@peterra Ihan vaan pienenä huomautuksena, että kyselyn kun tekee niin kannattaa jatkossa käyttää 1-5 sijasta 1-6. Tällä tavalla saa paremmin selville onko enemmän hyvää vai huonoa, kun ei voi vastata keskimmäistä, vaan on pakko päättää kummalle puolelle kallistuu - huonommalle vai paremmalle puolelle.
Mutta hyvä kysely. Pitää täyttää myös.
Tässä on myös muita teknisiä puutteita. Oikeaoppisesti, jos tekee, niin pitäisi olla myös jokaisessa kysymyksessä vaihtoehto, että ei halua vastausta, jotta otannasta voisi erottaa ns. nollavastaukset. Kaikkiin asioihin ei ole mielipidettä ja tämä kyselyn tekniikka johtaa aika herkästi siihen, että päätyy vastaukseen kolme, joka on sitten vähän niin tai näin. Jos haukun itse Teliaa, että vähän kiireellä nykyisty niin niinhän se on tämäkin :) Mutta toivottavasti tästä saadaan se pääasia kuitenkin irti.
Harmi että tuohon kakkoskysymykseen ei voi vastata kahdella vaihtoehdolla, itse kun olen joskus käyttänyt joko puhelin+TeliaTV tai tietokone+TeliaTV-yhdistelmää, tilanteesta riippuen.
Tähän yritin löytää sen pääsääntöisen yhdistelmän. Itselläkin on käytössä parikin eri yhdistelmää, mutta pääsääntöisesti kuitenkin ainoastaan yksi. Esim. bussimatkoilla olen joutunut tyytymään kännykän ruudulta katseluun :)
Kiitos kaikille palautteesta. Vielä, kun muistan nämä mahdollisesti "up-and-coming" kyselyissä ensi vuonna samasta aiheesta :P
Lisään vielä sen verran, että itse en ole mikään excelin mestari eli kun vastaukset on ensi viikolla kasassa niin jos joku haluaa silloin raakadatan excelistä itselleen niin sitä voi sitten kysellä yksityisviestillä.