Kiitokset linkistä. Silmään sattui tämä:
IL artikkeli kirjoitti:
- Kaikki ottelukoosteet, klipit, parhaat palat tulevat maksuttomasti saataville kaikille suomalaisille vaikka eivät olisi tilaajia tai edes Telian asiakkaita. Lanseeraamme myöhemmin Telia TV:n rinnalle erillisen appin, joka mahdollistaa tämän, asiakaspalvelija kirjoitti.
Normaalisti ohittaisin sanamuodon vain jonkinlaisena kielikuvana, mutta se, miten nämä asiat nyt toistaiseksi ovat edenneet, herättää kysymyksen, kuinkas nämä tunnistetaan suomalaisiksi. Tarvitaanko mobiilivarmennetta, vai riittääkö passin numero? Ja mitä tarkoittaa viimeinen lause? Että myöhemmin (tämän kauden aikana?) tulee appi, joka pitää ladata, jos haluaa katsoa koosteita?
Noh, ehkä asiat eivät ole sentään näin huonosti, jos tämä pitää paikkansa:
Ottelukoosteet tulevat myös tuttuun tapaan näkyville Liigan nettisivuille.
Joonas S. / Telia
Btw, jos Telia TV palvelu toimii EU-alueella, niin ovatko koosteet rajattu samoin? Myös Liigan sivuilla? Esimerkiksi jos sattuisin olemaan Norjassa matkalla, voinko katsoa eilisen pelin koosteen, vai pitääkö kikkailla VPN:llä? Ymmärrän, että tähän ei ole valmista vastausta välttämättä, mutta jos saisi ajatuksen eteenpäin, että asiaa mietittäisiin.
Tästä tullaankin mieliaiheeseeni, eli ulkomailla asuvien tilauksiin. Näihin liittyen mielestäni asia luvattiin lisätä Q&A-osioon, mutta en mielestäni nähnyt sitä siellä.
Tässä siis lainaus:
Jees, ymmärrän pointin. Näistä on toki täällä Jatkoajassa keskusteltu aika paljon, mutta toki tuo toinen keskustelu on venynyt aika mammuttimaisen pitkäksi, joten ei voi olettaa että kaikki lukisi sen läpi. Lisätään tämä [siis ettei ulkomailla asuva toistaiseksi voi tilausta tehdä, allek. huom.] selkeämmin näkyville Q&A listauksille, niin on sitten selvillä kaikille jotka tätä tietoa etsivät.
Tuolla FAQissa siis nähdäkseni on vain
Toimiiko Telia TV ulkomailla?
- Telia TV sovellus toimii myös kaikissa EU-maissa.
mikä vastaa kysymykseen, mutta ei kuitenkaan vastaa.