Mites olisi @Telia niinkin helppo asia hoidettavaksi kuin tiedote toukokuun laskutuksesta sivuillenne / asiakkaan sähköpostiin silloin runkosarjan loppuun mennessä? Kun kerran ette ole tätä saaneet vielä viime vuoden aikana hoidettua. Ettei asiakkaan tarvitse tulkita muuttuvia vastauksia täällä ja aspassa. Hyvin yksinkertaista, eikö? Helpottaa tarvittaessa kuluttajaviranomaisenkin työtä, kun on mustaa valkoisella.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että Telia ei tuossa vastauksessaan antanut ihan tarkkaa vastausta siihen, että minkä kauden runkosarjan lopusta puhutaan. Viisi kautta vielä jäljellä tätä sirkusta.
Jos ei tälläistä asiaa pysty ratkaisemaan yli puolessa vuodessa, on lähes naiivia odottaa, että ratkaisu tulisi yhtäkkiä viikossa.
Telia tekee juuri sen mitä aikaisemminkin, jotain luvataan tehdä, mutta odotellaan pölyn laskeutumista ja sitten valitellaan, että "oho meni jo, ensi syksynä kaikki toimii."