Kiitokset täällä tarkkaavaisille eilisestä huomiosta, että telia.fi sivuilla oli ongelmaa Preseason-passin aktivoinnissa. Teidän palautteiden perusteella asiaa lähdettiin selvittämään ja tuo on tosiaan saatu jo kuntoon. Preseason-passin voi aktivoida Minun Telia -sovelluksella tai telia.fi sivuille kirjautumalla, kumpi tapa itselle sitten helpommalta tuntuu.
Tässä alla vielä kuvakaappaus, miltä tilaussivun pitäisi näyttää. Jos on oikeutettu maksuttomaan aktivointiin, niin järjestelmä tarjoaa tuota 0e hintaista ja muutoin 14,90e. Tässä siis kannattaa vielä tilausvaiheessa tsekata, että hinta näyttää 0e. Preseason-passin voimassaolo päättyy asiakkailta automaattisesti, kun harkkapelit on pelattu.
//Niko
Päätin tänään tehdä tämän ”ilmaisen preseason” tilauksen hyvissä ajoin ettei käy huonosti kun pelit alkavat.
Ensin menin tietysti helpompaan Telia-sovellukseen koska makasin sohvalla. Mistään en tietenkään löytänyt yhtään mitään preseasoniin liittyvää. Yllätys.
Seuraavaksi tietokoneen kimppuun ja Telian sivuille jonne kirjauduin sisään. Vaihtoehtona löytyi tietysti vain se 14,90€ maksava Preseason. Yllätys. Onneksi tämän Nikon viestin perusteella tiesin mitä hakea.
Chatissa HeidiS halusi ensin auttaa, ei kuitenkaan osannut vaan siirsi minut Elisalle joka katosi (sai varmaan sydänkohtauksen) tilalle tuli Bootti. Elisa toipui ja teki ihmettelyjen jälkeen tilauksen puolestani. Sanoi lopuksi että mun pitää ensin vahvistaa hänen lähettämä sp-linkki. Sähköposti tuli mutta siinä ei ollut oikeaa linkkiä, vain kaksi ohjelinkiä ja yksi peruslinkki ja yksi peruutus-PDFä. Omituista sanoi Elisa.
Kysyin että näenkö jostain faktana että mulla on nyt se Preseason. Telia-sivuilta ei löytynyt edes mun vuoden vanhaa Liiga-passia eikä tietenkään Preseasonia. vaikka molemmat pitäisi näkyä. Elisa LUPASI käsi sydämellä että molemmat ovat voimassa!
Seikkaltuani Telia-sivuillani löysin muuten oman kohdan nimeltä Asiakaetusi, siellä oli linkki nimeltä: ”katso televisioitavat liigan preseasonpelit maksutta-aktivoi tilaus”. Siitä se olisi varmaan onnistunut.
Jännityksellä odotan elokuuta...näenkö pelit vai pitää olla yhteydessä Elisaan. Jätin Liigapassini voimaan juuri sen takia ettei aikaa ja vaivaa kuluisi tämmöisiin asioihin.