Telian myyjä soitteli ties monennenko kerran tälle kesälle. Tai siis joka kertahan se on eri myyjä, mutta kuitenkin.
Taas jauhettiin ihan täyttä paskaa kyllä. Jälleen väitettiin, että UHD-laatua saisi heidän boksillaan myös muiden operaattoreiden laajakaistaan. Jälleen väitettiin, että Liigapassin laskutus lähtee käyntiin vasta kun runkosarja alkaa. Korjasin molemmat väitteet ja tästä jälkimmäisestä oikein keskusteltiinkin siinä sitten.
Kun tiedotin, että itseasiassa maksaisin koko syyskuusta ja koko toukokuusta, jos pitäisin passini voimassa yli kesän, kaveri meinasi että "eihän tuossa ole mitään järkeä". No niinpä. Myyjä vieläpä totesi, että "mulla tässä lukee että maksat vain kun pelataan", eli toisteli sitä vanhaa myyntilausetta minkä Telia on jo vuosi sitten vaihtanut muotoon "maksat vain niiltä kuukausilta kun pelataan".
Hän sitten säntäsi tarkistamaan esimieheltään asiaa, ja palasi sellaisen tiedon kanssa että "joo laskutus alkaa syyskuun alusta, mutta 1.-11.9. hyvitetään laskulla erikseen", johon minä tuumasin että jos saan tuon kirjallisena niin tehdään kaupat. Puheluhan nauhoitetaan, joten todisteet tästä lupauksesta on nyt sitten heillä siellä tallessa. Näillä puheilla tilasin passin.
Nyt kun lokakuussa mulle tulee täysimääräinen lasku 1.9. alkaen, palaan asiaan. Huolehtikaas nyt
@Telia ettei mun tartte palata, ja laittakaa jumaliste myyjienne faktat näistä hommista kuntoon.