Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 943 639
  • 23 561

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
No se oli siinä sitten. Itse yritin varmaan klo 20.15 asti päästä läpi :D
Oman aiemman aspakokemukseni pohjilta on mahdollista, että saat kiinnitettyä tuon tarjouksen vielä huomenna. Kunhan vetoaa siihen, että yritit eilen kovasti tuota saada ja/tai jos siitä on joku jälki (soittopyyntö) esim.

Toki jos vetoavat siihen että tämä oli joku spessutarjouserä joka on "loppu", niin sitten varmaan niin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen kyllä helvetin hämmilläni.

Elisalta piti/pitää siis erikseen kysyä tuota 30e/kk tarjousta. En toki ole markkinoinnin ammattilainen, mutta minä olisin Elisan kengissä tykittäny tuota tarjousta joka tuutista.

Ellei tässä ole joku helvetin kiero diili, ja Telia/Maikkari tulee isosti ulos 25e/kk tarjouksen kanssa.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kyllä helvetin hämmilläni.

Elisalta piti/pitää siis erikseen kysyä tuota 30e/kk tarjousta. En toki ole markkinoinnin ammattilainen, mutta minä olisin Elisan kengissä tykittäny tuota tarjousta joka tuutista.

Ellei tässä ole joku helvetin kiero diili, ja Telia/Maikkari tulee isosti ulos 25e/kk tarjouksen kanssa.
Tuo on luultavasti Elisalle tappiollinen diili. Sen takia tekstiviestit lähtivät jollain parametreillä tietyille potentiaalisille henkilöille. Muuttivat sitten lennosta systeemiä, koska eivät oikein muutakaan voineet => tyytyväiset asiakkaat, ei mainehaittaa. Telia ei tule tähän vastaamaan, sillä diili on tappiollinen ja lisäksi halpisdiilin tarjoaminen nyt herättäisi aiempiin, kalliimpiin, diileihin sitoutuneissa raivoa.
Näin minä ennustan.

Vepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pitääkö tuossa Elisan 29,95 tarjouksessa olla se hemmetin viihdehässäkkälaatikko vai riittääkö pelkästään että on Elisan nettiliittymä?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuo on luultavasti Elisalle tappiollinen diili. Sen takia tekstiviestit lähtivät jollain parametreillä tietyille potentiaalisille henkilöille. Muuttivat sitten lennosta systeemiä, koska eivät oikein muutakaan voineet => tyytyväiset asiakkaat, ei mainehaittaa. Telia ei tule tähän vastaamaan, sillä diili on tappiollinen ja lisäksi halpisdiilin tarjoaminen nyt herättäisi aiempiin, kalliimpiin, diileihin sitoutuneissa raivoa.
Näin minä ennustan.

Olen sitä mieltä, että mitään kohua ei olisi edes tullut. Olisivat vain chatissa sanoneet, että "vain tekstiviestin saaneet voivat lunastaa tarjouksen". Toki muutama tyyppi olisi Xitterissä älähtänyt, mutta se mainehaitta unohtuu kansalaisilta äkkiä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Elisalla on harkinnassa jokin paketti Liigaan. Kävin chat:llä, ja kertoivat asian. Yhteydenottoja asiasta tullut kuulemma paljon. Käykääs kommentoimassa, ja "vaatimassa" firmaan sitoutuneet Liigaa kelvollisempaan hintaan.
Ei tullut pelkkää liigapakettia (ainakaan vielä) mutta jysähti kyllä sitäkin paremmin. Kiitos vaan viestiä pommittaneille.

Tosiaan kuten moni muukin todennut, väärä hinta näkyy tuolla Elisan palvelussa, mutta hinta kait päivittyy oikeaksi itselleen? Joka tapauksessa, nyt katsellaan Ruudusta pesisfinaalit 0€, Viaplayn sarjat ja elokuvat 0€ ja sitten 6kk futista ja lätkää 29,95€, kyllä kannatti tänäänkin lukea Jatkoaikaa.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei tullut pelkkää liigapakettia (ainakaan vielä) mutta jysähti kyllä sitäkin paremmin. Kiitos vaan viestiä pommittaneille.

Tosiaan kuten moni muukin todennut, väärä hinta näkyy tuolla Elisan palvelussa, mutta hinta kait päivittyy oikeaksi itselleen? Joka tapauksessa, nyt katsellaan Ruudusta pesisfinaalit 0€, Viaplayn sarjat ja elokuvat 0€ ja sitten 6kk futista ja lätkää 29,95€, kyllä kannatti tänäänkin lukea Jatkoaikaa.
#yhdessä.

Eiku oho, olikin vain Ässien taannoinen slogan, mutta kuitenkin.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Kiitos vaan kaikille vinkistä. Elisan kautta katsotaan liigaa sittenkin tälläkin kaudella. Ei paha hinta.

Samalla sain Viaplayhin 36,99 / kk hinnan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen sitä mieltä, että mitään kohua ei olisi edes tullut. Olisivat vain chatissa sanoneet, että "vain tekstiviestin saaneet voivat lunastaa tarjouksen". Toki muutama tyyppi olisi Xitterissä älähtänyt, mutta se mainehaitta unohtuu kansalaisilta äkkiä.
Ongelma on, että niitä tekstareita tuntui lähtevän ihan sattumanvaraisesti, eli lähti sellaisille henkilöille, joilla ei ollut mitään Elisan liittymää tai muitakaan sopimuksia voimassa, mutta sitten ei lähtenyt Elisan uskollisille asiakkaille, jotka kantavat jatkuvasti rahaa sisään.

Kyllä tuollaisella touhulla on äärimmäisen helppo suututtaa asiakkaat ja saada kohu aikaiseksi. Ihan takuulla olisi syntynyt valtava paskamyrsky, jos eivät olisi muuttaneet lähestymistapaa. Nytkin tämä jättää ihan takuulla tyytymättömyyttä, kun kaikki ihmiset eivät syystä tai toisesta tuota tarjousta päässeet ajoissa hyödyntämään.

Viimeksi muokattu:

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laittakaas joku mulle vaikka yv:nä mikä se tarjous oli, kun on nyt jo monta sivua juttua siitä ja en jaksa ruveta selaamaan ketjua kovin pitkälle taaksepäin että löytäisin sen tarjouksen sisällön. Niin tiedän mitä alan kinuamaan huomenna Elisalta, kuitenkin varmaan 20v ollu saunalahden ja sen perään Elisan asiakas.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kylläpäs valitsin hetken olla muutaman tunnin pois palstalta. Siinä meni tarjous sivu suun ja chatit on kiinni. Ei tullut mainoksia vaikka/koska olen elisan asiakas.

No, pitää huomenna kinuta.

Absurdi tilanne, kun selvästi ostajia on mutta normihinnat ovat hanurista.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkoajan avulla säästi useamman euron. En ole Elisan asiakas, joskus varmaan yli 5v sitten ostin jonkun laitteen sieltä ja sen takia oli tunnarit omaelisaan. Kirjauduin sisään ja menin asiakaspalvelun chattiin kertomaan, että haluan tuon liigapaketin tarjoushintaan ja thats it.

Kyllä jatkoaika foorumina on hyödyllinen.

skriko #9

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Laittakaas joku mulle vaikka yv:nä mikä se tarjous oli, kun on nyt jo monta sivua juttua siitä ja en jaksa ruveta selaamaan ketjua kovin pitkälle taaksepäin että löytäisin sen tarjouksen sisällön. Niin tiedän mitä alan kinuamaan huomenna Elisalta, kuitenkin varmaan 20v ollu saunalahden ja sen perään Elisan asiakas.
Tässä on sopimus

Liitteet

• IMG_8657.jpeg
    IMG_8657.jpeg
    42,8 KB · kertaa luettu: 307

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Ja tosiaan se tarjous on voimassa vain tämän päivän että huomenna on enää turha yrittää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy