Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 912 567
  • 23 458

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Miksi? Pienemmälläkin tuotannolla varmasti saisi kuvan tulemaan kaikista peleistä äänien kanssa. Yhdellä pääkameralla homman saisi toimimaan ja peli olisi keskiössä mullistavien kuvakulmien sijaan. Salibandyssa käytetään käsitteekseni joissain peleissä jonkin sortin robottikameraa, mikä seuraa palloa. Tuollaisen voisi saada kiekossakin jotenkin ehkä toimimaan varsinkin, kun älykiekot yleistyvät. Selostus ei ole myöskään mikään pakollinen ja ilmankin pärjäisi.

Jestas sentään mikä idea! Tosiaan jos älykiekko kentälle, robokamera sopivan laajalla/suppealla kuvalla seuraamaan sitä, sopivaan paikkaan sivulle/ylös, että siinä näkyy mahdollisimman paljon aina ja koko ajan kenttää/pelaajia/itse tapahtumia. Tälläisiä mullistuksia kiitos! Ei mitään äppien äppien äppejä ja bottikoostesontaa!

Ei toki ehken pelkästään tuollaisella, mutta kaveriksi sille perinteiselle hyväksi havaitulle kunnon pääkameralle ja osaavalle kuvaajalle/ohjaajalle jotka ei rakastele zoomia tai spedeile muuten, vaan kuvaa hyvää lätkäpelilähetystä eetteriin.

Mitä selostukseen, niin ehdottomasti se valinta sinne kaukosäätimeen, jolloin voi katsoa ilman, mutta myös mahdollistaisi sen, että sinne vois olla hyvinkin laaja ja avoin "haku" selostajaksi, joku sopiva nimellinen korvaus selostuksesta, niin veikkaan et jonoksi asti melkein löytyis Suomesta uusia yrittäjiä jotka haluais saada mahdollisuuden näyttää osaamistaan ja ponnistaa eteenpäin.
Eittämättä sinne eksyisi huonojakin - tästä syystä se valinta. Mutta varmasti löytyisi myös hyviä/uusia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä tekemistä Puolan sarjalla on tässä keskustelussa? Puhutaan kuitenkin kansallisella tasolla aivan eri kiinnostuksen tasosta.

Sitä, että talviurheilumaassa pelit kiinnostaa ja lähetykset on kunnolla tehty. Aina sanotaan kuinka kannattaisi katsoa NHL:sta kuinka lähetyksiä tehdään kunnolla. Vaikka ihan Euroopastakin voisi ottaa oppia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Vertasin tuossa äsken Viasat Jääkiekko HD -kanavaa ja Viaplay -palvelun viivettä toisiinsa. Netin yli tuleva Viaplay on 25 sekuntia kaapeli-tv:n kuvaa jäljessä. Tuo on kaiketi aikalailla minimi millaisen eron pystyy saamaan kaapelin ja nettilähetyksen välillä.

Milloin @Telia aikoo saada tuon viiveen tuohon 25 sekunnin luokkaan? Puhuitte aiemmin 20 sekunnin viiveestä, mutta olen sen verran armollienen että tuo Viaplayssa oleva 25 sekunnin viivekin riittää. Jos ette itse osaa, niin pyytäkää vaikka @ViasatOfficial -osastolta neuvoa ja konsultaatiota.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin toimii tämä teidän pulju :D

Tammikuussa hain hyvitystä ongelmista ja hyvitys annettiin (tuli tekstiviesti + laskussa luki että seuraavassa laskussa tulee 2€ hyvitys). Noh nyt tuli se "seuraava lasku" ja siinä ei mitään hyvitystä näkynyt vaan siinäkin luki että seuraavassa laskussa 2€ hyvitys.

Noh, chättiin viestiä, 7 minuutin jonotus (vaikka olin ensimmäinen jonossa), asiakaspalvelija ei ilmeisesti edes lukenut viestiäni kunnolla koska kysyi että missä olen keskustellut laskuun liittyen vaikken maininnut mitään keskustelemisesta (selitin ongelma kuten ylläkin). Noh vastasin tähän ja sen jälkeen ei kuulunutkaan vastausta kunnes teidän kuuluisa botti ilmoittaa minulle 5 minuuttia myöhemmin että "oletko siellä vielä, kirjoita hep jos olet" vaikka sitä TEIDÄN asiakaspalvelijan vastausta siinä odoteltiin.

Pitkään olen pyrkinyt sivuttamaan ongelmat mutta kyllä loppuu tämä tilaus tähän. (Jos edes irtisanominen onnistuisi ongelmitta)
 
4

444

Pitkään olen pyrkinyt sivuttamaan ongelmat mutta kyllä loppuu tämä tilaus tähän. (Jos edes irtisanominen onnistuisi ongelmitta)
Onnistuu onnistuu. Sen kuin klikkailet sieltä niitä nappuloita, ja vastaat vielä kyselyynkin, että miksi nyt niin halusit irtisanoa sopimuksesi. Älä kuitenkaan vastaa väärin, koska muuten irtisanominen voi jäädä jonnekin limboon kellumaan ja taas pitäisi olla yhteydessä asiakaspalveluun, että saisi sen irtisanomisen valmiiksi.
Eli teet kaiken, kuten ohjeistetaan, ja sitten kun jotain menee pieleen, niin se olet sinä itse joka sitä asiaa selvittelee. Mutta ei hätää, saat varmaan 2€ hyvityksen seuraavassa laskussa sen vuoksi.
 

Telia

Jäsen
Tammikuussa hain hyvitystä ongelmista ja hyvitys annettiin (tuli tekstiviesti + laskussa luki että seuraavassa laskussa tulee 2€ hyvitys). Noh nyt tuli se "seuraava lasku" ja siinä ei mitään hyvitystä näkynyt vaan siinäkin luki että seuraavassa laskussa 2€ hyvitys.

Jotain hämminkiä tuossa hyvityksessäsi on, jos se näkyy vain tulevana hyvityksenä eikä kohdistu laskulle. Olihan tässä uusimmassakin laskussa laskutettu nimenomaan Liigapakettia, eikä jotakin muuta tuotetta?

Meidän chatin botti ei harmillisesti tunnista kenen viestiä chatissa odotellaan, vaan huikkaa tuon kommenttinsa tietyn ajan kuluessa jos uusia viestejä ei ole chattiin laitettu. Saitko kuitenkin asiasi hoidettua chatissä, vai ehtikö Botti katkaisemaan chatin ennen kuin homma selvisi?

//Sanna
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Hyvin toimii tämä teidän pulju :D

Tammikuussa hain hyvitystä ongelmista ja hyvitys annettiin (tuli tekstiviesti + laskussa luki että seuraavassa laskussa tulee 2€ hyvitys). Noh nyt tuli se "seuraava lasku" ja siinä ei mitään hyvitystä näkynyt vaan siinäkin luki että seuraavassa laskussa 2€ hyvitys.

Noh, chättiin viestiä, 7 minuutin jonotus (vaikka olin ensimmäinen jonossa), asiakaspalvelija ei ilmeisesti edes lukenut viestiäni kunnolla koska kysyi että missä olen keskustellut laskuun liittyen vaikken maininnut mitään keskustelemisesta (selitin ongelma kuten ylläkin). Noh vastasin tähän ja sen jälkeen ei kuulunutkaan vastausta kunnes teidän kuuluisa botti ilmoittaa minulle 5 minuuttia myöhemmin että "oletko siellä vielä, kirjoita hep jos olet" vaikka sitä TEIDÄN asiakaspalvelijan vastausta siinä odoteltiin.

Pitkään olen pyrkinyt sivuttamaan ongelmat mutta kyllä loppuu tämä tilaus tähän. (Jos edes irtisanominen onnistuisi ongelmitta)

Minäkin hain hyvitystä siitä liigakierroksesta, jonka vuoksi Telia sen hyvityslomakkeen julkaisi (lomakehan poistettiin sittemmin melkein heti) . Mitään hyvitystä en ole saanut, saatikka Telialta vastinetta reklamaatiooni. Sitä kahta euroa en sinänsä kaipaile, mutta kaiketi se olisi ollut asiallista asiakaspalvelua edes jotenkin reagoida (Sinun omissa laitteissasi on vikaa, et ole käynnistellyt ja asennellut sovelluksia riittävästi uudelleen, mielestämme näit pelin vaikka muuta väititkn tai edes jotain)
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Minäkin hain hyvitystä siitä liigakierroksesta, jonka vuoksi Telia sen hyvityslomakkeen julkaisi (lomakehan poistettiin sittemmin melkein heti) .

Tarkoitus oli minunkin reklamoida, mutta ehkä hidas hämäläisyyteni pelasti minut seuraavalta pettymykseltä. Eipähän tarvitse odotella huomioidaanko kaksi euroa vai ei.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edelleenkö nuo aktivoinnit hoidetaan manuaalisesti? Nimim. 20min kohta odottanut paketin aktivointia, syksyllä oli sama juttu jolloin vetosivat ruuhkaan..
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Palve laukoi kuulemma hienon maalin. Telian liigalive-ohjelmassa kaikki näytetyt hidastukset kuitenkin oli taas kuvattu zoomi pohjassa, niin ettei yhdestäkään nähnyt kuinka hyvä veto oli. Mikä ihme siinä on, ettei voi edes osa kameroista kuvata niin että maalikin näkyisi?
 

Telia

Jäsen
Minäkin hain hyvitystä siitä liigakierroksesta, jonka vuoksi Telia sen hyvityslomakkeen julkaisi (lomakehan poistettiin sittemmin melkein heti) . Mitään hyvitystä en ole saanut, saatikka Telialta vastinetta reklamaatiooni.

Tarkoitus oli minunkin reklamoida, mutta ehkä hidas hämäläisyyteni pelasti minut seuraavalta pettymykseltä. Eipähän tarvitse odotella huomioidaanko kaksi euroa vai ei.

Hyvityspyyntölomake oli viikon voimassa, ja tämänkin jälkeen kyseisestä häiriöstä on saanut yhä reklamoida asiakaspalveluumme.
Hyvityslomakkeen kautta tulleisiin viesteihin on reagoitu, ja tehdystä hyvityksestä laitoimme aina tekstarin perään. Jos tällaista ei ole tullut, niin olkaa tosiaan asiakaspalveluumme vielä yhteydessä ja katsotaan hyvitys kuntoon.

Edelleenkö nuo aktivoinnit hoidetaan manuaalisesti? Nimim. 20min kohta odottanut paketin aktivointia, syksyllä oli sama juttu jolloin vetosivat ruuhkaan..

Aktivointiviesteissä ei ole tällä hetkellä ruuhkaa. Vilkaisitko myös roskapostikansion, onko viesti ohjautunut sinne?
Jos aktivointiviestiä ei kuulu ja tilaus on mennyt läpi, niin tunnusten aktivoinnin voit tehdä myös suoraan asiakassivuiltamme. Kirjaudu mobiilivarmenteella / verkkopankkitunnuksilla täältä, klikkaa nimestäsi -> Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -sovellus -> Aktivoi tunnus.

Onnistuiko tuota kautta?

//Sanna
 

murri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Edmonton Oilers, Pulju
Ei taida olla mitään firmaa mikä realistisesti voisi tässä puikkoihin hypätä.

Yle voisi mahdollisesti verovaroilla kustantaa tällaisen tuotannon, kun systeemit kuitenkin on valmiina olemassa. Maikkarilla olisi ollut myös kyvykkyyttä, mutta sekin pulju myytiin telialle. Viasatilla on myös kokemusta lähetysten ajamisesta, mutta ei itse tuotannosta, tosin halua ja rahaa voisi olla.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Hyvityspyyntölomake oli viikon voimassa, ja tämänkin jälkeen kyseisestä häiriöstä on saanut yhä reklamoida asiakaspalveluumme.
Hyvityslomakkeen kautta tulleisiin viesteihin on reagoitu, ja tehdystä hyvityksestä laitoimme aina tekstarin perään. Jos tällaista ei ole tullut, niin olkaa tosiaan asiakaspalveluumme vielä yhteydessä ja katsotaan hyvitys kuntoon.


//Sanna

Ei tullut hyvitystä, ei tekstiviestiä eikä mitään muutakaan viestiä. Ei mitään reagointia.

Keskustelen asianajajani (Jan Boklöv) kanssa, näkeekö hän jatkotoimenpiteet järkeviksi ja tarpeellisiksi. Hän on sen verran isotuntipalkkainen ammattilainen, että saattaisi mennä koko hyvityksenne hänen palkkioihinsa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Eikö botti ole jaksanut tänään editoida vai miksi ainakaan liigan sivuille ei ole tullut maaleja nähtäville noiden otteluiden "seuranta" kohdan alle? Randomisti joku maali sieltä täältä.

Näköjään liigavahti sovellukseen tullut kyllä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tammikuussa tuli viesti, että hyvitys käsitelty ja maksetaan seuraavaan laskuun.
Kaksi laskua tullut sen jälkeen eikä ole maksettu. Ei jaksa parin euron takia alkaa kyselemään. Ihme touhua.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tammikuussa tuli viesti, että hyvitys käsitelty ja maksetaan seuraavaan laskuun.
Kaksi laskua tullut sen jälkeen eikä ole maksettu. Ei jaksa parin euron takia alkaa kyselemään. Ihme touhua.

Tähän boldattuun Telia juuri luottaa, ja naureskelee matkalla pankkiin. Toki ymmärrän tuon, ettei jaksa montaa kertaa pitkään ruinata, jos eivät jumalauta kerralla saa hoidettua.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Telia nauraa matkalla pankkiin kun sai kymmeniltä ihmisiltä huijattua kaksi euroa.

Joo.. juuri näinhän siinä oli. Kun olisi niitä hymiö-peukkuja, niin tähän sellainen.
 

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuvauksesta ei ainakaan liiku mikään palaute sinne kuvaajien suuntaan. Sopimus @Telia n ja kuvaamisesta vastaavan firman välillä taitaa olla tasoo: "Telia maksaa x määrän rahaa, kuvaajat kuvaa ja turpa kiinni."

Kertoo myös aika paljon Telian kankeudesta, että kesti 2kk, että ohjelmien nimiin saatiin päivämäärät. Jossain muussa firmassa se olisi vaatinut 2 tuntia. En edes valehtele. Hidas ja kankee on Telian organisaatiorakenne.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertoo myös aika paljon Telian kankeudesta, että kesti 2kk, että ohjelmien nimiin saatiin päivämäärät. Jossain muussa firmassa se olisi vaatinut 2 tuntia. En edes valehtele. Hidas ja kankee on Telian organisaatiorakenne.
2kk? Minun laskelmieni mukaan meni noin 5kk. Ja ottelutallenteissa ei ole vieläkään..

Järkeä käyttävässä firmassa ne olisivat olleet jo lähtökohtaisesti kunnossa, tai viimeistään parin tunnin sisällä ensimmäisestä valituksesta aiheeseen liittyen.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Saiskohan täältä apua kun ei meikälöisen atk-taidot enää riitä.

Eli haluaisin katsoa android puhelimellani Telia tv-sovelluksesta vanhoja Maanantaivalmentajat jaksoja. Sovelluksen haku toiminto kyllä löytää kyseisen ohjelman mutta sitä klikatessani se vaan herjaa että tähän vaaditaan Liiga tilaus. Minulla siis on liiga paketti voimassa. Onko tosissaan niin että vanhoja jaksoja ei pysty katsomaan? Sama homma käy muuten liigalive 360 ja liigaviikko ohjelman kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli haluaisin katsoa android puhelimellani Telia tv-sovelluksesta vanhoja Maanantaivalmentajat jaksoja. Sovelluksen haku toiminto kyllä löytää kyseisen ohjelman mutta sitä klikatessani se vaan herjaa että tähän vaaditaan Liiga tilaus. Minulla siis on liiga paketti voimassa. Onko tosissaan niin että vanhoja jaksoja ei pysty katsomaan? Sama homma käy muuten liigalive 360 ja liigaviikko ohjelman kohdalla.
Itse törmäsin tähän tismalleen samaan ongelmaan Telia TV:n Windows 10 -sovelluksella eli sovelluksen hakutoiminnon kautta kun napauttaa hakutulosta niin tulee tuota samaa ilmoitusta Liigatilauksen hankkimisesta vastaan vaikka Liigatilaus siis löytyykin. Ongelman sain kuitenkin ainakin itse kierrettyä niin että menin Liigakirjaston kautta Maanantaivalmentajiin eli Kirjastot -> Liiga -> Maanantaivalmentajat ja sieltä sitten haluttu vanha jaksoa pyörimään.

Valitettavasti Telian Liigatuotteen kanssa vaaditaan monesti tällaista seikkailuhenkeä kun se yksinkertaisimman tuntuinen ratkaisu ei aina toimikaan oletettavalla tavalla.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Itse törmäsin tähän tismalleen samaan ongelmaan Telia TV:n Windows 10 -sovelluksella eli sovelluksen hakutoiminnon kautta kun napauttaa hakutulosta niin tulee tuota samaa ilmoitusta Liigatilauksen hankkimisesta vastaan vaikka Liigatilaus siis löytyykin. Ongelman sain kuitenkin ainakin itse kierrettyä niin että menin Liigakirjaston kautta Maanantaivalmentajiin eli Kirjastot -> Liiga -> Maanantaivalmentajat ja sieltä sitten haluttu vanha jaksoa pyörimään.

Valitettavasti Telian Liigatuotteen kanssa vaaditaan monesti tällaista seikkailuhenkeä kun se yksinkertaisimman tuntuinen ratkaisu ei aina toimikaan oletettavalla tavalla.

Kiitos paljon! Tuolla konstilla onnistuu puhelimellakin.

Telia se ei kyllä lakkaa yllättämästä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös