Itselläni ei juuri ole pahaa, ainaskaan kovin pahaa sanottavaa Telian tarjoilusta. Riippuu toki mitä hakee. Studiot sun muut hömpät menee lähinnä ohi, kun se aika tulee käytettyä muuhun ja muistelen kyllä, että sieltä pompittais oudosti mainoksille kesken touhun. Toi kello ois kyllä ihan kiva erätauoille niin sais kurkkia välistä millon taas mennään, sillä ei ne sieltä studiosta oo juurikaan huudelleet, että vielä vartti tai minuutti, sikäli että studiota onkaan. Tai sitten en vaan ole kuullut ja hyvin mahdollista sekin.
Se mitä tulee itselle tärkeimpään eli pelin seurantaan, niin olen ollut hyvinkin tyytyväinen, mutta siihen vaikuttaa toki edelliset tarjoajat. Syksyllä oli jotain häikkää pientä muttei niin suurta jotta enään muistelisin. Pelit oon nähny niinku kuuluukin ja oppinut olla seuraamalla muiden pelien tilanteita mahdollisen viiveen takia. Eikä se tuota tuskaa sillä lähinnä se peli mitä katson kiinnostaa, vaikka kuinka ois vetoja muistakin ja muut tilanteet/tilastot näen tauoilla, jos niinkseen.Välillä ollut ongelmaa selostuksen kanssa, senkin lähinnä huomannut lööpeistä. Pitäishän äänen ja kuvan kulkea kaiketi aikalailla viiveettä, mutta itselle liikkuva kuva riittää. Eipä juurikaan ole ollut asiaa kesken pelien aspalle kuten Ruudun tahi Urhon aikoihin. Eikä seuraavana päivänä uutta elektroniikkaa hakemaan hajonneen tilalle,kun nää kaks edellä mainittua vuorollaan aikanaan päättivät näenkö peli vaiko en. Nyt on saanut itse päättää kiitos Telian.
En ole enkä ollut Telialla töissä eikä tietääkseni ole pikkuserkun kaimakaan. Käytössä Chromecast kännykällä ja 4G yhteydellä. Casti on kerran takuuvaihdettu ja siitä syystä jäi erä katsomatta haluamistani peleistä koko kaudella, ei paha, joskus jäi useita pelejä tarjoajan takia.
Aiemmin ihmettelin kuinka muilla Ruutu toimii ja mulla ei. Nyt näköjään ongelmaa Telian kanssa joillain, mulla ei. En ihmettele, nautin ja samaistun samalla sillä tiedän sen vitutuksen niin että vieläkin vituttaa jos aattelee.