TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Laittakaa nyt jumalauta ne äänet kuntoon Jyväskylässä! Selostuksessa hirveää rätinää jatkuvasti. Olisi mielummin sitten vaikka hiljaa.
Laittakaa nyt jumalauta ne äänet kuntoon Jyväskylässä! Selostuksessa hirveää rätinää jatkuvasti. Olisi mielummin sitten vaikka hiljaa.
Ai. Itse katson Samsungin TV:stä CMore-sovelluksen kautta.Täällä ei netin kautta CMoressa yhtään rätinää. Ihmettelinkin, mitä tuossa lähetyksessä mainitsia asiaa.
Ai. Itse katson Samsungin TV:stä CMore-sovelluksen kautta.
Niin mikä ei avaudu? Tarkoitin Chromecastia ihan yleisesti, vaikka puhuinkin C Moresta. Chromecast on yleensä ihan toimiva, mutta häiriöille se on herkempi, kun tarvitaan ylimääräisiä laitteita lähetyksen katsomiseen.Ei avaudu tämä.
- Viaplay: käynnistä puhelimen appi ja ohjaa striimi chromecastiin
- Eurosport player: käynnistä puhelimen appi ja ohjaa striimi chromecastiin
- Ruutu: käynnistä puhelimen appi ja ohjaa striimi chromecastiin
- Discovery+: käynnistä puhelimen appi ja ohjaa striimi chromecastiin
- Ihan mikä tahansa suoratoistopalvelu: käynnistä puhelimen appi ja ohjaa striimi chromecastiin
- CMore: joo, ei tätä osaa käyttää
Mä olen toitottanut jo pari vuotta, että puhelin on täysin ylivoimainen käyttöliittymä, jos tarvitsee kelailla mainoskatkoja sun muita. Telkkarin kaukosäädin on siihen touhuun ihan kivikaudelta käytettävyydeltään. Jos katsoo suoraa lähetystä, käytän mieluummin telkkarin omaa appia. Läppäriä käytän, jos telkkari on varattu muuhun käyttöön. Käytettävyydeltään tietokone hakkaa sekin telkkarin kaukosäätimen ihan kuus-nolla, vaikka olisi LG:n magic remote. Oikeastaan kaikkein paras käyttöliittymä on tabletissa, mutta jos haluaa kuvan isolle ruudulle, siitä tuleekin vain iso puhelin, millä ohjataan sitä chromecastia. Chromecastin etu on vielä se, että sen voi ottaa mukaansa vaikka mökille tai muuten vaan matkalle. Edelleen se käyttöliittymä on se oma puhelin, joka on kaikilla suurinpiirtein aina mukana. Yksi huomattava etu on se, että chromecast-tuki ei lopu meidän elinaikana. Ekan sukupolven älytelkkarit on jo parasta ennen, eli kauppaan pitää mennä, jos haluaa pitää hampaat irvessä kiinni siitä telkkarin omasta appsista. Eikä sitä muuten ole kaikilla striimintuottajilla edes tarjolla. Esim. Eurosport playeria ei saa LG:n telkkareihin Suomessa. Chromecast maksaa muutaman kympin ja siitä on iloa muutaman satasen edestä. Joko aukeaa, mitä tarkoitan?Niin mikä ei avaudu? Tarkoitin Chromecastia ihan yleisesti, vaikka puhuinkin C Moresta. Chromecast on yleensä ihan toimiva, mutta häiriöille se on herkempi, kun tarvitaan ylimääräisiä laitteita lähetyksen katsomiseen.
Pyytäisin nyt vertaamaan Chromecastia muihin vaihtoehtoihin, niin ehkä aukeaa mitä tarkoitan.
On ollut koko helvetin matsin.Onko muilla ääniongelmia hifk-jyp pelissä?
Waheeb selostaa akvaariostaOn ollut koko helvetin matsin.
Olenkin aina miettinyt siitä kaverista, että onko lintu vai kala. Nyt selvisi.Waheeb selostaa akvaariosta
En muuten sanonut missään vaiheessa, että Chromecast olisi huono sijoitus. Se on äärimmäisen hyvä sijoitus, jos ei ole muita keinoja käyttää C Morea. Chromecast on myös erittäin kätevä laite, kun sen voi ottaa mukaan mihin vai ja hyödyntää missä vain. En tätäkään kieltänyt missään kohtaa.Mä olen toitottanut jo pari vuotta, että puhelin on täysin ylivoimainen käyttöliittymä, jos tarvitsee kelailla mainoskatkoja sun muita. Telkkarin kaukosäädin on siihen touhuun ihan kivikaudelta käytettävyydeltään. Jos katsoo suoraa lähetystä, käytän mieluummin telkkarin omaa appia. Läppäriä käytän, jos telkkari on varattu muuhun käyttöön. Käytettävyydeltään tietokone hakkaa sekin telkkarin kaukosäätimen ihan kuus-nolla, vaikka olisi LG:n magic remote. Oikeastaan kaikkein paras käyttöliittymä on tabletissa, mutta jos haluaa kuvan isolle ruudulle, siitä tuleekin vain iso puhelin, millä ohjataan sitä chromecastia. Chromecastin etu on vielä se, että sen voi ottaa mukaansa vaikka mökille tai muuten vaan matkalle. Edelleen se käyttöliittymä on se oma puhelin, joka on kaikilla suurinpiirtein aina mukana. Yksi huomattava etu on se, että chromecast-tuki ei lopu meidän elinaikana. Ekan sukupolven älytelkkarit on jo parasta ennen, eli kauppaan pitää mennä, jos haluaa pitää hampaat irvessä kiinni siitä telkkarin omasta appsista. Eikä sitä muuten ole kaikilla striimintuottajilla edes tarjolla. Esim. Eurosport playeria ei saa LG:n telkkareihin Suomessa. Chromecast maksaa muutaman kympin ja siitä on iloa muutaman satasen edestä. Joko aukeaa, mitä tarkoitan?
Ja ei, chromecast ei ole altis häiriöille, jos on tajunnut ostaa kunnollisen tukarin. Ilman kunnollista tukaria kaikki muutkin toistotavat menevät kuralle. Chromecastissa on muuten parempi kuva kuin LG:n natiiviappseissa.
Tarkennetaan nyt ensin, että puhun nimenomaan ns. Liigan mainoskatkoista, joita ammattilaisurheilu on tulvillaan.Puhuin lähtökohtaisesti C Moren käyttämisestä Chromecastilla. Siinä ei ole mainoskatkoja. Jos tarvitsee kelailla, niin toki kaukosäädin on siihen aika huono, mutta kaikilta muilta osin telkkarin appi on käytettävyydeltään valovuosia Chromecastia edellä, kun ei tarvita ylimääräistä säätöä ollenkaan, vaan kaikki toimii suoraan telkkarin kautta.
Samaa ihmettelin itsekkin. Ymmärrän, että torstaina oli jo studio ja tänään se on myös mutta silti sen olisi voinut myös perjantaille kehitellä ihan hyvin kun katsojia kuitenkin varmasti riitti.Ihmetyttää että tuotantotiimi suurempi kuin koskaan niin kauden ekaan isompaan kierrokseen ei edes studiota laitettu.
Tottumiskysymyksiä toki mutta minä en edes tiedä missä mun telkkarin kaukosäädin on, kun ei sitä tarvitse mihinkään. Olisi kyllä aika horroria alkaa sillä jotain appsivalikoita sohia. CC käynnistää telkkarin automaattisesti ja sammutan sen sitten ohikulkiessani telkkarin kyljestä tai tarvittaessa kännykällä.Telkkarin käytettävyys on virta päälle ja kanavan valinta.