Siis onko tässä nyt vain kyse siitä, että kohdeltaisiin samalla tavalla heitä jotka:
a) muistavat silloin 4.5. katkaista tilauksen (jolloin laskutus ja katseluoikeus loppuu siihen paikkaan).
b) eivät muista katkaista tilausta 4.5. (joita nykytiedon mukaan laskutetaan koko toukokuulta vaikka näkevät ihan saman sisällön kuin a-kohdan asiakkaat).
Mikäköhän tästä nyt oikein tekee Telialle niin hankalan asian? Jos tilaukset/veloitukset saadaan päättymään automaattisesti 31.5.2019, niin miksei niitä saisi päättymään automaattisesti 4.5.2019? Eikö tämä aika itsestäänselvästi ole se reilu ratkaisu, jota Takanenkin syksyllä maalaili.
a) muistavat silloin 4.5. katkaista tilauksen (jolloin laskutus ja katseluoikeus loppuu siihen paikkaan).
b) eivät muista katkaista tilausta 4.5. (joita nykytiedon mukaan laskutetaan koko toukokuulta vaikka näkevät ihan saman sisällön kuin a-kohdan asiakkaat).
Mikäköhän tästä nyt oikein tekee Telialle niin hankalan asian? Jos tilaukset/veloitukset saadaan päättymään automaattisesti 31.5.2019, niin miksei niitä saisi päättymään automaattisesti 4.5.2019? Eikö tämä aika itsestäänselvästi ole se reilu ratkaisu, jota Takanenkin syksyllä maalaili.
Viimeksi muokattu: