Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 818 695
  • 23 129

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Ei Elisa Viihteen mobiiliaplikaatiosta pysty mitään katsomaan. Siellä ei itseasiassa edes näy kuin Ruutu, HBO ja Viaplay, ja vaikka osaan näistäkin löytyy paketit niin sovellus ilmoittaa, että avaa kanavapaketin oma sovellus katsoaksesi tilaamiasi palveluita.

Minulla näkyy Elisan mobiiliapin kautta osa kanavista, jotka minulla on Elisan kaapelikortin myötä tv:ssäkin tilattuna.

Tästä tuli mieleen, että osaako joku sanoa avaako tämä tarjous myös MTV:n Liiga- yms. kanavat kaapelissa vai ainoastaan pääsyn Katsomoon?
 
Minulla näkyy Elisan mobiiliapin kautta osa kanavista, jotka minulla on Elisan kaapelikortin myötä tv:ssäkin tilattuna.

Tästä tuli mieleen, että osaako joku sanoa avaako tämä tarjous myös MTV:n Liiga- yms. kanavat kaapelissa vai ainoastaan pääsyn Katsomoon?
Joo, unohtuikin mainita, että ymmärtääkseni tuo kaapelikortti muuttaa asiaa. Eli jos sellainen löytyy niin tuolta voi jotain näkyä. Ilman sitä ei kuitenkaan onnistu.

Ja tuohon jälkimmäiseen niin lähes satavarma olen siitä, että koskee ainoastaan Katsomoa. Suosittelen kuitenkin vielä varmistamaan tuon asian esimerkiksi tuolta chatin puolelta.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Itse sain tekstarilla tuon 1kk 0€ tarjouksen, mutta soitettuani myyntipalveluun laittoivat tuon 6kk setin.

En jaksa ketjua selailla läpi, mutta pystyihän Katsomosta katsomaan samaan aikaan kahta eri peliä eri laitteilla?
 

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Kiitoksia paljon vinkistä että Elisalla tarjous tämän päivän katsomo +urheilu paketista. Elisan Asiakaspalveluun soittamalla onnistui tilaus, ei ollut tullut minullekkaan tarjousta paketista vaikka on 3 liittymää ennestäänkin Elisalla.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Liittymiä löytyy Elisalta, mutta mitään viestiä ei tullut. Chatin kautta hoitui kuitenkin näppärästi ilman mitään vääntöä.

Kiitoksia vain vinkistä!
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Tuntuupa olevan aika ruuhka chatissa, pelkkää bottia tarjolla.

Tämän avulla tuota diiliä ei mahda millään saada vaan pitää olla ihan oikea ihminen linjoilla?
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Tämäpä oli hyvä juttu. Sain palvelun käyttöön chatin kautta helposti. Kiitos!

6 kk:n jälkeen voi taas miettiä, mistä saisi liigan näkymään edullisimmin.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tuli tuo 0€/1kk tarjous ja menin chattiin, jonotin noin kolme minuuttia ja minuutin palvelun jälkeen sain tuon 6kk tarjouksen.
 

axe

Jäsen
Vähän oli paha mieli, kun on ollut Elisan asiakas ennen kuin Elisaa on perustettukaan ja on Premiumit ja höttentötit ja jos jonkinlaista mainosta tulee vähän väliä puhelimeen, mutta sitten nyt tästä ei tullut pihaustakaan, ei sitä väärää tarjousta eikä oikeatakaan. Syrjintää saatana.

Mut sitten chattiin pääsi heti ja asia hoitui ja kanavat pyörii, niin mieli on taas kirkas kuin .... no joku kirkas asia tai esine, kirkas kuitenkin.
 

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuluttajana ihmetyttää, miten voin saada saman palvelun halvemmalla, kun maksan Elisalle enkä alkuperäiselle palveluntarjoajalle MTV:lle.

Mutta, eipä sillä varsinaisesti väliä ole. Katsomo toimii nyt 29,95€/kk hinnalla ilman mainoksia. Chatin kautta kysyin ja nopeasti vastasivat. Olen Elisan nettiliittymä-asiakas, viihdebokseja sunmuita en ole ikinä tilannut.

Kiitos kovasti vinkkaajille!
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Pienellä väännöllä suostui purkamaan mun vielä 2pv voimassaolevan määräaikaisen sopparin ja avaamaan tuon tarjouksen ilman tekstaria. Menin sellainen puoli tuntia asian hoitamiseen, kun joutui kyselemään neuvoja muilta.

Faijalle ei myyjämirkku suostunut ensin tekemään samoin ja lopetti chatin käytännössä vittuillen, faija oli jo seuraavaa aspalaista valitsemassa, kun alkuperäinen mirkku soitti ja oli saanut luvan hoitaa asian maaliin.

Hieman kyllä Elisalla farssin makua tämän asian hoidossa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Elisalta melkoinen peliliike sopivasti ennen kauden alkua ja melkoinen keskarin näyttö muille. Hyvä on kyllä tarjous ja eiköhän sieltä satele tilauksia ovista ja ikkunoista. Hyvä Elisa!
Mitä? Vain 5 euroa halvempi kuin Telian kautta, jos on/ottaa edulliset liittymät Telialla ja sitä paitsi 6 kuukauden jälkeen pitäisi alkaa jo säätämään muuta.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä? Vain 5 euroa halvempi kuin Telian kautta, jos on/ottaa edulliset liittymät Telialla ja sitä paitsi 6 kuukauden jälkeen pitäisi alkaa jo säätämään muuta.
Aika monella on määräaikainen liittymäsopimus, tällöin vaihto Telialle ei ylipäätään ole mahdollinen. En myöskään vertailisi kuukausimaksun hintaa, vaan koko sopimuskauden hintaa.

Edit: Soitin tuohon aiemmin mainittuun numeroon, oli ruuhkaa. Soittopyyntöön tuli sitten takaisinsoitto viidessä minuutissa ja minäkin siis tartuin tuohon tarjoukseen. Aspa oli hyvin perillä liittymätarjouksesta, tilaus meni kokonaisuutena sujuvasti.
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kiitos vinkistä @Nelfor ja kumppanit! Chatin kautta on tilaus aktivoitu.

Tilaus astuu chatin mukaan voimaan heti, mutta sieltä tuli sähköpostiin joku Elisan koodi, jolla aktivoidan Katsomo-tilaus. Kannattaako tuota koodin käyttöä pihtailla vielä viikon? Siis saanko katsoa Katsomoa viikon pidempään silloin, vai alkoiko eurot juoksemaan nyt tästä hetkestä? Sitä aspa ei suoraan sanonut.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Chatin kautta ei tuntunut pääsevän läpi, mutta soittamalla homma hoitui parissa minuutissa. Jännä kyllä Elisa Viihteen kautta katsottuna hinta näyttäisi olevan edelleen 47,95e, mutta sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa juuri tuo 29,95e. Luotetaan jälkimmäiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös