Tässähän alkaa olla jo hyvää otantaa. Välillä tuntuu, ettei tässä ketjussa kuitenkaan ole kuin kaikesta nillittäviä saitoja puupäitä sekä kaiken paskan nieleviä uuvatteja, jotka eivät pysty myöntämään tulleensa kusetetuiksi. Näin ehkä hieman kärjistäen. Ja ettei kellekään yksilöoletetulle tule paha mieli, niin et sinä tietenkään ole puupää etkä uuvatti; mielipiteesi vain on väärä oli se mikä hyvänsä.Etenemme 316 vastauksen kohdalla. :) Kiitos kaikille, jotka on jo vastannut.
Saatu vastausmäärä tällä hetkellä: 229.
Mistä tietää onko irtisanominen helppoa vai vaikeaa, jos sitä ei koskaan tenhy? Joku "ei kokemusta"-vaihtoehto ois tarpeen, koska tommosia kohtia tuli useemminkin. Itse vastasin "3" tommosiin kyssäreihin.
Tuleeko vastauksista jonkinlainen kooste tänne? Kiitos vaivannäöstä !
Näinhän se on. Sieltä on tullut useampikin palaute samasta asiasta ja olen ihan tyytyväinen, kun asia on ratkaistu yleensä vastaamalla 3. Kun kysely ei käynyt testikierroksella kenellekään niin myönnän kovin rehellisesti, että en osannut ottaa huomioon tuollaista mahdollisuutta ollenkaan. Onneksi siellä ei kuitenkaan ihan kohtuuttoman montaa kysymystä ole, jossa tämä ongelma tulee vastaan.
Tein kesäduuneina tutkimushommia ja siksi tiedän kuinka EOS (Ei osaa sanoa) ei haluta mihinkään kohtaan. Se ei tuo mitään lisäarvoa. Kysymykset pitää asetella sellaisiksi, että on jotain mieltä.
Tämä on mahtavaa työtä. Olisin toivonut myös Telian "vuosikatsaukseen" jotain faktista asiakastutkimusta, mutta ainoat luvut jotka siinä oli, liittyi siihen montako peliä saatiin näytettyä ongelmitta.
Lainaan koko viestin tähän näkyvyyden lisäämiseksi.Koska mielipiteet jakautuvat täällä aika rankasti niin päätin tässä viimeisenä lomapäivänä sitten nykäistä ihan kyselyn kokoon aiheesta. En edes tiedä, miksi näitä tykkään tehdä, mutta toistetaan taas tämä perinteinen rimpsu:
1) en kerää tunnistetietoja eli ei tarvitse kirjautua
2) mielipiteet ovat tasolla "nice to know" ja aion julkaista vastaukset 5.7.2019 täällä tai muutoin lähettää selvän linkin, jos joku haluaa nähdä vastausjakauman
3) minä en tee yhteistyötä Telian kanssa eikä tästä makseta minulle
4) koska julkaisen tiedot täällä kaikkien nähtäville jokainen voi käyttää tietoja haluamallaan tavalla ja arvioida itse niiden luotettavuuden
5) kyselyssä on 26 kysymystä, joista 23 on pakollisia. Pääsääntöisesti lineaarista arvostelua 1-5 sekä monivalintaa. Yhteenkään avoimeen kysymykseen ei tarvitse vastata
6) kyselyn täyttämiseen menee semmonen viitisen minuuttia - nopeimmat selviää kolmella.
Kyselyyn pääset tästä: Kokemuskysely Telian ensimmäisestä Liigakaudesta
Mä olisin laittanut vaihtoehdon: Olen pernaveikkoSiinä pitäisi olla vaihtoehto "Olen suomalainen jääkiekkofani, mutta ruotsalainen Telia ei osaa Suomen tytäryhtiönsä kautta maan rajojen ulkopuolelle lähetyksiään myymään."
Telialta tuli ilmoitus että saisi katsella pre-season pelejä ilmaiseksi.
En kyllä itse ainakaan huomannut mistä tuon saisi päälle.
Itsellä vain tuo joukkuepassi ja kun klikkaa tuota banneria tulee: "Etsimääsi palvelua ei voi tilata käytössäsi oleviin liittymiin."
Edgellä on toiminut jo jonkin aikaa, mutta muilla selaimilla ei tietääkseni vielä toimi.Joko HTML5-toisto on käytössä?
Telialta tuli ilmoitus että saisi katsella pre-season pelejä ilmaiseksi.
En kyllä itse ainakaan huomannut mistä tuon saisi päälle.
Itsellä vain tuo joukkuepassi ja kun klikkaa tuota banneria tulee: "Etsimääsi palvelua ei voi tilata käytössäsi oleviin liittymiin."
Muutenkin todella luottamusta herättävä tullut viesti:
Varmista elokuun maksuttomat harjoituspelit jo nyt
Liiga-tilaukseesi sisältyy maksuton katseluoikeus elokuussa pelattaviin harjoituspeleihin. Jotta saat harjoituspelit näkyviin, sinun tulee aktivoi maksuton Liiga Preseason -passi Omilla sivuilla.
Telian myyjä soitteli ties monennenko kerran tälle kesälle. Tai siis joka kertahan se on eri myyjä, mutta kuitenkin.
Taas jauhettiin ihan täyttä paskaa kyllä. Jälleen väitettiin, että UHD-laatua saisi heidän boksillaan myös muiden operaattoreiden laajakaistaan. Jälleen väitettiin, että Liigapassin laskutus lähtee käyntiin vasta kun runkosarja alkaa. Korjasin molemmat väitteet ja tästä jälkimmäisestä oikein keskusteltiinkin siinä sitten.
Kun tiedotin, että itseasiassa maksaisin koko syyskuusta ja koko toukokuusta, jos pitäisin passini voimassa yli kesän, kaveri meinasi että "eihän tuossa ole mitään järkeä". No niinpä. Myyjä vieläpä totesi, että "mulla tässä lukee että maksat vain kun pelataan", eli toisteli sitä vanhaa myyntilausetta minkä Telia on jo vuosi sitten vaihtanut muotoon "maksat vain niiltä kuukausilta kun pelataan".
Hän sitten säntäsi tarkistamaan esimieheltään asiaa, ja palasi sellaisen tiedon kanssa että "joo laskutus alkaa syyskuun alusta, mutta 1.-11.9. hyvitetään laskulla erikseen", johon minä tuumasin että jos saan tuon kirjallisena niin tehdään kaupat. Puheluhan nauhoitetaan, joten todisteet tästä lupauksesta on nyt sitten heillä siellä tallessa. Näillä puheilla tilasin passin.
Nyt kun lokakuussa mulle tulee täysimääräinen lasku 1.9. alkaen, palaan asiaan. Huolehtikaas nyt @Telia ettei mun tartte palata, ja laittakaa jumaliste myyjienne faktat näistä hommista kuntoon.
Omilla sivuilla aktivointi onnistuu kun kirjaudut telia.fi sivulle, ja sieltä klikkaat itsesi kanavapaketit kohtaan. Sieltä löytyy Liiga Preseason -passi > Tilaa.
Johan on kumma. Laittaisitko meille viestiä esimerkiksi Telia.fi -sivuilta löytyvän chatin kautta, niin saadaan kytkettyä tuo paketti sinulle? Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön täällä. Yhteydenottopyyntöihin vastataan normaalisti muutaman arkipäivän kuluessa.No edelleen sama juttu: Etsimääsi palvelua ei voi tilata käytössäsi oleviin liittymiin.
Puheluhan nauhoitetaan, joten todisteet tästä lupauksesta on nyt sitten heillä siellä tallessa. Näillä puheilla tilasin passin.
Ja minulla edelleen tänään oli hintana 14,90. Asiakaspalvelun ja pitkän odotuksen jälkeen saatiin tilaus kuntoon. Ei tämä voi näin vaikeaa olla...Johan on kumma. Laittaisitko meille viestiä esimerkiksi Telia.fi -sivuilta löytyvän chatin kautta, niin saadaan kytkettyä tuo paketti sinulle? Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön täällä. Yhteydenottopyyntöihin vastataan normaalisti muutaman arkipäivän kuluessa.
//Joonas S.
Johan on kumma. Laittaisitko meille viestiä esimerkiksi Telia.fi -sivuilta löytyvän chatin kautta, niin saadaan kytkettyä tuo paketti sinulle? Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön täällä. Yhteydenottopyyntöihin vastataan normaalisti muutaman arkipäivän kuluessa.
//Joonas S.