Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 947 449
  • 23 567

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näihin vastaan. Olen tehnyt ja teen duunia operaattorilla(ei telia) ja tiedän sen vuoksi että muutokset eivät ole nopeita, helppoja, asiat täytyy testata, bugit tms korjata, testata ja mitä vielä. Jatkislaisilla ei ole mitään hajua prosesseista miten siellä kulkee.

Olin myös operaattorin teknisessä tuessa aikanaan töissä, ja pyörin tuona aikana ja tuon jälkeenkin netissä puolustelemassa operaattoreita, kunnes tajusin ettei näitä kapitalistisia miljardeja pyörittäviä liikeyhtiöitä kannata turhaan puolustella. Huom. turhaan, eli paskanjauhannasta ja yli menevästä kritiikistä en pidä itsekkään, ja olen edelleen valmis oikaisemaan harhaluuloja operaattoreita koskien, mutta kyllä kritiikkiä pitää antaa jos on aihetta.

Prosessit on operaattorin sisällä pitkiä, se on tosi. Prosessin pituus riippuu kuitenki tasan tarkkaan siitä, kuinka paljon resursseja prosessiin halutaan satsata. Odottamattomia itsestä riippumattomia ongelmiakin voi toki ilmaantua, jokin ohjelmiston osa on teetetty toisessa yrityksessä jossa on mokattu tms, mutta kyllä resurssointi sanelee pääosin. En usko että Telia on ihan älyttömästi jaksanut satsata HTML5-soittimeen, ja rikkaille omistajilleen lisää rikkauksia syytävän yrityksen näkökulmasta kun katsoo, niin ymmärrän.

Ei pidä olla naiivi. Telia Viihde on isompi rahasampo Telialle se on selvää, ja jos asiakas tilaa vielä lisäpalveluja Viihteen kylkeen, niin voi olla jopa järkyttävästi isompi rahasampo selaimen Liiga tuotteeseen nähden. Telia maksoi selvästi Sanomaa enemmän oikeuksistaan, ja Telian johtajilla on hirveä työ saada tuote voitolliseksi. Ideaali tilanne muiden kuin Viihde asiakkaiden kannalta? Ei todellakaan. En ihmettelisi vaikka vielä kolmen vuoden päästä selain- ja sovelluskäyttäjät tiiraisi Liigaa 720p:nä.

Mutta ollaan tässä nyt omasta mielestä sentään edellä Urhoa ja Ruutua.

Kuinka selainkäyttäjät tai tietokoneella sovelluksen käyttäjät ovat Telian parissa Ruutua edellä? Sanoisin että Telia on HTML5-soittimen verran perässä. CC:tä en ole käyttänyt.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mutta ollaan tässä nyt omasta mielestä sentään edellä Urhoa ja Ruutua.
Jokaisella on mielipide ja persereikä, toisten mielestä ne haisee.

En nyt muista mikä kokoonpano sinulla oli, mutta olettaisin että Telian digipoksi tai sitten CC? Luultavasti myös nopea, kiinteä laajakaista?

10v vanhaan palveluun on tietotekniikan maailmassa validia verrata, mutta jos verrataan Ruudun viime hetkiin, niin tässä muutamia eroja joita itsellä tulee mieleen:
- Ruutu toimi (ainakin lähes) selaimesta ja käyttöjärjestelmästä riippumatta. Eikä ollut turhia lisäkikkareita.
- Ruutu kesti paremmin nopeudenvaihteluita, tämän huomaa erityisesti mokkulan käyttäjät. Tai oikeastaan Ruudun aikana ei varsinaisesti huomannut, Telian aikana huomaa kuvan puuroutumisesta ja pätkimisestä. Joka on tuon viiveen takia erittäin ihmeellistä.
- Telian kuvanlaatu on parhaimmillaan parempaa.
- Ruudun katselu selaimessa ei kuormittanut konetta lähellekkään yhtä paljon kuin Telian vastaava.
- Ruudulla viive oli kohtuullisempi.
(- Maksukäytännöt oli Ruudulla nykyaikaa)
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
@Warrington ja tottakai itsekin myönnän ettei homma ole kuitenkaan täysin putkeen mennyt vaikka ihan hyvin on mennytkin. Tästä ketjusta voi vain päätellä, että kaikki tapahtuisi sormia napsauttamalla.

@muti itellä käytössä CCU ja sovellus. Boksia en hanki ennenkuin tuo typerä 30e maksu häipyy. Nettiä 400M kiinteä yhteys.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tänään tuli sähkösanoma lähettäjältä "A2ebsmailer". Siinä oli puhetta lätkästä ja kanavapaketista, eli oletan, että meili tuli Telialta. Olin tosin jo sysäämässä roskiin avaamatta, mutta ajattelin lukaista vaikka vahva roskapostikutina olikin. Olisko se noin minuutin tai kahden homma konffata tuo lähettävä meiliserveri väkevämpään kuntoon. Mutta pikkujuttu tietenkin, ei siitä enempää. Tosin näitä kaikenlaisia pikkujutttuja on tullut eteen aika paljon.

Sama täällä. Eilen tuli maili juuri tuollaiselta lähettäjältä ja hämäännyin myös ihan hemmetisti, koska lievästi ilmaisten roskapostiserveriltä vaikutti. Mutta kyllä se viesti nyt sitten oli ihan oikeasti Telialta.. sitä paitsi tiesin odottaa tuota, koska olin kuitenkin ymmärtänyt että liigapaketin kestotilaajalle tuon preseason-passin pitäisi tulla ihan automaattisesti ja ilmaiseksi
 

Telia

Jäsen
Sähköpostissa kuitenkin kerrottiin, että jotain olen tilannut: "Tilauksesi Liiga Preseason -passi 0.00 e/kk, Toistaiseksi voimassa oleva sopimus, Liiga Preseason -passi veloituksetta Telia TV digiboksilla ja Telia TV sovellus -palvelussa Joukkuepassi tai Liigapassi -tilaajille. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus., Kanavapaketin normaalihinta on elokuun ajan 14,90 e/kk, muuna aikana 0 e/kk. Paketin voimassaolo päättyy preseason-otteluiden päätyttyä."

Voiko asiaa selkeämmin ilmaistakaan. Ehkä sähköposti ei liittynyt tekstiviestiin vaan tuli väärään osoitteeseen? Tai kenties se on roskapostia.

Sähköpostin liitteenä oli myös jokin pdf, mutta ei noin epämääräisestä osoitteesta tulleen epämääräisen viestin liitettä voi avata. Kokeilin kuitenkin sähköpostissa mainittua osoitetta tilauksen peruuttamiseksi telia.fi/peruutus. Tuolta löytyy sivu, jossa mainitaan mm. "Tilauksen peruuttaminen onnistuu näppärästi perumislomakkeella." Tuossa tuo 'perumislomakkeella' on linkki ja sitä klikkaamalla pääsee sivulle, jossa kerrotaan, että "Tilauksen peruminen verkkosivustomme kautta on tilapäisesti pois käytöstä."

Summa summarum, olen kai jotain mukamas tilannut, vaikka se tapahtuikin automaattisesti, mutta voin sen siksi toki peruuttaa, mutten kätevästi vaikka niin voisi alkuun luulla. Noh. Katsotaan mitä syksy tuo tullessaan.

Olet aivan oikein saanut vahvistusviestin Preseason-passin kytkennästä. Tuossa pyritään kertomaan sitä, että normaalihinta tuolle passille on elokuussa 14,90e, mutta ehtojen täyttyessä sen saa maksutta (kuten sinäkin). Muuna aikana hinta on 0e, eli tuota ei tarvitse erikseen lähteä irtisanomaan tms.

Yritit tilauksen peruutusta tehdä ja se onnistuu kyllä helposti jos näin haluat toimia. Olitkin jo löytänyt telia.fi sivuille kirjautuneena oikean kohdan, eli Telia TV -sovellus -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt -> Preseason -passi (muokkaa) -> Poista palvelu. Tuolta jos napsauttaa "Poista palvelu", niin passi menee poikki heti samana päivänä ja silloin harkkapelit ei sitten näy. Suosittelen siis pitämään tuon voimassa, kun se ei sinulle mitään maksa ja näin voit halutessasi katsella millaisessa iskussa joukkueet on alkavaa kautta varten.

Lähden selvittämään, että saisiko nuo tilausvahvistukset lähtemään jostain muusta osoitteesta, niin ei kukaan erehtyisi luulemaan niitä roskapostiksi.

//Niko
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo lasku oli heti helposti tajuttavissa. Jos on vähääkään seurannut niin toukokuulta laskutetaan 13,90e.

Eli lasku on helposti tajuttavissa, jos on seurannut täällä keskustelua tai lukenut Telian blogin aiheesta. Mielestäni laskutus on semoinen asia minkä pitäisi olla 100% selkeätä ilman sen suurempaa asiaan paneutumista. Nyt kun asiaa ensimmäistä kertaa oikeasti mietin, niin onhan tuo aika absurdia, että Telia joutuu edes tekemään blogin missä selitetään tuo laskutus kaikkine koukeroineen.

Miksi tätä pitäisi avata sen tarkemmin palstalla?
Siinä vaiheessa kun huomataan, että nyt no menty todella pahasti metsään on avoimuus ainoa oikea ratkaisu. Tämä valittu linja missä asioista ei kerrota mitään johtaa pelkästään suurempaan paskamyrskyyn, kun asioita spekuloidaan ja pyöritellään päiväkausia ilman sen suurempaa tietoa mistään. Telilalta kerrottiin kovasti miten kaikki on valmista kauden alkaessa ja sen jälkeen tuota HTML5 toistoa sitten lupailtiin loppu syksyyn, ennen joulua, ennen vuoden vaihdetta jonka jälkeen asiasta ei sitten puhuttukkaan pihaustakaan ilman ihan hillitöntä painostusta ja inttämistä. Avoimuus ja läpinäkyvyys, näitä lisää, niin hyvä tuosta vielä tulee.

(- Maksukäytännöt oli Ruudulla nykyaikaa)
Plus Ruudulla taitaa olla kaikille suosituimmille alustoille toimiva appi?
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän tämä uusi laskutuskäytäntö on parempi ja joustavampi kuin Ruudun. Täällä voin pitää tilausta päällä juuri niin monta päivää kuin haluan (minimi 30 tai 31), kun Ruudulla se oli aina kuukausi kerrallaan. Nyt pystyin pitämään tilauksen voimassa 25.1. - 4.5. Ruudun tyylillä olisin joutunut maksamaan 25.5. asti.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olet aivan oikein saanut vahvistusviestin Preseason-passin kytkennästä. Tuossa pyritään kertomaan sitä, että normaalihinta tuolle passille on elokuussa 14,90e, mutta ehtojen täyttyessä sen saa maksutta (kuten sinäkin). Muuna aikana hinta on 0e, eli tuota ei tarvitse erikseen lähteä irtisanomaan tms.
Miksi se on toistaiseksi voimassa oleva? Miksei se ole määräaikainen? Ihmetyttää hieman että näin yksinkertaisesta asiasta on tehty helvetin monimutkainen. Vai onko tuo voimassa aina elokuussa, vuodesta riippumatta? Eli jos sitä ei irtisano tänä vuonna, niin 2020 elokuussa tulee uusi lasku*?

*jos ehdot ilmaiseen pakettiin ei täyty.
 

Telia

Jäsen
Miksi se on toistaiseksi voimassa oleva? Miksei se ole määräaikainen? Ihmetyttää hieman että näin yksinkertaisesta asiasta on tehty helvetin monimutkainen. Vai onko tuo voimassa aina elokuussa, vuodesta riippumatta? Eli jos sitä ei irtisano tänä vuonna, niin 2020 elokuussa tulee uusi lasku*?

*jos ehdot ilmaiseen pakettiin ei täyty.

Meillä ei ole tv-palveluissa 6 viikon määräaikaisia sopimuksia olemassa, vaan ainoastaan 6kk tai 12kk määräaikaiset vaihtoehdot. Noin pitkät diilit ei vaan tähän tapaukseen ei oikein sovellu.

Tästä ei ole tulossa tulevaisuudessa mitään mystisiä laskutuksia. Tilausvahvistuksessa on selkeästi mainittu: "Paketin voimassaolo päättyy preseason-otteluiden päätyttyä."

//Niko
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä ei ole tv-palveluissa 6 viikon määräaikaisia sopimuksia olemassa, vaan ainoastaan 6kk tai 12kk määräaikaiset vaihtoehdot. Noin pitkät diilit ei vaan tähän tapaukseen ei oikein sovellu.

Tästä ei ole tulossa tulevaisuudessa mitään mystisiä laskutuksia. Tilausvahvistuksessa on selkeästi mainittu: "Paketin voimassaolo päättyy preseason-otteluiden päätyttyä."

//Niko

Tämä on ihan "priceless" -luokan viihdettä tämä Telian laskutus.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Meillä ei ole tv-palveluissa 6 viikon määräaikaisia sopimuksia olemassa

No olisiko hyvä olla? Mikään laki sitä ainakaan ei estä. Kikkailette sanavalinnoilla, kun aivan hyvin voisi kertoa selvästi että kyseessä on määräaikainen muutaman viikon sopimus. Tekeekö teillä muuten botti myös nuo sopimuslomakkeet kun on niin vaikea paperia muuttaa?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Meillä ei ole tv-palveluissa 6 viikon määräaikaisia sopimuksia olemassa, vaan ainoastaan 6kk tai 12kk määräaikaiset vaihtoehdot. Noin pitkät diilit ei vaan tähän tapaukseen ei oikein sovellu.

Tästä ei ole tulossa tulevaisuudessa mitään mystisiä laskutuksia. Tilausvahvistuksessa on selkeästi mainittu: "Paketin voimassaolo päättyy preseason-otteluiden päätyttyä."

//Niko
Ihan mielenkiinnosta, onko tuossa joku botti tai vastaava "automaatti" joka sitten katkaisee toistaiseksi voimassaolevan tilauksen?

Jotenkin tuntuu vaan kummalliselta jos on paketti, joka päättyy tiettyyn päivään (eli kun preseason-ottelut päättyy), eli kaiken järjen mukaan kyseessä on määräaikainen paketti, on kuitenkin toistaiseksi voimassaoleva paketti, joka katkeaa automaattisesti.

Tuo ettei tv-palveluissa ole 6 viikon sopimuksia olemassa, on hieman sama kuin hakisi 3m kakkosnelosta kaupasta, mutta kauppias valittelisi sitä että heillä ei ole kuin 4m palikkaa. Ja eihän se 4m palikka mahdu 3m leveään väliin.

edit. Tässäkin on loistava esimerkki siitä mistä Telia on saanut paljon moitteita, epäselvä viestintä (en nyt tarkoita sinua, vaan yleisesti) ja epäselvä laskutus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444
4

444

Tuo ettei tv-palveluissa ole 6 viikon sopimuksia olemassa, on hieman sama kuin hakisi 3m kakkosnelosta kaupasta, mutta kauppias valittelisi sitä että heillä ei ole kuin 4m palikkaa. Ja eihän se 4m palikka mahdu 3m leveään väliin.
Ah, klassikko. Tuollaiselle ongelmalle ei kyllä ole mitään tehtävissä, ei ainakaan nopealla aikataululla. Ensin pitäisi lähteä hakemaan naapurikyliltä terästä, ja isommalta kirkolta jokin sellainen työväline, jolla tuohon teräslevyyn saisi uritettua ikään kuin syömähampaat. Käsityönä tuo olisi tehtävä, jotta tulee varmasti juuri sellainen ”puunkatkaisija” kuin halutaan ja jonka toimivuus voidaan taata. Kahden ja puolen vuoden kuluttua tämä innovaatio on testattu ja todettu toimivaksi ja viimein tuosta 4 metrin lankusta voidaan ”sahata” metri pois. Asiakas toki ehti jo todeta, ettei enää tarvitsekaan kyseistä lankkua, joten hukkaan meni sekin kehitystyö. Mutta voidaan ainakin olla tyytyväisiä siihen, ettei lähdetty ostamaan halpahallista mitään euron sahaa. Sehän se vasta hukkaan olisikin mennyt, etenkin kun tuo oman innovaation kehittäminen ei maksanut mitään.
 

Telia

Jäsen
Ollaan käyty @peterra julkaisemaa kyselyä ja sen tuloksia läpi. Luvattiin myös kirjoitella näistä hieman kommenttia tänne ja tässä nyt alkuun 6 eniten kommentoitua ja kritiikkiä saanutta aihetta. Näissä ei välttämättä ole kovin paljon uutta niille, jotka aktiivisesti palstaa muutenkin seurailee.

Palataan siihen viestinnälliseen osuuteen vielä myöhemmin tarkemmin, mutta tässä nyt alkuun tätä teknistä puolta.


UHD kuvanlaatu

Liigan Ultra HD -tukea on tarkoitus laajentaa myös muiden operaattoreiden laajakaistoille ja tätä työstetään parhaillaan, näillä näkymin se valmistuu vuoden loppuun mennessä. Tällä hetkellä rakennamme mahdollisuutta katsoa UHD-kuvaa Telia TV -digiboksilla joka ei ole sidottu Telian laajakaista liittymään. Koska jokainen laiteympäristö vaatii kehitystyötä UHD-tukea varten olemme aloittaneet meille tutusta Telia TV -digiboksista. Telia TV -sovellus on vuorossa sen jälkeen ja siinäkin joudumme etenemään laiteympäristö kerrallaan.

1080p50 kuvaformaatti menee kaistavaatimuksiltaan hyvin lähelle UHD:ta eikä siten ole saatavilla läheskään kaikille asiakkaille liittymien kaista rajoitteista johtuen. Tästä syystä pitäydymme nykyisessä 720P50 formaatissa joka saadaan kaikille Digboksi + laajakaista asiakkaille ja seuraava parempi kuvanlaatu on sitten tuo UHD. Tarkempia teknisiä tietoja kuvanlaaduista voi lukea myös täältä.


Äly-TV / Android TV / Playstation sovellukset

Meillä on käynnissä selvitys seuraavasta stepistä uusien tuettujen alustojen osalta, kärkenä äly-TV sovellukset. Toivottavasti pystymme laajentamaan tukea lähitulevaisuudessa. Äly-TV markkina on kuitenkin vielä pirstaloitunut ja tavoitteena on varmistaa, että uusi laitetuki palvelee mahdollisimman monia. Android TV on yhtenä tässä selvityksessä mukana. Android TV sovellus on kuitenkin oma asiansa, vaikka meillä Android sovellus tänä päivänä onkin. Android TV sovelluksen tuominen vaatii kehitystä ja sovelluksen tekemistä osittain uudelleen.


Lähetyksen viiveistä

Parhaillaan uudistettavan jakelualustan myötä saamme TeliaTV -sovelluksen ja digiboksin viivettä pienennettyä merkittävästi. Tarkempia lupauksia viiveen suuruudesta ei uskalla tehdä, mutta näitä voidaan testailla sitten kun jakelualustan uudistus saadaan valmiiksi


Kuvaustyöskentely

Kuvaustyöskentely puhututti myös katsojia kauden aikana. Erityisesti liiallinen zoomin käyttö ärsytti osaa katsojista, mutta toisinaan zoomia käytettiin joidenkin mielestä liian vähän. Jotkut eivät tykänneet kulmakameroiden käyttämisestä ja toisinaan kuva ei meinannut pysyä kiekon tai pelitapahtumien mukana. Vaikka nämä ovatkin osittain mielipidejuttuja, parantamisen varaa on varmasti tälläkin saralla. Pitää kuitenkin huomioida, että ihmiset tykkäävät hieman erilaisista kuvauskulmista. Yhdestä asiasta on kuitenkin oltu varsin yksimielisiä; maalin yläpuolella oleva kattokamera on miellyttänyt lähes kaikkia. Sen avulla maalinedustalla sattuneiden epäselvien tilanteiden tarkastelu on ollut huomattavasti edellisiä kausia helpompaa. On myös hyvä pitää mielessä hallien väliset erot. Kameroiden sijoittelu vaihtelee halleittain eli siitäkin syystä kotikatsomoihin välittyvä kuva voi näyttää hieman erilaiselta hallista riippuen. Lupasimme ennen kauden alkua tuoda lisää kameroita ja uusia kuvakulmia otteluihin. Pyrimme hyödyntämään näitä mahdollisimman järkevästi, jotta voimme tarjota tasalaatuisen katselukokemuksen jokaisesta ottelusta.

”Kameratyöskentelyssä kauden aikana joissain otteluissa ilmenneisiin puutteisiin on alihankkijan kanssa jo pureuduttu ja tältäkin osin pidämme huolen, että ensi kaudella saavutetaan vaadittava taso kautta linjan ja ottelusta toiseen. Pääosin kameratyöskentelykin on ollut varsin laadukasta ja se paras mahdollinen laatu pitää nyt monistaa jokaiseen ottelulähetykseen.” kertoo Telian Liiga TV-tuotannosta vastaava Kalle Takala.


HTML5 soitin

HTML5 on tarkoitus saada valmiiksi niin pian kuin mahdollista. IE ja Edge -selaimet ovat jo HTML5 -pohjaisia. Chrome, Firefox ja Safari -selaimien tuki julkaistaan heti kun alustan toimivuus saadaan varmistettua. HTML5 -pohjaisten selainten suhteen olemme kohdanneet odottamattomia teknisiä haasteita, jonka vuoksi aikataulu on harmittavasti venynyt.


Laskutus

Joukkuepassit ja Liiga-passi veloitetaan niiltä kuukausilta, kun pelejä pelataan

Passien laskutus alkaa siis 1.9. kun kausikin starttaa syyskuussa. Kauden lopussa laskutus päättyy sen kuukauden loppuun, kun pelitkin päättyvät. Kesän aikana passien veloitus on automaattisesti 0e, mutta kaikki ohjelmakirjastoon tallennetut ohjelmat ovat kuitenkin katsottavissa milloin vain.

Laskutusjakso ei ole laskulla kalenterikuukaudelta, vaan laskutusjakso voi olla esimerkiksi 10.10. - 9.11. eli kuukauden jaksoissa laskutetaan, mutta aikaväli ei ole kuun ensimmäisestä päivästä viimeiseen.

Telia TV:llä on sama maksutapa, kuin kaikilla muilla Telian tuotteilla. Telia TV:stä tutkimme kyllä mahdollisuutta luottokorttimaksulle sillä tiedostamme että tälle tuotteelle luottokorttimaksaminen soveltuisi hyvin.


//Niko
 
4

444

Ymmärsinkö väärin vai eikö tosissaan mikään muutu? Muuta kuin ehkä sitten joskus vuosien päästä..
Ymmärsit oikein: mikään ei muutu. UHD-lähetyksiä ei voida tuoda Apple TV- ja CC-alustoille eikä selaimille, koska kaikilla ei ole tarvittavan ripeää laajakaistaa. Sen sijaan UHD tuodaan Telian digiboksille, koska kaikilla sellainen tietenkin jo on.
 

emz1

Jäsen
Liigan Ultra HD -tukea on tarkoitus laajentaa myös muiden operaattoreiden laajakaistoille ja tätä työstetään parhaillaan, näillä näkymin se valmistuu vuoden loppuun mennessä. Tällä hetkellä rakennamme mahdollisuutta katsoa UHD-kuvaa Telia TV -digiboksilla joka ei ole sidottu Telian laajakaista liittymään. Koska jokainen laiteympäristö vaatii kehitystyötä UHD-tukea varten olemme aloittaneet meille tutusta Telia TV -digiboksista. Telia TV -sovellus on vuorossa sen jälkeen ja siinäkin joudumme etenemään laiteympäristö kerrallaan.
Onko UHD-lähetyksiä tarkoitus lähettää vain yhdeltä kanavalta ensi kaudella? Eli onko suunnitelmana viedä max 1 UHD-lähetys per kierros vai voiko tähän odotella kauden mittaan suurempaakin tarjontaa?
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oli kyllä @Telia osalta kaamea ulostulo. Mm. kuvakulma kohta. Voi luoja miten tyhmänä ihmisiä pidetään. Sellaista oksennusta tuo selittely ettei paremmasta väliä. "Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä" tason paskaa.
 

Telia

Jäsen
Onko UHD-lähetyksiä tarkoitus lähettää vain yhdeltä kanavalta ensi kaudella? Eli onko suunnitelmana viedä max 1 UHD-lähetys per kierros vai voiko tähän odotella kauden mittaan suurempaakin tarjontaa?

Tämä on hyvä kysymys. Tarkasti ei ole vielä lyöty lukkoon UHD-lähetysten määriä, joten ei viitsi lähteä tässä kohtaa lupailemaan mitään. Näistä kirjoitellaan sitten tarkempaa infoa ennen kauden alkua, kun asiaan saadaan vahvistus.

//Niko
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään tuli sähkösanoma lähettäjältä "A2ebsmailer". Siinä oli puhetta lätkästä ja kanavapaketista, eli oletan, että meili tuli Telialta. Olin tosin jo sysäämässä roskiin avaamatta, mutta ajattelin lukaista vaikka vahva roskapostikutina olikin.

Haha! Laitoin avaamatta roskakoriin tuon viestin. Oli niin tökerön roskapostin oloinen viesti.

Joukkuepassin laskutus piti päättyä samalla kuin joukkueen kausi, eli Pelicansin tapauksessa maaliskuussa. Kuitenkin vielä huhti- ja toukokuultakin tuli jotain laskuja. Telialta yritin kysellä mitä nämä on, kun ne ei kuitenkaan mitään kokonaisia kuukausimaksuja olleet, mutta kukaan ei vaivautunut vastaamaan.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Tämä Telia on kuin Trump. Selitellään, selitellään, väännellään ja käännellään mutta kaikki on loppujen lopuksi hyvin ja vika on aina muualla.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Oli kyllä @Telia osalta kaamea ulostulo. Mm. kuvakulma kohta. Voi luoja miten tyhmänä ihmisiä pidetään. Sellaista oksennusta tuo selittely ettei paremmasta väliä. "Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä" tason paskaa.

Joo, tuo oli kyllä silkkaa komiikkaa. Toiset tykkäävät kun kiekko katoaa kuvasta, toiset eivät. Makuasioita! Jep jep...

"Luottokortilla maksamista tutkitaan." Hyvä kun tutkitaan. Onhan kyseessä täysin uusi, suorastaan mullistava maksutapa. Never done before.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös