhassa sen 23vrk mikä tuota nykyistä tilausta on jäljellä ja aktivoin ton Elisan sopparilla tehdyn paketin 26.9. Chatista vielä varmistin että tämä onnistuu. Ei todellakaan jaksa varasähköpostille tehdä uusia tunnareita tän takia jos ei oo pakko. Menis turhan monimutkaiseksi....menipähän tämä säädöksi. Oli tosiaan Katsomo+ mainoksilla alun perin, ihan kun tytär haluaa nähdä Salkkarit ennakkoon (en kritisoi, kullakin on harrastuksensa). Mutta ei voi aktivoida uutta tilausta tuon päälle. Joten perun nykyisen tilauksen. Siinä on irtisanomisaika. Joten yhteys asiakaspalvelubottiin (en lainkaan ole innostunut tästä AI-villityksestä). Se sai tilauksen peruttua saman tien (pienen alkuväännön jälkeen, bottien on hankala ymmärtää että kyllä se vika on teissä eikä muualla), mutta koodin aktivointi ei silti toimi syystä tahi toisesta.
Noh, nyt on uusi tunnus eri sähköpostilla. Kai se toimii näinkin.
Haluaisin kuvitella että työsposti on varaosoite, mutta kyllä sitä silti tulee luettua ajoittain.Ei todellakaan jaksa varasähköpostille tehdä uusia tunnareita tän takia jos ei oo pakko. Menis turhan monimutkaiseksi.
Ymmärtääkseni Flashscore ei käytä Liigan tilastopalvelua vaan heillä on oma henkilökunta hallilla joka tilastoi heidän omaa järjestelmää. Ihan hallilla olleena voin todetta että parhaimillaan flashscoren ilmoitus maalista on tullut ihan pari sekuntia maalin jälkeen.Siinä menee jonkin aikaa että maali näkyy flashscoressa siitä kun kiekko menee maaliin. Maalihan merkitään tulospalveluun sen jälkeen kun tuomari on sen ilmoittanut toimitsijoille. Siinä menee aina hetki. Flashscore saa tiedon sitten sieltä tulospalvelusta.
Okei. Voin olla väärässä. Mites sitten kun se maali haastetaan ja hylätään niin poistuuko se Flashscoresta? Eli kuinka paljon sieltä tulee vääriä ilmoituksia? Maalihan on maali vasta kun kiekko on tiputettu jäähän seuraavassa aloituksessa.Ymmärtääkseni Flashscore ei käytä Liigan tilastopalvelua vaan heillä on oma henkilökunta hallilla joka tilastoi heidän omaa järjestelmää. Ihan hallilla olleena voin todetta että parhaimillaan flashscoren ilmoitus maalista on tullut ihan pari sekuntia maalin jälkeen.
Kiitos, kaupat tuli tätä kautta tehtyä 19:03. Ei mennyt edes tiukilleTilaa puhelimitse
0800 93 93 93
Avoinna ma-pe klo 8-19. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Siis jos sulla on jo aktiivinen tilaus Katsomossa niin sulla on kaksi vaihtoehtoa:Tilasin tuon nyt oma Elisan chatin kautta, mutta milläs tunnuksilla Katsomon urheilu pitäisi näkyä? Normaalit Katsomo tunnukset näyttävät edelleen maksullisuutta urheilun osalta. Vai onko tässä joku viive?
Aktivointiohjeet tulee sähköpostiin, tsekkaapa roskaposti.Tilasin tuon nyt oma Elisan chatin kautta, mutta milläs tunnuksilla Katsomon urheilu pitäisi näkyä? Normaalit Katsomo tunnukset näyttävät edelleen maksullisuutta urheilun osalta. Vai onko tässä joku viive?
Siis jos sulla on jo aktiivinen tilaus Katsomossa niin sulla on kaksi vaihtoehtoa:
A) Aktivoi tilaus toisella tilillä/luo uusi tili toisella spostilla ja aktivoi sen jälkeen sillä
B) Aktivoi tilaus kun nykyinen tilauksesi on päättynyt
Kai sulle nyt kuitenkin tuli Elisalta aktivointilinkki meiliin?
Okei, onpa tosi outoa. Suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä Elisan asiakaspalveluun jos ei todella edes roskapostikansiosta löydy aktivointilinkkiä.Ei ole tilausta Katsomosta, mutta ei kyllä mitään linkkiä ole tullut. Vain tilausvahvistus.
Mulla ainakin näkyy OmaElisassa Viihteen alla MTV Katsomo ja sieltä löytyy aktivointilinkki. Mulla on siis Viihteestä se versio missä ei ole mitään rautaa vaan pelkät tunnarit. Se ei maksa ainakaan mulle mitään.Ei ole tilausta Katsomosta, mutta ei kyllä mitään linkkiä ole tullut. Vain tilausvahvistus.
Kyselin chatista tästä tarjouksesta ja aspa mainitsi, että on jo "muutama" tarjous myyty ja tarjottiin minulle samaa. Hyvin lähti pelittämään, kun kirjaudun ensin ulos Katsomosta, niin aktivointi onnistui.
Ei ainakaan päivällä voinut tilata ilman aspaa ellei ollut saanut sitä viestiä.Mikähän logiikka tässä on laittaa joku nettihuhumylly käyntiin ja työllistää aspaa iltaan asti tilauksilla jotka käyttäjä voisi itse tehdä palvelussa.
Mikähän logiikka tässä on laittaa joku nettihuhumylly käyntiin ja työllistää aspaa iltaan asti tilauksilla jotka käyttäjä voisi itse tehdä palvelussa.
No kerropa mistä sieltä löytyy niin teen saman tien. Ei osunut silmiin muuta kuin täysihintaista tarjousta.
Pitäisi tulla sähköpostiin aktivointilinkki ja mä ainakin peruin ton nykyisen tilaukseni lähes heti kun olin saanut Elisalta tilausvahvistuksen meiliini.Saako tuosta Elisan tilauksesta siis jonkun aktivoitumiskoodin? Jos tilaa tuon tarjouksen voinko aktivoida tilauksen vasta lokakuun alussa? Ei viitsisi maksaa lokakuussa kahdesta tilauksesta.
Siis Elisa on itse päättänyt että tätä tilausta ei voi tehdä itse vaan työllistää omaa aspaansa. Kaikki muut sopimukset voit tehdä itse oma elisassa niin kiinnostaisi tietää miksi tällä kertaa näin?
Siis Elisa on itse päättänyt että tätä tilausta ei voi tehdä itse vaan työllistää omaa aspaansa. Kaikki muut sopimukset voit tehdä itse oma elisassa niin kiinnostaisi tietää miksi tällä kertaa näin?