Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 818 207
  • 23 121

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ymmärtääkseni Flashscore ei käytä Liigan tilastopalvelua vaan heillä on oma henkilökunta hallilla joka tilastoi heidän omaa järjestelmää. Ihan hallilla olleena voin todetta että parhaimillaan flashscoren ilmoitus maalista on tullut ihan pari sekuntia maalin jälkeen.
Okei. Voin olla väärässä. Mites sitten kun se maali haastetaan ja hylätään niin poistuuko se Flashscoresta? Eli kuinka paljon sieltä tulee vääriä ilmoituksia? Maalihan on maali vasta kun kiekko on tiputettu jäähän seuraavassa aloituksessa.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tilasin tuon nyt oma Elisan chatin kautta, mutta milläs tunnuksilla Katsomon urheilu pitäisi näkyä? Normaalit Katsomo tunnukset näyttävät edelleen maksullisuutta urheilun osalta. Vai onko tässä joku viive?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tilasin tuon nyt oma Elisan chatin kautta, mutta milläs tunnuksilla Katsomon urheilu pitäisi näkyä? Normaalit Katsomo tunnukset näyttävät edelleen maksullisuutta urheilun osalta. Vai onko tässä joku viive?
Siis jos sulla on jo aktiivinen tilaus Katsomossa niin sulla on kaksi vaihtoehtoa:

A) Aktivoi tilaus toisella tilillä/luo uusi tili toisella spostilla ja aktivoi sen jälkeen sillä
B) Aktivoi tilaus kun nykyinen tilauksesi on päättynyt

Kai sulle nyt kuitenkin tuli Elisalta aktivointilinkki meiliin?
 
Viimeksi muokattu:

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tilasin tuon nyt oma Elisan chatin kautta, mutta milläs tunnuksilla Katsomon urheilu pitäisi näkyä? Normaalit Katsomo tunnukset näyttävät edelleen maksullisuutta urheilun osalta. Vai onko tässä joku viive?
Aktivointiohjeet tulee sähköpostiin, tsekkaapa roskaposti.
 

NalleMaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kyselin chatista tästä tarjouksesta ja aspa mainitsi, että on jo "muutama" tarjous myyty ja tarjottiin minulle samaa. Hyvin lähti pelittämään, kun kirjaudun ensin ulos Katsomosta, niin aktivointi onnistui.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siis jos sulla on jo aktiivinen tilaus Katsomossa niin sulla on kaksi vaihtoehtoa:

A) Aktivoi tilaus toisella tilillä/luo uusi tili toisella spostilla ja aktivoi sen jälkeen sillä
B) Aktivoi tilaus kun nykyinen tilauksesi on päättynyt

Kai sulle nyt kuitenkin tuli Elisalta aktivointilinkki meiliin?

Ei ole tilausta Katsomosta, mutta ei kyllä mitään linkkiä ole tullut. Vain tilausvahvistus.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei ole tilausta Katsomosta, mutta ei kyllä mitään linkkiä ole tullut. Vain tilausvahvistus.
Okei, onpa tosi outoa. Suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä Elisan asiakaspalveluun jos ei todella edes roskapostikansiosta löydy aktivointilinkkiä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei ole tilausta Katsomosta, mutta ei kyllä mitään linkkiä ole tullut. Vain tilausvahvistus.
Mulla ainakin näkyy OmaElisassa Viihteen alla MTV Katsomo ja sieltä löytyy aktivointilinkki. Mulla on siis Viihteestä se versio missä ei ole mitään rautaa vaan pelkät tunnarit. Se ei maksa ainakaan mulle mitään.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Mikähän logiikka tässä Elisalla on laittaa joku nettihuhumylly käyntiin ja työllistää aspaa iltaan asti tilauksilla jotka käyttäjä voisi itse tehdä palvelussa.
 
Viimeksi muokattu:

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saako tuosta Elisan tilauksesta siis jonkun aktivoitumiskoodin? Jos tilaa tuon tarjouksen voinko aktivoida tilauksen vasta lokakuun alussa? Ei viitsisi maksaa lokakuussa kahdesta tilauksesta.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
No kerropa mistä sieltä löytyy niin teen saman tien. Ei osunut silmiin muuta kuin täysihintaista tarjousta.

Siis Elisa on itse päättänyt että tätä tilausta ei voi tehdä itse vaan työllistää omaa aspaansa. Kaikki muut sopimukset voit tehdä itse oma elisassa niin kiinnostaisi tietää miksi tällä kertaa näin?
 

Korjelovits

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
OmaElisan kautta kävin nappaamassa 6kk diilin. Alkuun piti höpötellä muutama lause botin kanssa, jonka jälkeen pääsin jonoon. Ei tarvinnut odotella kuin pari minuuttia ja pääsin ihmisen kanssa juttelemaan. Homma hoitui muutamassa minuutissa. Tämä noin klo 18 maissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Saako tuosta Elisan tilauksesta siis jonkun aktivoitumiskoodin? Jos tilaa tuon tarjouksen voinko aktivoida tilauksen vasta lokakuun alussa? Ei viitsisi maksaa lokakuussa kahdesta tilauksesta.
Pitäisi tulla sähköpostiin aktivointilinkki ja mä ainakin peruin ton nykyisen tilaukseni lähes heti kun olin saanut Elisalta tilausvahvistuksen meiliini.

Harmi vaan että joudun nyt kuitenkin oottamaan sen yli kolme viikkoa ennen kuin saan tuon Elisan kautta tehdyn tilauksen käyttöön. Ei anna aktivoida kun on vielä vanha tilaus käynnissä. Sulla vissiin suunnilleen sama homma?

Tosiaan pystyisinhän mä myös luomaan uuden tilin kakkossähköpostilleni mutta ei nyt viitsi pelkästään tämän takia.
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Siis Elisa on itse päättänyt että tätä tilausta ei voi tehdä itse vaan työllistää omaa aspaansa. Kaikki muut sopimukset voit tehdä itse oma elisassa niin kiinnostaisi tietää miksi tällä kertaa näin?

Koska tuon tarjouksen piti alkujaan olla vain tietylle asiakasryhmälle ja tämän jälkeen päätettiin, että tuo tarjous halutaankin kaikille asiakkaille, sen vuoksi esimerkiksi tuo tekstari ehti lähteä osalle jonka kautta tarjouksen pystyi hyväksymään mutta esimerkiksi itselleni sitä ei vielä ole edes saapunut.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisi tulla sähköpostiin aktivointilinkki ja mä ainakin peruin ton nykyisen tilaukseni lähes heti kun olin saanut Elisalta tilausvahvistuksen meiliini.

Harmi vaan että joudun nyt kuitenkin oottamaan sen yli kolme viikkoa ennen kuin saan tuon Elisan kautta tehdyn tilauksen käyttöön. Ei anna aktivoida kun on vielä vanha tilaus käynnissä. Sulla vissiin suunnilleen sama homma?

Tosiaan pystyisinhän mä myös luomaan uuden tilin kakkossähköpostilleni mutta ei nyt viitsi pelkästään tämän takia.

Juu, sama tilanne. Menin hölmöyttäni aiemmin tilaamaan Katsomon maikkarilta suoraan. Haluan katsoa pelit mieluummin Katsomosta kuin DNA:n kautta.
Peruin tilauksen, mutta se on maksettu lokakuun alkuun.

Alkaako laskutus heti vai vasta aktivoinnista? Tarjous on hyvä, mutta ei kiinnostaisi maksaa lokakuusta toista kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voitte olla varmoja että muiltakin tulee samantasoista tarjousta, malttia.
Luultavasti, mutta tämä oli sinänsä helppo päätös itselle tarttua Elisan tarjoukseen, kun mulla on muutenkin puhelimessani Elisan liittymä ja oli jo ennestään kesällä Elisalta napattu 6kk diili Ruutu+:n peruspaketista. Ei tarvi nyt ainakaan usealle operaattorille maksaa palvelutilauksista.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Avasin ketjun, huomasin että klo 12 jälkeen tullut 9 sivua tänään viestejä. Alkoi helvetisti kiinnostaa ja kelasin ja pikakelasin läpi.

Pari sivua luin ja löysin Elisan tarjouksen palstaveljiltä. Ja chattiin viestiä, sain tehtyä tuon 6kk määriksen 29,95. Ainoa mikä unohtui, oli aloituspäivämäärä pyytää Liigan alkuun. Enkä saanut enää puoli ysin jälkeen chätistä ketään kiinni, täytyypi yrittää huomenna. Vaikkei muutama lisäpäivä taloutta kaada.

Tuota ei voinut enää ohittaa, ainoa halvempi mikä voisi tulla on todennäköisesti pelkkä liigapaketti, JOS sellainen tulisi.

Kiitos tänne!
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Vielä täytyy toivoa että Dna tarjoaisi kaapeliin hyvän diilin. Maksaisin 35€ siitä mukavuudesta helposti vs Katsomon käyttö 30€. Tänään chatissä tarjosivat ~45€. Juu ei.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Juu, sama tilanne. Menin hölmöyttäni aiemmin tilaamaan Katsomon maikkarilta suoraan. Haluan katsoa pelit mieluummin Katsomosta kuin DNA:n kautta.
Peruin tilauksen, mutta se on maksettu lokakuun alkuun.

Alkaako laskutus heti vai vasta aktivoinnista? Tarjous on hyvä, mutta ei kiinnostaisi maksaa lokakuusta toista kertaa.
Siis uskoakseni tämäkin tilaus toimii laskutuksena OmaElisan kautta. Elisalta tullee palvelun tilanneille ensimmäinen lasku jossain loppukuun aikana jonka eräpäivä on kaiketi lokakuun puolella. En usko että tilauksen aktivointihetkellä on vaikutusta laskutussykliin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs K-Espoo
  • 3.00
  • 4.00
  • 2.14
KalPa vs Jukurit
  • 1.61
  • 4.90
  • 4.40
KooKoo vs Sport
  • 2.12
  • 4.20
  • 2.94
Lukko vs HIFK
  • 1.97
  • 4.20
  • 3.25
Tappara vs Kärpät
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
Ässät vs TPS
  • 2.10
  • 4.10
  • 3.05
Pelicans vs Ilves
  • 4.75
  • 4.80
  • 1.66
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös