Ylen uutinen Telian tuloksesta:
https://yle.fi/uutiset/3-10883041
"Telian mukaan Suomen jääkiekon Liigan televisiointi onnistui hyvin asiakashankinnassa, mikä yhtiön mukaan antaa hyvät lähtökohdat tulevalle kiekkokaudelle."
Tämä on juuri sen kaltainen kommentti, joka kertoo ettei kaikki ole hyvin. Asiakastyytyväisyys on ottanut varmasti paljon takapakkia ja "asiakashankinta" on todellisuudessa onnistunut erittäin huonosti. Toki uusia asiakkaita on saatu Liigan kiinnostavuuden myötä runsaasti, mutta ei lähimainkaan niin paljon kuin olisi voitu saada. Uskaltaisin väittää, että Telia on saanut Liigan myötä asiakkaita lisää pitkälti sen minimimäärän, mitä Liiga tuotteena tuo väkisinkin sisään, mutta ei yhtään enempää.
Ja ne lähtökohdat tulevalle kaudelle? No ne ovat huonommat, kuin ensimmäiselle kaudelle. Ja se jos joku on paska suoritus.