En todellakaan jaksa alkaa kyselemään, pistän vaan maksuun nollalla eurolla.
Kannattaa tosiaan maksaa se nollan euron lasku. Telian tuntien, maksamattomana menee perintään, ja se tuleekin sitten kalliiksi.
En todellakaan jaksa alkaa kyselemään, pistän vaan maksuun nollalla eurolla.
Kannattaa tosiaan maksaa se nollan euron lasku. Telian tuntien, maksamattomana menee perintään, ja se tuleekin sitten kalliiksi.
Onko muille tullut laskuja sitten Tammikuun? Itselle ei ole näkynyt. Onko joku Telian moka ja itse joutuu menemään kiltisti kyselemään että olisko laskulla heittää?
Vaan voikohan nollaa euroa maksaa. Saattaa järjestelmä ilmoittaa jotain summa ei ole oikein. Se ei tietenkään Telian vika ole.
Kukaan ei taida tässä vaiheessa vielä tietää että mitä nuo elokuun harkkapelit on? Kusetuksen makua ilmassa sillä CHL joukkueilla aika vähän on varmasti harjoituspelejä ja jos on niin ne pelataan jossain maakunnissa mm. Pyhäjärvellä Kärpät-TPS, johon tuskin Telia edes saapuu paikalle. Veikkaan Kärpille elokuussa näytettäväksi kokonaista nolla peliä.
Eikös CHL pelit ole vain CMore kamaa joten epäilen vahvasti ettei Telia niitä näytä ollenkaan.?
Ei tarvitse maksaa koko kuukauden kuukausimaksua, vaan maksat 13,90 € toukokuusta.Jos tää sarja venyy Toukokuulle, pitääkö mun maksaa koko kuukaudesta, vaikka pelejä olisi vain yksi? @Telia
@Mazaa niin tuossa sun viestissähän ei puhuta tuosta irtisanomishinnasta mitään vaan mainitaan vain kuukauden hinta jos sitä ei irtisanota. Toivottavaa toki olisi, että @Telia tulisi ratkaisemaan asian jomman kumman eduksi, kerta tulkinnanvaraa viesteissä on aika reilusti. Yhteenvetona voi sanoa, että Telia on epäonnistunut viestinnässään aika reilusti.
Jos haluat kuitenkin jossain vaiheessa varmistaa tuon, niin aspan kautta voidaan laskusi tilannetta tarkistella, kun täällä en pääse asiakastietoihisi käsiksi.En todellakaan jaksa alkaa kyselemään, pistän vaan maksuun nollalla eurolla.
Telia tuli ryminällä kaudelle 2018-2019 ja tulos oli huikaisevan *********.
Alusta pitäen pelkkää ongelmaa, ei toimi cromecast mikä uudessa telkussa(seitystä, plääh) eli piti ostaa kaupasta uusi. Kuva aivan sontaa ekat viisi peliä ja sitten kauden loppuun asti kuva suht siedettävää mutta viivettä ei saatu pois. Myös buuttauksia sai tehdä kymmenittäin ja kaikkea saatana muuta..hyvin harvoin kaikki toimi kuin piti.
Sitten laskutus: Laskuja alkoi tulemaan kun pelit alkoi(pelkät Tapparan pelit) ja maksoin laskut normisti. Marraskuun lopulla meni hermo koko sontaan ja irtisanoin paketin. Meni 3vk niin otin ne takaisin. Mää ilmoitin etten maksa moisesta kurasta parilta kuulta mitään ja paikan päällä Telian tiskillä jätkä kirjoitti koneelle ettei tarvi maksaa, asia kunnossa. Eli joulukuu ja tammikuu ilmaisia.
Tammikuun lopulla tuli korotettu lasku niiltä kahdelta kuulta...oli mennyt perintäfirmalle. Siitä soittoa perintäfirmaan etten maksa, Telian kanssa sovittu ettei euroakaan tipu. Käskin niiden vielä selvittää telialta, siellä pitää olla kirjoitettu vahvistus kun asiakaspalvelija oli antanut ne kuut ilman...
Meni viikon verran ja taas lasku perinnästä..korotettuna taas. Soitin Telialle että mitä vttua ja siinähän sönköttivät. No sovittiin sitten kun pääni oli jäähtynyt että maksan perinnän ja yhden kuukauden, sillä hoituu koko loppukausi ilman laskuja. Sovittu juttu ja kun kysyin ettei varmasti tule teidän puolelta taas mokia.."ei tule" sanottiin pontevasti.
No meni siihen 3vk suunnilleen kun tuli taas lasku. En maksanut kun raivostutti niin perkeleesti. Telia yrittää jymäyttää tarkoituksella maksamaan laskua laskun perään. Aina sama selitys "tuli uusi järjestelmä/päivitys tjms. ja tietokone lähettää laskua vaikkei pitäisi".
Kun olin TAAS soittanut Telialle että mitä vttua ja sanoin saman että kuunnelkaa nauhoitukset. Koneelle oli kirjoitettu ties mitä jos oli ylipäätään mitään.
Asia kunnossa.
Maaliskuun lopussa tuli perinnästä kirje että maksamaton lasku. Revin perseeni...soitin perintäfirmaan että riitautan koko paskan.
En enää rääkkäävälle taholle soita, alkoi voimat loppua. Perintä lupas tsekata homman kun varsinkin oli näin monesti mennyt vihkoon kaikki.
Nyt tiistaina tuli perinnästä uusi lasku ja taas korotettu....
/////
Olin tsatissä yhteydessä yöllä johonkin urpoon telialla ja kysyin mistä vitusta saan irtisanottua tämän roskan. Jätkä alkoi länkyttää (sen tiedon antamisen sijasta) jostain jatkosta..että jos en jatka nyt niin sitten joudut jonottaan syksyllä pitkään kun saat pelit näkyyn. Siis mitä jumalauta!!!
Niin ja se sama kuin jollain muulla että näet jotain pelejä jos pidät sopparin.
Kirjoitin " haista vittu" ja anna se reitti miten irtisanon. Kerroin vielä kuinka niiiin päin persettä oli telian koko sontakausi mennyt..ainoa mikä toiminut niin laskutus. Se jätkä kaivoi tiedot minusta ja alkoi aika semivittumaisesti läyhään että mulla on velkaa viel 2kk sinne...ei helvetti ole todellista!!!!.
No uudestaan "Haista sää vittu"
Nyt sitten ootellaan taas milloin uutta laskua tulee..
Jatkoitteko keskustelua tämän haistattelusi jälkeen ja päädyittekö johonkin ratkaisuun asian kanssa?
Jos haluat kuitenkin jossain vaiheessa varmistaa tuon, niin aspan kautta voidaan laskusi tilannetta tarkistella, kun täällä en pääse asiakastietoihisi käsiksi.
//Joonas S.
Vaikkakin osaan ehdottomasti sympata Telian sortamia asiakkaita, niin tämän kyseisen "saagan" alku ei mene jakeluun, vaikka kuinka monta kertaa olen tämän lainaamani kappaleen lukenut.Sitten laskutus: Laskuja alkoi tulemaan kun pelit alkoi(pelkät Tapparan pelit) ja maksoin laskut normisti. Marraskuun lopulla meni hermo koko sontaan ja irtisanoin paketin. Meni 3vk niin otin ne takaisin. Mää ilmoitin etten maksa moisesta kurasta parilta kuulta mitään ja paikan päällä Telian tiskillä jätkä kirjoitti koneelle ettei tarvi maksaa, asia kunnossa. Eli joulukuu ja tammikuu ilmaisia.
Kukaan ei taida tässä vaiheessa vielä tietää että mitä nuo elokuun harkkapelit on? Kusetuksen makua ilmassa sillä CHL joukkueilla aika vähän on varmasti harjoituspelejä ja jos on niin ne pelataan jossain maakunnissa mm. Pyhäjärvellä Kärpät-TPS, johon tuskin Telia edes saapuu paikalle. Veikkaan Kärpille elokuussa näytettäväksi kokonaista nolla peliä.
Mistä "kurasta parilta kuulta" et maksa mitään? Mitkä pari kuukautta on kyseessä? Mihin kuraan tässä viittaat? Miksi yhtäkkiä joulukuu ja tammikuu olisivat ilmaisia? Vaikka jotain ongelmia olisikin ollut, niin minun on hyvin vaikea nähdä, että Telia yhtäkkiä lupailisi ilmaisia kuukausia. Etenkin, jos olet irtisanonut paketin ennen ko. kuukausia? Vai tilasitko sen siis uudelleen tuon 3vk jälkeen? Tilasit paketin uudelleen ja ilmoitit samalla, että et halua siitä maksaa?
Olen kirjoittanut Teliasta hyvin kriittiseen sävyyn jo monen kuukauden ajan, joten ei ainakaan tarvitse ajatella, että millään tavalla hyväksyihin Telian paskamaista toimintaa asiakkaitaan kohtaan.Niinhän tuossa kirjoitellaan, että Telian myyjä lupasi ilmaiset kuukaudet, jonka vielä siis raapusti koneelle.
Minulle paketti markkinointiin ilmaisilla preseason peleillä. Myöhemmin kauppasivat sillä, että toukokuusta ei tarvitsisi maksaa kuin päiväkohtaisesti. Kuinkas näissä asioissa kävikään... Toki irtisanoin tilauksen heti, kun ilmaisista preseason peleistä pitikin maksaa ja joukkuepassia en päivittänyt liigapassiin. Myyjät lupailee ja puhelee mitä vaan ja sen jälkeen asiat selitelleen parhaan mukaan ja reklamaatioilla pyyhitään persettä.
Omalla kohdalla tekniikka on toiminut ok, mutta tämä kaikki muu sählääminen Telian osalta sylettää. Kovin pitkäaikaista asiakasta kenestäkään ei saa jos suhde alkaa kusettamisella.
Olen kirjoittanut Teliasta hyvin kriittiseen sävyyn jo monen kuukauden ajan, joten ei ainakaan tarvitse ajatella, että millään tavalla hyväksyihin Telian paskamaista toimintaa asiakkaitaan kohtaan.
Nämä toukokuun laskutukset yms. ovat asia erikseen, kun Telia ei ollut selvää linjausta niistä tehnyt, joten heidän henkilökuntakin kertoi asiasta lähinnä omia näkemyksiään. On kuitenkin täysin eri asia yhtäkkiä luvata kahta ilmaiskuukautta, koska näistä on aina selvät ohjeistukset olemassa. Enemmän toki viestini koski sitä, että lainaamassani tekstissä oli paljon epäselvyyksiä. Pohdiskelen vain, että olisikohan mahdollisesti tapahtunut jonkin sortin väärin ymmärryksiä, joista tuo soppa on saanut alkunsa.
En missään nimessä tarkoittanutkaan, että vastoin ohjeistuksia toimiminen olisi hyvä selitys. Tarkoitin tuossa vain sitä, että epäilen onko oikeasti luvattu mitään ilmaisia kuukausia, koska niiden osalta tosiaan on niin selvät ohjeistukset, että asiakaspalvelijat hyvin harvoin lähtevät tuollaista virhettä tekemään.Sekava se on kyllä. Toki ei se ole asiakkaan vika jos luvataan pari ilmaista kuukautta. Huono selitys on myös, että toimittiin vastoin ohjeistusta. Asiakas, kun ei niitä ohjeistuksia tiedä ja siihen pitää pystyä luottamaan mitä luvataan.
Kyllä myyjän pitäisi aina puhua faktaa eikä mutua tai olettamuksia. Asiakaspalvelusta olen aina saanut asiallista palvelua. Pääasiassa ongelma onkin näissä myyjissä. Toki niin sekaisin tuo homma oli kauden alla ettei myyjätkään tiedä mitä myivät.
Jokaiselta joukkueelta pyritään televisioimaan tasaisesti otteluita, mutta sitä ei voi luvata että kaikilta joukkueilta näytettäisiin juuri sama määrä pelejä.
Onko muille tullut laskuja sitten Tammikuun? Itselle ei ole näkynyt. Onko joku Telian moka ja itse joutuu menemään kiltisti kyselemään että olisko laskulla heittää?
Telian laskutusjärjestelmät 10v sitten siellä työskennellessäni olivat 70-luvulta (kiinteät liittymät eli puhelinlinjat, jota sitten sovellettiin) ja 80-luvulta (langattomat eli NMT-aikaan). Tuskin noita on vieläkään päivitetty kuin korkeintaan käyttöliittymän osalta.