Eihän tästä voi muuta päätellä kuin että Lukko - Ässät ei ole Liigapeli, vaan joku harjoitushöntsä.Tarkka sanamuoto Discovery sivuilta
Telia Liigapassilla näet kaikki Liiga-ottelut suorana päätyyn asti. Katso suosikkijoukkueesi kaikki ottelut tai kierroksen kuumin huippumatsi!
Keskustellaanko sanan "kaikki" merkityksestä
Ovat samaa konsernia nykyään ymmärtääkseniNäkyykö Satakunnan peli siis jollain Cmoresta vaikka Telialla yksinoikeus? Mites se sit on mahdollista jos Discoverylläkään ei näy?
Mulla on (Telian liittymäasiakkaan kautta hankittu) CMore ja täällä näkyy satakuntalaisten peli normaalisti.Näkyykö Satakunnan peli siis jollain Cmoresta vaikka Telialla yksinoikeus? Mites se sit on mahdollista jos Discoverylläkään ei näy?
Mulle tuli sama vastaus, laitoin heti uuden viestin jossa kysyin mistä saan rahani takaisin. Yllättäen ei ole tullut vastausta puoleen tuntiin.Onkos joku nyt saanut mitään järkevää vastausta aspasta? Mulle vaan pahoiteltiin, että näin on, ettei kaikki pelit näy.
Ihan huikee lafka. Aina se eka erä jää näkemättä. :DNyt näkyy. Vissiin tullu vähän kommenttia :D
Joo olin juuri sanomassa samaa. Löytyy sieltä "Käynnissä nyt" -kohdan pelien joukosta.Nyt näkyy. Vissiin tullu vähän kommenttia :D
Telia omistaa MTV:n, ja C More on MTV:n palvelu.Näkyykö Satakunnan peli siis jollain Cmoresta vaikka Telialla yksinoikeus? Mites se sit on mahdollista jos Discoverylläkään ei näy?
Veikkaan että tuo koko yksinoikeus homma on ollu joku tettiläisen väärinymmärrys. En vaan jaksa uskoa että mitään tuollaista yksinoikeus sopparia olisi olemassa, ainakaan niin ettei siitä olisi kerrottu.Jos tämä Discoveryn kommentti Telian yksinoikeudesta koskettaa vain ensimmäisiä eriä? Silloinhan argumentti ”kaikki pelit” voisi olla tulkittavissa paikkansapitäväksi?
Kyllä ne osaa.. ;)
Olet oikeassa, mutta onhan tuo vedetty nyt aivan saatanan vihkoon.Telia omistaa MTV:n, ja C More on MTV:n palvelu.
Eli C More = Telia käytännössä