Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 818 454
  • 23 121

axe

Jäsen
Vanhoja hintoja nostettiin usealla eurolla, X asiakasta kertoi että nyt meni yli rajan, en tilaa. Tuli tarjoushinta, X * 10 asiakasta tarttui siihen. Edelleenkään ei mitään tutkittua faktaa ole luvuista ja tarjoukseen tarttuneista varmasti moni olisi lopulta ottanut kalliimmankin, mutta silti mää en vaan edelleenkään jaksa uskoa tähän operaattorien yksinkertaistettuun matematiikkaan, jossa kalliimpi ja isompi on aina sille kannattavampi, ja halvempi hinta tai järkevämpi paketointi ei muka toisi uusia asiakkaita ja pitäisi vanhoja sen verran että se olisi lopulta jopa kannattavampaa kuin se lyhyen tähtäimen kalliin paskan tarjoaminen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä? Vain 5 euroa halvempi kuin Telian kautta, jos on/ottaa edulliset liittymät Telialla ja sitä paitsi 6 kuukauden jälkeen pitäisi alkaa jo säätämään muuta.
Jos tarkkoja ollaan, niin se Telian 34,95€ maksava paketti ei ole täysin sama kuin tämä Elisan 29,95€ paketti. Telialla tuohon hintaan ei sisälly Katsomon viihdesisältöä, eli leffoja ja sarjoja, kun taas Elisan paketissa nämäkin on mukana.

Täysin sama paketti maksaa Telian liittymäasiakkaalle 42,95€/kk ja siihen saa tällä hetkellä 1kk ilmaisjakson alkuun.

Mutta jo pelkkä 5€ ero on suuri, kun Elisalla se ei vaadi asiakkuutta ja ei ole mitään syytä olla tuota hyödyntämättä. Mikäänhän ei estä vaihtamasta Telialle sen 6kk jakson jälkeen.
 

axe

Jäsen
Kiitos vinkistä @Nelfor ja kumppanit! Chatin kautta on tilaus aktivoitu.

Tilaus astuu chatin mukaan voimaan heti, mutta sieltä tuli sähköpostiin joku Elisan koodi, jolla aktivoidan Katsomo-tilaus. Kannattaako tuota koodin käyttöä pihtailla vielä viikon? Siis saanko katsoa Katsomoa viikon pidempään silloin, vai alkoiko eurot juoksemaan nyt tästä hetkestä? Sitä aspa ei suoraan sanonut.
Toisaalla joku oli saanut vastauksen, että startti on tänään tilauksesta, aktivoinnin venyttäminen ei vaikuta.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kuluttajana ihmetyttää, miten voin saada saman palvelun halvemmalla, kun maksan Elisalle enkä alkuperäiselle palveluntarjoajalle MTV:lle.

Mutta, eipä sillä varsinaisesti väliä ole. Katsomo toimii nyt 29,95€/kk hinnalla ilman mainoksia. Chatin kautta kysyin ja nopeasti vastasivat. Olen Elisan nettiliittymä-asiakas, viihdebokseja sunmuita en ole ikinä tilannut.

Kiitos kovasti vinkkaajille!
Toistan ihmettelyn. Nyt lähtee neljäs kausi kanavapaketin haltijana ja joka vuoteen on mahtunut joku erikoishinnoittelu. Ensimmäinen kausi meni Telian asiakkaana alehinnalla, kaksi seuraavaa Discovery+:n asiakkaana. En ole ihan saanut kiinni siitä miten tämä himmeli nyt menee. Telialla on oikeudet, jota näyttää MTV/Katsomo ja maksan palvelusta Elisalle (ja ennen Discoverylle). Pääasia että Liiga näkyy, mutta onhan tämä himmeli.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Toisaalla joku oli saanut vastauksen, että startti on tänään tilauksesta, aktivoinnin venyttäminen ei vaikuta.
Saman vastauksen sain chatista itse ja kun OmaElisasta kävin katsomassa, niin siellä päättymispäivä on 2.3.2025 vaikken Katsomoa ole vielä aktivoinut. Eli ei merkitystä milloin aktivoinnin tekee.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole itsekään Elisan asiakas, mutta chatin kautta homma hoitui muutamassa minuutissa. Hienoa, Elisa!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Chatin kautta ei tuntunut pääsevän läpi, mutta soittamalla homma hoitui parissa minuutissa. Jännä kyllä Elisa Viihteen kautta katsottuna hinta näyttäisi olevan edelleen 47,95e, mutta sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa juuri tuo 29,95e. Luotetaan jälkimmäiseen.
Huomasin saman mutta siinä lukee, että alennettu hinta on voimassa 2.3.2025 saakka.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen itse tykännyt vanhan liiton edustajana tilata kanavat kaapelikortin kautta, koska sitä kautta tapahtumat välittyvät kotisohvalle mahdollisimman pienellä viiveellä. Erilaisten sovellusten kautta katsoessa (esim. jonkun frendin luona) tullut vuosien varrella huomattua, että viive on usein valitettavan pitkä, pahimmillaan jopa 20-30 sekuntiakin.

Elisan tarjous ei ilmeisesti ole tarjolla kaapelipuolelle, joten kysyn, että onko jollain kokemusta esim. viime kaudelta siitä, mikä on viive keskimäärin, jos sovelluksen kautta katsoo vaikkapa kotimaista SM-liigaa? Onko tekniikka kehittynyt, vai pitääkö edelleen napata kanavat kaapelin kautta, jos haluaa katsoa oikeasti suoraa lähetystä?
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitos vinkistä! Täällä myös soitettu Elisaan ja otettu Katsomon paketti. Tulipa hyvään saumaan, sillä olin jo valmis olemaan ilman suolaisten hintojen vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Olen itse tykännyt vanhan liiton edustajana tilata kanavat kaapelikortin kautta, koska sitä kautta tapahtumat välittyvät kotisohvalle mahdollisimman pienellä viiveellä. Erilaisten sovellusten kautta katsoessa (esim. jonkun frendin luona) tullut vuosien varrella huomattua, että viive on usein valitettavan pitkä, pahimmillaan jopa 20-30 sekuntiakin.

So? Hallissako kattelet? ..mitä ihmettä sillä viivellä on väliä? Radioselostuksenkin saa synkattua helposti kuvaan, jos sitä haluaa. Tietty kaikenmaailman flachscoret saattaa ennakoida, mutta kuka käskee pitään päällä?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olen itse tykännyt vanhan liiton edustajana tilata kanavat kaapelikortin kautta, koska sitä kautta tapahtumat välittyvät kotisohvalle mahdollisimman pienellä viiveellä. Erilaisten sovellusten kautta katsoessa (esim. jonkun frendin luona) tullut vuosien varrella huomattua, että viive on usein valitettavan pitkä, pahimmillaan jopa 20-30 sekuntiakin.

Elisan tarjous ei ilmeisesti ole tarjolla kaapelipuolelle, joten kysyn, että onko jollain kokemusta esim. viime kaudelta siitä, mikä on viive keskimäärin, jos sovelluksen kautta katsoo vaikkapa kotimaista SM-liigaa? Onko tekniikka kehittynyt, vai pitääkö edelleen napata kanavat kaapelin kautta, jos haluaa katsoa oikeasti suoraa lähetystä?

Viime kaudella flashscore palvelu piippasi n. 10-20 sekuntia ennenkuin maali tuli telkkarista. Eli 20-30 sekuntia veikkaisin viiveeksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mr.X
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kiitos vielä tänne vinkistä! Nykyinen tilaus kestää itsellä vielä muutamisen viikkoa, niin onneksi osasivat Elisalla chatissa kertoa että mun pitää aktivoida tuo heidän pakettinsa vasta sitten kun maikkarin kautta tehty tilaus on päättynyt. Tolla diilillähän näkeekin sitten melkein koko runkosarjan Liigaa alennettuun hintaan.
 

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulipa tilattua itsekkin Elisan kautta. 30 min sen jälkeen Telialta soittivat ja tarjosivat hintaan 37,95€/kk. Eipä tullut enempää myyntipuheita, kun mainitsin Elisan hinnan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Chatin kautta ei tuntunut pääsevän läpi, mutta soittamalla homma hoitui parissa minuutissa. Jännä kyllä Elisa Viihteen kautta katsottuna hinta näyttäisi olevan edelleen 47,95e, mutta sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa juuri tuo 29,95e. Luotetaan jälkimmäiseen.
Tämä on kaiketi inhimillinen kämmi Elisan puolelta. Luultavasti eivät ole ehtineet päivittää oikeaa hintaa sivuilleen, kun tuo tarjous on vasta niin tuore.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos vinkistä.... meni tilaukseen! En meinannut ottaa ollenkaan, mutta hinta on halvempi per kk kuin suosikkijoukkueeni kotimatsin pääsylippu edes jotenkin säädylliselle paikalle....
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Etra

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Elisan sivuilla. Olen joskus 2017 ollut asiakas.

Eikös jos hyväksyn tuon, niin eikös tuossa ole joku 14vrk:n perumisaika JOS saan Telialta/muualta paremman tarjouksen?
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Kiitokset täältä myös, Elisaan kirjautuneena valitti chatin olevan ruuhkautunut ja ei päässyt edes jonoon, mutta ilman kirjautumista etusivun chattiin pääsi sijalle 8. Sieltä sitten 6kk 29,95€ parin minuutin odottelun jälkeen. Perään DNA:lle puhelua kuun puoliväliin ajastetun tilauksen peruutus.

Ehti sitä jo hetken pelästyä, että näinkö sitä pitää enemmän maksaa tilauksesta ensi kaudella, onneksi ei. Lähti jopa pari euroa pois ja kuukauden Ruudut ja Viaplayt kaupan päälle. Kyllä kelpaa.

Kuuteen asti taitaa olla Aspa auki, eli jos joltain vielä puuttuu niin vahvaakin vahvempi suositus tälle. Halvemmalla tuskin tulee enää ikinä pakettia tarjolle.
 
Viimeksi muokattu:

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Elisan sivuilla. Olen joskus 2017 ollut asiakas.

Eikös jos hyväksyn tuon, niin eikös tuossa ole joku 14vrk:n perumisaika JOS saan Telialta/muualta paremman tarjouksen?
Uskallan sanoa, että parempaa tarjousta ei kyllä tule, mutta näin tuo etämyynnissä toimii, eli ihan normaalisti oikeus perua kaupat. Toki tuon ensimmäisen kuukauden joka lähtee heti pyörimään kaiketi joutuu maksamaan. Taisi myös tässä tilauksessa vain hinta olla sama määräajan, mutta tilaus itsessään voimassa toistaiseksi, eli joka tapauksessa peruuttaa saa koska vaan.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kuluttajana ihmetyttää, miten voin saada saman palvelun halvemmalla, kun maksan Elisalle enkä alkuperäiselle palveluntarjoajalle MTV:lle.

Mutta, eipä sillä varsinaisesti väliä ole. Katsomo toimii nyt 29,95€/kk hinnalla ilman mainoksia. Chatin kautta kysyin ja nopeasti vastasivat. Olen Elisan nettiliittymä-asiakas, viihdebokseja sunmuita en ole ikinä tilannut.

Kiitos kovasti vinkkaajille!
Koska Elisa saa itse hinnoitella tarjouksensa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Ilves
  • 4.75
  • 4.80
  • 1.66
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös