On siinä mielestäni sen verran epäselvää kun mainostetaan että laskutus katkeaa siihen päivään kun kausi loppuu.
Nyt kuitenkin laskussa näkyy laskutusta kauden jälkeiseltä ajanjaksolta.
Telian laskutuksessa on oikeasti oikeitakin ongelmia, kuten se, että tilauksen voimassa pitävät asiakkaat maksavat tietyissä tilanteissa tyhjästä enemmän kuin he, jotka vaivautuvat katkaisemaan tilauksen ja tilaamaan myöhemmin uudelleen.
Sen sijaan tällaiseen semantiikkaan tarttuminen mielestäni vain turhaan aiheuttaa lisäsotkua tähän ketjuun ja vie huomiota oikeilta ongelmilta. On ihan päivänselvä asia, että laskutus on todellisuudessa tässäkin katkennut ihan siihen samaan hetkeen toukokuussa, mutta sinulla nyt vain sattuu laskun eräpäivä menemään niin, että toukokuun laskutus meni kahdessa osassa. Olisiko sinun siis mielestäsi pitänyt saada toukokuu n. kuudella eurolla sen takia, että laskutuskaudet nyt vain sattuivat osumaan näin?
Totta kai olisi kiva, jos siinä ensimmäisessä laskussa olisi laskutettu koko 13,90 ja päiväyksetkin kirjoitettu oikein, mutta ei Telian nyt tällaisen "korjaamiseen" mielestäni kannata paukkuja laittaa niin kauan kun todella moni muukin asia on huonosti.