Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 891 701
  • 23 408

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
@Telia en ole useasta yrityksestä huolimatta saanut vastausta, joten kysyn vielä kerran. Miksi erätaukokello on poistettu? Se on kuitenkin aiemmin menestyksekkäästi lähetyksissänne näkynyt, ja on katsojan kannalta äärimmäisen hyödyllinen ja tarpeellinen ajankäytön hahmottamiseksi.
 

Telia

Jäsen
Siis onko totta, että toukokuun 1-2 pelistä pitää maksaa koko kuukausi? Vai onko Telialla töissä järkeviä ihmisiä, jotka lisäävät toukokuun kaksi peliä tämän kuukauden laskulle?

Toukokuulta laskutamme finaalijoukkueiden Joukkuepasseista ja Liiga-passista yhden pelipassin hinnan, eli 13,90 €.
// Katja
 

Telia

Jäsen
@Telia en ole useasta yrityksestä huolimatta saanut vastausta, joten kysyn vielä kerran. Miksi erätaukokello on poistettu? Se on kuitenkin aiemmin menestyksekkäästi lähetyksissänne näkynyt, ja on katsojan kannalta äärimmäisen hyödyllinen ja tarpeellinen ajankäytön hahmottamiseksi.

Erätaukokellosta on ollut kovasti keskustelua ja tällä hetkellä sitä ei peleissä näy, vaan studion väki pitää tilanteen hienosti hallussa. Tulevaisuudessa tilanne voi olla toki toinen, mutta vielä ei siitä ole tarkempaa tietoa.
// Katja
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erätaukokellosta on ollut kovasti keskustelua ja tällä hetkellä sitä ei peleissä näy, vaan studion väki pitää tilanteen hienosti hallussa. Tulevaisuudessa tilanne voi olla toki toinen, mutta vielä ei siitä ole tarkempaa tietoa.
// Katja

Tämä vastaus ei tosin anna ratkaisua tähän minuakin askarruttavaan ongelmaan. Vaikka annetaankin ammattitaitoisille vastuuta, niin ei se erätaukokello vie ainakaan mitään lähetyksen laadusta pois - päinvastoin. Ellei sitten tällä ratkaisulla yritetä pelkästään buffata katsojalukuja erätaukojen välissä. Mikä ei välttämättä tulevaisuutta ajatellen ole Telian viihdyttävyyttä ”Liigan uutena kotina” lisäävä ratkaisu. Mene ja tiedä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Erätaukokellosta on ollut kovasti keskustelua ja tällä hetkellä sitä ei peleissä näy, vaan studion väki pitää tilanteen hienosti hallussa.

Tässähän ei ole yksiselitteisesti mitään pienintäkään järkeä. Se on siellä ollut ja se on katsojalle absoluuttisesti vain hyvä asia.

Täysin päätöntä logiikkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässähän ei ole yksiselitteisesti mitään pienintäkään järkeä. Se on siellä ollut ja se on katsojalle absoluuttisesti vain hyvä asia.

Täysin päätöntä logiikkaa.

Logiikka on täysin järkevä. Las Vegasin kasinoilla ei ole kelloja seinillä, koska sillä tavalla asiakkaat häviävät enemmän, kun ei ole mitään kotiintuloaikaa.

Tässä on kyse täsmälleen samasta. Kun ei tiedä tarkkaa aikaa, niin on pakko katsoa lähetystä varmuudeksi.

Puhdasta kusettamista, koska teknisesti erätaukokello on yhden klikkauksen takana.

Joku pukumies voisi tehdä asialle jotain. Viihdettäkin saa vaikka olla, mutta voisiko nämä selvät vedätykset poistaa. Koittaisivat edes keksiä jonkun jekun mistä ei heti jäisi kiinni.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Erätaukokellosta on ollut kovasti keskustelua ja tällä hetkellä sitä ei peleissä näy, vaan studion väki pitää tilanteen hienosti hallussa.

Mutta mistä saataisiin väkeä pitämään hienosti hallussa myös asiakaspalautteen vastaanottaminen tässä ketjussa? Heikot selitykset kun ovat pelkästään asiakkaita aliarvioivia, mikä ei ainakaan lisää tilausten määrää. Nikojen ja katjojen olisi hyvä tietää, ketkä lähtevät ensin, kun heikon tilausmäärän takia Telia joutuu aloittamaan irtisanomiset.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Onneksi Katjan ja muidenkin telialaisten viestintätaidoista voi antaa palautetta allekirjoituksessa olevasta linkistä. Tokihan se, ettei palautteeseen voi saada vastausta, kertoo palauteen oletettavasti menevän taukotilan viihdykkeeksi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Heikot selitykset kun ovat pelkästään asiakkaita aliarvioivia, mikä ei ainakaan lisää tilausten määrää.

Paljonhan tässä ensimmäisestä kaudesta jää parannettavaa, mutta tosiaan ihan ensimmäisenä ja helpoimpana kehityskohteena olisi juuri törkeä asiakkaiden aliarviointi, joka alkoi jo ennen kautta, ja on sitten jatkunut läpi kauden.

"Kaikki on valmiina kun kausi alkaa!"
 

Pardus

Jäsen
@Telia Isälläni on kadonnut kännykän Telia TV -sovelluksesta Chromecast-ikoni. Uudelleen asentaminenkaan ei auta. Mikä neuvoksi?

Toivon mukaan saatte kesän aikana sen Android TV -sovelluksen tehtyä, että loppuu tämä sekoilu.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sama homma muuten mulla eli cc-ikoni hävinnyt sovelluksesta eikä pääse castaamaan. Tämän olisi syytä tulla kuntoon ennen illan matsia @Telia .
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eiku hei, ei ollutkaan wifi päällä! Kiitos tuhannesti!

Ei ollut hoksannut asiakaspalvelussakaan tuota kysyä.

Ikoni ilmestyi heti takaisin, kun laittoi wifin päälle.

Mulla on wifikin päällä ja sitli ei logoa näy. Aamulla vielä oli kaikki kunnossa. No, ehkä se tuosta ilmestyy jossain vaiheessa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Chromecast-nappulan katoiluun (muissakin sovelluksissa kuin Telialla) auttaa kun laittaa vaikka Areenan (tai jonkun muun hyvin toimivan chromecast-sovelluksen) päälle, siellä näkyy cc-nappula, ja sen jälkeen se näkyy Teliassakin.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Chromecast-nappulan katoiluun (muissakin sovelluksissa kuin Telialla) auttaa kun laittaa vaikka Areenan (tai jonkun muun hyvin toimivan chromecast-sovelluksen) päälle, siellä näkyy cc-nappula, ja sen jälkeen se näkyy Teliassakin.
Ja jos tämä ei auta, niin laitteen käynnistys uudelleen on hyvä seuraava vaihtoehto.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Hei. Jos @Telia tähän nyt haluaa vastata, niin ainakin itseäni kiinnostaisi. Mulla on siis tuo sama ongelma. Huawein puhelimessa CC nappula näkyy, mutta nokia1 mallisessa puhelimessa ei näy. Ja tuo jälkimmäinen tuli ostettua vain ja ainoastaan sen takia, että toimisi ikäänkuin kaukosäätimenä chromecast laitteelle. Kaikilla muilla sovelluksilla chromecast toimii tuossa nokialaisessa, mutta ei telian sovelluksessa ja oon siis kokeillut sitenkin, että mulla on esim. jotain vaikka viaplayltä menossa, juurikin tuolta samalta kännykältä, mutta teliaa avatessa sitä ikonia ei vaan tule. Ongelma on siis kestänyt koko talven ja nyt kevään, eikä se ole siis kertaakaan tuossa nokialaisessa toiminut
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mutta mistä saataisiin väkeä pitämään hienosti hallussa myös asiakaspalautteen vastaanottaminen tässä ketjussa? Heikot selitykset kun ovat pelkästään asiakkaita aliarvioivia, mikä ei ainakaan lisää tilausten määrää. Nikojen ja katjojen olisi hyvä tietää, ketkä lähtevät ensin, kun heikon tilausmäärän takia Telia joutuu aloittamaan irtisanomiset.
Nikot ja Katjat ovat pelkkiä puhuvia päitä, jotka vastaavat niin kuin ylempää käsketään. Se ei toki poista sitä tosiseikkaa, että myös asiakaspalvelu on kaiken muun ohella täysin luokatonta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja jos tämä ei auta, niin laitteen käynnistys uudelleen on hyvä seuraava vaihtoehto.

Tämä saattaa Telian kohdalla olla huumoriakin, mutta kyllä tuota CC:ta joutuu välillä käynnistämään uudelleen. Kaikki toimenpiteet tehty ja ei vain toimi missään.

Sitten irti ja hetken odotus ja alkaa ikonit näkyä joka paikassa. Toinen yleinen ongelma on toki se, että kun tulee pubista kotiin ja ei muista laitttaa wifia päälle.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Tämä saattaa Telian kohdalla olla huumoriakin, mutta kyllä tuota CC:ta joutuu välillä käynnistämään uudelleen. Kaikki toimenpiteet tehty ja ei vain toimi missään.

Sitten irti ja hetken odotus ja alkaa ikonit näkyä joka paikassa. Toinen yleinen ongelma on toki se, että kun tulee pubista kotiin ja ei muista laitttaa wifia päälle.
Joo, ja sit lisäksi joskus auttaa se sen laitteen uudelleenkäynnistys, jolla castausta yrittää tehdä. Itse suoritan castauksen aina tabletin kautta, ja muutamia kertoja juuri nimenomaan Telian sovelluksesta on puuttunut castausnappi, vaikka noin kymmenessä muussa sovelluksessa nappi näkyy. Nämä tilanteet on korjaantuneet tabletin uudelleenkäynnistämisellä.

Ajatelkaapa positiivisesti. Telia ylläpitää meidän kaikkien teknisiä taitoja, jokainen Telian liiga- tai joukkuepassin tilaaja joutuu pakosta osaamaan noin sadan yleisimmän ongelmatilanteen ratkaisuvaihtoehdot ulkoa, koska kaikkia joutuu säännöllisesti käyttämään. :)
 

Pardus

Jäsen
Ajatelkaapa positiivisesti. Telia ylläpitää meidän kaikkien teknisiä taitoja, jokainen Telian liiga- tai joukkuepassin tilaaja joutuu pakosta osaamaan noin sadan yleisimmän ongelmatilanteen ratkaisuvaihtoehdot ulkoa, koska kaikkia joutuu säännöllisesti käyttämään. :)
Hyvä huomio! Ei aivan turha firma, vaikka kohta eletään 2020-lukua eivätkä ole saaneet vielä tähän päivään mennessä kehitettyä Android TV -sovellusta. Jotain positiivista sentään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös